De pers is ver weg gehouden van de plaats waar hij lag begrijp ik. Begreep dat ze wel info kregen, maar waar die vandaan kwam weet ik niet. De ramp was er al voor de pers, en eerlijk gezegd vind ik het prima dat ze meteen doorgepakt hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 14:56 schreef Maisnon het volgende:
Denken jullie ook niet dat die enorme zoekactie en het mediacircus eromheen, de boel opblaast (no pun intended) naar een ergere ramp dan dat het al was
Ik ben blij dat hij het kan navertellen. Geeft je misschien meer inzicht in het waarom. Dat is voor mij een raadsel. Hoe kun je zoveel onschuldige mensen de ellende in gooien. Ik heb nog nooit begrip gehad voor dit soort moorden. Heb je iets tegen een regering, pak dan de regering. Geen burgers, waar misschien zelfs burgers tussen zitten die je mening delen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet hoor, maar het geeft zo'n aanslag veel meer.. body? Ik weet niet hoe je het anders moet noemen.
In vergelijking met als ze bvb bij de aanslag zelf om waren gekomen.
Die misschien een bom bij zich hadquote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef Devv het volgende:
Ze hebben honderden manschappen en vrijwel alles ingezet behalve grondtroepen van het leger om een zwaargewonde tiener te pakken.
Ik deel deze mening dus niet. Voorkomen dat een dergelijke moordenaar (die er op gebrand was zoveel mogelijk slachtoffers te vermoorden) wegkomt omdat er te weinig mensen voorhanden is, zou ik als burger meer moeite mee hebben.quote:
Moet je eens nagaan wat er zou zijn gebeurd als ze met minder mankracht hadden gezocht, hij ontkomen zou zijn en alsnog ergens anders weer een bloedbad aan had gericht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze konden niet eens een fatsoenlijke bom makenquote:Op zondag 21 april 2013 15:12 schreef Disorder het volgende:
[..]
Moet je eens nagaan wat er zou zijn gebeurd als ze met minder mankracht hadden gezocht, hij ontkomen zou zijn en alsnog ergens anders weer een bloedbad aan had gericht.
quote:Op zondag 21 april 2013 15:15 schreef Santello het volgende:
Wat begrijp je niet aan de TT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. De zoekactie was binnen alle proporties. Een terroristische daad op eigen bodem, dan mag je alle mankracht inzetten die je hebt.quote:Op zondag 21 april 2013 14:56 schreef Maisnon het volgende:
Denken jullie ook niet dat die enorme zoekactie en het mediacircus eromheen, de boel opblaast (no pun intended) naar een ergere ramp dan dat het al was
Wat heb ik met de TT te maken? Elke kneus kan een TT naar keuze typen als hij of zij een nieuw topic van een reeks opent.quote:Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de TT?
3 Doden en tientallen gewonden was nog niet genoeg?quote:Op zondag 21 april 2013 15:16 schreef Devv het volgende:
[..]
Ze konden niet eens een fatsoenlijke bom maken. De hele aanslag en de vluchtpoging komen bij mij sowieso erg klungelig over. Die was toch niet ver gekomen.
Vertel dat aan de slachtoffers. Degenen die het na kunnen vertellen dan. Die zijn het vast met je eens.quote:Op zondag 21 april 2013 15:16 schreef Devv het volgende:
[..]
Ze konden niet eens een fatsoenlijke bom maken. De hele aanslag en de vluchtpoging komen bij mij sowieso erg klungelig over. Die was toch niet ver gekomen.
170 gewonden volgens diverse bronnenquote:Op zondag 21 april 2013 15:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
3 Doden en tientallen gewonden was nog niet genoeg?
maar wat vind je er dan moeilijk aan? ik snap niet wat je bedoeltquote:Op zondag 21 april 2013 15:06 schreef Maisnon het volgende:
Ja dat denk ik ook, dat z'n broer hem erin mee heeft gesleept, ik zie hem zo zitten in z'n bootje met bloed aan z'n handen en de woede van de wereld in z'n nek. Maar zielig of niet neemt ook niet weg wat er gebeurd is, ik vind zoiets moeilijk, ik ben erg benieuwd wat ie te vertellen heeft.
Of ik nog niets van medeleven moet tonen na alles wat gebeurd is, en hoe zeer zoiets moet wegen mocht z'n broer de Baron zijn geweest en hij gewoon vlugge japiequote:Op zondag 21 april 2013 15:30 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
maar wat vind je er dan moeilijk aan? ik snap niet wat je bedoelt
quote:Op zondag 21 april 2013 15:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
3 Doden en tientallen gewonden was nog niet genoeg?
Ik probeer alleen maar aan te geven dat het geen doorgewinterde Delta's waren.quote:Op zondag 21 april 2013 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel dat aan de slachtoffers. Degenen die het na kunnen vertellen dan. Die zijn het vast met je eens.
Ze willen natuurlijk de doodstraf kunnen eisen. Maar de staat Massachusetts heeft die ongrondwettelijk verklaard. Dus moet het via een andere route. Militair recht, of aanklagen op federaal niveau.quote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar omdat ze een bom hadden gebruikt mag het militair recht worden toegepast, om zo enige tegenwerkende wetten te omzeilen? Hij is een U.S. Citizen dus moet ook als zodanig worden bestrafrecht.
Misschien mag ik het niet zeggen maar zal niet ook meespelen dat hij van Russische origine is?
quote:Op zondag 21 april 2013 15:15 schreef Santello het volgende:
Waarom zou je een zonnebril opzetten een seconde na de explosieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is al een federal crime, vandaar de inzet van FBI en US Atterneyquote:Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk de doodstraf kunnen eisen. Maar de staat Massachusetts heeft die ongrondwettelijk verklaard. Dus moet het via een andere route. Militair recht, of aanklagen op federaal niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |