abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127194404
Ja, Malki verkopen en daar Anco Janssen voor halen en evt nog twee verdedigers. Al vraag ik me af of een 4-3-3 zou werken met Demouge centraal, Hupperts rechts en een goede linksbuiten met een actie links. Dan heb je een middenveld met Fledderus - Donald - Bonevacia/Djoum/Paulissen/Nieuw? Tenslotte achterin Van Peppen - Biemans - Nieuw - Monteyne / Martina? En als keeper laat ik me verrassen.
Of saté?
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:50:30 #77
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_127197043
Martina dacht ik ook al aan, maar dan wel centraal achterin naast Bartje. Kan Anco Janssen ook op links spelen? Vond ik wel een aardige voetballer, maar hij heeft toch een contract? Roda koopt bijna nooit meer spelers met lopende contracten, alleen transfervrije.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_127197347
Martina heeft zijn contract bij rkc in september verlengd toen roda niet meer wilde betalen, aangezien er geen geld is zullen alleen transfervrije spelers in aanmerking komen
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:01:18 #79
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_127197486
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:01 schreef planethugo het volgende:
er zal inderdaad behoorlijk wat vers bloed moet komen

- Alternatief voor Bonevacia, hopelijk is Sno een optie

- Een ervaren keeper
Bonevacia wordt toch overgenomen? Was hier eerst een half jaar op huurbasis en nu contract tot 2015 toch?

Toch vind ik Kurto het laatste gedeelte van de competitie niet slecht keepen. Ik denk dat het bij die jongen gewoon het taalprobleem is. Je ziet 'm ook heel weinig coachen.

Pluim gaat toch ook nog terugkomen?
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:41:34 #80
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_127199115
Kurto leek ook minder stress te hebben. Gedurende het seizoen keek iedereen vooral naar hem, terwijl nu het hele team in één keer in de spotlight stond. En taal is/was inderdaad ook een probleem met hem. Hij coacht praktisch nooit, daar komen ook veel goals uit.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_127200843
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:01 schreef DohanJerksen het volgende:

[..]

Bonevacia wordt toch overgenomen? Was hier eerst een half jaar op huurbasis en nu contract tot 2015 toch?

Toch vind ik Kurto het laatste gedeelte van de competitie niet slecht keepen. Ik denk dat het bij die jongen gewoon het taalprobleem is. Je ziet 'm ook heel weinig coachen.

Pluim gaat toch ook nog terugkomen?
heb Kurto in de kickoff nog even bedankt voor z'n redding na de 0-1, want dan was het nu een heel andere stemming geweest. Hij heeft de laatste tijd zich verbeterd maar ik vrees dat hij ons de komende jaren niet volledig kan overtuigen. Een keeper van die leeftijd moet eerst eens een paar jaar in de eerste divisie keepen en dan aantonen een niveau hoger te kunnen keepen. Dan liever een talent van eigen bodem zoals die Room van Vitesse. Of, wat ik vernomen heb, dat Hendriks erg hard bezig is om Kaya uit sittard over te laten komen. Lijkt me ook wel een goeie, en iemand met gif en power.

Bonevacia heeft het vooral in het begin goed gedaan maar de laatste 2 maanden was hij ook erg slordig. Als zo een Sno komt heb je iig 2 spelers voor die positie, geen overbodige luxe

Pluim mag van mij ook wel terugkomen, maar dan wel als aanvallende middenvelder want een spits is het niet
pi_127249257
LimburgerRoda twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 14:06:30 Tweede nieuwe speler Roda: verediger Guy Ramos van RKC. Contract voor 2 jaar met optie voor 3de jaar. #roda reageer retweet
RKC-Roda-combinatie op komst? (:
  zaterdag 1 juni 2013 @ 17:49:47 #83
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_127292403
Van Den Bunder twittert dat er zeer snel nog een speler wordt bekendgemaakt via zijn account.
pi_127301164
Ik ben benieuwd of we vandaag nog wat te horen krijgen van Van den Bunder
Of saté?
  maandag 3 juni 2013 @ 11:06:08 #85
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_127351591
Laat maar komen die extra spelers, we hebben ze nodig :)
  maandag 3 juni 2013 @ 11:21:41 #86
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_127352039
er gaan geruchten dat Roda nu echt bezig is om Vormer een jaar te huren, hij zou er zelf wel voor open staan aangezien Clasie zijn contract verlengd heeft en hij komend seizoen absoluut meer wil spelen

maarja, eerst zien dan geloven
pi_127362351
Hmm, je hoort nu zoveel geruchten: Vormer, Tyton, Boerrigter, Sno, Room, Ten Rouwelaar, Boer, Kortsdam.

We hebben nu Henk Dijkhuizen binnengehaald. Top! Nederlandse, talentvolle rechtsback van Sparta is nog jong en viel me al op tegen Sparta.
Of saté?
  maandag 3 juni 2013 @ 16:16:42 #88
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_127363546
Nog één centrale verdediger, een linksbuiten en een centrale spits en we zijn weer klaar voor komend seizoen.
pi_127363847
Waar speelt Paulissen eigenlijk? Middenveld, maar meer aanvallend, verdedigend?

Boerrigter(?)/Wildschut(?) - Demouge - Hupperts

Fledderus - Bonevacia/Djoum - Donald

Van Peppen - Biemans - Ramos - Monteyne/ Dijkhuizen

Kurto/Room/Tyton

Het klinkt wel aardig, maar inderdaad we hebben nog wel wat extra's nodig. Ik denk zeker nog 3 versterkingen nodig zijn. Anders krijg je het net niet scenario en speel je volgend jaar ook bij de laatste 5, zeker in het geval van blessures.
Of saté?
  maandag 3 juni 2013 @ 17:40:00 #90
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_127367103
Weer een fijne aankoop! Nu nog Anco Janssen zien weg te halen en dan hebben ze uit de eerste divisie prima spelers weggehaald!

quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:49 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm, je hoort nu zoveel geruchten: Vormer, Tyton, Boerrigter, Sno, Room, Ten Rouwelaar, Boer, Kortsdam.

We hebben nu Henk Dijkhuizen binnengehaald. Top! Nederlandse, talentvolle rechtsback van Sparta is nog jong en viel me al op tegen Sparta.
Ten Rouwelaar... Laat me niet lachen...
Grabbelaar eerste klas en altijd maar zijn verdediging de schuld geven :')

Het Vormer gerucht heb ik ook gehoord van dichtbij. Hij wilt spelen nu dat Clasie verlengd heeft, anders zou zijn carriere wel zo'n beetje 'voorbij' zijn.

Daarnaast gaat het gerucht dat Hendriks Danilo wilt kopen maar dan moet hij wel op de positie gaan spelen waar hij eigenlijk hoort.

Ik heb ook steeds meer het voorgevoel dat Boerrigter naar ons komt op huurbasis. Weet niet hoe dat kan...
Tyton kun je vergeten. Cocu zorgt misschien voor een frisse wind. Kan me niet voorstellen dat die nog lang met zo'n prutser als Waterman blijft spelen.

Verder laat ik me verrassen wat VdB uit de hoge hoed weet te toveren de komende tijd!
pi_127387849
Ten Rouwelaar hoor ik wel veel, wil ik inderdaad alles behalve zien komen net als Boer overigens.

Vergeet niet dat PSV Zoet nu terug heeft en hij is toch de beoogde 1e doelman, zeker met die nieuwe eigen jeugd/mensen visie wat bij PSV geïntroduceerd gaat worden.

Danilo lijkt me ook een enorme toevoeging.

Gerucht: Malki gaat naar Vitesse, van Ginkel naar Ajax, Boerrigter naar ons of Malki naar Twente, Chadli naar Ajax en Boerrigter naar ons. Zijn twee geruchten die je ook hoort. Ben benieuwd.
Of saté?
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:50:25 #92
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_127981408
Malki zo goed als weg nu. Geruchten gaan dat zo 1,5 miljoen ontvangen. Geen slecht bedrag lijkt me zo. Grote vraag is nu: welke speler gaat Malki vervangen. Al dat geld uitgeven aan Demouge is imho geen optie. Hocher ben ik nog niet van overtuigd... Andere opties?
pi_127982853
Ik denk dat 1,5 miljoen inderdaad een goede, stevige transfersom is die Roda nu ontvangt. Zeker als je je bedenkt dat Malki gratis is gekomen, nog maar 1 jaar contract heeft en al 29 is. Een groot deel van die transfersom zal hoe dan ook naar investeerders gaan of gebruikt worden om de schulden af te lossen, met een negatief Eigen Vermogen van 2,8 miljoen kun je eigenlijk ook niet anders. Om die overblijvende ton(nen) in een blessuregevoelige Demouge te steken lijkt me niet verantwoord, anderzijds vraag ik me af waar Roda JC anders een bruikbare spits vandaan moet halen. Ervan uitgaande dat we volgend jaar 4-3-3 gaan spelen, want daar heeft het alle schijn van gezien het aan- en verkoopbeleid, is het daarnaast nog noodzakelijk om een linksbuiten aan te trekken. Want met alleen Hupperts en Hocher op de flanken kom je het seizoen nooit door. En Boerrigter lijkt mij nogal een broodje aap verhaal..
pi_128031975
Hocher is toch meer een spits en iemand daar eventueel achter kan spelen, toch geen buitenspeler?

Hopelijk houden we inderdaad wat over om de schulden af te lossen, kan me herinneren dat Malki destijds gratis kwam maar Lokeren(?) geld wilde zien en dat ze er na wat gesteggel toch uitgekomen waren dat hij gratis kwam. Lijkt me dat daar toen een deal gemaakt is met een eventuele latere verkoop en dat Lokeren dus ook nog wat opstrijkt
pi_128120417
Het schijnt dat Roda interesse heeft in doelmannen De Winter en Marsman. Dat zal dan wel huur worden, want beiden hebben een doorlopend contract. En één van de twee, lijkt me.

1,5 miljoen euro is trouwens een transfersom, die mij heel goed lijkt, inderdaad!
pi_128120767
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 16:24 schreef LucvanDijk het volgende:
Het schijnt dat Roda interesse heeft in doelmannen De Winter en Marsman. Dat zal dan wel huur worden, want beiden hebben een doorlopend contract. En één van de twee, lijkt me.

1,5 miljoen euro is trouwens een transfersom, die mij heel goed lijkt, inderdaad!
Marsman ook in de belangstelling van GAE. Denk dat hij eerder naar GAE gaat.
pi_128121316
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Marsman ook in de belangstelling van GAE. Denk dat hij eerder naar GAE gaat.
op basis van wat :')
pi_128121812
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 16:56 schreef planethugo het volgende:

[..]

op basis van wat :')
Dat hij daar al een seizoen gespeeld heeft, dat ze nu ook Eredivisie spelen, dat hij dan (misschien?) niet hoeft te verhuizen, dat hij daar waarschijnlijk meer te doen heeft (al kan dat ook een negatief iets zijn). Dat soort dingen.
pi_128121899
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:11 schreef LucvanDijk het volgende:

[..]

Dat hij daar al een seizoen gespeeld heeft, dat ze nu ook Eredivisie spelen, dat hij dan (misschien?) niet hoeft te verhuizen, dat hij daar waarschijnlijk meer te doen heeft (al kan dat ook een negatief iets zijn). Dat soort dingen.
als je 1ste keeper van Roda of van GAE kan worden dan lijkt me dat toch kwa prestige sowieso een stap hoger. Om over salaris maar niet te spreken... GAE, sympathieke club maar financieel hebben ze gewoon een JL begroting

ik ken die keeper verder trouwens helemaal niet. Zie liever iemand met ervaring, talentjes hebben we de afgelopen jaren genoeg en tevergeefs uitgeprobeerd
pi_128122205
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef planethugo het volgende:

[..]

als je 1ste keeper van Roda of van GAE kan worden dan lijkt me dat toch kwa prestige sowieso een stap hoger. Om over salaris maar niet te spreken... GAE, sympathieke club maar financieel hebben ze gewoon een JL begroting

ik ken die keeper verder trouwens helemaal niet. Zie liever iemand met ervaring, talentjes hebben we de afgelopen jaren genoeg en tevergeefs uitgeprobeerd
Qua prestige is Roda inderdaad absoluut een stap hoger, qua salaris waarschijnlijk ook. Hoe zit dat überhaupt met huur? Wordt dan altijd het hele salaris van een speler overgenomen door de club die de speler huurt?
Hij heeft afgelopen seizoen dus het hele seizoen bij GAE gekeept, die hadden hem gehuurd van Twente. Ik zou het al een heel fijn idee vinden als we eens een Nederlander als keeper krijgen. Dat niet elke Pool de nieuwe Tyton is, moet nu toch wel duidelijk zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')