Op zich ook niet heel verwonderlijk als je weet wie er in het comité zit: http://nos.nl/koningshuis(...)uldigingscomite.htmlquote:Op zondag 21 april 2013 12:00 schreef Lurf het volgende:
15 miljoen mensen, die schrijf je niet een liedje voor, die laat je in hun waarde.
Ik wind mij meer op over de opdrachtgevers van deze ongein. De NPO was het toch? Die slaan wel erg vaak de plank mis de laatste tijd.
Richard Krajicekquote:Op zondag 21 april 2013 12:03 schreef STING het volgende:
[..]
Op zich ook niet heel verwonderlijk als je weet wie er in het comité zit: http://nos.nl/koningshuis(...)uldigingscomite.html
Hij heeft niet meegeschreven toch?quote:Op zondag 21 april 2013 12:06 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Richard Krajicekwat toevallig dat die geit dan meegeschreven heeft.
quote:De tekst van het 'Koningslied' werd geschreven door Jack Poels, John Ewbank, Alain Clark, Guus Meeuwis en Daphne Deckers. De tekst van de rap-sectie in het nummer is gemaakt door Kraantje Pappie, Gers Pardoel, Ali B en Lange Frans
Zijn vrouw Daphne Deckers welquote:Op zondag 21 april 2013 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Hij heeft niet meegeschreven toch?
Of is z'n pseudoniem... Kraantje Pappie?
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Hij heeft niet meegeschreven toch?
Of is z'n pseudoniem... Kraantje Pappie?
Andre van Duin is altijd een baasquote:
Drie vingers in de lucht, kom op!quote:Op zondag 21 april 2013 12:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook in het begin ... totdat de "rap" begon.
Ik denk dat Ewbank vreselijke spijt heeft dat hij zo impulsief dat stukje over terugtrekken heeft geschreven, want dat getuigt niet bepaald van enig niveau.quote:Op zondag 21 april 2013 12:00 schreef Lurf het volgende:
15 miljoen mensen, die schrijf je niet een liedje voor, die laat je in hun waarde.
Idd. Gelukkig hebben we daar op Fok! geen last vanquote:Op zondag 21 april 2013 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
De manier waarop mensen zich via internet tegenwoordig zo 'stoer' uiten en denken dat 'stoer = grof en asociaal" is natuurlijk diep triest... maar toegeven dat je liedje misschien niet zo'n succes was als je had gehoopt is blijkbaar óók erg moeilijk.
Wat groot zeg, andere (stuk voor stuk betere) koningslieden nog even een sneer nageven, om nog maar te zwijgen over het afzeiken van een babyquote:Op zondag 21 april 2013 12:34 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik vind het heel begrijpelijk dat hij nog wat sneren uitdeelt. Vind het nog knap dat hij zich zo groot heeft gehouden.
Ja, wel anderhalve dag.quote:Op zondag 21 april 2013 12:34 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik vind het heel begrijpelijk dat hij nog wat sneren uitdeelt. Vind het nog knap dat hij zijn rug zo lang recht heeft gehouden.
twitter:johnewbanknI twitterde op zondag 21-04-2013 om 12:38:33Nu de stroom bedreigingen aanhoudt voel ik mij genoodzaakt per direct onder te duiken. Bedankt Nederland! #koningslied reageer retweet
Aaaaaagussie toch!quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Maringo het volgende:
twitter:johnewbanknI twitterde op zondag 21-04-2013 om 12:38:33Nu de stroom bedreigingen aanhoudt voel ik mij genoodzaakt per direct onder te duiken. Bedankt Nederland! #koningslied reageer retweet
Wat een dramaqueen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Maringo het volgende:
Dat komt juist uitermate zwak en triest over.quote:Op zondag 21 april 2013 12:34 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik vind het heel begrijpelijk dat hij nog wat sneren uitdeelt.
Twee dagen.quote:Vind het nog knap dat hij zijn rug zo lang recht heeft gehouden.
Ging ie niet naar Ibiza toe?quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Maringo het volgende:
Mensen met een boot doen er wijs aan even onder het afdekzeil te kijken.quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Maringo het volgende:
Nep account.quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Maringo het volgende:
Die is dan weer niet echtquote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Maringo het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen met een boot doen er wijs aan even onder het afdekzeil te kijken.
Hij gaat heel vervelend onderduiken in zijn vakantiehuis op ibizaquote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Maringo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |