abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125564773
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2013 18:54 schreef Ties02 het volgende:
Bollebof
Dat gassie heeft niet eens een eigen wikipedia pagina.

Dat heeft rikus spitshorst zelfs nog.
  zondag 21 april 2013 @ 19:02:21 #252
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_125564951
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat een dooddoener. Dus je moet iets - minstens - gelijkwaardigs gepresteerd hebben voordat je ergens kritiek op mag uiten? :')

Je hoeft geen musicus te zijn om bepaalde muziek wansmaak, belachelijk slecht of op z'n best middelmatig te vinden.
Ik wil alleen maar zeggen dat je toch wel een beetje respect voor deze mensen mag hebben, jullie doen net of zij jullie expres iets ernstigs aan hebben gedaan oid. Zomaar roepen dat al deze mensen niks bereikt hebben zegt wat mij betreft meer over jullie (houding tov de maatschappij ed) dan over hun.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  zondag 21 april 2013 @ 19:03:09 #253
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_125564982
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 19:02 schreef Joeri. het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar zeggen dat je toch wel een beetje respect voor deze mensen mag hebben, jullie doen net of zij jullie expres iets ernstigs aan hebben gedaan oid. Zomaar roepen dat al deze mensen niks bereikt hebben zegt wat mij betreft meer over jullie (houding tov de maatschappij ed) dan over hun.
Edit: en ik heb nergens gezegd dat je geen kritiek mag hebben?
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_125565014
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 18:57 schreef iBenny het volgende:

[..]

Single top 100: Verkopen singles. Fysiek en download
Download top 100: Verkopen downloads
Top 40: Onafhankelijke hitlijst, stichting top 40. Uitgezonden op 538. Downloads, airplay.
Mega top 50: Onafhankelijke hitlijst, onderzoeksbureau GfK. Uitgezonden op 3FM. Downloads, fysiek, airplay
iTunes top 100: De meest recente hitlijst aan de hand van downloads in iTunes. Wordt om het uur ververst. Elke dag een top 5, wekelijks de opvallendste stijgers op Q Music.
Ah, verhelderend. Dan is er ergens iets in mijn hoofd samengelopen, mijn dank :).
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_125565078
quote:

[..]

Wat heeft die Ewbank in godsnaam gedaan dat hij mijn respect verdient? Ik bedoel meer respect dan Jan van hier verderop in de straat. Die gast krijgt bakken met geld toegesmeten om iets te bedenken, samen met een hoop andere 'artiesten', of in ieder geval mensen die muziek maken als core business hebben. Om dan op deze manier schandalig hard te falen én als een klein kind te gaan zitten janken op internet, roept bij mij nou niet de behoefte op om vast te beginnen aan z'n standbeeld.
pi_125565233
quote:

[..]

Ik wil alleen maar zeggen dat je toch wel een beetje respect voor deze mensen mag hebben, jullie doen net of zij jullie expres iets ernstigs aan hebben gedaan oid.
Respect voor ze als mens, prima. Respect voor "je hoort te weten wie ik ben" en "zeg nageboorte, jij als plebs bent niet bevoegd om mijn Kunst te beoordelen" valt me, toegegeven, iéts lastiger.
  zondag 21 april 2013 @ 19:13:08 #257
123170 alors
zlata1234
pi_125565456
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 17:54 schreef iBenny het volgende:

[..]

[ afbeelding ] ortelstamppot
jaa die emoticon _O_
know'm sayin?
word? word.
pi_125565553
Ja hoor noud bemoeit zich ook in de discussie

"Omdat mensen te aso zijn om gewoon hun mening voor zich te houden trekt John Ewbank zijn nummer terug. Lekker bezig #oranjegevoel #nietdus, twittert Ruud Feltkamp.

Ik mis trouwens de mening van die ordinaire soap flikker van worldidols, een kopie van gordon altijd denken dat hij over alles een mening moet geven.
pi_125565573
quote:

[..]

Ik wil alleen maar zeggen dat je toch wel een beetje respect voor deze mensen mag hebben, jullie doen net of zij jullie expres iets ernstigs aan hebben gedaan oid.
Je moet niet uit naam van alle Nederlanders spreken als driekwart van de bevolking je liedje kut vindt.
pi_125565581
Ik vind dat je je mening voor je moet houden en als je het daar niet mee eens bent hebt je pech #vrijheidvanmeningsuiting!
Ja doei.
pi_125565745
Ik hoor nu het nummer van wolter :X :X |:( |:( |:(
  zondag 21 april 2013 @ 19:20:35 #262
366803 AthCom
Overigens ...
pi_125565785
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dat je je mening voor je moet houden en als je het daar niet mee eens bent hebt je pech #vrijheidvanmeningsuiting!
Echt hè? :')
Moira. is tof. :7
pi_125565838
dit mag het nieuwe koningsnummer worden _O_ _O_ _O_ _O-

.

:') :') :') :') |:( |:( |:( |:(
pi_125566022
* icloud toetert

Het jachtseizoen is voor geopend verklaard.

zo 21 apr 2013, 19:05
Ali B stond niet achter rapstukje Koningslied
van onze redactie
AMSTERDAM -

Ali B vond het Koningslied een goed nummer: "Totdat we begonnen te rappen".

Mail dit artikel.Mail
Print dit artikel.Print

Weekendabonnement
Proefabonnement,
10 weken ¤ 30,-!

"Het eerste rapcouplet ging nog goed, maar het tweede couplet - de W van wortel enzo - ging gewoon niet," vertelt Ali B in Life4you.

Volgens de Nederlandse rapper gaf John Ewbank daarop aan dat het Nationaal Comité Inhuldiging dit stukje in het nummer wilde hebben. "Dus dan zet je je ego opzij".

"Ik kan niet als rapper serieus achter het stukje van de W van vanalles en nog wat staan. Ik vind het een minder stukje," vertelt Ali. "Als je het niet leuk vindt is dat prima, maar ga geen tegenbeweging oprichten want dat is gewoon triest. Er zullen een heleboel mensen zijn die het wel leuk vinden," aldus de rapper.

het zwartepieten is begonnen.
pi_125566076
Ali B moet niet zwartepieten. Alhoewel het advies "dan zet je je ego opzij" best vaker gegeven mag worden in die kringen :+.
pi_125566237
O god hoor net het nummer van paul, hoop dat dat niet het nieuwe nummer word.
pi_125566250
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 18:51 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik had liever gezien dat ze de echte artiesten hadden gevraagd ipv de catalogus van john de mol/talpa/endemol open te trekken, het feit dat ze in de lijstjes staan betekend dat ze in de donkere plekken van ewbank zitten.

Het is wel heel opvallend dat bijna alle artiesten die meedoen normaal met ewbank werken, volgens mij zijn alleen de kast en rowwen heze een uitzondering.

Ik zei al eerder dat ze de opdracht aan super ilse O+ O+ O+ moesten geven _O_ _O_ _O_
Heb je het nu over Ilse de Lange? :{ Zo ja, die maakt zulke slaapverwekkende, nietszeggende muziek dat ik na de eerste regel al in slaap zou vallen. :O
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator zondag 21 april 2013 @ 19:33:01 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_125566320
Wim de Bie heeft ook nog een ideetje.
Nieuw Koningslied?

Het Koningslied van Ewbank c.s. is gesneuveld. Wat mij betreft hoefde de muziek niet te worden ingetrokken, maar hadden enkele tekstdichters in een middag een betere, foutloze versie van de abominabele tekst kunnen schrijven.

Wat wordt er nu op 30 april a.s. gezongen?

Ik doe een voorstel. Ik heb nog een oud nummertje liggen, dat me buitengewoon geschikt lijkt.

Het grote voordeel: iedereen kan een eigen tekst meezingen, zodat daar nooit moeilijkheden over kunnen ontstaan.

Linkje klikken om het te beluisteren, kan het niet linken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 21 april 2013 @ 19:38:39 #269
123170 alors
zlata1234
pi_125566542
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 19:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Heb je het nu over Ilse de Lange? :{ Zo ja, die maakt zulke slaapverwekkende, nietszeggende muziek dat ik na de eerste regel al in slaap zou vallen. :O
Ja tegenwoordig maakt ze echt zulke standaard bagger. En ik vraag me ook af of je haar in het Nederlands wilt horen zingen.
know'm sayin?
word? word.
pi_125566565
eelcobvr twitterde op zondag 21-04-2013 om 18:57:54 ! RT @Kysia Rob de Nijs trok zich na lezen tekst terug. Management: Rob had het paar graag toegezongen, maar niet met deze tekst. reageer retweet
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_125566599
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 19:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is dat ik van fok! word afgerost als ik je antwoord geef, maar toch wil ik je adviseren om eens goed naar de tweet van nico dijkshoorn te kijken.
pi_125566615
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 19:39 schreef marcodej het volgende:
eelcobvr twitterde op zondag 21-04-2013 om 18:57:54 ! RT @Kysia Rob de Nijs trok zich na lezen tekst terug. Management: Rob had het paar graag toegezongen, maar niet met deze tekst. reageer retweet
_O_
pi_125566653
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 19:38 schreef alors het volgende:

[..]

Ja tegenwoordig maakt ze echt zulke standaard bagger.
nummers als next to me zijn harstikke leuk.

quote:
En ik vraag me ook af of je haar in het Nederlands wilt horen zingen.
nee
pi_125566671
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 19:39 schreef icloud het volgende:

[..]

Het is dat ik van fok! word afgerost als ik je antwoord geef, maar toch wil ik je adviseren om eens goed naar de tweet van nico dijkshoorn te kijken.
?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_125566867
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 19:38 schreef alors het volgende:
En ik vraag me ook af of je haar in het Nederlands wilt horen zingen.
Nee, maar dat geldt ook voor Trijntje "omdat ik sofeel fan je hau" Oosterhuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')