Eriksen is een baas idd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
God heeft nu 11 assists
Oke.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil nog een ding zeggen: Dit heeft onmogelijk met het Europese ''scenario'' te maken. Zelfs met Altidore weet dit AZ niet eens iets klaar te spelen tegen PSV, en als dan Jozy uitvalt, is het nog treuriger dan Roda JC.
De enige met 11 assists is Eriksen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, allemaal aanvallers behalve JAWEL GOD
Lees nog eens goed, want dit gaat natuurlijk nergens over.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Je beweert dat ze goed zijn in de toppers?
Eriksen is ook een middenvelder.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, allemaal aanvallers behalve JAWEL GOD
haha bullshit, vorige toen ik dit liet zien werd me verteld dat Eriksen een aanvaller is en dus niet vergelijkbaar was..quote:
Er is onzin aan je verteld.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha bullshit, vorige toen ik dit liet zien werd me verteld dat Eriksen een aanvaller is en dus niet vergelijkbaar was..
Degene die je heeft wijsgemaakt dat Eriksen een aanvaller is snapt er dan weinig vanquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha bullshit, vorige toen ik dit liet zien werd me verteld dat Eriksen een aanvaller is en dus niet vergelijkbaar was..
Prima speler, het lijkt wel alsof hij zich de laatste tijd ook wat normaler in het veld begint te gedragen.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jullie waren het anders behoorlijk eensquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Degene die je heeft wijsgemaakt dat Eriksen een aanvaller is snapt er dan weinig van
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij was jij of Jordiii die dat zei
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Beste van de eredivisie imo, en nee ik ben geen PSV-fan.
Kom maar met voorbeelden dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij was jij of Jordiii die dat zei
Wie zijn jullie? Want ik heb dat nooit gezegd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jullie waren het anders behoorlijk eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |