abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 april 2013 @ 18:35:08 #226
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_125563942
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 18:34 schreef icloud het volgende:

[..]

Single top 100 :') :') :') _O- _O- Ben ik ook een bekendheid als ik een plaatjes in de itunes charts veroverd?
Goeie comeback. ^O^
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_125563972
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 18:31 schreef Maringo het volgende:

[..]

Er zitten een flink aantal in het lijstje van hem die hij niet schijnt te kennen die je al kan kennen door maar een beetje de actualiteiten te volgen. Ik ken ze ook niet allemaal maar dat zijn meer de achtergrond figuren.
Ligt er ook aan wat je als actualiteiten ziet. Als je programma's als DWDD, RTL Boulevard en die tig talentenshows niet kijkt, krijg je er vrij weinig van mee vind ik. Is ook maar net waar je interesses liggen.
pi_125563992
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 18:34 schreef icloud het volgende:

[..]

Single top 100 :') :') :') _O- _O- Ben ik ook een bekendheid als ik een plaatjes in de itunes charts veroverd?
Ruim 20 weken in de top40, hoogste positie 3. Kapot gedraaid tijdens Serious Request.

Zo bevredigender?
pi_125563995
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 18:27 schreef icloud het volgende:

[..]

Vertel me dan eens wie een niels geuzebroek of een ruben hein is? meneertje betweter.
Nu Seth Gaaikema nog en dan is het feest compleet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_125564017
Ik heb even gekeken de meeste die ik niet ken, komen voort uit talentenshows en dan nog niet eens de winnaars, en vooral niks gepresteerd.
pi_125564023
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 18:33 schreef Maringo het volgende:

[..]

Deze:

Nummer 2 in de Single Top 100 en Nummer 3 in de top 40. Doe je het niet slecht, lijkt me.
En had vroeger wat hitjes met Silkstone.
pi_125564045
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 18:30 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Niet bekend zijn met Nederlandse zangers en zangeressen maakt je wereldvreemd? Dat heeft meer met smaak te maken lijkt mij. En smaken verschillen nou eenmaal..
Niet bekend zijn met Nederlandse wannabe zangers en zangeressen vooral. Als ze nou iets gepresteerd hadden buiten optreden in een talentenjacht... En nee, de Single top 100 tellen we niet mee sinds airplay meetelt voor de notering. Dus als we je leuk vinden in Hilversum word je gedraaid en ben je dús populair 8)7.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_125564066
quote:
6s.gif Op zondag 21 april 2013 18:37 schreef Litpho het volgende:

[..]

Niet bekend zijn met Nederlandse wannabe zangers en zangeressen vooral. Als ze nou iets gepresteerd hadden buiten optreden in een talentenjacht... En nee, de Single top 100 tellen we niet mee sinds airplay meetelt voor de notering. Dus als we je leuk vinden in Hilversum word je gedraaid en ben je dús populair 8)7.
_O_ _O_ _O_ _O_
pi_125564085
Ik zie trouwens dat Aliyah Kolf muziek maakt met behulp van een bekende componist, ik begin een verband te zien..................
pi_125564107
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 18:14 schreef icloud het volgende:

Carel Kraayenhof Nooit van gehoord, iemand?

Hoezo bekend nederland? :') :') :') :')
My god. Hem niet kennen. ;(
pi_125564113
quote:

[..]

DIt is niet waar. Single Top 100 is puur gebaseerd op de single en download verkopen.
pi_125564162
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 18:39 schreef iBenny het volgende:

[..]

DIt is niet waar. Single Top 100 is puur gebaseerd op de single en download verkopen.
Dadelijk moeten we dries ook nog serieus nemen, die heeft zijn eigen single duizend keer gedownload om een nummer een hit te krijgen :r :r :r
  zondag 21 april 2013 @ 18:42:43 #238
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_125564256
quote:

[..]

iBenny had je dus al vertelt dat dat niet waar is, maar dat zou ook betekenen dat je Nederlandse Top 40 en Mega top 50 ook niet serieus neemt.

Waar baseer je dan de bekend van een persoon op? De frequentie dat je die naam tegenkomt én onthoud waar dat ook moge zijn?
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_125564289
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 18:40 schreef icloud het volgende:

[..]

Dadelijk moeten we dries ook nog serieus nemen, die heeft zijn eigen single duizend keer gedownload om een nummer een hit te krijgen :r :r :r
In dergelijke dingetjes naar hun smaak aanpassen zijn ze in Volendam goed...
http://glamora.ma/2013/04/jan_smit_staat_op_1_maar_van_w.html
pi_125564362
dijkshoorn twitterde op zondag 21-04-2013 om 18:14:21 Ik volg Ewbank zijn voorbeeld. Ik trek mijn Twitter terug. Of zoiets. Tot over een maand of zes. Het ga jullie goed. reageer retweet
Dijkshoorn _O_ (De man die overigens ook mensen blokt die niet vol lof over hem zijn.)
  zondag 21 april 2013 @ 18:48:19 #242
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_125564465
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 18:32 schreef icloud het volgende:

[..]

Een aardig hitje hoe krijg je het uit je strot, hij is de halve finalist van the voice niks meer of minder, niks gepresteerd dus.
En jij, wat heb jij allemaal gepresteerd? Het feit dat zij in deze lijst staan bevestigd waarschijnlijk dat zij meer bereikt hebben dan jij zal. Wat boeit het wat zij gepresteerd hebben, had je hierover ook lopen zeiken als er wel iets leuks uit deze samenwerking was gekomen?
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_125564495
quote:
Lekker mokkel die Lize
pi_125564514
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 18:42 schreef Maringo het volgende:

[..]

iBenny had je dus al vertelt dat dat niet waar is, maar dat zou ook betekenen dat je Nederlandse Top 40 en Mega top 50 ook niet serieus neemt.

Waar baseer je dan de bekend van een persoon op? De frequentie dat je die naam tegenkomt én onthoud waar dat ook moge zijn?
Plaatverkoop. Optredens waar mensen kaartjes voor hebben gekocht.

Ik bedoel, de Toppers zijn niet mijn smaak, maar die trekken wel een behoorlijk publiek. Zet dat naast een Iris Kroes die intussen voor een groot publiek "dat meisje van de weight watchers" is, ipv dat harpmeisje. Of kijk of over twee jaar nog iemand weet wie Sandra "ik heb mijn carrière te danken aan Prozac" van Nieuwenhuizen is.

Welke singlelijst was dat dan wel, Benny? Oude top 40?
pi_125564538
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 18:48 schreef Joeri. het volgende:

[..]

En jij, wat heb jij allemaal gepresteerd? Het feit dat zij in deze lijst staan bevestigd waarschijnlijk dat zij meer bereikt hebben dan jij zal. Wat boeit het wat zij gepresteerd hebben, had je hierover ook lopen zeiken als er wel iets leuks uit deze samenwerking was gekomen?
Ik had liever gezien dat ze de echte artiesten hadden gevraagd ipv de catalogus van john de mol/talpa/endemol open te trekken, het feit dat ze in de lijstjes staan betekend dat ze in de donkere plekken van ewbank zitten.

Het is wel heel opvallend dat bijna alle artiesten die meedoen normaal met ewbank werken, volgens mij zijn alleen de kast en rowwen heze een uitzondering.

Ik zei al eerder dat ze de opdracht aan super ilse O+ O+ O+ moesten geven _O_ _O_ _O_
pi_125564601
quote:

[..]

En jij, wat heb jij allemaal gepresteerd? Het feit dat zij in deze lijst staan bevestigd waarschijnlijk dat zij meer bereikt hebben dan jij zal.
Ik pretendeer dan ook niet dat half Nederland mij hoort te kennen dankzij mijn hypothetische 15-minutes-of-fame vóór en ná mijn vakkenvulcarrière.
pi_125564620
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 18:25 schreef Maringo het volgende:

[..]

Dat jij ze niet kent, geeft alleen maar je wereldvreemdheid aan. Je hoeft ze niet leuk te vinden, maar dan kan je ze nog wel kennen.
Als het niet kennen van die B-artiesten je wereldvreemd maakt dan ben ik graag wereldvreemd. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_125564652
Ik ben bijzonder content met het feit dat ik Bollebof niet ken
pi_125564673
quote:

[..]

Wat een dooddoener. Dus je moet iets - minstens - gelijkwaardigs gepresteerd hebben voordat je ergens kritiek op mag uiten? :')

Je hoeft geen musicus te zijn om bepaalde muziek wansmaak, belachelijk slecht of op z'n best middelmatig te vinden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_125564768
quote:
6s.gif Op zondag 21 april 2013 18:50 schreef Litpho het volgende:

[..]

Plaatverkoop. Optredens waar mensen kaartjes voor hebben gekocht.

Ik bedoel, de Toppers zijn niet mijn smaak, maar die trekken wel een behoorlijk publiek. Zet dat naast een Iris Kroes die intussen voor een groot publiek "dat meisje van de weight watchers" is, ipv dat harpmeisje. Of kijk of over twee jaar nog iemand weet wie Sandra "ik heb mijn carrière te danken aan Prozac" van Nieuwenhuizen is.

Welke singlelijst was dat dan wel, Benny? Oude top 40?
Single top 100: Verkopen singles. Fysiek en download
Download top 100: Verkopen downloads
Top 40: Onafhankelijke hitlijst, stichting top 40. Uitgezonden op 538. Downloads, airplay.
Mega top 50: Onafhankelijke hitlijst, onderzoeksbureau GfK. Uitgezonden op 3FM. Downloads, fysiek, airplay
iTunes top 100: De meest recente hitlijst aan de hand van downloads in iTunes. Wordt om het uur ververst. Elke dag een top 5, wekelijks de opvallendste stijgers op Q Music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')