Ik wil alleen maar zeggen dat je toch wel een beetje respect voor deze mensen mag hebben, jullie doen net of zij jullie expres iets ernstigs aan hebben gedaan oid. Zomaar roepen dat al deze mensen niks bereikt hebben zegt wat mij betreft meer over jullie (houding tov de maatschappij ed) dan over hun.quote:Op zondag 21 april 2013 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een dooddoener. Dus je moet iets - minstens - gelijkwaardigs gepresteerd hebben voordat je ergens kritiek op mag uiten?
Je hoeft geen musicus te zijn om bepaalde muziek wansmaak, belachelijk slecht of op z'n best middelmatig te vinden.
Edit: en ik heb nergens gezegd dat je geen kritiek mag hebben?quote:Op zondag 21 april 2013 19:02 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat je toch wel een beetje respect voor deze mensen mag hebben, jullie doen net of zij jullie expres iets ernstigs aan hebben gedaan oid. Zomaar roepen dat al deze mensen niks bereikt hebben zegt wat mij betreft meer over jullie (houding tov de maatschappij ed) dan over hun.
Ah, verhelderend. Dan is er ergens iets in mijn hoofd samengelopen, mijn dankquote:Op zondag 21 april 2013 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Single top 100: Verkopen singles. Fysiek en download
Download top 100: Verkopen downloads
Top 40: Onafhankelijke hitlijst, stichting top 40. Uitgezonden op 538. Downloads, airplay.
Mega top 50: Onafhankelijke hitlijst, onderzoeksbureau GfK. Uitgezonden op 3FM. Downloads, fysiek, airplay
iTunes top 100: De meest recente hitlijst aan de hand van downloads in iTunes. Wordt om het uur ververst. Elke dag een top 5, wekelijks de opvallendste stijgers op Q Music.
Wat heeft die Ewbank in godsnaam gedaan dat hij mijn respect verdient? Ik bedoel meer respect dan Jan van hier verderop in de straat. Die gast krijgt bakken met geld toegesmeten om iets te bedenken, samen met een hoop andere 'artiesten', of in ieder geval mensen die muziek maken als core business hebben. Om dan op deze manier schandalig hard te falen én als een klein kind te gaan zitten janken op internet, roept bij mij nou niet de behoefte op om vast te beginnen aan z'n standbeeld.quote:Op zondag 21 april 2013 19:02 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat je toch wel een beetje respect voor deze mensen mag hebben, jullie doen net of zij jullie expres iets ernstigs aan hebben gedaan oid. Zomaar roepen dat al deze mensen niks bereikt hebben zegt wat mij betreft meer over jullie (houding tov de maatschappij ed) dan over hun.
Respect voor ze als mens, prima. Respect voor "je hoort te weten wie ik ben" en "zeg nageboorte, jij als plebs bent niet bevoegd om mijn Kunst te beoordelen" valt me, toegegeven, iéts lastiger.quote:Op zondag 21 april 2013 19:02 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat je toch wel een beetje respect voor deze mensen mag hebben, jullie doen net of zij jullie expres iets ernstigs aan hebben gedaan oid.
Je moet niet uit naam van alle Nederlanders spreken als driekwart van de bevolking je liedje kut vindt.quote:Op zondag 21 april 2013 19:02 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat je toch wel een beetje respect voor deze mensen mag hebben, jullie doen net of zij jullie expres iets ernstigs aan hebben gedaan oid.
Echt hè?quote:Op zondag 21 april 2013 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dat je je mening voor je moet houden en als je het daar niet mee eens bent hebt je pech #vrijheidvanmeningsuiting!
Heb je het nu over Ilse de Lange?quote:Op zondag 21 april 2013 18:51 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat ze de echte artiesten hadden gevraagd ipv de catalogus van john de mol/talpa/endemol open te trekken, het feit dat ze in de lijstjes staan betekend dat ze in de donkere plekken van ewbank zitten.
Het is wel heel opvallend dat bijna alle artiesten die meedoen normaal met ewbank werken, volgens mij zijn alleen de kast en rowwen heze een uitzondering.
Ik zei al eerder dat ze de opdracht aan super ilse![]()
![]()
moesten geven
![]()
![]()
![]()
Ja tegenwoordig maakt ze echt zulke standaard bagger. En ik vraag me ook af of je haar in het Nederlands wilt horen zingen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je het nu over Ilse de Lange?Zo ja, die maakt zulke slaapverwekkende, nietszeggende muziek dat ik na de eerste regel al in slaap zou vallen.
twitter:eelcobvr twitterde op zondag 21-04-2013 om 18:57:54! RT @Kysia Rob de Nijs trok zich na lezen tekst terug. Management: Rob had het paar graag toegezongen, maar niet met deze tekst. reageer retweet
Het is dat ik van fok! word afgerost als ik je antwoord geef, maar toch wil ik je adviseren om eens goed naar de tweet van nico dijkshoorn te kijken.quote:Op zondag 21 april 2013 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je het nu over Ilse de Lange?Zo ja, die maakt zulke slaapverwekkende, nietszeggende muziek dat ik na de eerste regel al in slaap zou vallen.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:39 schreef marcodej het volgende:
twitter:eelcobvr twitterde op zondag 21-04-2013 om 18:57:54! RT @Kysia Rob de Nijs trok zich na lezen tekst terug. Management: Rob had het paar graag toegezongen, maar niet met deze tekst. reageer retweet
nummers als next to me zijn harstikke leuk.quote:Op zondag 21 april 2013 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig maakt ze echt zulke standaard bagger.
neequote:En ik vraag me ook af of je haar in het Nederlands wilt horen zingen.
?quote:Op zondag 21 april 2013 19:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Het is dat ik van fok! word afgerost als ik je antwoord geef, maar toch wil ik je adviseren om eens goed naar de tweet van nico dijkshoorn te kijken.
Nee, maar dat geldt ook voor Trijntje "omdat ik sofeel fan je hau" Oosterhuis.quote:Op zondag 21 april 2013 19:38 schreef alors het volgende:
En ik vraag me ook af of je haar in het Nederlands wilt horen zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |