Haha de stem zou Hans Teeuwen moeten zijnquote:
Wat een droplul zeg...quote:Op zondag 21 april 2013 18:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit is de reactie van Gordon op de facebookpagina van Ewbank:
"Ik vind het diep triest dat het zo moet gaan. Ik schaam me voor mijn Nederlander zijn, dat er zo op de man wordt gespeeld. Ik maak het ook eleke dag weer mee, je kan niets meer goed doen in dit land. Elke dag moeten horen wat voor klootzak je bent, dood wordt verklaard of dat je talentloos bent. Alles kan en mag maar gezegd worden, op het internet wat ik het open riool noem zijn al die anonieme zielige mensen die alleen maar kunnen breken kraken en neersabelen. John, rug recht en crying all your way to the bank!
55 minuten geleden · 3"o
Dit zegt de man die tegen mensen zegt dat ze een nekschot moeten krijgen. Daar had ik overigens ook geen probleem mee, maar dan moet hij nu niet op deze manier reageren. Alsof hij zelf nooit iemand beledigd.
Wat een hypocriet zooitje zeg.
Het bekt tenminste wel lekker in de kroegquote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Haha, ook al zo'n infantiel lied.
Succes met Koninginnedag:')quote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou nee, kroegen waar ze zoiets draaien, dat hoeft echt niet voor mij. Ik houd meer van muziek.
Ik dacht aan die Bolle van Bløfquote:
Alleen het eerste stukje, dat rapdeel is nog steeds niet om aan te horen.quote:Op maandag 22 april 2013 07:46 schreef De_Guidance het volgende:
Het klinkt wel steeds beter moet ik toegeven.
Nee, maar ze zeggen dat ze hem non-stop gaan draaien tot de baas belt.quote:
Vond het wel een goeien grap eigenlijkquote:Op zondag 21 april 2013 11:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er had een twitteraarster zich negatief uitgelaten over het koningslied waarop John Ewbank terug had gereageerd: bedankt voor de tip. Waar heb je trouwens die Chinese naaktkat vandaan? Die wil ik ook. Doelend op de baby die ze in haar armen had op de foto
En je laat het nog op staan ookquote:Op maandag 22 april 2013 07:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, maar ze zeggen dat ze hem non-stop gaan draaien tot de baas belt.
Ochtend-radio he, beetje uitdagend en rebels doen hoort daarbij.
Bij DWDD liet hij het ook al een klein beetje doorschemeren had ik de indruk.quote:Op maandag 22 april 2013 07:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ali B geeft toe: het liedje was oke, tot het rapgedeelte kwam.
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_Koningslied__.html
Nou hij durft het allemaal wel te zeggen zegquote:
Helaas, we zijn er nog niet vanaf.quote:Op zondag 21 april 2013 20:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mensen maak er gewoon niet zo'n ophef over pfff. Het is niet goed gegaan, dus nu gewoon geen koningslied. Net of dat het belangrijkst is van die dag.
quote:"Kern is en blijft de gedachte om gezamenlijk op 30 april een lied te zingen voor de koning", aldus de woordvoerder.
Het Nationaal Comité Inhuldiging (NCI) en de Nederlandse Publiek Omroep zijn sinds zondagochtend op zoek naar een oplossing voor het wegvallen van het oorspronkelijk lied. Componist John Ewbank trok het koningslied zaterdagavond terug na een storm van kritiek.
Een rapgedeelte in een nummer dat het hele volk mee zou moeten kunnen zingen is sowieso niet echt heel handig.quote:Op maandag 22 april 2013 07:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ali B geeft toe: het liedje was oke, tot het rapgedeelte kwam.
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_Koningslied__.html
Maar groeit het nummer nu ook echt?quote:
Inderdaad. 't gaat veel te snel. Het enige dat je kunt meemompelen is 'de W van Willem'.quote:Op maandag 22 april 2013 08:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een rapgedeelte in een nummer dat het hele volk mee zou moeten kunnen zingen is sowieso niet echt heel handig.
Nee, of meerstemmigheid. Of een refrein dat maar 2x voorkomt in het hele nummer en dan ook nog eens de 2e keer een andere tekst heeft dan de 1e keerquote:Op maandag 22 april 2013 08:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een rapgedeelte in een nummer dat het hele volk mee zou moeten kunnen zingen is sowieso niet echt heel handig.
Best knap, toch?quote:Op maandag 22 april 2013 08:39 schreef Tijn het volgende:
Nee, of meerstemmigheid. Of een refrein dat maar 2x voorkomt in het hele nummer en dan ook nog eens de 2e keer een andere tekst heeft dan de 1e keer
Echt alles wat je kunt doen om te voorkomen dat mensen gaan meezingen zit in het koningslied van John Ewbank
quote:Frits Spits weg bij Oranjejournaal
Frits Spits stopt met het presenteren van het Oranjejournaal op Radio 2. Hij trekt zich terug vanwege alle ophef over het Koningslied.
Gewoon een muzikale Murphy's Law.quote:Op maandag 22 april 2013 08:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, of meerstemmigheid. Of een refrein dat maar 2x voorkomt in het hele nummer en dan ook nog eens de 2e keer een andere tekst heeft dan de 1e keer
Echt alles wat je kunt doen om te voorkomen dat mensen gaan meezingen zit in het koningslied van John Ewbank
Dat dus. Al die BN'ers van het kalibertje Gordonquote:
Zo'n column is ook gemakzuchtige bagger en snel de lachers op je hand krijgen en in tien minuten in elkaar geflanst. Nog erger dan het Koningslied zelf.quote:
Wij Nederlanders zijn toch zuur en kunnen toch alleen dingen afkraken? (vrij naar Ewbank)quote:Op maandag 22 april 2013 10:29 schreef Loekie1 het volgende:
Deze moet het worden! Wat een schattige studenten zijn dit! Ik heb niets met studenten maar deze zijn snoezig.
En wat een weergaloos lied!
Met een weergaloos filmpje, is iedereen dat wel opgevallen? Die uitdrukking van Beatrix tussendoor, fantastisch!
WEERGALOOS! Doen, comité!
Hoho, niet alle Nederlanders, slechts het plebs wat niet dagelijks op TV komt.quote:Op maandag 22 april 2013 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zijn toch zuur en kunnen toch alleen dingen afkraken? (vrij naar Ewbank)
O ja, sorry. Ik hoef niets van die meneer Ewbank en ik heb zo het vermoeden dat iedereen die hem in zijn achterste kruipt hem nog wel nodig denkt te hebben.quote:Op maandag 22 april 2013 10:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoho, niet alle Nederlanders, slechts het plebs wat niet dagelijks op TV komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |