Idd. Gelukkig hebben we daar op Fok! geen last vanquote:Op zondag 21 april 2013 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
De manier waarop mensen zich via internet tegenwoordig zo 'stoer' uiten en denken dat 'stoer = grof en asociaal" is natuurlijk diep triest... maar toegeven dat je liedje misschien niet zo'n succes was als je had gehoopt is blijkbaar óók erg moeilijk.
Wat groot zeg, andere (stuk voor stuk betere) koningslieden nog even een sneer nageven, om nog maar te zwijgen over het afzeiken van een babyquote:Op zondag 21 april 2013 12:34 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik vind het heel begrijpelijk dat hij nog wat sneren uitdeelt. Vind het nog knap dat hij zich zo groot heeft gehouden.
Ja, wel anderhalve dag.quote:Op zondag 21 april 2013 12:34 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik vind het heel begrijpelijk dat hij nog wat sneren uitdeelt. Vind het nog knap dat hij zijn rug zo lang recht heeft gehouden.
twitter:johnewbanknI twitterde op zondag 21-04-2013 om 12:38:33Nu de stroom bedreigingen aanhoudt voel ik mij genoodzaakt per direct onder te duiken. Bedankt Nederland! #koningslied reageer retweet
Aaaaaagussie toch!quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Maringo het volgende:
twitter:johnewbanknI twitterde op zondag 21-04-2013 om 12:38:33Nu de stroom bedreigingen aanhoudt voel ik mij genoodzaakt per direct onder te duiken. Bedankt Nederland! #koningslied reageer retweet
Wat een dramaqueen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Maringo het volgende:
Dat komt juist uitermate zwak en triest over.quote:Op zondag 21 april 2013 12:34 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik vind het heel begrijpelijk dat hij nog wat sneren uitdeelt.
Twee dagen.quote:Vind het nog knap dat hij zijn rug zo lang recht heeft gehouden.
Ging ie niet naar Ibiza toe?quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Maringo het volgende:
Mensen met een boot doen er wijs aan even onder het afdekzeil te kijken.quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Maringo het volgende:
Nep account.quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Maringo het volgende:
Die is dan weer niet echtquote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Maringo het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen met een boot doen er wijs aan even onder het afdekzeil te kijken.
Hij gaat heel vervelend onderduiken in zijn vakantiehuis op ibizaquote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Maringo het volgende:
Kijk, hij zoekt aandacht --> BN'ers gaan weer inlikken bij deze tweet.quote:Op zondag 21 april 2013 12:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gedraagt die Ewbank zich altijd zo als een wijf bij een beetje kritiek?
"Een nummer bedoeld om samen te staan." Ook niet echt lekker Nederlands.twitter:JenniferEwbank4 twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 00:04:52Mensen, even!? Dit is n nummer bedoeld om samen te staan! Of je t nou mooi vind of niet. Een nummer van ons volk voor de koning #koningslied reageer retweet
Waaaat?!quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Maringo het volgende:
Snel weer een Nederlandse cursus voor de Ewbankfamilie.quote:Op zondag 21 april 2013 12:46 schreef marcodej het volgende:
"Een nummer bedoeld om samen te staan." Ook niet echt lekker Nederlands.twitter:JenniferEwbank4 twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 00:04:52Mensen, even!? Dit is n nummer bedoeld om samen te staan! Of je t nou mooi vind of niet. Een nummer van ons volk voor de koning #koningslied reageer retweet
Bekijk de naam eens goed, hij mist een n.quote:Op zondag 21 april 2013 12:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Waaaat?!
Dat ga je toch niet menen?
Zal hij serieuze doodsbedreigingen hebben gehad (zou té schandalig zijn) of pakt hij het allemaal te zwaar op?
quote:Op zondag 21 april 2013 12:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Waaaat?!
Zal hij serieuze doodsbedreigingen hebben gehad (zou té schandalig zijn) of pakt hij het allemaal te zwaar op?
Vind met een d.quote:Op zondag 21 april 2013 12:46 schreef marcodej het volgende:
Britten hoeven geen inburgeringscursus te doenquote:Op zondag 21 april 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snel weer een Nederlandse cursus voor de Ewbankfamilie.
Dit moet een grap zijnquote:Op zondag 21 april 2013 12:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Waaaat?!
Als je goed kijkt is het @joh newbanknl oftwel hij mist een n, fake acount.quote:Op zondag 21 april 2013 12:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit moet een grap zijn.
Het feit dat hij het aankondigt ook.
Wat een zielig mannetje eigenlijk. Gedraag je eerst eens normaal zou ik zeggen. Nu is zijn hele carriere kapot door al die Twitter uitlatingen van hem.quote:
Ooh. Is die Chinese hond ook nepquote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef icloud het volgende:
[..]
Als je goed kijkt is het @joh newbanknl oftwel hij mist een n, fake acount.
Mss eerst even verder kijken dan alleen een tweet?quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Maringo het volgende:
True. Op die rap na danquote:Met z'n allen al 20 jaar meezingen op alle hits van John Ewbank en de man nu kapot maken. Shame on you.
Wtf lul je...quote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ooh. Is die Chinese hond ook nep
Ik zie gewoon een n staan, hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef icloud het volgende:
[..]
nee die is van @johnnewbanknl met dubbel n die is wel echt.quote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ooh. Is die Chinese hond ook nep
Dan heeft hij in ieder geval zijn eigen graf al gegraven.quote:
Nummers van Borsato zijn normaal gesproken "meezingbaarder", lopen ritmisch een stuk lekkerder, zijn vaak geschreven in correcter Nederlands, en veranderen niet om de zin van vertelperspectief.quote:Op zondag 21 april 2013 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
True. Op die rap na dan
Zonder dat stuk in het midden is het gewoon een Borsato nummer, dat koopt men normaal toch als een malle?
Dat deed men ook, maar men kocht ook als een malle Crazy Frog, The Ketchup Song en Het busje komt zo. Maakt het nog geen kwaliteit. Maar Crazy Frog, Ketchup en Busje zijn tenminste niet de ether in geslingerd onder de noemer HIER WILLEM, DIT IS VAN JOUW VOLK, NAMENS ONS ALLEMAAL, WE STAAN HIER ACHTER, 100%, DE W VAN WAAR IS DAT FEESTJE!1!!!quote:Op zondag 21 april 2013 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
True. Op die rap na dan
Zonder dat stuk in het midden is het gewoon een Borsato nummer, dat koopt men normaal toch als een malle?
quote:
Kijk eens goed en zie het verschil tussen:quote:
Je faalt.quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Kijk eens goed en zie het verschil tussen:
johnewbanknI nep namelijk maar een n
johnnewbanknI echt met dubbel n
En hoe heet die gast?quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef icloud het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 12:51 schreef icloud het volgende:
[..]
nee die is van @johnnewbanknl met dubbel n die is wel echt.
Maar misschien slaat dat wel op het lied.quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Bij dat nep account staat ook duidelijk parodie.
quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Och alsof ál die nummers van Borsato allemaal perfect zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nummers van Borsato zijn normaal gesproken "meezingbaarder", lopen ritmisch een stuk lekkerder, zijn vaak geschreven in correcter Nederlands, en veranderen niet om de zin van vertelperspectief.
Als een fietsenmaker na 20 jaar trouwe dienst prutswerk aflevert krijgt ie dat normaal gesproken ook te horen.
Hij schrijft zijn eigen naam fout? Verklaart wel meteen het nodige in dit koningsliedjequote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef icloud het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, ben niet zo'n fan van Borsato. Maar ik snap wel dat dat hits worden en dat dit gewoon een klein draakje is.quote:Op zondag 21 april 2013 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och alsof ál die nummers van Borsato allemaal perfect zijn.
Ja, dat zie ik, maar jij beweerde dat er geen n staat, je bedoelde wrs dubbel n.quote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef icloud het volgende:
[..]
[..]
precies.quote:Op zondag 21 april 2013 12:55 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik, maar jij beweerde dat er geen n staat, je bedoelde wrs dubbel n.
Kijk eens goed in de OPquote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef icloud het volgende:
[..]
[..]
Ik snap nu pas je Wandirection van vrijdagquote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat deed men ook, maar men kocht ook als een malle Crazy Frog, The Ketchup Song en Het busje komt zo. Maakt het nog geen kwaliteit. Maar Crazy Frog, Ketchup en Busje zijn tenminste niet de ether in geslingerd onder de noemer HIER WILLEM, DIT IS VAN JOUW VOLK, NAMENS ONS ALLEMAAL, WE STAAN HIER ACHTER, 100%, DE W VAN WAAR IS DAT FEESTJE!1!!!
is geschreven.
Dat zou betekenen dat die idioot zijn eigen naam verkeerd schrijft met maar een n en niet twee, geloof ik niet in.quote:Op zondag 21 april 2013 12:56 schreef STING het volgende:
[..]
Kijk eens goed in de OP
Zoals gezegd, de ene is met een kleine letter 'L' en de andere met een grote letter 'i' --> 'l'
wattefuck
Zijn naam is John Ewbank, niet John Newbank.quote:Op zondag 21 april 2013 12:57 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat die idioot zijn eigen naam verkeerd schrijft met maar een n en niet twee, geloof ik niet in.
Och Pisce toch.quote:Op zondag 21 april 2013 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap nu pas je Wandirection van vrijdag![]()
Hij heet Ewbank hé.quote:Op zondag 21 april 2013 12:57 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat die idioot zijn eigen naam verkeerd schrijft met maar een n en niet twee, geloof ik niet in.
Mwah, ook in die teksten zitten draken van coupletten en zinnen, en toen vond iedereen het leuk:quote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nummers van Borsato zijn normaal gesproken "meezingbaarder", lopen ritmisch een stuk lekkerder, zijn vaak geschreven in correcter Nederlands, en veranderen niet om de zin van vertelperspectief.
Als een fietsenmaker na 20 jaar trouwe dienst prutswerk aflevert krijgt ie dat normaal gesproken ook te horen.
Dat dus.quote:Op zondag 21 april 2013 12:58 schreef Fides het volgende:
[..]
Mwah, ook in die teksten zitten draken van coupletten en zinnen, en toen vond iedereen het leuk:
"We verbannen de dromen naar morgen en later,
maar doet het je stiekem geen pijn.
Dat je dan pas zou doen wat je altijd al wou,
als er nooit meer een morgen zou zijn. "
en
"Ik kom als de wind die je voelt en de regen
Volg wat je doet als het licht van de maan"
en
"En nu sta je hier zo voor me
de rode avondzon streelt jouw gezicht
je bent een wonder voor me
denk ik, terwijl een doorn mijn vinger prikt"
zijn natuurlijk ook verschrikkelijk:')
quote:Op zondag 21 april 2013 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn naam is John Ewbank, niet John Newbank.
Het is op zich ook niet zo raar, het clubje RTL-BN'ers die elkaar allemaal het hand boven hun hoofd houden.quote:Op zondag 21 april 2013 12:58 schreef shmoopy het volgende:
Wat is eigelijk ook het schandaligst vind, ook van al die mensen die menen voor hem op te moeten komen, is dat er gewoon gezegd wordt dat het namens 'ons' is gemaakt en dat als we het niet mooi vinden maar onze bek moeten houden.
Dat is echt, écht heel bizar.
Ik niet?quote:Op zondag 21 april 2013 12:58 schreef Fides het volgende:
[..]
Mwah, ook in die teksten zitten draken van coupletten en zinnen, en toen vond iedereen het leuk:
Pretentieuze poep is wat anders dan zinnen die gewoon niet kloppen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:58 schreef Fides het volgende:
[..]
en
en
Preciesquote:Op zondag 21 april 2013 12:58 schreef shmoopy het volgende:
Wat is eigelijk ook het schandaligst vind, ook van al die mensen die menen voor hem op te moeten komen, is dat er gewoon gezegd wordt dat het namens 'ons' is gemaakt en dat als we het niet mooi vinden maar onze bek moeten houden.
Hear hear.quote:Op zondag 21 april 2013 12:58 schreef shmoopy het volgende:
twitter:Blarkthedwarf twitterde op zondag 21-04-2013 om 10:02:16Toegegeven, Ewbanks #Koningslied heeft het land wel in zekere mate verbroederd. Nog nooit waren zoveel Nederlanders het met elkaar eens. reageer retweet
Maar dat zongen mensen geheel vrijwillig mee!quote:Op zondag 21 april 2013 12:58 schreef Fides het volgende:
[..]
en
en
Die Ewbank heeft wel wat met wind en regenquote:Op zondag 21 april 2013 12:58 schreef Fides het volgende:
[..]
en
en
Niet je bek houden, maar wellicht een andere toon of geen verwensingen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:58 schreef shmoopy het volgende:
Een gemeenschappelijke vijand ftwquote:Op zondag 21 april 2013 13:00 schreef Maringo het volgende:
twitter:Blarkthedwarf twitterde op zondag 21-04-2013 om 10:02:16Toegegeven, Ewbanks #Koningslied heeft het land wel in zekere mate verbroederd. Nog nooit waren zoveel Nederlanders het met elkaar eens. reageer retweet
Dat vooral inderdaad. Dit is zo geforceerd opgelegd dat mensen gaan tegenstribbelen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar dat zongen mensen geheel vrijwillig mee!
Daar zit ook wel wat tussen dat grammaticaal niet helemaal door de beugel kan hoor:P En als je verder gaat zoeken zal je wel een hele berg soortgelijke bullshit tegenkomen. Hij zal heus niet spontaan beginnen met kutteksten schrijven omdat het voor de koning is, dat deed hij al jaren, maar toen slikte genoeg mensen het voor zoete koek en voelde niemand zich geroepen om hem door te zagen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Pretentieuze poep is wat anders dan zinnen die gewoon niet kloppen.
"Hoeveel kost dat nou? Spees-keek?"quote:Op zondag 21 april 2013 12:58 schreef icloud het volgende:
Arjan de Pee Lelijke woorden zijn volstrekt overbodig, mensen zoeken in hun laaggeletterdheid en geldingsdrang naar woorden die al snel de plank mis slaan.
Ik heb tot nu toe niets gezegd maar laat ik het hier bij houden: na al het moois wat jouw familie Nederland al heeft gegeven is het een ongelukkig moment om een mislukking te produceren.
Leg volgende keer je liedje voor aan een paar duizend mensen en trek het dan terug indien nodig.
Over goede bedoelingen geen twijfel. Ondanks al ons gedogen blijven wij wel Hollanders die een feestje willen bouwen.
Daar past iets simpels bij als 'jij bent een Koning' van de studenten.
Succes verder Jeniffer, de groeten aan John.
Zat me er ook al over te verbazenquote:Op zondag 21 april 2013 12:58 schreef shmoopy het volgende:
Toch ook niets unieks aan, genoeg 1-dags rommel in de muziekwereldquote:Op zondag 21 april 2013 13:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Als je wat dieper kijkt is die Ewbank een filosofisch genie, oftewel: je hoeft eigenlijk niks speciaals te kunnen om liedteksten te schrijven. Op Sjors Peter na dan.
Ik vind deze verwijzingen nog wel het mooistequote:Excuses aan hen die het met mij wel een gepast lied vonden, die bijgedragen hebben aan de totstandkoming en aan hen die mij op een nette of grappige manier hebben laten weten dat zij liever wat anders hadden gehoord, maar ik trek hierbij het Koningslied terug en wens u allen heel veel plezier met het zingen van: 'Zo mooi als jij' van de 3Js, 'het Koninginnelied' van RTL Boulevard, 'Je bent een Koning' van 2 Utrechtse studenten, '10.000 reasons' van Matt Redmann, 'Jij en ik onder de zon' in het overleden drents van Nico Dijkshoorn of het lied dat Sylvia Witteman, Johan Vlemmix en Giel Beelen gaan produceren in al hun wijsheid van muziek en de nederlandse taal.
Het is wel allemaal om te schamen, dat dan weer welquote:Op zondag 21 april 2013 13:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind deze verwijzingen nog wel het mooiste.
Nou, als je alleen maar zegt dat je er wat kromme tenen van krijgt wordt je babietje al vergeleken met een Chinese naakthond.quote:Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet je bek houden, maar wellicht een andere toon of geen verwensingen.
Maar zijn reactie had wel wat anders gekund.
Volgende single van Borsato: "Mijn druifjes zijn zuur"quote:Op zondag 21 april 2013 13:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind deze verwijzingen nog wel het mooiste.
't is niet echt voor 't eerst hè.. Ewbank werd ook al van stal gehaald voor de bruiloft van Max & Lex.quote:Op zondag 21 april 2013 10:54 schreef n00b13 het volgende:
Ik begreep het van te voren al niet...
We hebben toch een nationaal lied? Laten we dat gewoon zingen. En anders trekken we Wien Neerlands Bloed weer uit de kast.
Kun je dat ooit echt zijnquote:
Kunnen we geen liedje via FOK! maken?quote:Op zondag 21 april 2013 13:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Als je wat dieper kijkt is die Ewbank een filosofisch genie, oftewel: je hoeft eigenlijk niks speciaals te kunnen om liedteksten te schrijven. Op Sjors Peter na dan.
Die pannenkoek maakt een groep aan...quote:Op zondag 21 april 2013 13:05 schreef icloud het volgende:
Ja hoor hij is er:
https://www.facebook.com/groups/455636311178464/
Vleer Tje heeft de beschrijving bijgewerkt.
Het lied moet blijven omdat het in eerste instantie is goedgekeurd, en een leven gekregen heeft, dat mag je niet zomaar afnemen..! De geboorte van de wereld ligt in het idee wat je vangen kunt en de gedachte die groeien kan in je hart, daar is tijd voor nodig!
u can not just deleet a whole song... come on folks..!
70.000 tegen stemmen, op 16.000.000 mensen, is een lachertje!! Dat kunnen we beter!
Die huismoeders die ook die groep hebben gejoindquote:Op zondag 21 april 2013 13:05 schreef icloud het volgende:
Ja hoor hij is er:
https://www.facebook.com/groups/455636311178464/
Vleer Tje heeft de beschrijving bijgewerkt.
Het lied moet blijven omdat het in eerste instantie is goedgekeurd, en een leven gekregen heeft, dat mag je niet zomaar afnemen..! De geboorte van de wereld ligt in het idee wat je vangen kunt en de gedachte die groeien kan in je hart, daar is tijd voor nodig!
u can not just deleet a whole song... come on folks..!
70.000 tegen stemmen, op 16.000.000 mensen, is een lachertje!! Dat kunnen we beter!
De W van Willemquote:Op zondag 21 april 2013 13:02 schreef tochweerhenk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |