Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Ze ziet er sowieso er g goedkoop uitquote:
ik bedoel die met die zwarte krullen, ik heb haar naam even gemistquote:
ik heb nog geen een leuke kerel in een talentenjacht gezienquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:22 schreef Burner82 het volgende:
Ik blijf hopen op een lekkere kerel... maar ja.... in UK...
Ik blijf hopen op mooie vrouwenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:22 schreef Burner82 het volgende:
Ik blijf hopen op een lekkere kerel... maar ja.... in UK...
UK heeft net als NL veel mooie importvrouwenquote:
Ik heb een lange tijd niet in The Voice topics gepost, dus ik was jou even vergetenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik bedoel die met die zwarte krullen, ik heb haar naam even gemist
ze zijn er wel... maar zijn vaak niet zo goedquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb nog geen een leuke kerel in een talentenjacht gezien
NL heeft veel mooie NL vrouwenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
UK heeft net als NL veel mooie importvrouwen
Hoi.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
UK heeft net als NL veel mooie importvrouwen
Oh jij ook alquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb een lange tijd niet in The Voice topics gepost, dus ik was jou even vergeten![]()
Da's maar goed ook, want dan gedragen jullie je altijd als bakvissenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb nog geen een leuke kerel in een talentenjacht gezien
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Da's maar goed ook, want dan gedragen jullie je altijd als bakvissen
Tomquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had ik nog onthouden over jouquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik kijk voornamelijk voor het visuele aspect, maar soms ben ik ook onder de indruk van muzikale kwaliteiten
Dat sowiesoquote:
Och, er zijn nog altijd de homo's:Pquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
in Den Haag...maar ik ben wel importquote:
Jij zaagt nu een beetjequote:
He, bahquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, er zijn nog altijd de homo's:P
oh jij was import daar...ik ben import hierquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik zit in het VK. Vandaar mijn hoi naar BW.
Nou ze komt uit Schotland...die verstaan elkaar nooitquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Jammer Jessie, die ben je kwijt aan Tom
Vind je best lekkerquote:
Waar hebben ze jou gevonden?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh jij was import daar...ik ben import hier
sop....gewoon sopquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe Tom ook telkens het woordje 'voice' uitspreektVoisss
iedereen zit op tom te geilenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe Tom ook telkens het woordje 'voice' uitspreektVoisss
India, maar ze hebben mij hierheen gebracht, wilde daar zeker weten dat ik weg wasquote:
Van links naar rechts vanaf het podium gezien: Will.i.am > Jessie J > Tom Jones > Danny (van The Script)quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van links naar rechts vanaf het podium gezien: Will.i.am > Jessie J > Tom Jones > Danny (van The Script)
No shit Sherlock.... En hoe heet iedereen en hoe zien die eruit?quote:
Die zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
India, maar ze hebben mij hierheen gebracht, wilde daar zeker weten dat ik weg was
Comfortabel daar, onder die steen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
No shit Sherlock.... En hoe heet iedereen en hoe zien die eruit?
Wat had je in gedachte danquote:
Ow, das wel een redelijk iets van juryquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van links naar rechts vanaf het podium gezien: Will.i.am > Jessie J > Tom Jones > Danny (van The Script)
Vlnr: zwarte piet, vrouw, oude stijlvolle man, populair skelet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dinges Foxquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Potver, op wie lijkt ze nou, die griet van Transformers? Klein beetje
Ja diequote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vlnr: zwarte piet, vrouw, oude stijlvolle man, populair skelet.
Fixedquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vlnr: zwarte piet, vrouw, oude stijlvolle man, populair skelet lekker ding.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vlnr: zwarte piet, vrouw, oude stijlvolle man, populair skelet.
Je kijkt toch niet voor het eerst tv?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een toppper? Een zeikstemquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
wat leuk voor Jessie, eindelijk heeft zij een topper binnengesleept
Nee, want Jessie haalt alleen maar beroerde kutkandidaten binnen 'uhquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
wat leuk voor Jessie, eindelijk heeft zij een topper binnengesleept
welnee, mooi totaalplaatje is hetquote:
Ik ben old skool... ik luister muziekquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Je kijkt toch niet voor het eerst tv?
Behlave die nicht aan de rechterkant zou je de rest wel moeten kennen
Ordinair met zeikstem. Ja, geweldig.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
welnee, mooi totaalplaatje is het
veels te oud tochquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ze haalt niet het beste binnenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, want Jessie haalt alleen maar beroerde kutkandidaten binnen 'uh?
weet je dat internet een betere bron van fap materiaal is vergeleken bij wat er op tv komt?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
quote:
Brandi? Of Belinda?quote:
Ik zou er geen cd van kopen maar het heeft wel sfeerquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Geen liefhebber, maar door de variatie in het programma wel leuk denk ik
is dat nog bezig dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef iBenny het volgende:
Dit is honderdmiljoenmiljard duizend beter dan Pop talent
Potver, ik ga meteen googlenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Brandi Carlile bedoel ik. Zonder s!
Ik las pas net dat je import was, dus ging uit van 'gewoon' een blankequote:
ik ben al na 1 aflevering afgehaakt, niet mijn programmaquote:
ze ziet er ook wel uit als 18, alleen haar stem is volwassenerquote:
Mooi gezicht.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ze ziet er ook wel uit als 18, alleen haar stem is volwassener
Ja geadopteerd door nederlandse ouders dus als 'blank' opgevoedquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las pas net dat je import was, dus ging uit van 'gewoon' een blanke
Bij nader inzien is dat ook stom
ze ziet er veel ouder uitquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ze ziet er ook wel uit als 18, alleen haar stem is volwassener
mijn tv kan ook dual play, maar ik heb het nog nooit gebruiktquote:
Die mag niet eens in één adem genoemd worden hiermeequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef iBenny het volgende:
Dit is honderdmiljoenmiljard duizend beter dan Pop talent
Daar kwam het doorquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geadopteerd door nederlandse ouders dus als 'blank' opgevoed
Paspoortgerommel. Wat ik je brom.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind de meisjes er sowieso bijna altijd ouder uit zien.
Oh die is zo geweldig leuk en gekquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn Peen en Cee samen hamsters zoeken?
Sushi eten wellicht. Cee siewosie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn Peen en Cee samen hamsters zoeken?
je mag er zelf 1 aanmakenquote:
Eerder gestoordquote:
kunnen we hier uit opmaken dat je een professioneel stalker bent?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]ik weet wel dat Cee niet thuis is vandaag
ik weet nog precies wie ik hebben wilquote:
k.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik weet nog precies wie ik hebben wil
Ja ik lig hier in de voortuin en het licht is uit en ze heeft ook nog geen koffie of soep gebracht, dus ik denk dat ze er echt niet isquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kunnen we hier uit opmaken dat je een professioneel stalker bent?
Sowieso!quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:41 schreef Stickertje het volgende:
zingen veel leukere liedjes dan bij de nederlandse versie
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik lig hier in de voortuin en het licht is uit en ze heeft ook nog geen koffie of soep gebracht, dus ik denk dat ze er echt niet is
Zelfs geen soep?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik lig hier in de voortuin en het licht is uit en ze heeft ook nog geen koffie of soep gebracht, dus ik denk dat ze er echt niet is
hij zou het kunnen .....quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik verwachtte ook een nirvana liedje
Nee meestal doet ze dat wel, zeker al vroeg de deur uitgegaanquote:
Sterktequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee meestal doet ze dat wel, zeker al vroeg de deur uitgegaan![]()
* trekt fleecedeken nog verder omhoog en legt nachtkijker vast klaar.
of is in de tussentijd al ergens via de achterdeur bij een platenmaatschappij onder gebrachtquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef iBenny het volgende:
OP de een of andere manier denk ik dat hij later in het programma nog een kans krijgt
Next year maybe.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef iBenny het volgende:
OP de een of andere manier denk ik dat hij later in het programma nog een kans krijgt
Dit inderdaad. Ze denken dat ze de kandidaten 'blij' kunnen maken, maar dit is gewoon kut.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef Redefine het volgende:
Jury leden die nu opeens wel zouden 'drukken' mogen best een corrigerende tik krijgen. Onzin, druk dan meteen.
Hij klinkt alleen een stuk minder als wandirectionquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
CEE DEZE LIJKT OP EEN VAN WANDIRECTION
Datquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij klinkt alleen een stuk minder als wandirection
quote:
Samen met die gaat met die piano dan. Dat er dit jaar toch nog afvallers meegaan naar de volgende ronde ofzo?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef iBenny het volgende:
Niet goed qua zang maar wel lekker... mag ook door hierheen (A)quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk je? Vorig seizoen kwamen er ook opeens mensen terug
Stiekem een hint om een plaspauze in te lassen voor de mensen die moetenquote:
Nee in de eerste aflevering was er iemand door die vorig jaar niet door wasquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of ben ik in de war met wat anders?
zul je zien dat je een knuffel krijgt van tom jonesquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
awwwwwww Jessie gaat weer knuffelealleen daarom wil ik al meedoen
Oh really?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:48 schreef D. het volgende:
Een nummer van Will kunnen ze niet doen, want die zingt niet
Vorig jaar iemand met een BEP nummerquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:48 schreef D. het volgende:
Een nummer van Will kunnen ze niet doen, want die zingt niet
ik ga gewoon meedoen, ik kan wel niet zingen, maar tochquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zul je zien dat je een knuffel krijgt van tom jones
Het liefst staat ie op en gaat ie mee staan doenquote:
Ik twijfel ook nogquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij lijkt goed, maar is het toch net niet.
Dat is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien dat ze een zangeres vinden die beter is dan fergie
Ja. Net zoals dat 'you have an amazing voice' en 'je hebt alles goed gedaan'. Als dat echt zo was hadden ze wel gedrukt. Zeg dan gewoon eerlijk dat het goed was, maar net niet ofzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ze denken dat ze de kandidaten 'blij' kunnen maken, maar dit is gewoon kut.
Dat kan nooit moeilijk zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien dat ze een zangeres vinden die beter is dan fergie
The Voice UK is daar wel heel goed in inderdaad, in complimenten geven al is het slecht. In Nederland is dat wel beter.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Net zoals dat 'you have an amazing voice' en 'je hebt alles goed gedaan'. Als dat echt zo was hadden ze wel gedrukt. Zeg dan gewoon eerlijk dat het goed was, maar net niet ofzo.
Will is geweldigquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:51 schreef Stickertje het volgende:
ik begin will.i.am steeds leuker te vinden
Soms kun je wel een supergoede stem horen, maar als het niet origineel is, of je kunt er zelf niets aan coachen, dan is dat nog steeds prima commentaar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Net zoals dat 'you have an amazing voice' en 'je hebt alles goed gedaan'. Als dat echt zo was hadden ze wel gedrukt. Zeg dan gewoon eerlijk dat het goed was, maar net niet ofzo.
Behalve dan bij de live shows, want daar sloeg het bij NL dan weer nergens op.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:50 schreef iFok. het volgende:
[..]
The Voice UK is daar wel heel goed in inderdaad, in complimenten geven al is het slecht. In Nederland is dat wel beter.
Dit ja... verwachte niet veel van hem...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:51 schreef Stickertje het volgende:
ik begin will.i.am steeds leuker te vinden
alles wat Will aanraakt verandert in goud, "onze" Eva Simons, Britneyquote:
Ja natuurlijk, maar dat zeggen ze bijna nooit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Soms kun je wel een supergoede stem horen, maar als het niet origineel is, of je kunt er zelf niets aan coachen, dan is dat nog steeds prima commentaar.
nu heb ik weer redenen om hem te gaan haten..quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
alles wat Will aanraakt verandert in goud, "onze" Eva Simons, Britney
Klopt, maar de live-shows vind ik anders, daar staan alleen maar mensen die kunnen zingen. Niet altijd even goed, maar ze kunnen het wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Behalve dan bij de live shows, want daar sloeg het bij NL dan weer nergens op.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
alles wat Will aanraakt verandert in goud, "onze" Eva Simons, Britney Bitch
Eva Simonsquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
alles wat Will aanraakt verandert in goud, "onze" Eva Simons, Britney
ik ben Britney altijd trouw gebleven, maar hier was ze bijna vergetenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nu heb ik weer redenen om hem te gaan haten..
Fijn hè.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:53 schreef Uccie het volgende:
Ze jassen er vandaag een stuk meer doorheen dan normaal in langere afleveringen
veel beter tempo vandaagquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:53 schreef Uccie het volgende:
Ze jassen er vandaag een stuk meer doorheen dan normaal in langere afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |