Hmm.. Roda was de eerste helft sterker. In de tweede helft heb ik 2 gelijkwaardige teams gezien. Roda is thuis erg sterk en Sparta speelt uit de beste wedstrijden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef Caland het volgende:
Dat komt wel goed voor jullie zondag hoor.
Weet jij hoe dat met die toeschouwersaantallen werkt? Vorige week tegen de Graafschap leek het echt behoorlijk gevuld en toen gaf de stand iets van 15500 aan. Ik mag toch hopen dat we zondag weer eens tot 17000 gaan komen. (Uitverkocht durf ik niet te verlangen)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:58 schreef Kn0x het volgende:
De kaartverkoop gaat goed in ieder geval. West was al bijna uitverkocht vandaag rond 13.00.
Bij dit soort wedstrijden niet in het stadion zittenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:21 schreef Rosario het volgende:
![]()
Heerlijk. Genoeg passie en strijd dacht ik zo!
zou ik wel graag zien komen als Malki en/of Demouge vertrekt. Maar op dat transferboulevard staat ook dat Messi naar NEC gaat dus waar dat bericht vandaan komt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:07 schreef LucvanDijk het volgende:
Op het immer betrouwbare Transferboulevard staat dat Roda JC interesse heeft in Danny Koevermans.
Op die website kan je allerlei onzinnige dingen zetten, zelden waar. Zo'n bericht moet je pas serieus nemen met goede bronvermelding.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
zou ik wel graag zien komen als Malki en/of Demouge vertrekt. Maar op dat transferboulevard staat ook dat Messi naar NEC gaat dus waar dat bericht vandaan komt?
Bonevacia wordt toch overgenomen? Was hier eerst een half jaar op huurbasis en nu contract tot 2015 toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:01 schreef planethugo het volgende:
er zal inderdaad behoorlijk wat vers bloed moet komen
- Alternatief voor Bonevacia, hopelijk is Sno een optie
- Een ervaren keeper
heb Kurto in de kickoff nog even bedankt voor z'n redding na de 0-1, want dan was het nu een heel andere stemming geweest. Hij heeft de laatste tijd zich verbeterd maar ik vrees dat hij ons de komende jaren niet volledig kan overtuigen. Een keeper van die leeftijd moet eerst eens een paar jaar in de eerste divisie keepen en dan aantonen een niveau hoger te kunnen keepen. Dan liever een talent van eigen bodem zoals die Room van Vitesse. Of, wat ik vernomen heb, dat Hendriks erg hard bezig is om Kaya uit sittard over te laten komen. Lijkt me ook wel een goeie, en iemand met gif en power.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:01 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Bonevacia wordt toch overgenomen? Was hier eerst een half jaar op huurbasis en nu contract tot 2015 toch?
Toch vind ik Kurto het laatste gedeelte van de competitie niet slecht keepen. Ik denk dat het bij die jongen gewoon het taalprobleem is. Je ziet 'm ook heel weinig coachen.
Pluim gaat toch ook nog terugkomen?
RKC-Roda-combinatie op komst? (:twitter:LimburgerRoda twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 14:06:30Tweede nieuwe speler Roda: verediger Guy Ramos van RKC. Contract voor 2 jaar met optie voor 3de jaar. #roda reageer retweet
Ten Rouwelaar... Laat me niet lachen...quote:Op maandag 3 juni 2013 15:49 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm, je hoort nu zoveel geruchten: Vormer, Tyton, Boerrigter, Sno, Room, Ten Rouwelaar, Boer, Kortsdam.
We hebben nu Henk Dijkhuizen binnengehaald. Top! Nederlandse, talentvolle rechtsback van Sparta is nog jong en viel me al op tegen Sparta.
Marsman ook in de belangstelling van GAE. Denk dat hij eerder naar GAE gaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:24 schreef LucvanDijk het volgende:
Het schijnt dat Roda interesse heeft in doelmannen De Winter en Marsman. Dat zal dan wel huur worden, want beiden hebben een doorlopend contract. En één van de twee, lijkt me.
1,5 miljoen euro is trouwens een transfersom, die mij heel goed lijkt, inderdaad!
op basis van watquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marsman ook in de belangstelling van GAE. Denk dat hij eerder naar GAE gaat.
Dat hij daar al een seizoen gespeeld heeft, dat ze nu ook Eredivisie spelen, dat hij dan (misschien?) niet hoeft te verhuizen, dat hij daar waarschijnlijk meer te doen heeft (al kan dat ook een negatief iets zijn). Dat soort dingen.quote:
als je 1ste keeper van Roda of van GAE kan worden dan lijkt me dat toch kwa prestige sowieso een stap hoger. Om over salaris maar niet te spreken... GAE, sympathieke club maar financieel hebben ze gewoon een JL begrotingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:11 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Dat hij daar al een seizoen gespeeld heeft, dat ze nu ook Eredivisie spelen, dat hij dan (misschien?) niet hoeft te verhuizen, dat hij daar waarschijnlijk meer te doen heeft (al kan dat ook een negatief iets zijn). Dat soort dingen.
Qua prestige is Roda inderdaad absoluut een stap hoger, qua salaris waarschijnlijk ook. Hoe zit dat überhaupt met huur? Wordt dan altijd het hele salaris van een speler overgenomen door de club die de speler huurt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
als je 1ste keeper van Roda of van GAE kan worden dan lijkt me dat toch kwa prestige sowieso een stap hoger. Om over salaris maar niet te spreken... GAE, sympathieke club maar financieel hebben ze gewoon een JL begroting
ik ken die keeper verder trouwens helemaal niet. Zie liever iemand met ervaring, talentjes hebben we de afgelopen jaren genoeg en tevergeefs uitgeprobeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |