Het nieuws halen is nooit moeilijk geweest.quote:Op maandag 22 april 2013 01:44 schreef Studeur het volgende:
Met een goede proxy en een post op 4chan kan je dus tegenwoordig al het nieuws halen
Dat vind ik ook min of meer eigenlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 01:50 schreef Paul het volgende:
ik vind helemaal niet raar dat dit in het nieuws komt. Logisch toch, ze nemen geen risico. Dus alles dicht en dat is nieuws.
Welnee, die houden alleen een brandende bh onder de rookmelder.quote:Op maandag 22 april 2013 00:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Radicale feministen kunnen heel gevaarlijk zijn anders.
Tja, stel dat het serieus te nemen valt, de dreiging er echt is. Dan zou het wel vrij duf zijn om scholen enkel op maandag te sluiten en dan dinsdag business as usual. Want tja, het bericht doelde op maandag! Dus als we maandag maar doorkomen is alles prima!quote:Op maandag 22 april 2013 01:31 schreef fespo het volgende:
geweldig, dan doet hij het toch gewoon dinsdag?
Lijkt mij meer een productfoto van een winkel ofzo.quote:Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef Doodloper het volgende:
de foto staat iig wel echt op de 4chan servers:
[ afbeelding ]
kan alleen de post zelf niet vinden
Ja, ik weet ook niet welk ander woord ik voor een universitair docent zou gebruiken. Maar goed, er is vast wel voldoende overlegd.quote:Op maandag 22 april 2013 07:18 schreef De_Guidance het volgende:
Maar er staat "Dutch teacher" , dat kan op verschillende manieren worden opgevat.
Loop je lekker een week achterquote:Op maandag 22 april 2013 07:34 schreef Auroraw het volgende:
Misschien krijg ik de hele week wel vrij![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, dan is het niet zo erg natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 07:35 schreef Auroraw het volgende:
Nee want we hebben een of ander theater/toneelweek![]()
ze gaan wel ver tegenwoordig voor een dagje vrijquote:Alle locaties van ROC Leiden zijn maandag 22 april op verzoek van de politie voor zowel alle studenten als het onderwijsgevend personeel gesloten. Houd intranet in de gaten voor meer nieuws.
Tot op zekere hoogte, en met de juiste proxy, ben is het bericht niet aan jou te koppelen zonder fysieke toegang tot je pc.quote:Op maandag 22 april 2013 00:34 schreef CodeRood het volgende:
IRC heeft inderdaad het bericht al opgepakt, eens kijken hoe lang dit nog duurt.
Mensen die denken dat ze achter een proxy alles kunnen roepen
Alles waar ze een leraar Nederlands hebben denk ik.quote:Op maandag 22 april 2013 08:27 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het wel gek dat ze alleen MBO en middelbare scholen sluiten.
[ afbeelding ]
Als ik dit lees kan het elke school zijn. Hell, zelfs een universiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |