Als je er niet zo goed tegen kunt, maakt het de film wel enger. Wanneer je gewoon zit te kijken van: oh zijn keel wordt doorgesnedenquote:Op zondag 21 april 2013 11:41 schreef Tem het volgende:
Ik kan er niet meer zo goed tegen merk ik. Dat snijden door zo'n tong enzo...
Mijn vriendin zit steevast met een kussen voor d'r hoofd en continue te vragen wat er gebeurd.quote:Op zondag 21 april 2013 12:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je er niet zo goed tegen kunt, maakt het de film wel enger. Wanneer je gewoon zit te kijken van: oh zijn keel wordt doorgesnedenis het stukken minder
Precies wat ik bedoel, dan is het tenminste echt eng (al mist zij wel de helft van de film).quote:Op zondag 21 april 2013 12:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit steevast met een kussen voor d'r hoofd en continue te vragen wat er gebeurd.
Oh zitten die nu ook in Nederland?quote:Op zondag 21 april 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
Zeker. Jammer dat ik wat te doen had anders was ik ook even de stad in gegaan, de Marks & Spencer wil ik nog bezoeken om wat lekkere dingen te halen.
Niet echt, ze hebben kleding EN eten. Ik wil vooral gaan kijken vanwege het eten. Chips met azijn bijvoorbeeld of van die Engelse koekjes (crumpets).quote:
Ben wel eens in Londen in zo'n zaak geweest dacht ik.quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet echt, ze hebben kleding EN eten. Ik wil vooral gaan kijken vanwege het eten. Chips met azijn bijvoorbeeld of van die Engelse koekjes (crumpets).
Kalverstraat en ze komen ook naar Den Haag. Vroeger zaten ze al een tijdje in Amsterdam, waren weg en nu weer terug.quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh zitten die nu ook in Nederland?
Danku. Bijenkorf is wat luxer plus die hebben geen etenswaren meer (tenminste de Bijenkorf hier in de stad niet, behalve wat gebak en zo).quote:
Hier wel.quote:Op zondag 21 april 2013 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Danku. Bijenkorf is wat luxer plus die hebben geen etenswaren meer (tenminste de Bijenkorf hier in de stad niet, behalve wat gebak en zo).
OK dat wist ik dus niet. Vroeger hadden ze hier wel een etenswarenafdeling met vooral delicatessen kan ik me herinneren.quote:
Oh aha, ja ben er wel eens geweest in Schotland geloof ik, maar wist niet dat ze ook eten verkochten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Kalverstraat en ze komen ook naar Den Haag. Vroeger zaten ze al een tijdje in Amsterdam, waren weg en nu weer terug.
CUL / Marks & Spencer mogelijk weer naar Nederland
Het hoeft ook niet letterlijk Beppie. Het heeft een c&a feeling!!!!quote:
Ow dan hebben jullie toch gelijkquote:Op zondag 21 april 2013 16:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet letterlijk Beppie. Het heeft een c&a feeling!!!!
Misschien gaat het dan beter lopen in vergelijking met de vorige keer.quote:Op zondag 21 april 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan hebben jullie toch gelijkIk heb nooit echt goed op de kledingafdeling gekeken toen ze de vorige keer hier zaten, alleen bij het eten.
Als ik het goed zie hebben ze nu wel meer eten dan de vorige keer:
[ afbeelding ]
Ik vind oogoperaties goor, maar misschien omdat dat echt is.quote:Op zondag 21 april 2013 11:41 schreef Tem het volgende:
Ik kan er niet meer zo goed tegen merk ik. Dat snijden door zo'n tong enzo...
Inderdaad, anders wordt het al snel een hack and slash film. Dat is eerder goor dan griezelig.quote:Op zondag 21 april 2013 18:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind oogoperaties goor, maar misschien omdat dat echt is.
Goeie horror werkt ook met de kunst van het weglaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |