Ik heb een gasfornuis, uh oh.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:23 schreef Matty___ het volgende:
[..]
wat voor verbanden zou zo iemand nog meer leggen...
quote:In a mother's womb were two babies.
One asked the other: "Do you believe in life after delivery?"
The other replies, "why, of course. There has to be something after delivery. Maybe we are here to prepare ourselves for what we will be later.
"Nonsense," says the other. "There is no life after delivery. What would that life be?"
"I don't know, but there will be more light than here. Maybe we will walk with our legs and eat from our mouths."
The other says "This is absurd! Walking is impossible. And eat with our mouths? Ridiculous. The umbilical cord supplies nutrition. Life after delivery is to be excluded. The umbilical cord is too short."
"I think there is something and maybe it's different than it is here."
The other replies, "No one has ever come back from there. Delivery is the end of life, and in the after-delivery it is nothing but darkness and anxiety and it takes us nowhere."
"Well, I don't know," says the other, "but certainly we will see mother and she will take care of us."
"Mother??" You believe in mother? Where is she now?
"She is all around us. It is in her that we live. Without her there would not be this world."
"I don't see her, so it's only logical that she doesn't exist."
To which the other replied, "sometimes when you're in silence you can hear her, you can perceive her." I believe there is a reality after delivery and we are here to prepare ourselves for that reality...
Hoax. Babies praten niet.quote:
Deze reactie: klasse.quote:
Religieuze "gedachtenexperimenten"quote:
quote:did was un mega zondag met tommy en wendy lekar wad gevare heerlik
't is dat ik weet om wie het gaat, anders zou ik denken dat 't een grap isquote:enige regt wad un vrouw heefd in huis is de aanrecht hahahahah
Dit kán toch niet serieus zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
't is dat ik weet om wie het gaat, anders zou ik denken dat 't een grap is
De aanrecht?quote:
Je zou spontaan fascist worden..quote:
Gewoon reageren:quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:39 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]Oke, nog eentje. Ik dacht dat het niet triester kon.
En dergelijke initiatieven helpen toch nauwelijks; pesten is nou eenmaal een natuurlijk onderdeel van de omgang tussen mensen (en nee, ik zeg daarmee níet dat ik het goed keur, absoluut niet).quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik zie dat al die trieste plaatjes voorbij komen op de 'Hou op met pesten' Facebookpagina.
die meldingen kan je zelf uitschakelen... ga naar vrienden, dan naar meldingen/updates en dan kan je aan- of afvinken van welke dingen je meldingen wil krijgen.... (muziek, games, foto's, levensgebeurtenissen)quote:Op woensdag 24 april 2013 07:57 schreef female81 het volgende:
[..]
En dergelijke initiatieven helpen toch nauwelijks; pesten is nou eenmaal een natuurlijk onderdeel van de omgang tussen mensen (en nee, ik zeg daarmee níet dat ik het goed keur, absoluut niet).
Ik erger mezelf verder weleens aan zinloze Candy Crush e.d.-mededelingen, en reclameboodschappen van FB-vrienden die automatisch aangemaakt lijken te worden (en zo in m'n timeline verschijnen). Waarschijnlijk omdat de FB-vriend in kwestie ooit een bepaald merk geliked heeft, of zo.
Maar kun je dan ook aangeven dat je geen meldingen wilt ontvangen van dingen die je vrienden geliked hebben? Voorbeeld: een vriendin van mij heeft 'Ilikeportugal' (ofzo) geliked en als zij iets posten zie ik het in mijn news feed.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:15 schreef maily het volgende:
[..]
die meldingen kan je zelf uitschakelen... ga naar vrienden, dan naar meldingen/updates en dan kan je aan- of afvinken van welke dingen je meldingen wil krijgen.... (muziek, games, foto's, levensgebeurtenissen)
dát weet ik niet...quote:Op woensdag 24 april 2013 08:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar kun je dan ook aangeven dat je geen meldingen wilt ontvangen van dingen die je vrienden geliked hebben? Voorbeeld: een vriendin van mij heeft 'Ilikeportugal' (ofzo) geliked en als zij iets posten zie ik het in mijn news feed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |