Herinner mij daar nou eventjes niet aan...quote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop niet dat Djoko een Fedje gaat doen. Beide sets 5-2 voorstaan in Monte Carlo en 5-7 5-7 verleizen
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef Norrage het volgende:
Nou Rafa zit in de wedstrijd hoor. Dag dag Djoko. Knap van Rafa, VamosLaat dit een epische wedstrijd worden
quote:
Ditquote:Op zondag 21 april 2013 15:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoeveel setpunten heb je ook nodig.
Dit dus.quote:Op zondag 21 april 2013 15:42 schreef Norrage het volgende:
Dan maar met een Rooowbinset Djoko. Nu begint het pas echt.
en de leuke trainingsset eerder deze weekquote:Op zondag 21 april 2013 15:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat laatste punt was een eerbetoon aan Rooowbins fantastische optreden op de players party
Knap werk, ik dacht echt dattie hier gebroken zou worden.quote:Op zondag 21 april 2013 15:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Goede hold van Djokovic. Nu momentum doorzetten.
Ja, het scheelt niet veel.quote:Op zondag 21 april 2013 16:03 schreef Norrage het volgende:
Het is mooi dat eigenlijk elke rally tussen deze 2 hetzelfde is, maar dat het fantastisch blijft om te zien
Het lijkt me geweldig om zo te kunnen tennissen met al die spreiding. Dat links-rechts spelen vind ik altijd mooi om te zien.quote:
Dat denk ik ook. Het lijkt er toch een beetje op dat Djoko's kaarsje begint op te branden.quote:Op zondag 21 april 2013 16:14 schreef Norrage het volgende:
Tsja. Op wie zetten jullie in? Ik denk dat Rafa hem pakt in 3.
Volgens mij liet Rafa die game gewoon een beetje lopen, staat al een break voor...quote:
Maar ja, hoe vaak hebben we niet gezien dat Djokovic gewoon weer terugkomt.quote:Op zondag 21 april 2013 16:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het lijkt er toch een beetje op dat Djoko's kaarsje begint op te branden.
Nou die backhand winnerquote:Op zondag 21 april 2013 16:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Volgens mij liet Rafa die game gewoon een beetje lopen, staat al een break voor...
Kan me vergissen, hoor.
Nja, 1 zo'n break zegt lang niet alles (al kan ik dat nu makkelijk zeggen).quote:Op zondag 21 april 2013 16:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Volgens mij liet Rafa die game gewoon een beetje lopen, staat al een break voor...
Kan me vergissen, hoor.
Hij heeft er al 11.quote:Op zondag 21 april 2013 16:19 schreef Jellereppe het volgende:
Rafael Nadal is terug op zijn oude topniveau zie ik. Als zijn knie het volhoudt, dan zal hij RG hoogstwaarschijnlijk winnen dit jaar en de 11de grandslam aan zijn prijzenlijst gaan toevoegen. Het is toch wel de beste graveltennisser allertijden.
Oeps, foutje. Zijn twaalfde wordt het dan als hij dit niveau vast kan houden, hoewel Djokovic zeker ook een kanshebber is.quote:
Hij was dan ook de underdogquote:Op zondag 21 april 2013 16:40 schreef Norrage het volgende:
En 0-40
Rafa is duidelijk zenuwachtig...hij houdt echt in deze game
Jinx het nou nietquote:Op zondag 21 april 2013 16:41 schreef Norrage het volgende:
Rafa wint doorgaans de tiebreaks in hun wedstrijden..En Djoko de harde sets van 6-1 6-2 en zo.....
Nu nog, na al die toernooien?quote:Op zondag 21 april 2013 16:43 schreef Norrage het volgende:
Wat er nu gebeurt met Rafa, is wel het gebrek aan wedstrijdritme hoor...
Nouja, hij heeft nog niet op zo'n niveau gespeeld tegen de #1...quote:
Nou, Djokovic is toch wel een beetje Nadals (enige) angstgegner.quote:Op zondag 21 april 2013 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Niks voor Nadal om de tiebreak zo slecht te spelen. Djokovic is mentaal nog sterker dan hij.
Ongelooflijk. Deze rivalryquote:Op zondag 21 april 2013 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, Djokovic is toch wel een beetje Nadals (enige) angstgegner.
Madrid is niet bepaald zijn toernooi, 4 finales waarvan hij er 2 verloorquote:Op zondag 21 april 2013 16:48 schreef Norrage het volgende:
Rafa![]()
Jij mag Madrid hebben hoor
Dat we schitterende Rafa - Djoko wedstrijden gaan zien de komende maand
Uiteraard. Nadal kan alleen maar punten verliezen in dit gedeelte van het seizoen.quote:Op zondag 21 april 2013 16:45 schreef Morthill het volgende:
Betekent dit dat Ferrer zijn nummer 4-positie verder verstevigt?
Madrid kan hij wninenquote:Op zondag 21 april 2013 16:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Uiteraard. Nadal kan alleen maar punten verliezen in dit gedeelte van het seizoen.
Zeker omdat ze het gravel daar weer rood hebben gemaaktquote:
jammer dat hij zijn droomweek niet winnend af kon sluiten op zijn favoriete toernooi, no?quote:Op zondag 21 april 2013 16:51 schreef Norrage het volgende:
Rafa terug op de tour is zo goed voor het tennisRafa
Verandert niets aan de omstandigheden hoor... dat gezeur over het blauwe gravel was eigenlijk maar een slap excuus. Trouwens, ook Djoko kan daar weer wat puntjes sprokkelen.quote:Op zondag 21 april 2013 16:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker omdat ze het gravel daar weer rood hebben gemaakt
Tja deze finale bewijst dat Nadal eigenlijk wel een beetje gelijk had.quote:Op zondag 21 april 2013 16:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Fantastische week voor Nadal hoor, zo uit underdog positie de nummer 1 tot een tiebreak dwingen in de finale.
Dat was een verkeerde inschatting van veel mensen. Nadal schatte het wel goed in (dit keer).quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Want de favorite wint altijd de titel?
In de ATP, tegenwoordig bijna altijd ja. Op de toernooien die er echt toe doen tenminste.quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Want de favorite wint altijd de titel?
Meh, hij is gewoon de favoriet, en soms wint die niet. Als jij wint als een 1-5 gegooid wordt op een dubbelsteen en ik als er een 6 gegooid wordt, ben jij de favoriet, zelfs als achteraf blijkt dat er een 6 gerold wordt. Nu is tennis geen kans spel, dus is het iets minder duidelijk dan dat, maar goed.quote:Op zondag 21 april 2013 17:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was een verkeerde inschatting van veel mensen. Nadal schatte het wel goed in (dit keer).
Afgelopen jaar won de favoriet niet: Madrid, Wimbledon, Olympics, Cincinatti, US Open, Parijs, WTF, IW, Miami, Monte Carlo.quote:In de ATP, tegenwoordig bijna altijd ja. Op de toernooien die er echt toe doen tenminste.
Niet echt. In het filmpje zie je hem echt er doorheen klappen. Dus wellicht dat de schrik groter was dan de schade, maar het was neit echt geacteerd.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 21:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet echt. In het filmpje zie je hem echt er doorheen klappen. Dus wellicht dat de schrik groter was dan de schade, maar het was neit echt geacteerd.
http://www.tennis.com/pro(...)/47146/#.UXRE5Upy3Kcquote:Sky Sports reported that after Djokovic injured his ankle during his Davis Cup win over Sam Querrey, doctors discovered he had a dislocated bone, which they were able to put in back in place.
Klopt. Dus niet echt oscar waardig.quote:Op zondag 21 april 2013 21:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
http://www.tennis.com/pro(...)/47146/#.UXRE5Upy3Kc
De hele week samenvattingen van minstens 5 minuten, en dan de finale afdoen met eentje van een minuutquote:Op zondag 21 april 2013 22:25 schreef Rosario het volgende:
Laat Sport1 eens een keer een goede samenvatting maken van het tennis voor betalende abonnees.
Ik kreeg de indruk dat die blessure wel degelijk serieus was, inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 21:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet echt. In het filmpje zie je hem echt er doorheen klappen. Dus wellicht dat de schrik groter was dan de schade, maar het was neit echt geacteerd.
Dat hoop ik ook maar. Ik zat net dus verwachtingsvol jullie posts te lezen en op YouTube moest ik het weer eens doen met een Servisch streampje waarbij het lijkt alsof deze finale in de jaren '80 is gespeeld.quote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
De hele week samenvattingen van minstens 5 minuten, en dan de finale afdoen met eentje van een minuut
Ik neem aan dat er nog een langere komt?
Het gaat gewoon bergaf met Sport1. Alles overgekocht van amerikaanse shit-zenders.quote:Op zondag 21 april 2013 22:25 schreef Rosario het volgende:
Laat Sport1 eens een keer een goede samenvatting maken van het tennis voor betalende abonnees.
quote:Djokovic's contact point when he returns a Nadal shot is 22cm lower than the average Nadal opponent's contact point.
quote:
En nee hoor, blijft bij 1 minuut. Ook de ATP zelf is een beetje karig. MAar er komt vast ergens een mooie tennistv highlights video onlinequote:Op zondag 21 april 2013 22:30 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook maar. Ik zat net dus verwachtingsvol jullie posts te lezen en op YouTube moest ik het weer eens doen met een Servisch streampje waarbij het lijkt alsof deze finale in de jaren '80 is gespeeld.
Hier heb je de hele wedstrijd:quote:Op maandag 22 april 2013 09:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
En nee hoor, blijft bij 1 minuut. Ook de ATP zelf is een beetje karig. MAar er komt vast ergens een mooie tennistv highlights video online
Beetje semantische discussie, maar hij was 'de favoriet' in de zin dat de meeste mensen verwachtten dat hij ging winnen. Maar je kan ook individueel een favoriet hebben, de persoon die jij het meest waarschijnlijk acht dat wint. Zo was Djokovic mijn favoriet voor de finale. Evenzo, voor Nadal, achtte hij zichzelf (terecht) niet als de grootste kanshebber voor de titel.quote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Meh, hij is gewoon de favoriet, en soms wint die niet. Als jij wint als een 1-5 gegooid wordt op een dubbelsteen en ik als er een 6 gegooid wordt, ben jij de favoriet, zelfs als achteraf blijkt dat er een 6 gerold wordt. Nu is tennis geen kans spel, dus is het iets minder duidelijk dan dat, maar goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |