Goeie comeback.quote:Op zondag 21 april 2013 18:34 schreef icloud het volgende:
[..]
Single top 100![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik ook een bekendheid als ik een plaatjes in de itunes charts veroverd?

Ligt er ook aan wat je als actualiteiten ziet. Als je programma's als DWDD, RTL Boulevard en die tig talentenshows niet kijkt, krijg je er vrij weinig van mee vind ik. Is ook maar net waar je interesses liggen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er zitten een flink aantal in het lijstje van hem die hij niet schijnt te kennen die je al kan kennen door maar een beetje de actualiteiten te volgen. Ik ken ze ook niet allemaal maar dat zijn meer de achtergrond figuren.

Ruim 20 weken in de top40, hoogste positie 3. Kapot gedraaid tijdens Serious Request.quote:Op zondag 21 april 2013 18:34 schreef icloud het volgende:
[..]
Single top 100![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik ook een bekendheid als ik een plaatjes in de itunes charts veroverd?

Nu Seth Gaaikema nog en dan is het feest compleet.quote:Op zondag 21 april 2013 18:27 schreef icloud het volgende:
[..]
Vertel me dan eens wie een niels geuzebroek of een ruben hein is? meneertje betweter.

En had vroeger wat hitjes met Silkstone.quote:Op zondag 21 april 2013 18:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Deze:
Nummer 2 in de Single Top 100 en Nummer 3 in de top 40. Doe je het niet slecht, lijkt me.

Niet bekend zijn met Nederlandse wannabe zangers en zangeressen vooral. Als ze nou iets gepresteerd hadden buiten optreden in een talentenjacht... En nee, de Single top 100 tellen we niet mee sinds airplay meetelt voor de notering. Dus als we je leuk vinden in Hilversum word je gedraaid en ben je dús populairquote:Op zondag 21 april 2013 18:30 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Niet bekend zijn met Nederlandse zangers en zangeressen maakt je wereldvreemd? Dat heeft meer met smaak te maken lijkt mij. En smaken verschillen nou eenmaal..

quote:Op zondag 21 april 2013 18:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet bekend zijn met Nederlandse wannabe zangers en zangeressen vooral. Als ze nou iets gepresteerd hadden buiten optreden in een talentenjacht... En nee, de Single top 100 tellen we niet mee sinds airplay meetelt voor de notering. Dus als we je leuk vinden in Hilversum word je gedraaid en ben je dús populair.

My god. Hem niet kennen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:14 schreef icloud het volgende:
Carel Kraayenhof Nooit van gehoord, iemand?
Hoezo bekend nederland?![]()
![]()
![]()

DIt is niet waar. Single Top 100 is puur gebaseerd op de single en download verkopen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet bekend zijn met Nederlandse wannabe zangers en zangeressen vooral. Als ze nou iets gepresteerd hadden buiten optreden in een talentenjacht... En nee, de Single top 100 tellen we niet mee sinds airplay meetelt voor de notering. Dus als we je leuk vinden in Hilversum word je gedraaid en ben je dús populair.

Dadelijk moeten we dries ook nog serieus nemen, die heeft zijn eigen single duizend keer gedownload om een nummer een hit te krijgenquote:Op zondag 21 april 2013 18:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
DIt is niet waar. Single Top 100 is puur gebaseerd op de single en download verkopen.

iBenny had je dus al vertelt dat dat niet waar is, maar dat zou ook betekenen dat je Nederlandse Top 40 en Mega top 50 ook niet serieus neemt.quote:Op zondag 21 april 2013 18:37 schreef Litpho het volgende:
[..]

In dergelijke dingetjes naar hun smaak aanpassen zijn ze in Volendam goed...quote:Op zondag 21 april 2013 18:40 schreef icloud het volgende:
[..]
Dadelijk moeten we dries ook nog serieus nemen, die heeft zijn eigen single duizend keer gedownload om een nummer een hit te krijgen![]()
![]()

Dijkshoorntwitter:dijkshoorn twitterde op zondag 21-04-2013 om 18:14:21Ik volg Ewbank zijn voorbeeld. Ik trek mijn Twitter terug. Of zoiets. Tot over een maand of zes. Het ga jullie goed. reageer retweet

En jij, wat heb jij allemaal gepresteerd? Het feit dat zij in deze lijst staan bevestigd waarschijnlijk dat zij meer bereikt hebben dan jij zal. Wat boeit het wat zij gepresteerd hebben, had je hierover ook lopen zeiken als er wel iets leuks uit deze samenwerking was gekomen?quote:Op zondag 21 april 2013 18:32 schreef icloud het volgende:
[..]
Een aardig hitje hoe krijg je het uit je strot, hij is de halve finalist van the voice niks meer of minder, niks gepresteerd dus.

Lekker mokkel die Lizequote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef iBenny het volgende:
Meisje uit videoclip Koningslied schaamt zich voor deelname
Het wordt steeds beter

Plaatverkoop. Optredens waar mensen kaartjes voor hebben gekocht.quote:Op zondag 21 april 2013 18:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
iBenny had je dus al vertelt dat dat niet waar is, maar dat zou ook betekenen dat je Nederlandse Top 40 en Mega top 50 ook niet serieus neemt.
Waar baseer je dan de bekend van een persoon op? De frequentie dat je die naam tegenkomt én onthoud waar dat ook moge zijn?

Ik had liever gezien dat ze de echte artiesten hadden gevraagd ipv de catalogus van john de mol/talpa/endemol open te trekken, het feit dat ze in de lijstjes staan betekend dat ze in de donkere plekken van ewbank zitten.quote:Op zondag 21 april 2013 18:48 schreef Joeri. het volgende:
[..]
En jij, wat heb jij allemaal gepresteerd? Het feit dat zij in deze lijst staan bevestigd waarschijnlijk dat zij meer bereikt hebben dan jij zal. Wat boeit het wat zij gepresteerd hebben, had je hierover ook lopen zeiken als er wel iets leuks uit deze samenwerking was gekomen?

Ik pretendeer dan ook niet dat half Nederland mij hoort te kennen dankzij mijn hypothetische 15-minutes-of-fame vóór en ná mijn vakkenvulcarrière.quote:Op zondag 21 april 2013 18:48 schreef Joeri. het volgende:
[..]
En jij, wat heb jij allemaal gepresteerd? Het feit dat zij in deze lijst staan bevestigd waarschijnlijk dat zij meer bereikt hebben dan jij zal.

Als het niet kennen van die B-artiesten je wereldvreemd maakt dan ben ik graag wereldvreemd.quote:Op zondag 21 april 2013 18:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat jij ze niet kent, geeft alleen maar je wereldvreemdheid aan. Je hoeft ze niet leuk te vinden, maar dan kan je ze nog wel kennen.

Wat een dooddoener. Dus je moet iets - minstens - gelijkwaardigs gepresteerd hebben voordat je ergens kritiek op mag uiten?quote:Op zondag 21 april 2013 18:48 schreef Joeri. het volgende:
[..]
En jij, wat heb jij allemaal gepresteerd? Het feit dat zij in deze lijst staan bevestigd waarschijnlijk dat zij meer bereikt hebben dan jij zal. Wat boeit het wat zij gepresteerd hebben, had je hierover ook lopen zeiken als er wel iets leuks uit deze samenwerking was gekomen?

Single top 100: Verkopen singles. Fysiek en downloadquote:Op zondag 21 april 2013 18:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Plaatverkoop. Optredens waar mensen kaartjes voor hebben gekocht.
Ik bedoel, de Toppers zijn niet mijn smaak, maar die trekken wel een behoorlijk publiek. Zet dat naast een Iris Kroes die intussen voor een groot publiek "dat meisje van de weight watchers" is, ipv dat harpmeisje. Of kijk of over twee jaar nog iemand weet wie Sandra "ik heb mijn carrière te danken aan Prozac" van Nieuwenhuizen is.
Welke singlelijst was dat dan wel, Benny? Oude top 40?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |