Guus nee please, dat is alleen onder de rivieren leuk.quote:Op zondag 21 april 2013 11:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ze hadden Guus Meeuwis (samen met bijv Maarten van Roozendaal, alhoewel ernstig ziek) een lied moeten laten schrijven a la Brabant. Dat lied wordt zelfs meegeblerd in Amsterdam.
Zelfs daar niet per se.quote:Op zondag 21 april 2013 11:11 schreef alors het volgende:
[..]
Guus nee please, dat is alleen onder de rivieren leuk.
Dit.quote:Op zondag 21 april 2013 11:11 schreef Fides het volgende:
Je kan wel de talentloze kneuzen eruit pikken die zich publiekelijk moeten in likken om binnenkort nog een coupletje te mogen zingen. Ik bedoel, als je echt een goede relatie met hem hebt stuur je hem een SMSje van "hé, kom op pik, ik vond het wel aardig en ik snap de heisa ook niet, laat je niet gek maken" en ga je hem niet op fb "steunen" met een like of domme comment.
quote:Op zondag 21 april 2013 11:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ze hadden Guus Meeuwis (samen met bijv Maarten van Roozendaal, alhoewel ernstig ziek) een lied moeten laten schrijven a la Brabant. Dat lied wordt zelfs meegeblerd in Amsterdam.
En dan het zoveelste uitgekotste vervolg maken op programma's als Idols, sytycd, op zoek naar X of het Nationaal songfestival. Daar gaat ook iedereen over vallen. En ik zeg dan ook nee bedankt.quote:Op zondag 21 april 2013 11:12 schreef Jojoke het volgende:
Ze hadden er een wedstrijd van moeten maken, in plaats maar 1 iemand de opdracht te geven.
Ze hadden sowieso er geen opdracht van moeten maken. Als er artiesten zijn die zich geroepen voelen om een liedje voor de koning te schrijven moeten ze dat vooral doen. Aannemers en timmerlui geeft je opdrachten, muzikanten zouden creatief bezig moeten zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 11:12 schreef Jojoke het volgende:
Ze hadden er een wedstrijd van moeten maken, in plaats maar 1 iemand de opdracht te geven.
Grappig, ik ook.quote:Op zondag 21 april 2013 10:49 schreef Paul het volgende:
Zo de day after hehe. Helemaal kort geslapen
Jan de Hooptwitter:JandeHoop twitterde op zondag 21-04-2013 om 08:14:37John Ewbank zou het Koningslied teruggetrokken hebben. Er bleek in de regen en de wind bijna niemand naast hem te willen staan. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |