abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126924893
Er had vanavond absoluut meer in gezeten, balen dat we het in de tweede helft weer grandioos af lieten weten. :(
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_126929179
Mag ik concluderen dat we beter met tien man kunnen spelen dan met Németh. Je ziet heel af en toe dat hij iets kan maar hij is zo achteloos, arrogant, laks dat hij totaal niet bij dit team past. Hij wil hakjes geven, heeft geen oog voor teamgenoten en verneukt zowat iedere aanval.

En Brood vond het pas tien minuten voor tijd nodig om te wisselen? En wát voor een wissel, Bonevacia eruit voor de Beule. Had dan Nemeth of Hupperts gewisseld die er niet helemaal in zat.
Of saté?
  donderdag 23 mei 2013 @ 23:11:50 #53
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126930210
Dat komt wel goed voor jullie zondag hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 24 mei 2013 @ 00:04:25 #54
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_126932834
Nemeth. Die flapdrol heeft werkelijk waar het hele seizoen nog niks laten zien. Zet dan Hupperts in de spits, die weet ten minste hoe die zijn benen moet gebruiken.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_126938804
Nu met iets minder emotie en meer objectiviteit. 0-0 is een uitslag waar wij totaal niet blij mee kunnen zijn. Iedere tegengoal is gevaarlijk. Bij een snelle 0-1 moeten we er alweer 2 maken. 1 doelpunt voorstaan is dus heel gevaarlijk. Je moet al snel op twee/drie doelpunten voorkomen, maar is dat wel mogelijk?

Henk ten Cate zie ik als een goede coach die kan zijn spelers in drie dagen op en top motiveren. Zij begonnen de eerste helft heel angstig en hadden teveel ontzag voor ons. Ten Cate zal hen wel laten zien dat dit onterecht is als we het laatste half uur van de 2e helft erbij pakken. Als de Sparta spelers dat geloof gaan krijgen, hun zijn per slot van rekening ook nog maar 1x 90 minuten verwijderd van de Eredivisie dus die kunnen er ook vol opklappen. Dan wordt het nog heel zwaar, zeker als we zonder Demouge spelen of met een half fitte Demouge.

Ik wil nog even alle lof uitspreken voor Kurto, hij heeft ons beide uitwedstrijden nog gered ook. Ik schrok ervan dat de commentator zelfs riep: Kurto houdt Roda in de wedstrijd. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou horen, mij hij staat er wanneer hij er moet staan.

Tot nu toe moeten we ook eens eerlijk zijn we hebben de afgelopen drie wedstrijden nog geen grote misstappen van de scheidsrechters gezien. Met Monteyne was zeker geen penalty je zag dat hij zich al liet vallen voor dat het moment suprême, hij was er te erg na op zoek.

http://www.betexplorer.co(...)php?matchid=SzOJMHHF

De odds zijn duidelijk voor ons, wij zijn de favoriet. En als zelfs bookmaker FortunaWin dat zegt ;). Al bleek gisteren de 0-0- ook het minst verwachte resultaat te zijn (Sparta 2.41, Gelijkspel 3.33, Roda 2.66)

In de 15 thuiswedstrijden kregen ze er 18 tegen en in de 15 uitwedstrijden kregen ze er ook 18 tegen. Dus ik zeg dat we er 2 maken omdat we het gisteren vergeten zijn. Omdat Sparta dan zogenaamd uit sterk is de laatste tijd zal het 2-1 worden. Mits Demouge fit is en Nemeth weer staat of zit waar hij hoort en dat is niet bij de basiself.

Van Hupperts weten we dat hij een thuisvoetballer is. Met het thuispubliek aan zijn kant durft hij wel de actie te maken maar in een uitwedstrijd nog niet. Dat is jammer maar dan moet het komende wedstrijd maar. Alles geven en iedereen moet 110% gaan, qua vechtlust vond ik het gisteren ook behoorlijk tegenvallen van sommige.
Of saté?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:02:10 #56
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_126942511
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef Caland het volgende:
Dat komt wel goed voor jullie zondag hoor.
Hmm.. Roda was de eerste helft sterker. In de tweede helft heb ik 2 gelijkwaardige teams gezien. Roda is thuis erg sterk en Sparta speelt uit de beste wedstrijden.

Dit kan nog alle kanten op.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_126943574
Ik vond gisteravond de eerste helft heel goed, alleen werden de kansen niet benut. De tweede helft was stukken minder en toen heeft Sparta nagelaten zichzelf in een zetel te zetten.
Nu kunnen we het zondag afmaken! Ik heb Sparta uit bij Veendam gezien en daar waren ze echt heel slecht, dus op een representatieve steekproef van 1 wedstrijd kan ik zeggen dat ze er uit helemaal niks van kunnen! ;) We gaan het zien zondag, als we zo spelen als de eerste helft moet het makkelijk kunnen!

En ik wil nog zeggen dat ik het jammer vind dat de goede acties van Németh vaak niet zo zichtbaar zijn, waardoor hij altijd hele bergen kak van iedereen over zich heen krijgt. Hij speelde best aardig, alleen had een aantal ongelukkige momenten. Hij is echt wel van meerwaarde, denk ik. Tegen De Graafschap en Heerenveen speelde hij gewoon goed.
Op Kurto heb ik ontzettend veel kritiek gehad en ik ben ervan overtuigd dat we met een betere keeper geen nacompetitie hadden gespeeld, maar de laatste wedstrijden doet hij het uitstekend!
pi_126945473
Spannend hoor jongens. Ik was blij dat Roda er niet in de eerste helft al drie inlegde. Zondag Bilate, Deekman en Mahi en dan lekker counteren. Hopelijk levert het wat op, maar ik ben bang dat Roda aan het langste eind gaat trekken ;(
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:58:47 #59
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_126953390
De kaartverkoop gaat goed in ieder geval. West was al bijna uitverkocht vandaag rond 13.00.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_126964224
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:58 schreef Kn0x het volgende:
De kaartverkoop gaat goed in ieder geval. West was al bijna uitverkocht vandaag rond 13.00.
Weet jij hoe dat met die toeschouwersaantallen werkt? Vorige week tegen de Graafschap leek het echt behoorlijk gevuld en toen gaf de stand iets van 15500 aan. Ik mag toch hopen dat we zondag weer eens tot 17000 gaan komen. (Uitverkocht durf ik niet te verlangen)
Of saté?
pi_127027671
_O_
Heerlijk. Genoeg passie en strijd dacht ik zo!
pi_127027791
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:21 schreef Rosario het volgende:
_O_
Heerlijk. Genoeg passie en strijd dacht ik zo!
Bij dit soort wedstrijden niet in het stadion zitten :')
pi_127027922
Gelukkig blijft de enige club die iets Duits in zich heeft in de Eredivisie, kunnen de andere ploegen nog wat van leren ^O^
pi_127036269
Wat een vreselijke wedstrijd... Met de hakken over de sloot, onbeschrijfelijk blij. :)
pi_127044587
Ik was vanmiddag overduidelijk alleen fysiek aanwezig, nog nooit was ik emotioneel zo compleet leeg na een wedstrijd. Ik heb alles vervloekt en verrot gescholden, het spekgladde veld verwenst en mensen om me heen zien janken, maar het ging allemaal als in een flits aan me voorbij. En zelfs op dit moment besef ik nog maar amper waar ik nu precies ooggetuige van ben geweest vanmiddag.

Ik hoef de samenvatting van vanmiddag nooit, nooit, nooit meer te zien...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_127049363
Ik hoop dat men bij Roda door de nacompetitie heeft ingezien dat er echt wel talent in de Jupiler League rondloopt en dat men niet alleen maar hoeft te huren bij buitenlandse subtoppers.
  maandag 27 mei 2013 @ 12:44:42 #67
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_127062057
wat een dag gisteren, van de hel naar de hemel dankzij mark jan de man _O_ _O_ _O_

belabberde wedstrijd, spekglad veld, slordige passing, gespannen spelers en het doembeeld dat we volgend jaar naar clubs als Telstar moeten afreizen. En dan gebeurt het toch nog. Werkelijk waar wat een fantastische ontlading
  maandag 27 mei 2013 @ 14:03:34 #68
183415 Waldheini
auw banaan!
pi_127064658
auw banaan, wat een spanning gisteren! Niet gezond meer.
pi_127111221
Op het immer betrouwbare Transferboulevard staat dat Roda JC interesse heeft in Danny Koevermans.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:21:17 #70
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_127121381
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:07 schreef LucvanDijk het volgende:
Op het immer betrouwbare Transferboulevard staat dat Roda JC interesse heeft in Danny Koevermans.
zou ik wel graag zien komen als Malki en/of Demouge vertrekt. Maar op dat transferboulevard staat ook dat Messi naar NEC gaat dus waar dat bericht vandaan komt?
pi_127121708
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:21 schreef planethugo het volgende:

[..]

zou ik wel graag zien komen als Malki en/of Demouge vertrekt. Maar op dat transferboulevard staat ook dat Messi naar NEC gaat dus waar dat bericht vandaan komt?
Op die website kan je allerlei onzinnige dingen zetten, zelden waar. Zo'n bericht moet je pas serieus nemen met goede bronvermelding.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 21:01:52 #72
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_127123370
Ik vraag me wel af welke verdediging er volgend jaar staat.
Wielaert, Hempte vertrekken omdat hun contracten aflopen. Danilo en Tamata zijn gehuurd en keren terug. Dat zijn vier mensen van je zes-mans-achterhoede. Ben benieuwd wie dat gaat opvangen.
pi_127145973
er zal inderdaad behoorlijk wat vers bloed moet komen

- 3 verdedigers, al hoop ik dat we Danilo kunnen overnemen en Tamata nog een jaartje kunnen huren. Denk dat bij PSV veel afhangt of Pieters vertrekt of verlengd
- Alternatief voor Bonevacia, hopelijk is Sno een optie
- Een extra buitenspeler zodat niet altijd alle ballen naar Guus moeten
- Een compleet nieuwe voorhoede, dwz zeker 3 spitsen als Malki en Demouge vertrekken. Lebedynski zal denk ik definitief geen nieuw contract krijgen en als we afhankelijk worden van Nemeth kunnen we het nacompetitieticket wel weer bestellen. Hoop dat iemand Nemeth voor niks over wil nemen want de conclusie na 1 jaar gepruts mag toch wel zijn dat hij gewoon niet past bij Roda met zijn sterrengedrag.
- Een ervaren keeper
pi_127192346
Ard van Peppen is binnen en daarmee hebben we de eerste belangrijke verdediger van de zomerstop binnen. Aanvoerder van RKC waarmee we dus ook een leider in de achterhoede krijgen. Perfecte aankoop voor het komende seizoen.

Ik weet niet zo snel waar we nog allemaal aankopen kunnen gebruiken. Achterin nog sowieso twee, een keeper(?) en vervanging van malki en demouge, (Anco Janssen?)
Of saté?
pi_127193340
denk dat van den bunder alles uit de kast moet halen voor Demouge, als Malki vertrekt, en het is ondenkbaar dat dit niet gebeurt (zelfs al interesse uit zuid korea :') ) dan heb je met Demouge tenminste 1 sterke spits en dan maakt het niet zoveel uit of daar dan Malki naast loopt of een andere vergelijkbare spits. Als je 2 nieuwe spitsen moet halen moet je maar afwachten hoe dat gaat lopen

van Peppen is wel een aangename verrassing. Vorig jaar was er veel interesse voor hem, zelfs vanuit Rusland. En hij is een aanvoerder, een speler met ervaring en gewoon een aardige back. Dit zal dus wel betekenen dat Tamata terug gaat naar PSV, hem had ik graag nog een jaar willen huren
pi_127194404
Ja, Malki verkopen en daar Anco Janssen voor halen en evt nog twee verdedigers. Al vraag ik me af of een 4-3-3 zou werken met Demouge centraal, Hupperts rechts en een goede linksbuiten met een actie links. Dan heb je een middenveld met Fledderus - Donald - Bonevacia/Djoum/Paulissen/Nieuw? Tenslotte achterin Van Peppen - Biemans - Nieuw - Monteyne / Martina? En als keeper laat ik me verrassen.
Of saté?
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:50:30 #77
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_127197043
Martina dacht ik ook al aan, maar dan wel centraal achterin naast Bartje. Kan Anco Janssen ook op links spelen? Vond ik wel een aardige voetballer, maar hij heeft toch een contract? Roda koopt bijna nooit meer spelers met lopende contracten, alleen transfervrije.
pi_127197347
Martina heeft zijn contract bij rkc in september verlengd toen roda niet meer wilde betalen, aangezien er geen geld is zullen alleen transfervrije spelers in aanmerking komen
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:01:18 #79
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_127197486
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:01 schreef planethugo het volgende:
er zal inderdaad behoorlijk wat vers bloed moet komen

- Alternatief voor Bonevacia, hopelijk is Sno een optie

- Een ervaren keeper
Bonevacia wordt toch overgenomen? Was hier eerst een half jaar op huurbasis en nu contract tot 2015 toch?

Toch vind ik Kurto het laatste gedeelte van de competitie niet slecht keepen. Ik denk dat het bij die jongen gewoon het taalprobleem is. Je ziet 'm ook heel weinig coachen.

Pluim gaat toch ook nog terugkomen?
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:41:34 #80
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_127199115
Kurto leek ook minder stress te hebben. Gedurende het seizoen keek iedereen vooral naar hem, terwijl nu het hele team in één keer in de spotlight stond. En taal is/was inderdaad ook een probleem met hem. Hij coacht praktisch nooit, daar komen ook veel goals uit.
pi_127200843
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:01 schreef DohanJerksen het volgende:

[..]

Bonevacia wordt toch overgenomen? Was hier eerst een half jaar op huurbasis en nu contract tot 2015 toch?

Toch vind ik Kurto het laatste gedeelte van de competitie niet slecht keepen. Ik denk dat het bij die jongen gewoon het taalprobleem is. Je ziet 'm ook heel weinig coachen.

Pluim gaat toch ook nog terugkomen?
heb Kurto in de kickoff nog even bedankt voor z'n redding na de 0-1, want dan was het nu een heel andere stemming geweest. Hij heeft de laatste tijd zich verbeterd maar ik vrees dat hij ons de komende jaren niet volledig kan overtuigen. Een keeper van die leeftijd moet eerst eens een paar jaar in de eerste divisie keepen en dan aantonen een niveau hoger te kunnen keepen. Dan liever een talent van eigen bodem zoals die Room van Vitesse. Of, wat ik vernomen heb, dat Hendriks erg hard bezig is om Kaya uit sittard over te laten komen. Lijkt me ook wel een goeie, en iemand met gif en power.

Bonevacia heeft het vooral in het begin goed gedaan maar de laatste 2 maanden was hij ook erg slordig. Als zo een Sno komt heb je iig 2 spelers voor die positie, geen overbodige luxe

Pluim mag van mij ook wel terugkomen, maar dan wel als aanvallende middenvelder want een spits is het niet
pi_127249257
LimburgerRoda twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 14:06:30 Tweede nieuwe speler Roda: verediger Guy Ramos van RKC. Contract voor 2 jaar met optie voor 3de jaar. #roda reageer retweet
RKC-Roda-combinatie op komst? (:
  zaterdag 1 juni 2013 @ 17:49:47 #83
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_127292403
Van Den Bunder twittert dat er zeer snel nog een speler wordt bekendgemaakt via zijn account.
pi_127301164
Ik ben benieuwd of we vandaag nog wat te horen krijgen van Van den Bunder
Of saté?
  maandag 3 juni 2013 @ 11:06:08 #85
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_127351591
Laat maar komen die extra spelers, we hebben ze nodig :)
  maandag 3 juni 2013 @ 11:21:41 #86
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_127352039
er gaan geruchten dat Roda nu echt bezig is om Vormer een jaar te huren, hij zou er zelf wel voor open staan aangezien Clasie zijn contract verlengd heeft en hij komend seizoen absoluut meer wil spelen

maarja, eerst zien dan geloven
pi_127362351
Hmm, je hoort nu zoveel geruchten: Vormer, Tyton, Boerrigter, Sno, Room, Ten Rouwelaar, Boer, Kortsdam.

We hebben nu Henk Dijkhuizen binnengehaald. Top! Nederlandse, talentvolle rechtsback van Sparta is nog jong en viel me al op tegen Sparta.
Of saté?
  maandag 3 juni 2013 @ 16:16:42 #88
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_127363546
Nog één centrale verdediger, een linksbuiten en een centrale spits en we zijn weer klaar voor komend seizoen.
pi_127363847
Waar speelt Paulissen eigenlijk? Middenveld, maar meer aanvallend, verdedigend?

Boerrigter(?)/Wildschut(?) - Demouge - Hupperts

Fledderus - Bonevacia/Djoum - Donald

Van Peppen - Biemans - Ramos - Monteyne/ Dijkhuizen

Kurto/Room/Tyton

Het klinkt wel aardig, maar inderdaad we hebben nog wel wat extra's nodig. Ik denk zeker nog 3 versterkingen nodig zijn. Anders krijg je het net niet scenario en speel je volgend jaar ook bij de laatste 5, zeker in het geval van blessures.
Of saté?
  maandag 3 juni 2013 @ 17:40:00 #90
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_127367103
Weer een fijne aankoop! Nu nog Anco Janssen zien weg te halen en dan hebben ze uit de eerste divisie prima spelers weggehaald!

quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:49 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm, je hoort nu zoveel geruchten: Vormer, Tyton, Boerrigter, Sno, Room, Ten Rouwelaar, Boer, Kortsdam.

We hebben nu Henk Dijkhuizen binnengehaald. Top! Nederlandse, talentvolle rechtsback van Sparta is nog jong en viel me al op tegen Sparta.
Ten Rouwelaar... Laat me niet lachen...
Grabbelaar eerste klas en altijd maar zijn verdediging de schuld geven :')

Het Vormer gerucht heb ik ook gehoord van dichtbij. Hij wilt spelen nu dat Clasie verlengd heeft, anders zou zijn carriere wel zo'n beetje 'voorbij' zijn.

Daarnaast gaat het gerucht dat Hendriks Danilo wilt kopen maar dan moet hij wel op de positie gaan spelen waar hij eigenlijk hoort.

Ik heb ook steeds meer het voorgevoel dat Boerrigter naar ons komt op huurbasis. Weet niet hoe dat kan...
Tyton kun je vergeten. Cocu zorgt misschien voor een frisse wind. Kan me niet voorstellen dat die nog lang met zo'n prutser als Waterman blijft spelen.

Verder laat ik me verrassen wat VdB uit de hoge hoed weet te toveren de komende tijd!
pi_127387849
Ten Rouwelaar hoor ik wel veel, wil ik inderdaad alles behalve zien komen net als Boer overigens.

Vergeet niet dat PSV Zoet nu terug heeft en hij is toch de beoogde 1e doelman, zeker met die nieuwe eigen jeugd/mensen visie wat bij PSV geïntroduceerd gaat worden.

Danilo lijkt me ook een enorme toevoeging.

Gerucht: Malki gaat naar Vitesse, van Ginkel naar Ajax, Boerrigter naar ons of Malki naar Twente, Chadli naar Ajax en Boerrigter naar ons. Zijn twee geruchten die je ook hoort. Ben benieuwd.
Of saté?
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:50:25 #92
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_127981408
Malki zo goed als weg nu. Geruchten gaan dat zo 1,5 miljoen ontvangen. Geen slecht bedrag lijkt me zo. Grote vraag is nu: welke speler gaat Malki vervangen. Al dat geld uitgeven aan Demouge is imho geen optie. Hocher ben ik nog niet van overtuigd... Andere opties?
pi_127982853
Ik denk dat 1,5 miljoen inderdaad een goede, stevige transfersom is die Roda nu ontvangt. Zeker als je je bedenkt dat Malki gratis is gekomen, nog maar 1 jaar contract heeft en al 29 is. Een groot deel van die transfersom zal hoe dan ook naar investeerders gaan of gebruikt worden om de schulden af te lossen, met een negatief Eigen Vermogen van 2,8 miljoen kun je eigenlijk ook niet anders. Om die overblijvende ton(nen) in een blessuregevoelige Demouge te steken lijkt me niet verantwoord, anderzijds vraag ik me af waar Roda JC anders een bruikbare spits vandaan moet halen. Ervan uitgaande dat we volgend jaar 4-3-3 gaan spelen, want daar heeft het alle schijn van gezien het aan- en verkoopbeleid, is het daarnaast nog noodzakelijk om een linksbuiten aan te trekken. Want met alleen Hupperts en Hocher op de flanken kom je het seizoen nooit door. En Boerrigter lijkt mij nogal een broodje aap verhaal..
pi_128031975
Hocher is toch meer een spits en iemand daar eventueel achter kan spelen, toch geen buitenspeler?

Hopelijk houden we inderdaad wat over om de schulden af te lossen, kan me herinneren dat Malki destijds gratis kwam maar Lokeren(?) geld wilde zien en dat ze er na wat gesteggel toch uitgekomen waren dat hij gratis kwam. Lijkt me dat daar toen een deal gemaakt is met een eventuele latere verkoop en dat Lokeren dus ook nog wat opstrijkt
pi_128120417
Het schijnt dat Roda interesse heeft in doelmannen De Winter en Marsman. Dat zal dan wel huur worden, want beiden hebben een doorlopend contract. En één van de twee, lijkt me.

1,5 miljoen euro is trouwens een transfersom, die mij heel goed lijkt, inderdaad!
pi_128120767
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 16:24 schreef LucvanDijk het volgende:
Het schijnt dat Roda interesse heeft in doelmannen De Winter en Marsman. Dat zal dan wel huur worden, want beiden hebben een doorlopend contract. En één van de twee, lijkt me.

1,5 miljoen euro is trouwens een transfersom, die mij heel goed lijkt, inderdaad!
Marsman ook in de belangstelling van GAE. Denk dat hij eerder naar GAE gaat.
pi_128121316
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Marsman ook in de belangstelling van GAE. Denk dat hij eerder naar GAE gaat.
op basis van wat :')
pi_128121812
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 16:56 schreef planethugo het volgende:

[..]

op basis van wat :')
Dat hij daar al een seizoen gespeeld heeft, dat ze nu ook Eredivisie spelen, dat hij dan (misschien?) niet hoeft te verhuizen, dat hij daar waarschijnlijk meer te doen heeft (al kan dat ook een negatief iets zijn). Dat soort dingen.
pi_128121899
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:11 schreef LucvanDijk het volgende:

[..]

Dat hij daar al een seizoen gespeeld heeft, dat ze nu ook Eredivisie spelen, dat hij dan (misschien?) niet hoeft te verhuizen, dat hij daar waarschijnlijk meer te doen heeft (al kan dat ook een negatief iets zijn). Dat soort dingen.
als je 1ste keeper van Roda of van GAE kan worden dan lijkt me dat toch kwa prestige sowieso een stap hoger. Om over salaris maar niet te spreken... GAE, sympathieke club maar financieel hebben ze gewoon een JL begroting

ik ken die keeper verder trouwens helemaal niet. Zie liever iemand met ervaring, talentjes hebben we de afgelopen jaren genoeg en tevergeefs uitgeprobeerd
pi_128122205
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef planethugo het volgende:

[..]

als je 1ste keeper van Roda of van GAE kan worden dan lijkt me dat toch kwa prestige sowieso een stap hoger. Om over salaris maar niet te spreken... GAE, sympathieke club maar financieel hebben ze gewoon een JL begroting

ik ken die keeper verder trouwens helemaal niet. Zie liever iemand met ervaring, talentjes hebben we de afgelopen jaren genoeg en tevergeefs uitgeprobeerd
Qua prestige is Roda inderdaad absoluut een stap hoger, qua salaris waarschijnlijk ook. Hoe zit dat überhaupt met huur? Wordt dan altijd het hele salaris van een speler overgenomen door de club die de speler huurt?
Hij heeft afgelopen seizoen dus het hele seizoen bij GAE gekeept, die hadden hem gehuurd van Twente. Ik zou het al een heel fijn idee vinden als we eens een Nederlander als keeper krijgen. Dat niet elke Pool de nieuwe Tyton is, moet nu toch wel duidelijk zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')