Ja, Sjon Ewbank en Marco Borsato.quote:Op zondag 21 april 2013 18:52 schreef Tem het volgende:
Er zijn ook mensen die het lied wel leuk vinden.
Heb je al een foto opgestuurd, Corrie?quote:Op zondag 21 april 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
Vergeet het Koningslied, drie vingers op je tiet'
Of wel.
Ik had gewoon gezegd dat het geweldig was, lekker ze op de bek laten gaan.quote:Op zondag 21 april 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Wat ik eigenlijk niet begrijp, hebben ze het niet aan een aantal objectieve mensen laten horen? Een try-out. Dan hadden ze wellicht kritiek gekregen en er iets mee kunnen doen.
Valt wel mee, de fout die Sjon heeft gemaakt is dat hij meende namens iedereen te spreken.quote:Op zondag 21 april 2013 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
Ik bedoel, maanden voorbereiding en binnen anderhalve dag hebben de Nederlanders internationaal het nieuws gehaald omdat we zo hard dat lied de tering in hebben geschopt dat Ewbank persona non grata is. Heerlijk toch.
Cynisch kutvolk zijn we, mooi mooi.
Zeker wel, maar het haalt internationaal de kranten in Europa hoe wij hier lopen te kankeren op dat lied, geweldig toch.quote:Op zondag 21 april 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt wel mee, de fout die Sjon heeft gemaakt is dat hij meende namens iedereen te spreken.
Met zijn grafcompositie.
Frans Bauer wordt getolereerd door de meerderheid omdat het een ver van de bed show is.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had gewoon gezegd dat het geweldig was, lekker ze op de bek laten gaan.
Dit kon je toch al ver van te voren aan zien komen dat dit zou gaan gebeuren, des te leuker dat het ook daadwerkelijk zo loopt dus.quote:
Tja ik had wel gedacht dat er iets leuks uit zo komen, niet dat ik zelf zou meezingen, dat hele meezinggedoe vond ik eigenlijk al niets. Maar ik verwachtte iets vrolijks, een echte meezinger. Geen carnavalsnummer maar wel uptempo.quote:Op zondag 21 april 2013 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit kon je toch al ver van te voren aan zien komen dat dit zou gaan gebeuren, des te leuker dat het ook daadwerkelijk zo loopt dus.
Neuh, ik verwachtte wel zo ongeveer wat er nu uitgerold is, maar hoe slecht het is verbaasd zelfs mij als cynicus nog.quote:Op zondag 21 april 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik had wel gedacht dat er iets leuks uit zo komen, niet dat ik zelf zou meezingen, dat hele meezinggedoe vond ik eigenlijk al niets. Maar ik verwachtte iets vrolijks, een echte meezinger. Geen carnavalsnummer maar wel uptempo.
Ja, hij had beter de melodie van de meeste dromen zijn bedrog kunnen gebruiken.quote:Op zondag 21 april 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik had wel gedacht dat er iets leuks uit zo komen, niet dat ik zelf zou meezingen, dat hele meezinggedoe vond ik eigenlijk al niets. Maar ik verwachtte iets vrolijks, een echte meezinger. Geen carnavalsnummer maar wel uptempo.
Deze tekst had ik inderdaad NOOIT verwacht. De melodie vond ik al niet vrolijk genoeg, maar de combinatie sloeg alles.quote:Op zondag 21 april 2013 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, ik verwachtte wel zo ongeveer wat er nu uitgerold is, maar hoe slecht het is verbaasd zelfs mij als cynicus nog.
Het is echt zo'n begrafenisnummer, alsof Willem al dood is.quote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze tekst had ik inderdaad NOOIT verwacht. De melodie vond ik al niet vrolijk genoeg, maar de combinatie sloeg alles.
Ik zat aan iets klassieks te denken, maar dan vrolijk, beetje Andre Rieu stijlquote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja, hij had beter de melodie van de meeste dromen zijn bedrog kunnen gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |