SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AZ wint dus de beker, dit is afgesproken. Zo slecht verdedigen bestaat niet.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
AZ wint dus de beker, dit is afgesproken. Zo slecht verdedigen bestaat niet.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Dit jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
AZ wint dus de beker, dit is afgesproken. Zo slecht verdedigen bestaat niet.![]()
Ik geloof er niets van dat PSV die beker zomaar weg gaat geven. Zeker als ze geen kampioen worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
AZ wint dus de beker, dit is afgesproken. Zo slecht verdedigen bestaat niet.![]()
0-3? *blasfemeert*Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
als als alsquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:05 schreef DeParo het volgende:
AZ hoeft de beker niet te winnen voor Europees Voetbal![]()
als PSV maar tweede of hoger wordt.
![]()
Dat dus. Winst of verlies in de finale heeft er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:05 schreef DeParo het volgende:
![]()
Maar het is toch een leuke prijs voor ze, PSV ziet het maar als troostprijs.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:05 schreef DeParo het volgende:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Matige avond zo.
Ik ben weg hier, tot morgen rond de klok van half 1.![]()
![]()
Wacht Altidore dadelijk Marcelo op in de tunnel?
Of is die opmerking al gemaakt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Dit soort wedstrijden zul je altijd hebben, elke keer wordt vooraf hard geroepen dat iedereen gaat voor de overwinning, maar uiteindelijk verliest de partij die daar baat bij heeft toch gewoon. Het is ook volkomen te begrijpen natuurlijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Doen jullie niet wat meer verslag van wat er gebeurt?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Moet Marcelo hem nog voeden dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Rabieluh het volgende:
Wacht Altidore dadelijk Marcelo op in de tunnel?
Of is die opmerking al gemaakt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Kijk je zelf dan niet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Doen jullie niet wat meer verslag van wat er gebeurt?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Sterker nog; ik zou het dom vinden van AZ als ze het niet doen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Dit soort wedstrijden zul je altijd hebben, elke keer wordt vooraf hard geroepen dat iedereen gaat voor de overwinning, maar uiteindelijk verliest de partij die daar baat bij heeft toch gewoon. Het is ook volkomen te begrijpen natuurlijk.![]()
Nee, maar was wel benieuwdquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
AZ gaat helaas verliezenquote:
Als Maher nog naar een andere club wil in het nieuwe seizoen kan die zich opmaken voor RKC of Zwolle ofzo. Wat loopt die gozer te kutten zeg![]()
![]()
Hij wilt naar PSV, daarom speelt hij zo slecht tegen ze, snap je dan helemaal niets?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:10 schreef Digi_Djeff het volgende:
Als Maher nog naar een andere club wil in het nieuwe seizoen kan die zich opmaken voor RKC of Zwolle ofzo. Wat loopt die gozer te kutten zegOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Barcelona is ook bijna kampioenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Doet ie expres, om de prijs wat te verlagen. Net als AZ expres verliest van PSV en die jongens in Boston erin zijn geluist, allemaal expres.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:10 schreef Digi_Djeff het volgende:
Als Maher nog naar een andere club wil in het nieuwe seizoen kan die zich opmaken voor RKC of Zwolle ofzo. Wat loopt die gozer te kutten zegRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
PSV heeft allang akkoord met hemquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:10 schreef Digi_Djeff het volgende:
Als Maher nog naar een andere club wil in het nieuwe seizoen kan die zich opmaken voor RKC of Zwolle ofzo. Wat loopt die gozer te kutten zeg![]()
Alleen AZ nog niet met PSVquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kampioen word je tegen de kleinere clubs wordt altijd gezegd, maar PSV verprutst het juist in de toppers![]()
![]()
God, hoe kan ik zo dom zijn natuurlijk. Hij past zich alvast aan, aan het niveau van PSVquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij wilt naar PSV, daarom speelt hij zo slecht tegen ze, snap je dan helemaal niets?![]()
![]()
RKC is idd een topper.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef DaggerOne het volgende:
Kampioen word je tegen de kleinere clubs wordt altijd gezegd, maar PSV verprutst het juist in de toppers![]()
Ze hebben nog 4x verloren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:14 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Feyenoord, Ajax (2x) en Vitesse wisten allemaal van PSV te winnen hoor.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat maakt niet uit, want als ze wat meer punten tegen de toppers hadden gepakt stond PSV nu royaal bovenaan.quote:![]()
Als als als.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:16 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want als ze wat meer punten tegen de toppers hadden gepakt stond PSV nu royaal bovenaan.![]()
Ja, als ze in de 4 kleintjes meer punten hadden gepakt ook.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:16 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want als ze wat meer punten tegen de toppers hadden gepakt stond PSV nu royaal bovenaan.![]()
Daar heb ik het niet over, ik had het over PSV in de topwedstrijden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als ze in de 4 kleintjes meer punten hadden gepakt ook.![]()
Ja, en ik beweer het tegendeel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:17 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, ik had het over PSV in de topwedstrijden.![]()
Ik zie het alquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:16 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want als ze wat meer punten tegen de toppers hadden gepakt stond PSV nu royaal bovenaan.
Ik wil nog een ding zeggen: Dit heeft onmogelijk met het Europese ''scenario'' te maken. Zelfs met Altidore weet dit AZ niet eens iets klaar te spelen tegen PSV, en als dan Jozy uitvalt, is het nog treuriger dan Roda JC.![]()
Eriksen is een baas idd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
God heeft nu 11 assistsOke.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil nog een ding zeggen: Dit heeft onmogelijk met het Europese ''scenario'' te maken. Zelfs met Altidore weet dit AZ niet eens iets klaar te spelen tegen PSV, en als dan Jozy uitvalt, is het nog treuriger dan Roda JC.
Bedankt Hans.![]()
De enige met 11 assists is Eriksen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, allemaal aanvallers behalve JAWEL GODLees nog eens goed, want dit gaat natuurlijk nergens over.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Je beweert dat ze goed zijn in de toppers?![]()
Eriksen is ook een middenvelder.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, allemaal aanvallers behalve JAWEL GOD![]()
haha bullshit, vorige toen ik dit liet zien werd me verteld dat Eriksen een aanvaller is en dus niet vergelijkbaar was..quote:![]()
Er is onzin aan je verteld.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha bullshit, vorige toen ik dit liet zien werd me verteld dat Eriksen een aanvaller is en dus niet vergelijkbaar was..![]()
Degene die je heeft wijsgemaakt dat Eriksen een aanvaller is snapt er dan weinig vanquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha bullshit, vorige toen ik dit liet zien werd me verteld dat Eriksen een aanvaller is en dus niet vergelijkbaar was..![]()
![]()
Prima speler, het lijkt wel alsof hij zich de laatste tijd ook wat normaler in het veld begint te gedragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha bullshit, vorige toen ik dit liet zien werd me verteld dat Eriksen een aanvaller is en dus niet vergelijkbaar was..De tering wat ben jij dom.
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
![]()
Jullie waren het anders behoorlijk eensquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Degene die je heeft wijsgemaakt dat Eriksen een aanvaller is snapt er dan weinig van![]()
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij was jij of Jordiii die dat zei![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Beste van de eredivisie imo, en nee ik ben geen PSV-fan.![]()
![]()
Kom maar met voorbeelden dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij was jij of Jordiii die dat zei![]()
Wie zijn jullie? Want ik heb dat nooit gezegd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jullie waren het anders behoorlijk eens![]()
Een van de weinig PSV'ers waarvan ik echt enorm hoop dat hij volgend jaar nog bij PSV speelt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Beste van de eredivisie imo, en nee ik ben geen PSV-fan.Dit, dus.![]()
Ik heb hem als middenvelder in de Fok voetbal manager. Dat lijkt me op zich al een beslissend argument dat hij middenvelder is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha bullshit, vorige toen ik dit liet zien werd me verteld dat Eriksen een aanvaller is en dus niet vergelijkbaar was..Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Even denken welke deel van de SC het was, Eriksen of Stroot had toen 7 assists volgensmij
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2013 22:24:19 ]![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
In deze topics troll ik niet. Je hapt op niks.![]()
![]()
Je kunt ook hier eens kijken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Even denken welke deel van de SC het was, Eriksen of Stroot had toen 7 assists volgensmij
http://nl.wikipedia.org/wiki/Christian_EriksenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat Verbeek volgend jaar ook weg is bij AZ.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Komt Van Gaal dan weer?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat Verbeek volgend jaar ook weg is bij AZ.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Tompsv18, doe je nog aan de weddenschap?![]()
Ik hoop het niet, toen had ik echt een hekel aan AZ. Het beste vond ik AZ met Co.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zonder enige vorm van twijfel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
En het zou zomaar 3-3 kunnen worden met dit PSV.
Ik ga er nu 100 euro op zetten.Dit, dus.![]()
Ik vond Co een vervelende vent..quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, toen had ik echt een hekel aan AZ. Het beste vond ik AZ met Co.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En Von Gahl nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vond Co een vervelende vent..![]()
Daar kon ik nog om schaterenquote:
quote:Je kunt ook overdrijven.
Hij wil ook wel eens prijzen pakken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:41 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Lekker naar Jodenland laten gaan. Wat een eencellige faalhaas.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Jij komt niet over of je er meer hebtquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:41 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Lekker naar Jodenland laten gaan. Wat een eencellige faalhaas.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
12:30 VVV Venlo - FC Twente
14:30 FC Utrecht - NAC Breda
14:30 NEC - PEC Zwolle
16:30 Feyenoord - Vitesse
Ik denk dat FC Twente, FC Utrecht, PEC Zwolle & Feyenoord winnen.![]()
Ik zie het zo: AZ is een ploeg die wel hard wil werken, maar ze komen gewoon kwaliteit te kort. Altidore en Maher zijn eigenlijk de spelers die kar moeten trekken, maar vroeg in de tweede helft viel ook al Altidore uit. Dan is het in mijn ogen een domper en dus lastiger om de 1-1 te maken.quote:Op zondag 21 april 2013 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dat leek een makkie achteraf, was dat ook zo?![]()
8000. beetje denigrerend van je.quote:Op zondag 21 april 2013 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als er 300 man in kan![]()
![]()
Eens kijken wanneer Castaingos zijn eerste kans voor open doel gaat missen.quote:
Ik had Bulykin wel weer eens van de start verwacht eigenlijk![]()
Zijn club helpen of zo?quote:
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Metsfiksjing, alles voor de winst.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Dan kunnen ze kijken naar plek 4 volgens de commentator.quote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente moet maar winnen, wordt het nog spannend onderin![]()
Dat is dan helaas wel het geval.. Laatste weken laten ze bovenin weer veel punten liggen..quote:Op zondag 21 april 2013 12:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan kunnen ze kijken naar plek 4 volgens de commentator.![]()
Duitsland..quote:Op zondag 21 april 2013 12:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is België... Totaal niet interessant![]()
Nwofor troeft Douglas af.
Douglas laat zich makkelijk wegzetten door Nwofor.
En dat wil in Oranje.
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2013 12:46:56 ]![]()
Verliezer tussen Feyenoord en Vitesse kan nog best wel eens in de problemen komen, al moet Twente nog wel PSV.quote:![]()
BIjna weer...
-
Alsnog 3 of 4 punten achter danquote:Op zondag 21 april 2013 12:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Verliezer tussen Feyenoord en Vitesse kan nog best wel eens in de problemen komen, al moet Twente nog wel PSV.![]()
Begin van het seizoen was hier een hele discussie over. Dusseh: Twente topclub much?
gr grI see peas of green, red roses too....![]()
WTF polletje..
-
Zolang zijn tattoos maar blijven zitten
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Ga je even eten en een peuk roken, kom je terug, zie je dat je 2-0 achter staat
Zucht.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zucht.![]()
![]()
Hard voor je.quote:Op zondag 21 april 2013 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zucht.![]()
Roken is niet goed voor je, zo blijkt maar weer...quote:Op zondag 21 april 2013 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zucht.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Harde struggles voor deze boi.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Kan niet slechter voor je hart zijn dan deze pot kijken als twente supporter..quote:Op zondag 21 april 2013 12:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Roken is niet goed voor je, zo blijkt maar weer...It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Constantijn21 april 2013 om 12:57#55
Lekker dan, beter krijgt Twente ook nog onterecht twee gele kaarten om het karma gevoel voor mij te voltooien
(natuurlijk op één speler, zodat twee gele kaarten, een rode kaart is.)
27'
Prince P21 april 2013 om 12:58#58
Zeker een schandalig veld, betaald voetbal onwaardig, maar Twente mag het zichzelf aanrekenen. Wat een slap spel weer.
27'
Zijdehoen21 april 2013 om 12:58#59
Vvv!! Volhouden dit!br
27'
CoJW21 april 2013 om 12:58#60
Terecht geel maar twee weken geleden bij Ajax - Heracles ook gelijksoortig voorval en geen kaart. Toen de pas ingevallen Cillissen tegen Van Rhijn botste.
28'
Zijdehoen21 april 2013 om 12:59#61
Vvv!! Volhouden dit!br
28'
Ongenaakbaar21 april 2013 om 12:59#62
Zoals ik al zei VVV uit altijd lastig ..
28'
Joentje21 april 2013 om 12:59#63
Hopelijk kan VVV dit vasthouden... ze hebben ze punten bijzonder hard nodig!
28'
RisingTim21 april 2013 om 12:59#64
Mmdv, heb je die duw gezien die hij aan Bengtsson uitdeelde waardoor Mihaylov daar op de grond lag? Nou, daarom heeft hij geel, slimmerik![]()
Waarom kopieer je voetbalzone?quote:Op zondag 21 april 2013 13:00 schreef Tyron het volgende:
Constantijn21 april 2013 om 12:57#55
Lekker dan, beter krijgt Twente ook nog onterecht twee gele kaarten om het karma gevoel voor mij te voltooien
(natuurlijk op één speler, zodat twee gele kaarten, een rode kaart is.)
27'
Prince P21 april 2013 om 12:58#58
Zeker een schandalig veld, betaald voetbal onwaardig, maar Twente mag het zichzelf aanrekenen. Wat een slap spel weer.
27'
Zijdehoen21 april 2013 om 12:58#59
Vvv!! Volhouden dit!br
27'
CoJW21 april 2013 om 12:58#60
Terecht geel maar twee weken geleden bij Ajax - Heracles ook gelijksoortig voorval en geen kaart. Toen de pas ingevallen Cillissen tegen Van Rhijn botste.
28'
Zijdehoen21 april 2013 om 12:59#61
Vvv!! Volhouden dit!br
28'
Ongenaakbaar21 april 2013 om 12:59#62
Zoals ik al zei VVV uit altijd lastig ..
28'
Joentje21 april 2013 om 12:59#63
Hopelijk kan VVV dit vasthouden... ze hebben ze punten bijzonder hard nodig!
28'
RisingTim21 april 2013 om 12:59#64
Mmdv, heb je die duw gezien die hij aan Bengtsson uitdeelde waardoor Mihaylov daar op de grond lag? Nou, daarom heeft hij geel, slimmerik
-
Arseret21 april 2013 om 11:50#6quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom kopieer je voetbalzone?
VVV De laatste 6 wedstrijden slechts 1x gescoort, en Twente gaat wel weer iets beter de laatste tijd.
Ik gok op een 0-3 overwinning voor twente.
Reinier6721 april 2013 om 11:52#7
Met Chadli en Tadic erbij mag dit natuurlijk geen probleem zijn voor Twente. Verwacht ook een eenvoudige overwinning.![]()
Castaignos met zijn pass
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
als het eenmaal een verloren zaak is valt het toch meestal wel mee?quote:Op zondag 21 april 2013 13:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kan niet slechter voor je hart zijn dan deze pot kijken als twente supporter..![]()
MLJMLJ21 april 2013 om 13:04#72
Zou het geen optie zijn om nu al Bulykin te gaan brengen voor Willem Janssen. Met dan Bulykin in de spits met Castaignos daar omheen en Tadic en Chadli op de vleugels. En dan Fer en Gutierrez op het middenveld. Als je even kijkt hoe Vink kijkt naar Willem Janssen na het even van de gele kaart zou het mij niets verbazen als hij er straks nog 1 krijgt.
Viswinkel21 april 2013 om 13:06#78
Iemand brengen voor Janssen is altijd een verbetering, man wat is die vent slecht zeg.
34'
c63amg21 april 2013 om 13:05#76
2-0 Vvv... aan het begin van tseizoen zeiden er nog tente supporters: dit jaar weer om t kampioensschap meedoen.. twente kan beter mc laren eruit gooien ze verstaan hem niet eens gekke engels man
34'
yello21 april 2013 om 13:05#77
Hebben zich al clubs gemeld voor mihaylov?
Hij wil toch graag weg, misschien Tadjikistan ofzo?
Scheids is ook weer goed bezig, fluit sowieso altijd slecht die Vink
Eerste goal een schwalbe en nu weer Janssen geel
Hij raakt die man niet eens, maar Vink denkt dit is mijn kans
Wat is die Vink slecht zeg![]()
stevenL1821 april 2013 om 13:06#80
is dit een technische storing op VZ of staat het echt 2-0. ben nog niet helemaal wakker
Gannicus21 april 2013 om 13:08#85
nee het staat echt 2-0. VVV doet het verrassend goed
FeyCoev21 april 2013 om 13:09#86
Technische storing.
37'
eightspy21 april 2013 om 13:08#83
mc laren eruit gooien??
die ligt er al uit schreuder is trainer nu![]()
pff wat is twente toch slecht geworden. ze hebben echt een paar geode cm's nodig want ze komen kunnen niet 1 fatsoenlijk aanval voorbereiden daar ongelovelijk.![]()
Hebben zich al clubs gemeld voor mihaylov?
Hij wil toch graag weg, misschien Tadjikistan ofzo?
Scheids is ook weer goed bezig, fluit sowieso altijd slecht die Vink
Eerste goal een schwalbe en nu weer Janssen geel
Hij raakt die man niet eens, maar Vink denkt dit is mijn kans
Wat is die Vink slecht zeg![]()
Kopje svp.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
lucvz21 april 2013 om 13:14#93
Tja en die kans was dus weer kenmerkend voor de kwaliteit van castagnios. Zo'n bal moet er gewoon in of op z'n minst tussen de palen. En niet een meter of anderhalf naast het doel..
43'
Alexpsvfan2121 april 2013 om 13:14#95
Ik zie Twente echt niet winnen van PSV hoor. Iedereen zegt nog dat we naar de Veste moeten maar daar ben ik niet zo bang voor als NEC of Groningen thuis.
45'
Kharika21 april 2013 om 13:16#96
Arme willem 2, winnen ze eens na 10 jaar geeft VVV even snel gas en zijn de Tilburgers weer kansloos! Dat is het verschil tussen Willem 2 en de rest. Bij Willem 2 is een overwinning een incident, de rest wint als ze in de problemen komen
45'
MLJMLJ21 april 2013 om 13:16#97
Tweede helft Bulykin voor Janssen. Opportunistischer gaan spelen en dan geloof ik nu nog in een kans voor Fc Twente om dit nog om te keren. Maar Schreuder zal wel een goede Janssen hebben gezien en dat het best wel aardig ging tot de 0-1.![]()
Die reclame van Coca Cola
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Stop hier maar even mee.quote:Op zondag 21 april 2013 13:18 schreef Tyron het volgende:
lucvz21 april 2013 om 13:14#93
Tja en die kans was dus weer kenmerkend voor de kwaliteit van castagnios. Zo'n bal moet er gewoon in of op z'n minst tussen de palen. En niet een meter of anderhalf naast het doel..
43'
Alexpsvfan2121 april 2013 om 13:14#95
Ik zie Twente echt niet winnen van PSV hoor. Iedereen zegt nog dat we naar de Veste moeten maar daar ben ik niet zo bang voor als NEC of Groningen thuis.
45'
Kharika21 april 2013 om 13:16#96
Arme willem 2, winnen ze eens na 10 jaar geeft VVV even snel gas en zijn de Tilburgers weer kansloos! Dat is het verschil tussen Willem 2 en de rest. Bij Willem 2 is een overwinning een incident, de rest wint als ze in de problemen komen
45'
MLJMLJ21 april 2013 om 13:16#97
Tweede helft Bulykin voor Janssen. Opportunistischer gaan spelen en dan geloof ik nu nog in een kans voor Fc Twente om dit nog om te keren. Maar Schreuder zal wel een goede Janssen hebben gezien en dat het best wel aardig ging tot de 0-1.![]()
![]()
Net even de samenvattingen gezien op de NOS maar de scheidsrechters zijn toch wel van een bedenkelijk niveau zeg![]()
Kun je moeilijk zeggen, de vraag is of Bony Boner straks op het veld staat.quote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Braaf, optyfen met je spam.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Dus er is straks carnaval in venlo? Dan ga ik daar meteen heen na De KuipPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 13:37 schreef Toekito het volgende:
Dus er is straks carnaval in venlo? Dan ga ik daar meteen heen na De Kuipwaarom
![]()
Het zijn net mensen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:35 schreef Tarado het volgende:
Net even de samenvattingen gezien op de NOS maar de scheidsrechters zijn toch wel van een bedenkelijk niveau zeg![]()
Hoezo? Heb dit weekend nog geen voetbal gezienquote:Op zondag 21 april 2013 13:35 schreef Tarado het volgende:
![]()
Ajax 2 duidelijke penaltys onhoudenquote:Op zondag 21 april 2013 13:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo? Heb dit weekend nog geen voetbal gezien
Rood groningen discutabel
Penalty Willem II discutabel![]()
Ajax geen penalty is altijd terechtquote:Op zondag 21 april 2013 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax 2 duidelijke penaltys onhouden
Rood groningen discutabel
Penalty Willem II discutabel![]()
![]()
Ik denk het ook niet, mijn verwachting is iets te hoog gegrepen denk ik. Misschien moeten ze maar de omgekeerde psychologie doen, ze hebben toch niets te verliezen en kunnen vrijuit voetballen.quote:![]()
Je hebt niet goed geluisterd, ook een keer gelijk.quote:Op zondag 21 april 2013 13:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
VVV al 3 keer eerder dit seizoen met 2-0 voor gekomen... Alle wedstrijden gingen verloren![]()
2-2
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
kijk en luister maar half... Schandalig dat een Duitse en Belgische club in de ere spelen...quote:Op zondag 21 april 2013 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt niet goed geluisterd, ook een keer gelijk.![]()
Nee sorry, als je iets zegt moet je je er aan houden.quote:Op zondag 21 april 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb te snel mijn conclusie getrokken, is het nog tijd om 'm in te trekken?
Vraag maar aan Tom.![]()
Castaignos
-
NOG EEN KEER, TWENTE
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Heeft die gezegd dan?quote:Op zondag 21 april 2013 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, als je iets zegt moet je je er aan houden.
Vraag maar aan Tom.![]()
Ik zal het navragen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, als je iets zegt moet je je er aan houden.
Vraag maar aan Tom.![]()
quote:quote:quote:![]()
quote:_!
-
Vitesse heeft niet eens van VVV gewonnen.quote:Op zondag 21 april 2013 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ze staan 2-2 tegen VVV... Zelfs PEC heeft daar van gewonnen![]()
Dat kost ze nu dan ook het kampioenschapquote:Op zondag 21 april 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse heeft niet eens van VVV gewonnen.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Waarbij Feyenoord vanmiddag de genadeslag toe gaat dienenquote:Op zondag 21 april 2013 14:06 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat kost ze nu dan ook het kampioenschap![]()
![]()
mwa nee, feyenoord en PSV zouden het ook zonder hveen wel laten afwetenquote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Uhm.. ja. oke.quote:Op zondag 21 april 2013 14:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg, zelfs zonder die lange periode dat Bony weg was dus![]()
Mja, dat is waar.quote:Op zondag 21 april 2013 14:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
mwa nee, feyenoord en PSV zouden het ook zonder hveen wel laten afweten![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 14:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg, zelfs zonder die lange periode dat Bony weg was dus![]()
![]()
Laten we hopen dat Twente snel nog even een goaltje maaktOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook een ergernis aan VVV soms?quote:Op zondag 21 april 2013 14:11 schreef Shreyas het volgende:
Laten we hopen dat Twente snel nog even een goaltje maakt![]()
Nee, maar als Feyenoord vandaag verliest, dan staat het nog maar 3 punten voor op Twente (als die dus wint vandaag). Het zou best kunnen dat Feyenoord ook punten laat liggen ADO bijvoorbeeld en in dat geval neemt Twente die laatste wedstrijd tegen PSV nog serieus, als Twente dus nog 4e kan worden. Anders laten ze die wedstrijd gewoon lopen, want Twente zet liever Ajax, Feyenoord en Vitesse een hak dan PSV.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
4 minuten?
Ik denk dat de spelers van Twente graag willen winnen van PSV.quote:Op zondag 21 april 2013 14:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar als Feyenoord vandaag verliest, dan staat het nog maar 3 punten voor op Twente (als die dus wint vandaag). Het zou best kunnen dat Feyenoord ook punten laat liggen ADO bijvoorbeeld en in dat geval neemt Twente die laatste wedstrijd tegen PSV nog serieus, als Twente dus nog 4e kan worden. Anders laten ze die wedstrijd gewoon lopen, want Twente zet liever Ajax, Feyenoord en Vitesse een hak dan PSV.![]()
Wat een onzin weer. Twente gunt het PSV al helemaal niet.quote:Op zondag 21 april 2013 14:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar als Feyenoord vandaag verliest, dan staat het nog maar 3 punten voor op Twente (als die dus wint vandaag). Het zou best kunnen dat Feyenoord ook punten laat liggen ADO bijvoorbeeld en in dat geval neemt Twente die laatste wedstrijd tegen PSV nog serieus, als Twente dus nog 4e kan worden. Anders laten ze die wedstrijd gewoon lopen, want Twente zet liever Ajax, Feyenoord en Vitesse een hak dan PSV.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 14:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat de spelers van Twente graag willen winnen van PSV.Als er voor Twente niets meer op het spel staat, oftewel ze worden zowel met een nederlaag als overwinning tegen PSV vijfde, dan gaan die spelers gewoon lekker een weekje eerder met vakantie en is het prijs schieten voor PSV.quote:Op zondag 21 april 2013 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Twente gunt het PSV al helemaal niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Weekje eerder op vakantie gaat het niet worden vanwege playoffs dan toch?quote:Op zondag 21 april 2013 14:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Als er voor Twente niets meer op het spel staat, oftewel ze worden zowel met een nederlaag als overwinning tegen PSV vijfde, dan gaan die spelers gewoon lekker een weekje eerder met vakantie en is het prijs schieten voor PSV.![]()
Hebben ze dus een week langer de tijd om zich daarop voor te bereiden, lekker het eerste elftal even rust gunnenquote:Op zondag 21 april 2013 14:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Weekje eerder op vakantie gaat het niet worden vanwege playoffs dan toch?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 21 april 2013 14:20 schreef Tchock het volgende:
Als VVV hier een punt pakt lijkt me het lot van Willem II wel bezegeld.![]()
Zou mooi zijnquote:Op zondag 21 april 2013 14:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Als er voor Twente niets meer op het spel staat, oftewel ze worden zowel met een nederlaag als overwinning tegen PSV vijfde![]()
![]()
Willem 2 kan nog 3x winnen?quote:Op zondag 21 april 2013 14:20 schreef Tchock het volgende:
Als VVV hier een punt pakt lijkt me het lot van Willem II wel bezegeld.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Jup, 2x winst tegen AZ/Ajax/Vitesse is vrijwel onmogelijkquote:Op zondag 21 april 2013 14:20 schreef Tchock het volgende:
Als VVV hier een punt pakt lijkt me het lot van Willem II wel bezegeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |