Kun je moeilijk zeggen, de vraag is of Bony Boner straks op het veld staat.quote:
Braaf, optyfen met je spam.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 13:37 schreef Toekito het volgende:
Dus er is straks carnaval in venlo? Dan ga ik daar meteen heen na De Kuip
Het zijn net mensen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:35 schreef Tarado het volgende:
Net even de samenvattingen gezien op de NOS maar de scheidsrechters zijn toch wel van een bedenkelijk niveau zeg
Hoezo? Heb dit weekend nog geen voetbal gezienquote:Op zondag 21 april 2013 13:35 schreef Tarado het volgende:
Net even de samenvattingen gezien op de NOS maar de scheidsrechters zijn toch wel van een bedenkelijk niveau zeg
Ajax 2 duidelijke penaltys onhoudenquote:Op zondag 21 april 2013 13:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo? Heb dit weekend nog geen voetbal gezien
Ajax geen penalty is altijd terechtquote:Op zondag 21 april 2013 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax 2 duidelijke penaltys onhouden
Rood groningen discutabel
Penalty Willem II discutabel
Ik denk het ook niet, mijn verwachting is iets te hoog gegrepen denk ik. Misschien moeten ze maar de omgekeerde psychologie doen, ze hebben toch niets te verliezen en kunnen vrijuit voetballen.quote:
Je hebt niet goed geluisterd, ook een keer gelijk.quote:Op zondag 21 april 2013 13:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
VVV al 3 keer eerder dit seizoen met 2-0 voor gekomen... Alle wedstrijden gingen verloren
kijk en luister maar half... Schandalig dat een Duitse en Belgische club in de ere spelen...quote:Op zondag 21 april 2013 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt niet goed geluisterd, ook een keer gelijk.
Nee sorry, als je iets zegt moet je je er aan houden.quote:Op zondag 21 april 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb te snel mijn conclusie getrokken, is het nog tijd om 'm in te trekken?
Heeft die gezegd dan?quote:Op zondag 21 april 2013 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, als je iets zegt moet je je er aan houden.
Vraag maar aan Tom.
Ik zal het navragen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, als je iets zegt moet je je er aan houden.
Vraag maar aan Tom.
quote:
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |