Wordt daar het vak Nederlands dan nog gegeven?quote:Op maandag 22 april 2013 08:27 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het wel gek dat ze alleen MBO en middelbare scholen sluiten.
[ afbeelding ]
Als ik dit lees kan het elke school zijn. Hell, zelfs een universiteit.
quote:Op maandag 22 april 2013 08:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wordt daar het vak Nederlands dan nog gegeven?
Die gok zou ik toch niet nemen, stel je voor dat hij dutch alleen maar schreef om te benadrukken dat die docent uit Nederland komt.quote:Op maandag 22 april 2013 08:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Alles waar ze een leraar Nederlands hebben denk ik.
Niet logisch. Hij benadrukt Nederland al in 'een Nederlandse stad genaamd Leiden'.quote:Op maandag 22 april 2013 08:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
[..]
Die gok zou ik toch niet nemen, stel je voor dat hij dutch alleen maar schreef om te benadrukken dat die docent uit Nederland komt.
Dutch kan toch slaan op de nationaliteit van de docent?quote:Op maandag 22 april 2013 08:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet logisch. Hij benadrukt Nederland al in 'een Nederlandse stad genaamd Leiden'.
Sinds wanneer mogen mensen zonder Nederlandse nationaliteit lesgeven op een school?quote:Op maandag 22 april 2013 08:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dutch kan toch slaan op de nationaliteit van de docent?
Op de Universiteit zijn er iig genoeg. Op de hogeschool weet ik het niet.quote:Op maandag 22 april 2013 08:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen mensen zonder Nederlandse nationaliteit lesgeven op een school?
Zou onzinnig zijn. Als er had gestaan "[...]I will shoot my English teacher[...]" dan zou je er toch ookniet vanuit gaan dat het om nationaliteit gaat? Daarnaast hebben in Nederland op een universiteit studenten vrij weinig te maken (niet dagelijks zoals middelbare scholieren) met "teachers" (zover je universitaire docenten "teachers" zou noemen) omdat je ze misschien maar 2 uur in de week ziet. Ik kan me haast niet voorstellen dat je iemand zoveel naar het leven staat dat je hem zou willen neerschieten.quote:Op maandag 22 april 2013 08:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
[..]
Die gok zou ik toch niet nemen, stel je voor dat hij dutch alleen maar schreef om te benadrukken dat die docent uit Nederland komt.
Proxy is makkelijkerquote:Op maandag 22 april 2013 08:25 schreef JoPiDo het volgende:
Proxy? Een onbeveiligde wifi lijkt mij handiger...
Dat is natuurlijk sowieso de vraag. Waarom zou iemand je zo naar het leven staan dat je naar school gaat en die persoon dan neerschiet incluis allemaal mensen die niks met je conflict te maken hebben.quote:Op maandag 22 april 2013 08:41 schreef Fides het volgende:
[..]
Zou onzinnig zijn. Als er had gestaan "[...]I will shoot my English teacher[...]" dan zou je er toch ookniet vanuit gaan dat het om nationaliteit gaat? Daarnaast hebben in Nederland op een universiteit studenten vrij weinig te maken (niet dagelijks zoals middelbare scholieren) met "teachers" (zover je universitaire docenten "teachers" zou noemen) omdat je ze misschien maar 2 uur in de week ziet. Ik kan me haast niet voorstellen dat je iemand zoveel naar het leven staat dat je hem zou willen neerschieten.
http://nos.nl/artikel/498(...)kwam-uit-zurich.htmlquote:Tip dreiging Leiden kwam uit Zürich
Toegevoegd: 22-04-2013 08:30
Het anonieme dreigement over een schietpartij op een school in Leiden is als eerste opgepikt door de politie in Zürich.
De Zwitserse politie zag het bericht op internet voorbijkomen tijdens een algemene scan. Dat heeft burgemeester Henri Lenferink van de gemeente Leiden tegen de NOS gezegd.
De Zwitserse politie heeft daarna contact opgenomen met de Nederlandse politie. Er is ook contact geweest met de FBI in de VS.
Fok! wel denk ik.quote:Op maandag 22 april 2013 08:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/498(...)kwam-uit-zurich.html
Zal de Nederlandse politie dat ook doen, 4Chan scannen?
Illegalen op de uniquote:Op maandag 22 april 2013 08:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Op de Universiteit zijn er iig genoeg. Op de hogeschool weet ik het niet.
Was waarschijnlijk gewoon een agent die onder werktijd zat te 4Channen en het tegenkwam.quote:Op maandag 22 april 2013 08:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/498(...)kwam-uit-zurich.html
Zal de Nederlandse politie dat ook doen, 4Chan scannen?
Dat dus.quote:Op maandag 22 april 2013 08:27 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het wel gek dat ze alleen MBO en middelbare scholen sluiten.
[ afbeelding ]
Als ik dit lees kan het elke school zijn. Hell, zelfs een universiteit.
Wie had het over illegalen? Je hoeft niet de Nederlandse nationaliteit te hebben om hier legaal te verblijven.quote:
Je mag toch gewoon les geven in Nederland als je uit andere landen in de EU komt? Sowieso kunnen kenniswerkers natuurlijk allemaal visa krijgen.quote:
Half, maar het duurde alsnog 2 dagen voordat ze die FOK!er hadden gevonden die een 'bomkoffer' op schiphol had gezet met daarin een username die, als je het intikte in google, zijn adres gaf (had ie express gedaan om te kijken hoelang het zou durenquote:
Echt? linkje?quote:Op maandag 22 april 2013 08:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Half, maar het duurde alsnog 2 dagen voordat ze die FOK!er hadden gevonden die een 'bomkoffer' op schiphol had gezet met daarin een username die, als je het intikte in google, zijn adres gaf (had ie express gedaan om te kijken hoelang het zou duren) Legendarisch topic was dat.
Linkje?quote:Op maandag 22 april 2013 08:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Half, maar het duurde alsnog 2 dagen voordat ze die FOK!er hadden gevonden die een 'bomkoffer' op schiphol had gezet met daarin een username die, als je het intikte in google, zijn adres gaf (had ie express gedaan om te kijken hoelang het zou duren) Legendarisch topic was dat.
Zul je zien dat hij al zijn "voorzorgsmaatregelen" vergeet en daarna met zijn proxy inlogt op Facebook, Twitter, Fora etc...quote:
Dat klopt in principe wel natuurlijk, maar het grootste volume van studenten doet in Leiden natuurlijk MED/PSY/RECHT/GESCH/PEDAG etc. waarbij je 1 docent echt maar 5 of 10x 2 uurtjes ziet in een jaar en heb als het goed is niet dagelijks tegenkomt in de gangen.quote:Op maandag 22 april 2013 08:47 schreef Grutsk het volgende:
Hangt toch erg af van de studie, Fides. Ik doe een vrij kleine studie en heb maar 5 docenten. Daarnaast vraag ik me af hoe een universitair docent in het Engels wordt genoemd, ik zou namelijk ook teacher zeggen. Nou ja, we zien het wel... Ga ervan uit dat de politie weet wat ze doet.
quote:
Als ik het nog wist zou ik het zo geven, maar dit is echt 6 jaar geleden ofzo? Misschien dat een andere FOK!er hier zijn naam nog weet?quote:
Wanneer was dat?quote:Op maandag 22 april 2013 08:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |