Godver.quote:Op zondag 21 april 2013 16:24 schreef Xan21 het volgende:
Oh my ik dacht dat Krystle Campbell op slag dood was maar ze schreeuwt daar nog RIP
http://i.imgur.com/ub9m4RL.gif
holy fuck wat een gruwelijk plaatje die gif. en op de vraag terugkomend, nee ik vind dat ook de jongste dader geen sympathie verdient.quote:Op zondag 21 april 2013 17:56 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Godver.
Linksboven Jeff Bauman die letterlijk met zijn botten over een vrouw heen rolt.
Dat is minder dan er op sommige weekendnachten verkeersslachtoffers in Nederland vallen. We mogen blij zijn dat het 2 zo'n klungelaars waren , want op de plek waar hun bom afging hadden ze gerust het tien of zelfs honderdvoud aan slachtoffers kunnen maken ... (en dat was wellicht ook hun bedoeling , tis niet dat ze zoals het IRA of de CCC destijds vooral een "statement" wilden maken met deze bommen hé, het ging hen er écht om om slachtoffers te maken)quote:Op zondag 21 april 2013 15:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
3 Doden en tientallen gewonden was nog niet genoeg?
170 gewonden volgens de laatste bronnenquote:Op zondag 21 april 2013 18:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is minder dan er op sommige weekendnachten verkeersslachtoffers in Nederland vallen. We mogen blij zijn dat het 2 zo'n klungelaars waren , want op de plek waar hun bom afging hadden ze gerust het tien of zelfs honderdvoud aan slachtoffers kunnen maken ... (en dat was wellicht ook hun bedoeling , tis niet dat ze zoals het IRA of de CCC destijds vooral een "statement" wilden maken met deze bommen hé, het ging hen er écht om om slachtoffers te maken)
quote:Op zondag 21 april 2013 15:15 schreef Santello het volgende:
Mwa, het klinkt op het eerste zicht aannemelijk, zijn bewering over meteen uitbloeden, maar als je bedenkt hoeveel mensen ledematen verliezen door achtergelaten landmijnen, en het overleven zonder hulpdiensten of moderne medische zorg in de buurt, die zouden volgens hem ook onmogelijk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij mag dan wel een EMT zijn, ik betwijfel of ie veel slachtoffers van explosies binnenkrijgt. Zijn ervaring is dus niet noodzakelijk relevant in deze situatie.
EMT-B is ook wel héél erg basic, die krijgen amper scholing en zeker niet betreffende dit soort amputaties.quote:Op zondag 21 april 2013 18:18 schreef meth1745 het volgende:
Zijn ervaring is dus niet noodzakelijk relevant in deze situatie.
Nou, impressive hoor. http://en.wikipedia.org/wiki/Emergency_medical_technician#EMT-B & http://en.wikipedia.org/wiki/EMT-Bquote:EMT-Bs receive at least 110 hours of classroom training, often reaching or exceeding 120 hours
Goeie vergelijking.quote:Op zondag 21 april 2013 18:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is minder dan er op sommige weekendnachten verkeersslachtoffers in Nederland vallen.
Iedereen kan alles typen wat hij wil op internet. ik kan hier ook roepen dat ik een trauma-expert ben maar bewijs dat maar eens eerst. Daarnaast is het erg vergezocht dat al deze mensen protheses bij zich hadden en nepbloed die daarmee zijn gaan acteren, ik vind het zelf erg onbeschoft richting de slachtoffers om zoiets neer te typen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:18 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Mwa, het klinkt op het eerste zicht aannemelijk, zijn bewering over meteen uitbloeden, maar als je bedenkt hoeveel mensen ledematen verliezen door achtergelaten landmijnen, en het overleven zonder hulpdiensten of moderne medische zorg in de buurt, die zouden volgens hem ook onmogelijk zijn.
Hij mag dan wel een EMT zijn, ik betwijfel of ie veel slachtoffers van explosies binnenkrijgt. Zijn ervaring is dus niet noodzakelijk relevant in deze situatie.
Ja, en het zal ook wel uitmaken waar je je slagaders afscheurt.quote:Op zondag 21 april 2013 18:18 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Mwa, het klinkt op het eerste zicht aannemelijk, zijn bewering over meteen uitbloeden, maar als je bedenkt hoeveel mensen ledematen verliezen door achtergelaten landmijnen, en het overleven zonder hulpdiensten of moderne medische zorg in de buurt, die zouden volgens hem ook onmogelijk zijn.
En mijn argument tegen complottheorieën: "Three can keep a secret, if two of them are dead." - Benjamin Franklinquote:Op zondag 21 april 2013 18:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
Iedereen kan alles typen wat hij wil op internet. ik kan hier ook roepen dat ik een trauma-expert ben maar bewijs dat maar eens eerst. Daarnaast is het erg vergezocht dat al deze mensen protheses bij zich hadden en nepbloed die daarmee zijn gaan acteren, ik vind het zelf erg onbeschoft richting de slachtoffers om zoiets neer te typen.
Daar zijn aders voorquote:Op zondag 21 april 2013 18:27 schreef Fides het volgende:
Ja, en het zal ook wel uitmaken waar je je slagaders afscheurt.
Daarnaast: Ik heb nooit zo goed opgelet bij biologie vroeger maar is het niet zo dat de slagaders in je benen juist het bloed naar boven pompen (daarom krijg je tintelende voeten als je ze te lang boven je hoofd houdt)? Dan zou het in theorie niet extreem gevaarlijk zijn om alleen je onderbenen te verliezen.
Ja, maar ik bedoel dus dat het in theorie gevaarlijker zou zijn als je slagader het juist juist richting je voeten zou pompen.quote:
Je hart pompt het bloed en de slagaders vervoeren het bloed naar alle delen van je lichaam, incl je voeten dus. Je slagaders pompen dus niet. En daarna wordt het weer terug vervoerd naar je hart.quote:Op zondag 21 april 2013 18:29 schreef Fides het volgende:
Ja, maar ik bedoel dus dat het in theorie gevaarlijker zou zijn als je slagader het juist juist richting je voeten zou pompen.
Dit vooral ja.quote:Op zondag 21 april 2013 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mijn argument tegen complottheorieën: "Three can keep a secret, if two of them are dead." - Benjamin Franklin
Mag ik die op BNW gebruiken?quote:Op zondag 21 april 2013 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mijn argument tegen complottheorieën: "Three can keep a secret, if two of them are dead." - Benjamin Franklin
het gaat erom dat die complot website hierboven zegt dat het niet mogelijk is om te overleven nadat je je ledematen verliestquote:Op zondag 21 april 2013 18:36 schreef computergirl het volgende:
Bij die man met de twee geamputeerde onderbenen hadden ze benen provisorisch afgebonden, dat zal die kerel die zijn eigen arm afsneed toch ook wel gedaan hebben?
Ah sorry.quote:Op zondag 21 april 2013 18:38 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
het gaat erom dat die complot website hierboven zegt dat het niet mogelijk is om te overleven nadat je je ledematen verliest
Als je met allemaal acteurs gaat werken etc...dat gaat toch hartstikke foutquote:Op zondag 21 april 2013 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
Mag ik die op BNW gebruiken?
Oh wacht, ik neem hem als sig
Zeker niet als er zoveel mensen mee moeten doen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je met allemaal acteurs gaat werken etc...dat gaat toch hartstikke foutDat blijft nooit geheim.
Maar je moet ook niet serieus in discussie gaan met die BNW mensen, dat is hetzelfde als je de modes van de pentatonische schaal gaat bespreken met de jostibandquote:Op zondag 21 april 2013 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je met allemaal acteurs gaat werken etc...dat gaat toch hartstikke foutDat blijft nooit geheim.
Ik denk altijd maar dat iedereen toch een beetje gezond verstand heeft. Te optimistisch?quote:Op zondag 21 april 2013 18:43 schreef Dawnbreaker het volgende:
Maar je moet ook niet serieus in discussie gaan met die BNW mensen, dat is hetzelfde als je de modes van de pentatonische schaal gaat bespreken met de jostiband
Kijk maar eens in BNW, dan weet je dat je te optimistisch bentquote:Op zondag 21 april 2013 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar dat iedereen toch een beetje gezond verstand heeft. Te optimistisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |