abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125533136
Zoals velen van jullie inmiddels weten is de kans zeer groot aanwezig dat ik door een voorbarige huuropzegging en de voorafgaande incidenten met bedriegingen, mijn woning moet verlaten.

Ik heb (nog) geen bericht gekregen wat de woningstichting nou wel of niet gaan doen, ze zeggen dat hun advocaat meer tijd nodig heeft (weer een week onnodig wachten). Weer naar het juridisch loket geweest afgelopen vrijdag en ze zeiden dat de verhuurder waarschijlijk de opzegging zal doorzetten en dat ze de incidenten zoals het mes laten zien en de dreigmails aangrijpen om de opzegging te onderbouwen. Immers ik heb vrijwllig opgezegd, ook al gebeurde dat in een emotionele bui. Maar ze zeiden ook dat ze misschien mij een laatste kans geven, daar ik de opzegging schriftelijk heb geannuleerd en excuusbrieven heb geschreven met verzoek tot duidelijke afspralen op papier.

Het enige lichtpuntje dat ik nu nog heb is dat ik misschien een grote bovenwoning kan huren in de buurt, maar de bemiddelaar (makelaar)zij dat ik niet aan de inkomens eisen voldoe, maar de eigenaar wilt misschien alsnog verhuren. Maar dat hoor ik na het weekend.

Mocht ik er echt uitmoeten dat zal ik voor de belangrijkste spullen van mij (niet alles) opslagruimte huren voor 90 euro per maand, en wil ik overwegen als ik op straat komt te staan een woing te kraken. Immers ik ben afgelopen nacht in een leegstaand pand geweest dat al ruim 4 jaar leegstaat, stroom is er nog, alleen de waterleideng lekt in de keuken (waarschijnlijk gebeurd tijdens de strenge winter) als ik de hoofdkraan opendraai.Maar water en stroom zijn daar nog werkend. Bij het water kan ik wel vanaf de hoofdkraan water aftappen en in emmers doen als ik het tweede kraan achter de meter dichtdraai.

Vraag hoe zit het met het nieuwe kraakbeleid, heb wel wat vooronderzoek gedaan, maar buiten wat korte zakelijke uitleg kom ik ook niet verder. Heb gelezen indien je kraakt en de woning staat echt helemaal leeg en je zet er een bed, tafel en stoel in en belt vervolgens de politie dan komen ze kijken of de woning echt leeg staat en dan is het aan de eigennaar beheerder of ze via een aangifte procedure je eruit willen hebben. Ik weet wie de eigenaar is (nagevraagt bij het kadaster), en wat het bestemmingsplan van deze woingimgen zijn op termijn zijn.

Uiteraard kies ik zelf niet voor de optie kraken, maar liever tijdelijk kraken dan naar de dakloze opvang (waar bij de crisesopvang) ook geen plaats meer is, en waar je ook nog voor betalen moet.

Is kraken echt zo strafbaar is ze schrijven, of zijn er maar kleine veranderingen van de oude kraakwetten?
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  zaterdag 20 april 2013 @ 22:49:15 #2
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_125538775
Kraken is sinds een tijdje terug gewoon illegaal.
Daarnaast ook trieste zaak, maar een beetje iemand anders zijn bezit zonder toestemming gebruiken, en dan ook al beginnen met "kijken of ze me er met een procedure uit willen krijgen" in plaats van dat je gewoon oprot.
Zoek dan gewoon anti-kraak, dan bereik je hetzelfde maar dan van de legale, nette kant.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_125586890
Ik was vrij serieus over de tent en Biotex. Al zou je ook beter wat anders kunnen zoeken, bijvoorbeeld een inschrijving met urgentie.
Wacht iig niet af totdat het te laat is.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_125586898
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef -Hakuna- het volgende:
Zoals velen van jullie inmiddels weten
Nee, niet echt.
  maandag 22 april 2013 @ 08:11:05 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125587554
Je ging al over de schreef toen je in dat leegstaande pand de hoofdkraan opendraaide, dus nee, kraken is geen optie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_125587629
Zoek dan iets anti-kraak...
compact en kleverig.
  maandag 22 april 2013 @ 08:30:23 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125587738
Volgens mij is TS volstrekt ongeschikt om anti-kraak te wonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125587760
Dat appartementje was andrs ook geen succes :')
compact en kleverig.
pi_125587847
Wat voor opties zijn er om te wonen:
* bij ouders inwonen (probleem: geen ouders of wonen ver weg of gewoon geen optie)
* bij familie inwonen (probleem: zie boven)
* een huis kopen (probleem: onvoldoende (vast) inkomen)
* een huis huren via een woningbouwvereniging (probleem: lange wachttijden)
* een huis huren op de vrije markt (probleem: je moet meestal voldoende inkomen hebben, niet goedkoop)
* een vakantiebungalow ergens huren (probleem: in zomermaanden vaak erg duur, is voor langere tijd illegaal)
* anti-kraak wonen (probleem: er moet plek zijn in je buurt, vaak ook lange wachttijden, is tijdelijk)
* een (studenten)kamer huren (probleem: wachttijden/prijzen verschillen per stad, vaak klein, vaak gehorig)
* opvanghuizen van bijv. leger des heils (probleem: tijdelijke oplossing, met veel andere mensen)

Iemand nog meer opties?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 april 2013 @ 08:43:37 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125587884
Antikraak staat in kerkrade vanalles om de buitenring. Is weinig wachttijd. Ts zit toch in heerlen he? Dat zou op de fiets te doen zijn
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator maandag 22 april 2013 @ 08:43:41 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_125587886
Begeleid wonen? TS zou er wellicht voor in aanmerking kunnen komen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_125587928
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 08:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Begeleid wonen? TS zou er wellicht voor in aanmerking kunnen komen?
Dat zou goed kunnen :Y Maar hoe zit het daarbij met wachttijden? Geen idee. En hebben die bijv ook crisisopvang?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125587934
Je kunt proberen of je bij een boer een stukje land mag pachten voor een tent op te slaan. Dan ben je deze zomer in ieder geval zeg maar onder de pannen. Dus geen camping.
pi_125587987
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 08:47 schreef Mylene het volgende:
Je kunt proberen of je bij een boer een stukje land mag pachten voor een tent op te slaan. Dan ben je deze zomer in ieder geval zeg maar onder de pannen. Dus geen camping.
Ik wist niet dat dat kon!
pi_125588005
Ga iig niet met een mes dreigen zoals je bij de woningbouw deed :D _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125588013
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 08:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wist niet dat dat kon!
Een keer in de krant gelezen, een vrouw die dat deed, ze woonde in zo'n ronde nomadentent.
pi_125588014
quote:
2s.gif Op maandag 22 april 2013 08:53 schreef bijdehand het volgende:
Ga iig niet met een mes dreigen zoals je bij de woningbouw deed :D _O-
Dat weet hij nu wel hoor. Hij vond het zelf ook een domme actie, maar beetje impulsief.
pi_125588017
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 08:54 schreef Mylene het volgende:

Een keer in de krant gelezen, een vrouw die dat deed, ze woonde in zo'n ronde nomadentent.
Klinkt wel tof *) Lekker in de natuur.
  Official ESF Kreviewer maandag 22 april 2013 @ 08:57:11 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125588050
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:17 schreef Sjeen het volgende:

... Overigens zie ik voor dit topic ook geen lang leven beschoren.
Deeltje 4.

@TS: Kun je niet ergens in een bos gaan wonen dan? Ken hier in de omgeving genoeg plekken waar je voor vrij weinig in zo'n woonpark kunt wonen. Mijn oom en tante hebben een 'zomerhuisje' midden in het bos, helemaal buitenaf. Kost geen drol. Veel ruimte binnen heb je niet, maar ja.
pi_125588053
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 08:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt wel tof *) Lekker in de natuur.
Ze had ook gewoon internet enzo door gebruik zonnepanelen.
pi_125588064
quote:
6s.gif Op maandag 22 april 2013 08:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Deeltje 4.

@TS: Kun je niet ergens in een bos gaan wonen dan? Ken hier in de omgeving genoeg plekken waar je voor vrij weinig in zo'n park kunt wonen.
Zoals in dat programma van Joris nog wat. Ik weet niet de naam zo gauw niet.
pi_125588071
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 08:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat weet hij nu wel hoor. Hij vond het zelf ook een domme actie, maar beetje impulsief.
Ik vraag me af of mensen die zulke dingen doen bij een belangrijk gesprek ook echt weten dat ze dat niet meer moeten doen. Uit het vorige topic bleek vooral dat TS niet alleen kan wonen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125588077
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 08:47 schreef Mylene het volgende:
Voordeel is dan ook dat je de beschikking hebt over sanitair (weliswaar beperkt, maar toch, stromend water + wc = ^O^ ). In een boerenschuur wonen is natuurlijk veel beter maar een tent in de buurt van een stal moet ook wel kunnen.
  Official ESF Kreviewer maandag 22 april 2013 @ 09:01:01 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125588093
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 08:58 schreef Mylene het volgende:

[..]

Zoals in dat programma van Joris nog wat. Ik weet niet de naam zo gauw niet.
Ik bedoelde een bungalowpark ofzo. ;(. Die heb je ook met vaste bewoning tegenwoordig.
  maandag 22 april 2013 @ 09:02:10 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125588107
quote:
14s.gif Op maandag 22 april 2013 09:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik bedoelde een bungalowpark ofzo. ;(. Die heb je ook met vaste bewoning tegenwoordig.
Amper, en zo wel dan niet in het budget van TS.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Official ESF Kreviewer maandag 22 april 2013 @ 09:03:05 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125588125
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 09:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Amper, en zo wel dan niet in het budget van TS.
Hier in de omgeving redelijk veel. Wat het kost weet ik niet.
pi_125588832
Het is tof als er meteen een lange termijnoplossing gevonden kan worden, maar dat is lastig in dit geval.
Wellicht is het het beste om nu naar de huisarts te gaan om uit te leggen hoe de vork in de steel zit, graag woonbegeleiding zou willen (lange termijn, zie vorige topics) en ondertussen een kamertje huren.
  maandag 22 april 2013 @ 09:55:10 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125589028
quote:
14s.gif Op maandag 22 april 2013 09:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hier in de omgeving redelijk veel. Wat het kost weet ik niet.
Permanente bewoning in een recreatiewoning toegestaan?
Ook voor nieuwe gevallen? Ben benieuwd welke omgeving dat dan om gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125589724
quote:
14s.gif Op maandag 22 april 2013 09:01 schreef Kreator het volgende:

Doorgaans zijn dat nog steeds vakantiebungalows en daar mag je een max aantal weken per jaar wonen en je kan het niet gebruiken als woonadres. Het wordt door veel gemeenten wel oogluikend toegestaan. Mijn broer heeft een tijd in zo'n bungalow gewoond en dat kostte 700 euro all in per maand. Was voor 1 persoon groot genoeg, voor meer zou het wat krap worden.

quote:
Vanaf 1 januari 2010 is het verboden om in Nederland een vakantiewoning voor permanente bewoning te gebruiken. Voor de situatie van vóór 1 januari 2010 is een regeling getroffen dat diegene die al permanent in een vakantiewoning verbleven, dit ook ną 1 januari 2010 kunnen voortzetten. Komen zij echter te overlijden of verkopen ze deze woning, dan geld voor de nieuwe eigenaren de nieuwe regeling.
  Official ESF Kreviewer maandag 22 april 2013 @ 10:34:39 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125590101
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 10:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Doorgaans zijn dat nog steeds vakantiebungalows en daar mag je een max aantal weken per jaar wonen en je kan het niet gebruiken als woonadres. Het wordt door veel gemeenten wel oogluikend toegestaan. Mijn broer heeft een tijd in zo'n bungalow gewoond en dat kostte 700 euro all in per maand. Was voor 1 persoon groot genoeg, voor meer zou het wat krap worden.

[..]

Oh ok wist niet dat de regels veranderd waren. Weet wel dat de persoon die ik ken ieg geen 700pm betaalt.
pi_125590152
quote:
14s.gif Op maandag 22 april 2013 10:34 schreef Kreator het volgende:

Oh ok wist niet dat de regels veranderd waren. Weet wel dat de persoon die ik ken ieg geen 700pm betaalt.
Meer of minder? Het was wel een heel erg mooie bungalow en echt midden in de natuur, vrijstaand en dus incl elektriciteit en water (had geen gas).
pi_125590233
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 08:40 schreef Isabeau het volgende:

Het is wel een krimpgebeid daar in zuidlimburg, daar zijn volgens mij veel minder lange wachttijden, maar of de wbv TS terug wil hebben is dan een andere vraag.
  Official ESF Kreviewer maandag 22 april 2013 @ 10:39:01 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125590237
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 10:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Meer of minder? Het was wel een heel erg mooie bungalow en echt midden in de natuur, vrijstaand en dus incl elektriciteit en water (had geen gas).
Veel minder. Het is ook niet echt een bungalowpark. Het zijn van die huisjes op gepachte grond ergens buiten Haaksbergen; prachtige omgeving, huis staan ook niet bovenop elkaar. Vroeger was dat geloof ik wel een vakantiepark, maar nu permanent bewoond en volgens mij is dat ook gewoon toegestaan.
  maandag 22 april 2013 @ 10:39:28 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125590251
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 08:40 schreef Isabeau het volgende:
* bij ouders inwonen (probleem: geen ouders of wonen ver weg of gewoon geen optie)
* bij familie inwonen (probleem: zie boven)
* een huis kopen (probleem: onvoldoende (vast) inkomen)
* een huis huren op de vrije markt (probleem: je moet meestal voldoende inkomen hebben, niet goedkoop)
* een vakantiebungalow ergens huren (probleem: in zomermaanden vaak erg duur, is voor langere tijd illegaal)
* anti-kraak wonen (probleem: er moet plek zijn in je buurt, vaak ook lange wachttijden, is tijdelijk)
* een (studenten)kamer huren (probleem: wachttijden/prijzen verschillen per stad, vaak klein, vaak gehorig)
* opvanghuizen van bijv. leger des heils (probleem: tijdelijke oplossing, met veel andere mensen)

Iemand nog meer opties?
Een woning zoeken in oost-groningen, zuid-limburg of net over de grens in duitsland (omgeving groningen). Misschien lukt het zelfs wel om een heel huisje te huren voor weinig.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_125595133
Ik denk dat TS op zoek moet naar begeleid wonen en in de tussentijd om crisisopvang moet vragen bij zijn huisarts. Desnoods op een paaz ofzo.

quote:

Uiteraard kies ik zelf niet voor de optie kraken, maar liever tijdelijk kraken dan naar de dakloze opvang (waar bij de crisesopvang) ook geen plaats meer is, en waar je ook nog voor betalen moet.

Dit is zo veelzeggend. Alsof iemand anders alles regelt en TS niets te zeggen heeft, terwijl hij zichzelf in deze situatie heeft gebracht
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_125595655
quote:
3s.gif Op maandag 22 april 2013 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat TS op zoek moet naar begeleid wonen en in de tussentijd om crisisopvang moet vragen bij zijn huisarts. Desnoods op een paaz ofzo.

[..]

Dit is zo veelzeggend. Alsof iemand anders alles regelt en TS niets te zeggen heeft, terwijl hij zichzelf in deze situatie heeft gebracht
Iemand die op deze leeftijd alleen maar 'zelfstandig' heeft geleefd krijg je niet in een beschermde woonomgeving. Ja, een dag of twee. Dan houdt het ver op.
  maandag 22 april 2013 @ 13:18:12 #37
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_125595658
ga naar je huisarts Hakuna, en geef je username aan hem/haar en zeg dat hij/zij je posts van de laatste paar maanden eens moet lezen.

en vraag om hulp bij wonen, zoals Nagelschaartje al aan geeft, ingang/indicatie via de psychiatriekant is er wel.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_125596454
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 13:18 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Iemand die op deze leeftijd alleen maar 'zelfstandig' heeft geleefd krijg je niet in een beschermde woonomgeving. Ja, een dag of twee. Dan houdt het ver op.
Je kan ook begeleid wonen in een zelfstandige woning, krijg je wel geregeld bezoek.
pi_125596607
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 13:18 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Misschien wel als hij vertelt dat hij een mes meeneem op straat omdat hij zich niet veilig voelt :{
  maandag 22 april 2013 @ 14:01:21 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_125597130
Hij heeft niet volledig zelfstandig geleefd. Hij heeft maatschappelijk werk gehad, dat gedoe bij het CBR, hulp bij schulden etc etc.
Als het goed is kan zijn huisarts wel overzicht krijgen over deze situatie en welke soorten hulp hij al heeft gehad. Lijkt me dan ook handig dat Hakuna hierheen gaat en aan de bel trekt, maar hem kennende gaat hij dat niet doen.
Doet hij het wel, is het de vraag of hij volledig en duidelijk zijn verhaal kan doen, en of de huisarts dus een traject kan starten. Stel dat hij dit wel kan, dan nog is het de vraag of binnen het vrijwillige kader van hulp Hakuna iets wil accepteren, want het mag niks kosten en moet verder aan al zijn eisen voldoen.
Wachten is tot het voor anderen zo gevaarlijk/gortig wordt dat er van buitenaf ingegrepen wordt. Dus hoop ik eigenlijk dat woningbouw hem eruit flikkert, dan komt hij op straat en dan komt een en ander toch in een stroomversnelling, hopelijk de goede kant op.
pi_125603570
quote:
3s.gif Op maandag 22 april 2013 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Misschien wel als hij vertelt dat hij een mes meeneem op straat omdat hij zich niet veilig voelt :{
Dat 24-uurszorg nodig is snapt iedereen. Het zou ideaal zijn als hij zijn sores uit handen kan geven, een dak boven het hoofd krijgt, met lotgenoten kan omgaan. Tafeltje-dek-je.
Dit is alleen lastig uit te leggen aan TS. De vrijheden die opgeofferd moeten worden zullen hem het meest tegenzitten...
pi_125608567
Antikraak lijkt me in ieder geval geen optie. De eigenaar laat zichzelf binnen en het is vaak gehorig. Je hoeft maar een keer iets 'emotioneels' te doen en je staat op straat, want ze kunnen per twee weken opzeggen.

Eerst maar eens afwachten wat de woningbouw doet lijkt me, voor je domme dingen doet zoals in leegstaande panden inbreken.
pi_125619867
Hallo
Dacht dat dit topic dicht was. heb vandaag gebeld naar de woingstichting, en ze zeiden dat ik moest wachten op wat de advocaat gaat beslissen. Wel is mij medegedeeld dat mijn huuropzegging nog steeds niet actief is (omdat ik schrifyelijk en zeer snel geannuleerd heb) en dat mijn huurovereenkomst (nog) steeds doorloopt in afwachting van antwoord van hun advocaat. Wel heb ik via de wetswinkel gratis juridische bijstand gekregen van beginnend juristen die als ik morgen weer kom met een volmacht mij willen bijstaan. Ze willen het gooien op mijn autistiche beperking waardoor ik de opzegging vanwege handelingsonbekwaam wettig ongeldig is (kan mijn autisme aantonen met medische raporten van het UWV) en ze willen ervoor pleiten om mij een nieuwe laatste kans te geven om herhaling van de voorgaand eincidenten te vookomen. Aks de woingstichting bereid is een gesprek aan te gaan dan heb ik met de beginned juristen al veel gewonnen..

Helaas kan ik mij juridisch niet verweren waardoor de woingstichting met hun advocaat eenzijdig en niet objectief een dossier kan opstellen,

maar het lichtpuntje is dat de huur (nog) doorloopt, maar ik ben al twee weleken aan het wachten wat hun advocaat allemaal wilt gaan dien, tot die tijd neemt de woingstichting geen besluit.

Maar ik vind wel en dat heb ik ook voorgesteld dat er met alle partijen eens rustig over de zaak gesproken zou kunnen worden, nu kan ik niks doen en weet ik totaal niet wat ze nou wel of niet willen.
pi_125620079
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef Dipkip het volgende:

Eerst maar eens afwachten wat de woningbouw doet lijkt me, voor je domme dingen doet zoals in leegstaande panden inbreken.
Dat is ook het beste, want dat kraken is toch niet mijn ding, zeker toen ik dat vieze gore pand betreden had, nou daar hou ik het nog geen 2 uur uit.
  maandag 22 april 2013 @ 22:41:26 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125621855
Je kunt je niet alleen maar even handelingsonbekwaam laten verklaren omdat je dat nu zo uitkomt, dan zal er toch ook eea geregeld moeten worden, bijvoorbeeld een persoon die wel geschikt is om je zaken te behartigen, nu blijkt dat je daar zelf niet toe in staat bent.

Je zult dus onder curatele moeten komen te staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125622516
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 22:41 schreef Leandra het volgende:
Je kunt je niet alleen maar even handelingsonbekwaam laten verklaren omdat je dat nu zo uitkomt, dan zal er toch ook eea geregeld moeten worden, bijvoorbeeld een persoon die wel geschikt is om je zaken te behartigen, nu blijkt dat je daar zelf niet toe in staat bent.

Je zult dus onder curatele moeten komen te staan.
Dat. Niet bekwaam om je overeenkomst op te zeggen betekent ook niet bekwaam om deze overeenkomst überhaupt aan te gaan. Het is niet alsof je autisme erger is geworden, lijkt me.
Heb je destijds zelf je huurovereenkomst getekend?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_125622689
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 22:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik, anders kreeg ik de woning niet.

Waarom laat de woingstichting mij zoalng in onzekerheid, ze kunnen toch eerlijk en zeggen wat ze nou willen, nu al bijna 2 weken ana het wachten op duidelijkhied intussen loopt mijn huurovereenkomst (nog) wel door. Straks zitten we in 1 mei en heb ik nog niets vernomen.
pi_125622802
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 22:56 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ik ben geen jurist maar dan lijkt mij dat jij, bij gelijkblijvende beperking, net zo wettelijk (on)bekwaam was bij het tekenen als bij het opzeggen. Zou ik even bij die juristen checken.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_125622818
quote:

[..]

Dat. Niet bekwaam om je overeenkomst op te zeggen betekent ook niet bekwaam om deze overeenkomst überhaupt aan te gaan. Het is niet alsof je autisme erger is geworden, lijkt me.
Je was me net voor, maar je hebt gelijk: Het mes snijdt aan twee kanten. Handelingsonbekwaam is niet zoiets als een vlaag van verstandsverbijstering. En misschien is curatele een zwaar middel, maar in dit geval noodzaak. In ieder geval zou TS geholpen zijn met minimaal een onderbewindstelling.
  maandag 22 april 2013 @ 23:00:12 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125622921
quote:

[..]

Dat niet alleen, zulke zaken kunnen veranderen (hoewel autisme als basis dan weer geen handig argument is), maar je verklaart niet zelf even dat je handelingsonbekwaam was of bent op een bepaald moment, de rechter bepaalt of je handelingsonbekwaam bent, en dat betekent dat de rechter dan ook een curator of bewindvoerder aanstelt.

Handelingsonbekwaamheid is niet iets wat je zelf naar gelieve kunt opvoeren, dat moet vastgesteld zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125622942
quote:
Straks zitten we in 1 mei en heb ik nog niets vernomen.
Dat zou juist in je voordeel zijn.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_125622966
quote:

[..]

Waarom laat de woingstichting mij zoalng in onzekerheid, ze kunnen toch eerlijk en zeggen wat ze nou willen, nu al bijna 2 weken ana het wachten op duidelijkhied intussen loopt mijn huurovereenkomst (nog) wel door. Straks zitten we in 1 mei en heb ik nog niets vernomen.
Je zult moeten wachten.
Zij hebben de problemen niet opgezocht, dat heb jij gedaan door het voor een tweede keer opzeggen van de huurovereenkomst. En omdat dat niet het enige incident is snap ik heel goed dat ze het rustig willen nazoeken zodat ze daarna met een eensluidend en duidelijk antwoord naar jou kunnen komen.
Daar heb je op de lange termijn veel meer aan dan dat zij zou ook snel dingen gaan zeggen die achteraf niet kloppen.

En sowieso, je zegt zelf dat je huurovereenkomst nog gewoon doorloopt, dus tot zij eruit zijn heb je in ieder geval een dak boven je hoofd.
  maandag 22 april 2013 @ 23:02:03 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125623044
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 22:58 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Je was me net voor, maar je hebt gelijk: Het mes snijdt aan twee kanten. Handelingsonbekwaam is niet zoiets als een vlaag van verstandsverbijstering. En misschien is curatele een zwaar middel, maar in dit geval noodzaak. In ieder geval zou TS geholpen zijn met minimaal een onderbewindstelling.
Dat betekent echter niet dat de woningstichting er onderuit zou kunnen komen als TS toen nog niet onder curatele stond.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125623115
Dit is de mail die ik van de medwerkers van de wetswinkel kreg, zal morgen (elke dinsdag avond tussen 19 en 21 uur) weer erheen gaan. Dan is er gratis juridisch spreekuur voor de inwoners van mijn gemeente. Gelukkig heeft de woningstichting geen aangifte gedaan van het mesincident.

Beste meneer *******

Wij begrijpen dat er haast bij geboden is.
We zijn al begonnen aan het opstellen van een brief aan *****Wonen. Als u morgen naar het spreekuur komt, kunnen we deze brief bespreken en kunt u de volmachtgeving aan ons tekenen. Zolang u geen volmachtgeving heeft getekend, dan kunnen wij nog niets voor u doen tegenover derden.

We zijn blij om te horen dat er geen strafrechtelijk vervolg komt.

Tot morgen.

Met vriendelijke groet,

Medewerkers Stichting Wetswinkel *********

maandag 22 april 2013 @ 23:04:23 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125623228
Wel humor trouwens, de rechtswinkel wil handelingsonbekwaamheid opvoeren en stelt vervolgens niets te kunnen doen omdat ze geen handtekening van TS hebben :') _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125623363
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:04 schreef Leandra het volgende:
Wel humor trouwens, de rechtswinkel wil handelingsonbekwaamheid opvoeren en stelt vervolgens niets te kunnen doen omdat ze geen handtekening van TS hebben :') _O-
Inderdaad :D _O-
pi_125623392
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:04 schreef Leandra het volgende:
Wel humor trouwens, de rechtswinkel wil handelingsonbekwaamheid opvoeren en stelt vervolgens niets te kunnen doen omdat ze geen handtekening hebben :') _O-
Het zijn eigenlijk studenten in de laatste fase van hun opleidning, ze mogen daarom ook zonder volmacht geen brieven ed verturen, ook mogen ze geen strafrechtelijke zaken op zich nemen, daar wordt je doorverwezen naar een gewone advocaat of juridisch loket.

Maargoed ze doen toch hun best om met de woingstcihting tot een minnelijke schikking te komen.
pi_125623486
Iets wat volgens mij niet klopt: de advocaat beslist helemaal niets, een advocaat werkt in opdracht.
pi_125623529
Tja, hoe krom wil je het hebben. Maar wat al eerder is gezegd, zolang een rechter geen uitspraak heeft gedaan blijft TS handelingsbekwaam. Met alle gevolgen van dien. Ik ben benieuwd hoe rechtshulp onbekwaamheid aan wilt tonen, maargoed. Misschien werkt het. Juridisch gezien lijkt het mij bluf.
pi_125623616
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:07 schreef Kaza het volgende:
Iets wat volgens mij niet klopt: de advocaat beslist helemaal niets, een advocaat werkt in opdracht.
Denk dat de woningstichting wel om een mening van de advocaat vraagt en ze het vooral willen gooien op ''geen goed huurderschap'' Eigenlijk is door het mesincident de huuropzegging helemaal op de achtergrond verdwenen.
pi_125623691
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:10 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Denk dat de woningstichting wel om een mening van de advocaat vraagt en ze het vooral willen gooien op ''geen goed huurderschap'' Eigenlijk is door het mesincident de huuropzegging helemaal op de achtergrond verdwenen.
Je schrijft zelf al dat de huuropzegging op tijd weer geannuleerd was, dus dat lijkt me inderdaad van de baan.
pi_125623739
[quote]0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:10 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

[/quote]Dat kun je alleen hopen. Dat mesincident is de extra joker dat elk moment ingezet kan worden als woningstichting het lastig gaat krijgen. Reken maar dat dit gewoon in het dossier wordt toegevoegd.

--edit-- nvm. Niet goed gelezen.
pi_125623996
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef Kaza het volgende:

[..]

Je schrijft zelf al dat de huuropzegging op tijd weer geannuleerd was, dus dat lijkt me inderdaad van de baan.
Dat schreven de twee beginnede juristen ook al ik was met het annuleren supersnel erbij

Vrijdag 13 april schriftelijk opgezegd op kantoo 15 uur.

Zaterdag 14 april annuleringbrief in brievenbus op kantoor gedaan en het zelfde ook per e mail verstuurd naar zowel de consultenten alsook het centrale e mail adres.

Maandag 16 april morgen 8:30 uur heb ik voor het kantoor gepost om als eerste binnen te komen, meteen werd ik naar een apart kamertje gebracht en hebben ze gezegd dat ze de zaak eerst met een advocaat willen bespreken, ze hadden mijn aannuleringsbrief en mail al erbij gehaald. Ze begonnen meteen over dat mesincident.
  maandag 22 april 2013 @ 23:16:36 #64
277627 Seven.
We are Borg.
pi_125624015
Fucking hell, deel 4 alweer!

TS, je enige reeele optie is begeleid wonen als de opzegging definitief is.
Resistance is futile.
  maandag 22 april 2013 @ 23:21:44 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125624262
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:07 schreef Kaza het volgende:
Nee natuurlijk beslist de advocaat niets, die bekijkt nu alleen maar wat de positie en de kansen van de woningstichting zijn als ze TS:
- Laten zitten.
- Een laatste kans geven.
- Aan zijn opzegging houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 22 april 2013 @ 23:23:04 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125624335
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef Kaza het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt TS dat ze de huuropzegging nog niet verwerkt hebben, dat is iets anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 22 april 2013 @ 23:24:10 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125624389
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:06 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Het zijn eigenlijk studenten in de laatste fase van hun opleidning, ze mogen daarom ook zonder volmacht geen brieven ed verturen, ook mogen ze geen strafrechtelijke zaken op zich nemen, daar wordt je doorverwezen naar een gewone advocaat of juridisch loket.

Maargoed ze doen toch hun best om met de woingstcihting tot een minnelijke schikking te komen.
Als ze je in deze zaak als handelingsonbekwaam willen neerzetten, en dus een ondertekening van 2 weken geleden ongeldig willen laten verklaren, wat is dan de geldigheid van jouw handtekening op hun papieren?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125624521
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:06 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Maar als die studenten jou willen helpen je handelingsonbekwaam te verklaren (wat ze niet kunnen, dat doet de rechter), dan zou jij ook geen volmachtsverklaring mogen tekenen om hen aan het werk te zetten.

Na ja, je mag wel tekenen, maar jouw handtekening zou dan niks voorstellen, als de rechter jou uiteindelijk handelingsonbekwaam zou verklaren. Wat dan weer zou betekenen dat die studenten illegaal aan het werk voor je zijn geweest. :7

Zie je de valkuil in die logica?
pi_125624699
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze je in deze zaak als handelingsonbekwaam willen neerzetten, en dus een ondertekening van 2 weken geleden ongeldig willen laten verklaren, wat is dan de geldigheid van jouw handtekening op hun papieren?
Volgens mij heeft handelingsbekwaamheid (of de afwezigheid ervan) in deze context geen juridische betekenis. Het is een verkapte vraag naar coulance.
pi_125624755
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 23:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar als die studenten jou willen helpen je handelingsonbekwaam te verklaren (wat ze niet kunnen, dat doet de rechter), dan zou jij ook geen volmachtsverklaring mogen tekenen om hen aan het werk te zetten.

Na ja, je mag wel tekenen, maar jouw handtekening zou dan niks voorstellen, als de rechter jou uiteindelijk handelingsonbekwaam zou verklaren. Wat dan weer zou betekenen dat die studenten illegaal aan het werk voor je zijn geweest. :7

Zie je de valkuil in die logica?
Dit vind ik nu allemaal te moeilijk worden, zal er morgen weer heen gaan en dan hoor ik wel wat ze voor mij kunnen betekenen. Hoop toch echt deze week uitsluitsel te hebben, waarom willen ze mij zolang aan het lijntje houden?? Ze hopen zeker dat ik vrijwillig een andere woning gevonden heb zodat ze zonder advocaat niks meer hoeven te doen. Helaas vind ik niks anders, en heb ik er ook te weing geld voor.
pi_125624897
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Dit vind ik nu allemaal te moeilijk worden, zal er morgen weer heen gaan en dan hoor ik wel wat ze voor mij kunnen betekenen. Hoop toch echt deze week uitsluitsel te hebben, waarom willen ze mij zolang aan het lijntje houden?? Ze hopen zeker dat ik vrijwillig een andere woning gevonden heb zodat ze zonder advocaat niks meer hoeven te doen. Helaas vind ik niks anders, en heb ik er ook te weing geld voor.
Vraag ze eens wat ze precies verstaan onder het handelingsonbekwaam verklaren en wat ze daarin voor jou willen gaan betekenen.

En hang nu niet telkens het slachtoffer uit. :{ Je mag blij zijn dat je niet al een brief op de mat hebt met een bevestiging van opzeggen huurovereenkomst. Die je zelf in gang gezet hebt.
  maandag 22 april 2013 @ 23:33:29 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125624912
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:29 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Volgens mij heeft handelingsbekwaamheid (of de afwezigheid ervan) in deze context geen juridische betekenis. Het is een verkapte vraag naar coulance.
Ja klopt, maar ik denk niet dat je er zonder verdere stappen mee weg gaat komen.
Als ik van de woningstichting was zou ik vragen wie de bewindvoerder dan was waar ik vanaf dat moment zaken mee kon afhandelen.

Het kan wel, en in het geval van TS is het denk ik ook nog eens terecht en verstandig als er een bewindvoerder komt, maar het wordt nu even van stal getrokken alsof het over een weekje zo weer terug op stal kan worden gezet, en zo is dat met handelingsonbekwaamheid niet.

Overigens hebben ze bij de wetswinkel in de huidige situatie natuurlijk wel een handtekening van TS nodig, dat staat buiten kijf.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 22 april 2013 @ 23:35:17 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125625012
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Wees blij dat er nog geen uitsluitsel is, met Koninginnedag tussendoor is de kans groot dat ze 1 mei niet gaan halen, dus dan is je opzegdatum van 31 mei sowieso niet meer geldig.

Ze doen dingen niet om jou te treiteren, ze doen dingen zoals ze die doen, en ze kunnen niet de heleboel stopzetten omdat Hakuna de boel weer eens op stelten komt zetten, again, and again.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125625031
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 23:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vraag ze eens wat ze precies verstaan onder het handelingsonbekwaam verklaren en wat ze daarin voor jou willen gaan betekenen.

En hang nu niet telkens het slachtoffer uit. :{ Je mag blij zijn dat je niet al een brief op de mat hebt met een bevestiging van opzeggen huurovereenkomst. Die je zelf in gang gezet hebt.
Daar ben ik al blij om, want normaal heb je bij ons binnen 3-4 dagen de bevestigingsbreif van een opzegging in huis.

Zal morgen ook vragen hoe en wat met dat handelingsonbekwaam.
pi_125625082
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ik denk niet dat je er zonder verdere stappen mee weg gaat komen.
Als ik van de woningstichting was zou ik vragen wie de bewindvoerder dan was waar ik vanaf dat moment zaken mee kon afhandelen.

Het kan wel, en in het geval van TS is het denk ik ook nog eens terecht en verstandig als er een bewindvoerder komt, maar het wordt nu even van stal getrokken alsof het over een weekje zo weer terug op stal kan worden gezet, en zo is dat met handelingsonbekwaamheid niet.

Overigens hebben ze bij de wetswinkel in de huidige situatie natuurlijk wel een handtekening van TS nodig, dat staat buiten kijf.
Ik heb er niet heel veel verstand van, maar handelingsonbekwaamheid (in de zin van curatele/onderbewindstelling) kan toch ook niet met terugwerkende kracht van toepassing zijn?
pi_125625345
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:35 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Daar ben ik al blij om, want normaal heb je bij ons binnen 3-4 dagen de bevestigingsbreif van een opzegging in huis.

Zal morgen ook vragen hoe en wat met dat handelingsonbekwaam.
Simpel, je handelingsbekwaam. Dat je de autismekaart trekt zegt niets. Het is alleen handig om je 'sorry, ik dacht niet na' wat kracht bij te zetten.
pi_125625652
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:41 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Simpel, je handelingsbekwaam. Dat je de autismekaart trekt zegt niets. Het is alleen handig om je 'sorry, ik dacht niet na' wat kracht bij te zetten.
Maar niet met een mes!
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_125625703
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:48 schreef Maax het volgende:

[..]

Maar niet met een mes!
Dat werkt dan weer in zijn nadeel. Een verstandelijke handicap en dreigen met geweld maakt veel mensen knap zenuwachtig, want onvoorspelbaar.
Mes, twee kanten.
  maandag 22 april 2013 @ 23:51:23 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125625784
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:36 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik heb er niet heel veel verstand van, maar handelingsonbekwaamheid (in de zin van curatele/onderbewindstelling) kan toch ook niet met terugwerkende kracht van toepassing zijn?
Mwah, je bent het niet van het een op het andere moment, en over het algemeen gaat er nogal wat ellende overheen voor er überhaupt over een onder bewind- of curatelestelling wordt gesproken.

Het is juridisch waarschijnlijk niet met terugwerkende kracht mogelijk, maar als zo'n procedure in gang gezet is dan verwacht ik wel dat er door een (sociale) woningstichting adequaat op gereageerd wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 22 april 2013 @ 23:59:04 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125626047
Ik denk trouwens dat ze met wat beters dan autisme zullen moeten komen....
quote:
Gronden voor curatele

In artikel 1:378 van het Burgerlijk Wetboek worden de limitatieve redenen opgesomd voor curatele:
Gronden voor curatele

• geestelijke stoornis;
• verkwisting;
• gewoonte van drankmisbruik, waardoor de betrokkene
- zijn belangen niet behoorlijk waarneemt;
- in het openbaar herhaaldelijk aanstoot geeft; of
- zijn eigen veiligheid of die van anderen in gevaar brengt.
Bron
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125682875
Absolute update..

Kreeg net telefoon van de woonconsulent waarin ze mij belde dat ik er mag blijven wonen. maar ze gaf mij echt de allerlaatste kans. dit zal nog per brief worden bevestigd door hun afvocaat.

Ik heb dan ook aangegveen hiermee volledig in te stemmen, want zo'n grote markante senioren hoekwoning met fraai uitzicht, lift en 3 slaapkamers krijg ik echt nergens, zeker nu ik ook nog 5 jaar huurgewenning heb en maar slechts 244 euro huur hoef te betalen. Vooral de grote slaapkamer is een oase van rust, daar kan je echt de klok rondslapen. Dat is voor mij heel belangrijk, en er zijn geen kinderen, honden en hangjeugd. Eigenlijk de perfecte woning voor mij, tussen de doorgaans oudere bewoners.

Hakuna een krachtig wezen! :)

Met dank aan John, Mieke enTim

Nu ga ik lekker kleurrijk wandelen in het ''Hakuna bos''. Heerlijk gewoon. *O*
  woensdag 24 april 2013 @ 16:10:01 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125682934
Gefeliciteerd.

En wat heb je er nu van geleerd?
The love you take is equal to the love you make.
pi_125683021
Misschien een bloemetje voor de onderbuurvrouw een idee.
  woensdag 24 april 2013 @ 16:18:45 #84
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_125683261
WTF, heeft TS een eigen bos?
pi_125683300
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:08 schreef -Hakuna- het volgende:
want zo'n grote markante senioren hoekwoning met fraai uitzicht, lift en 3 slaapkamers krijg ik echt nergens, zeker nu ik ook nog 5 jaar huurgewenning heb en maar slechts 244 euro huur hoef te betalen. Vooral de grote slaapkamer is een oase van rust, daar kan je echt de klok rondslapen. Dat is voor mij heel belangrijk, en er zijn geen kinderen, honden en hangjeugd. Eigenlijk de perfecte woning voor mij, tussen de doorgaans oudere bewoners.

En dit wist je eerder nog niet? 8)7

Gefeliciteerd dan maar
  woensdag 24 april 2013 @ 16:21:39 #86
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_125683366
quote:
Absolute update..

Kreeg net telefoon van de woonconsulent waarin ze mij belde dat ik er mag blijven wonen. maar ze gaf mij echt de allerlaatste kans. dit zal nog per brief worden bevestigd door hun afvocaat.

Ik heb dan ook aangegveen hiermee volledig in te stemmen, want zo'n grote markante senioren hoekwoning met fraai uitzicht, lift en 3 slaapkamers krijg ik echt nergens, zeker nu ik ook nog 5 jaar huurgewenning heb en maar slechts 244 euro huur hoef te betalen. Vooral de grote slaapkamer is een oase van rust, daar kan je echt de klok rondslapen. Dat is voor mij heel belangrijk, en er zijn geen kinderen, honden en hangjeugd. Eigenlijk de perfecte woning voor mij, tussen de doorgaans oudere bewoners.

Hakuna een krachtig wezen! :)

Met dank aan John, Mieke enTim

Nu ga ik lekker kleurrijk wandelen in het ''Hakuna bos''. Heerlijk gewoon. *O*
Ben benieuwd hoelang het goed gaat..
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 24 april 2013 @ 16:23:42 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125683436
quote:
...... Vooral de grote slaapkamer is een oase van rust, daar kan je echt de klok rondslapen. Dat is voor mij heel belangrijk, en er zijn geen kinderen, honden en hangjeugd. Eigenlijk de perfecte woning voor mij, tussen de doorgaans oudere bewoners. .....
Is het geen optie om in deze ruimte ook een "zitje" te maken, waar je je terug kunt trekken als het om je heen te druk wordt, zonder dat je meteen je bed hoeft in te duiken?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_125683770
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:10 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd.

En wat heb je er nu van geleerd?
Heel veel, nu weet ik wat ik kwijt kan raken als ik door was gegaan met al die acties. Nu boeien mij woon en leefgeluiden nauwelijks meer.
pi_125683839
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is het geen optie om in deze ruimte ook een "zitje" te maken, waar je je terug kunt trekken als het om je heen te druk wordt, zonder dat je meteen je bed hoeft in te duiken?
Had ik ook zeker aangedach, maar ik ga vaak een uurtje op bed liggen om even tot rust te komen, normaal zou ik dan reageren op haar leefgeluiden, en dat doe ik nu dus niet meer.

Lijkt wel alsof er een knop is omgezet, plotseling boeien mij geluiden van beneden nauwelijks meer en zit ik gewoon achter mijn computer zonder mij te ergeren.
pi_125683885
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:12 schreef Mylene het volgende:
Misschien een bloemetje voor de onderbuurvrouw een idee.
en de woningbouwmedewerker die werd geconfronteerd met het mes
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_125684185
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:33 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Heel veel, nu weet ik wat ik kwijt kan raken als ik door was gegaan met al die acties. Nu boeien mij woon en leefgeluiden nauwelijks meer.
Eerst kon je er echt totaal niet tegen, en dan zo hoppa ineens wel?
Knop omgezet, dat vind ik toch wel wat apart..

Dacht dat je een aandoening had waardoor dit kwam?
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_125684274
quote:
14s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:36 schreef Mirjam het volgende:

[..]

en de woningbouwmedewerker die werd geconfronteerd met het mes
Denk dat ik dat ook ga doen, maar eerste ven bijkomen en wandelen om tot rust te komen. Voel mij nu pas echt heel goed, alsof ik de hoofdprijs gewonnen heb. Kun je nagaan welke inpact het heeft als je woning letterlijk op het spel staat.

Probeer in deze moeilijke tijd maar eens een geschikte huurwoing te vinden. Hier voel ik mij veilig. Dus dat mesincident was echt nergens voor nodig geweest.

Ze kunnen mijn achtergrond, want ik huur al sinds 1988 bij dezelfde woingstichting. Wat niet wil zeggen dat ze alles moeten accepteren van mij, maar daarom geven ze mij met hun advocaat een laatste kans.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Hakuna- op 24-04-2013 16:54:46 ]
  woensdag 24 april 2013 @ 16:50:05 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125684330
Gefeliciteerd, en zorg dat je er kunt blijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125684681
Bookmark dit topic en lees het door als je denkt dat je woning weer niet goed genoeg is doordat je last van iets of iemand hebt/denkt te hebben.

Want je hebt echt een lot uit de loterij en mag de woningbouw op de blote knietjes danken dat ze je deze kans nog geven!
  † In Memoriam † woensdag 24 april 2013 @ 17:11:48 #95
43556 miss_dynastie
pi_125685187
En ga je ook hulp zoeken om te voorkomen dat deze situatie wéér ontstaat?
pi_125685575
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, dat hoeft dan niet meer. De buit is immers binnen.
pi_125685600
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Krijg al hulp aangeboden van ex buren van de vorige flat waar ik ten alle tijden terecht kan als ik behoefte heb aan een gesprek op moelijke momenten. Gelukkig zijn er altijd wel mensen waar ik terzijnertijd wel terecht kan. Kreeg vandaag al twee telefonntjes van mijn ex buren (ze wonen dichtbij) om te vragen hoe het gaat, heb ze meteen het goede nieuws verteld. Morgen ga ik bij ze op de koffie om nog rustig na te praten over dit hele gebeuren.

Maargoed, ik sta nu kleuriijk gekleed in de startblokken om te gaan wandelen.
pi_125685695
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:23 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Krijg al hulp aangeboden van ex buren van de vorige flat waar ik ten alle tijden terecht kan als ik behoefte heb aan een gesprek op moelijke momenten. Gelukkig zijn er altijd wel mensen waar ik terzijnertijd wel terecht kan. Kreeg vandaag al twee telefonntjes van mijn ex buren (ze wonen dichtbij) om te vragen hoe het gaat, heb ze meteen het goede nieuws verteld. Morgen ga ik bij ze op de koffie om nog rustig na te praten over dit hele gebeuren.

Maargoed, ik sta nu kleuriijk gekleed in de startblokken om te gaan wandelen.
Dus geen coach, maatschappelijk werker, psycholoog of al die andere professioneel geschoolde hulpverleners waar hier en in andere topics over gesproken werd? En waar jij op dat moment ook de noodzaak van inzag? -O-
pi_125685868
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dus geen coach, maatschappelijk werker, psycholoog of al die andere professioneel geschoolde hulpverleners waar hier en in andere topics over gesproken werd? En waar jij op dat moment ook de noodzaak van inzag? -O-
Heb ik allemaal om gevraagt, via de huisarts, Mondriaan zorggreop en maatschappelijk werk. Of mijn indicatie is niet acuut genoeg of ze vinden het niet ernstig genoeg. Tja daar sta je dan, ik had het ook liever alllemaal anders gehad. Maar de contacten die ik nu heb, kan ik beter op terugvallen dan op hilpverleners die maar 1 of 2 keer met je praten en dan vervolges niks erme doen, maar wel snel 200 euro eigen bijdragen cashen. Nou dat geld kan ik beter gebruiken voor te sparen en/of mijn laatste schuldeiser afbetalen.
pi_125685895
Nu maar wachten op het volgende FF-incident. :')
  woensdag 24 april 2013 @ 17:43:25 #101
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125686175
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:33 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Heb ik allemaal om gevraagt, via de huisarts, Mondriaan zorggreop en maatschappelijk werk. Of mijn indicatie is niet acuut genoeg of ze vinden het niet ernstig genoeg. Tja daar sta je dan, ik had het ook liever alllemaal anders gehad. Maar de contacten die ik nu heb, kan ik beter op terugvallen dan op hilpverleners die maar 1 of 2 keer met je praten en dan vervolges niks erme doen, maar wel snel 200 euro eigen bijdragen cashen. Nou dat geld kan ik beter gebruiken voor te sparen en/of mijn laatste schuldeiser afbetalen.
In 2013 is er geen eigen bijdrage meer voor geestelijke gezondheidszorg. Dus daar kan je je ook niet achter verschuilen.

http://www.ggznederland.n(...)e-ggz-van-tafel.html
Leef en Laten Leven
pi_125687154
Fijn dat je er mag blijven wonen, maar ik zou toch echt om begeleiding vragen! En bij impulsieve neigingen misschien eerst hulp inroepen.
  woensdag 24 april 2013 @ 18:20:07 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125687347
quote:

[..]

Dat je indicatie niet acuut is wil niet zeggen dat je wel zonder kunt.
Gewoon op de wachtlijst en zorgen dat je hulp krijgt als je aan de beurt bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125687669
quote:

[..]

Heb ik allemaal om gevraagt, via de huisarts, Mondriaan zorggreop en maatschappelijk werk.
Is het mogelijk dat je daar nogal selectief je verhaal hebt gedaan?
pi_125687980
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:28 schreef computergirl het volgende:

[..]

Is het mogelijk dat je daar nogal selectief je verhaal hebt gedaan?
Nee joh, hoe kom je daar nu bij? :')
  woensdag 24 april 2013 @ 18:44:41 #106
16715 Mylene
*schatje*
pi_125688192
Een bloemetje voor de onderbuurvrouw en woningstichting zit er dus niet in.
  woensdag 24 april 2013 @ 18:46:29 #107
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_125688255
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee joh, hoe kom je daar nu bij? :')
Ja, daar snap ik nou ook helemaal niks van
pi_125688557
Eigenlijk is het toch triest waar je iedere keer mee wegkomt.
Tenminste.. Het roept medelijden met de buren op. Ik heb ook naast zo'n figuur gewoond die iedere keer een laatste kans kreeg van de woningbouw, hoeveel last ik ook van hem had (hele andere problematiek trouwens, maar wel onredelijk gedrag, zeer slechte psychische staat en dreigementen). De kansen kreeg hij van mij trouwens ook, maar het gedoe begon elke keer opnieuw.
Wat was ik blij toen die uiteindelijk toch uitgezet werd.

Als jij geen hulp krijgt, gaat er niks veranderen. Je autisme is niet ineens over.
Dus als jij wil voorkomen dat deze situatie zich herhaalt en je er alsnog uitgegooid wordt (met een verklaring dat jij een laatste kans krijgt heeft de woningbouw een erg sterk middel in handen), ga je als de sodemieter naar de huisarts om op elke wachtlijst die er is gezet te worden. Want met alleen een goed gesprek met de ex-buren ga je er niet komen, gezien je geschiedenis.
  woensdag 24 april 2013 @ 20:38:47 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_125693177

pi_125697662
Ben net terug van de avondwandeling en kwam 2 mensen tegen (zitten altijd met goed weer buiten op de stoep bij hun voordeur) die van de situatie wisten en ze zagen al op een afstand dat ik al vrolijk en blij was. Ze vroegen meteen hoe het is afgelopen. Ze vertelde dat ze ook een zoon hadden die onder gelijksoortige omstandigheden heeft moeten verhuizen, waarbij ze vertelde dat hun zoon maar niet onder begeleid wonen kan komen wanwege de wachtlijsten en bezuinigingen. Op het Rimo en Mondriaan wordt in Heerlen en Landgraaf flink bezuinigd en daardoor is de vraag groter dan het aanbod, maar hun zoon had daarbij ook nog een drugs en gokprbleem. Dat laatste speeld gelukkig niet bij mijj.

Maar ik wacht even af wat de advocaat van de woingstichting allemaal nog gaat sturen per brief, er zullen waarschijnlijk afspraken op papier staan waar ik mij aan moet houden, zal met deze brief naar het maatschappelijk werk gaan en de huisarts. kijken wat ze adviseren. Maar feit is wel dat ik mijn probleem niet door anderen moet laten oplossen, en zelf achterover gaan leunen. Heb mijn schulden ook zo goed als zelf afgelost, dan lukt dat hiermee ook wel met de nofige hulp..

[ Bericht 0% gewijzigd door -Hakuna- op 24-04-2013 22:00:23 ]
pi_125698332
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:33 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

en hoe zit t ook alweer met je Hyperacusis?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_125698909
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:02 schreef marsan het volgende:

[..]

en hoe zit t ook alweer met je Hyperacusis?
Het is er nog steeds, maar trek mij er nu minder van aan. Oordopjes mp3 muziek en terugtrekken op de grote slaapkamer kom ik tot rust als ik naar mijn gevoel te veel geluid hoor. Het appartement van mij is groot en de grote slaapkamer ligt een beetje afgezonderd binnen het complex. Alleen de 4 grote hoekappartementen hebben deze bijzondere indeling, De kleine appartementen van de linker en rechter zijvleugel van dit complex daarvan liggen de slaapkamers tegen zowel de slaap en woonkamer van de buren aan.
pi_125704929
Wat is TS toch ook een uitvreter pur sang. :{
  donderdag 25 april 2013 @ 00:24:05 #114
1337 Zak
.........................?
pi_125705948
Ik snap echt niet dat de huisarts Zegt dat er wachtlijsten zijn. Ik heb mensen die er veel beter aan toe zijn dan jij meteen door zien gaan naar het welterhof. Ik denk dat je hier beter op je plek bent.
pi_125705999
Jammer dat het zo afgelopen is. -O-
pi_125706295
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 00:26 schreef klipper het volgende:
Jammer dat het zo afgelopen is. -O-
Dit ja. TS gaat hier echt niks van leren.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 25 april 2013 @ 00:46:24 #117
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_125706394
Heel jammer, dit. Ik had je eigenlijk best wel hard op je bek willen zien gaan
  donderdag 25 april 2013 @ 01:17:39 #118
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_125706745
Mensen...hadden jullie nou echt een andere uitkomst verwacht? TS is slim genoeg om zich overal uit te wurmen. :') Helaas inderdaad en ook ergernisopwekkend, maar goed.
Hallon!
pi_125707501
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2013 01:17 schreef BlueMage het volgende:
Mensen...hadden jullie nou echt een andere uitkomst verwacht? TS is slim genoeg om zich overal uit te wurmen. :') Helaas inderdaad en ook ergernisopwekkend, maar goed.
Het lijkt idd op een toneelstukje. Er is een script, wat onbekende factoren, maar de hoofdlijnen zijn al bepaald...

En TS is zich daar goed van bewust. Ik denk dat TS er he-le-maal niets van heeft geleerd. Missie geslaagd, je mag blijven zitten. Nu nog even voor de vorm iedereen bedanken, toezeggen dat je je excuses zult maken en dan rustig op zoek naar andere woonruimte (Ja, want TS wil nog steeds vrijstaand en groot wonen, maar dan graag op de voorwaarden die TS stelt.)
pi_125707504
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Het is er nog steeds, maar trek mij er nu minder van aan.
Wat is dit nu weer voor bullshit. Je hebt ergens last van, maar omdat je niet anders kan zul jij je er minder van aantrekken???

[ Bericht 0% gewijzigd door Ridocar op 27-04-2013 05:15:55 ]
pi_125708810
quote:
18s.gif Op donderdag 25 april 2013 04:52 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor bullshit. Je hebt ergens last van, maar omdat ik niet anders kan zul jij je er minder van aantrekken???
Ja dat kan dus niet. Maar dat zijn dan ook zelfgemaakte conclusies.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_125774553
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Het is er nog steeds, maar trek mij er nu minder van aan. Oordopjes mp3 muziek en terugtrekken op de grote slaapkamer kom ik tot rust als ik naar mijn gevoel te veel geluid hoor. Het appartement van mij is groot en de grote slaapkamer ligt een beetje afgezonderd binnen het complex. Alleen de 4 grote hoekappartementen hebben deze bijzondere indeling, De kleine appartementen van de linker en rechter zijvleugel van dit complex daarvan liggen de slaapkamers tegen zowel de slaap en woonkamer van de buren aan.
die diagnose heb je ooit zelf gesteld?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 29 april 2013 @ 09:56:35 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_125856447
quote:
14s.gif Op maandag 22 april 2013 10:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Veel minder. Het is ook niet echt een bungalowpark. Het zijn van die huisjes op gepachte grond ergens buiten Haaksbergen; prachtige omgeving, huis staan ook niet bovenop elkaar. Vroeger was dat geloof ik wel een vakantiepark, maar nu permanent bewoond en volgens mij is dat ook gewoon toegestaan.
Ik heb liever een huisje in de buurt van Limburg ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Official ESF Kreviewer maandag 29 april 2013 @ 09:57:03 #124
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125856461
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 09:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb liever een huisje in de buurt van Limburg ;)
Ik heb liever aids.
  maandag 29 april 2013 @ 09:57:36 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_125856481
quote:
14s.gif Op maandag 29 april 2013 09:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb liever aids.
Ik bedoel: Is een huisje in de buurt van Limburg niet wat voor TS ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_125856575
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 09:57 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik bedoel: Is een huisje in de buurt van Limburg niet wat voor TS ;)
Het is toch opgelost? Nu kunnen we mooi op dezelfde voet verder.
  maandag 13 mei 2013 @ 22:39:11 #127
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_126456325
quote:
18s.gif Op donderdag 25 april 2013 04:52 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor bullshit. Je hebt ergens last van, maar omdat je niet anders kan zul jij je er minder van aantrekken???
Je ergens aan irriteren zit voor 100% tussen je oren.
censuur :O
pi_126457479
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Je ergens aan irriteren zit voor 100% tussen je oren.
Dat dus. Je kan ze er ook om uitlachen!
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  maandag 13 mei 2013 @ 23:09:35 #129
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_126458407
Hoe staat de boel ervoor, Hakuna?
pi_126464258
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:09 schreef AppleMartini het volgende:
Hoe staat de boel ervoor, Hakuna?
Alles is ruimschoots goed gekomen en de soep werd achtraf gezien toch niet zo heet gegeten als ze werd opgedient.

The show must go on! :)

Heb afgelopen weken weer mijn dagelijkse beslommeringen opgepakt, zoals de wandeling in het Hakuna bos, rommelmarkt , mijn haartjes die gestaag doorgroeien en rond bamjeren met mijn zelfgemaakte kleren in het centrum van Heerlen, (kleren kijken en passen bij de H&M, Miss Etam, Zara en andere winkels). :Y

De datum 9 juni as wordt voor mij spannend, want dan hoop ik de oorspronkelijke ''Hakuna'' te kunnen zien. Op een rommelmarkt in Brunssum, want ik verwacht haar daar, maar zij mij niet. :)
pi_126465179
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 02:59 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Heb afgelopen weken weer mijn dagelijkse beslommeringen opgepakt, (kleren kijken en passen bij de H&M, Miss Etam, Zara en andere winkels). :Y

Pics
pi_126465383
quote:

[..]

De datum 9 juni as wordt voor mij spannend, want dan hoop ik de oorspronkelijke ''Hakuna'' te kunnen zien. Op een rommelmarkt in Brunssum, want ik verwacht haar daar, maar zij mij niet. :)
Waarom heb jij zo'n obsessie voor die. vrouw?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:33:14 #133
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126466244
quote:

[..]

Alles is ruimschoots goed gekomen en de soep werd achtraf gezien toch niet zo heet gegeten als ze werd opgedient.

Heb afgelopen weken weer mijn dagelijkse beslommeringen opgepakt, zoals de wandeling in het Hakuna bos, rommelmarkt , mijn haartjes die gestaag doorgroeien en rond bamjeren met mijn zelfgemaakte kleren in het centrum van Heerlen, (kleren kijken en passen bij de H&M, Miss Etam, Zara en andere winkels). :Y

Laat haar nou's met rust, obsessieve engnek.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:49:26 #134
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_126466556
quote:

[..]

oh god, die arme vrouw ;(
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:54:45 #135
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_126466685
- vrouwen stalken op rommelmarkten
- autistisch persoon
- zelf kleren maken
- Hakuna bos
- problemen met omgevingsgeluiden
.... Het lijkt me zo een kloon van FusionFreak :D
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:55:08 #136
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126466698
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:54 schreef mrPanerai het volgende:
- autistisch persoon
- zelf kleren maken
- Hakuna bos
you don't say
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:55:43 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126466712
quote:
- autistisch persoon
- zelf kleren maken
- Hakuna bos
Daar is nooit een geheim van gemaakt.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:56:11 #138
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_126466723
quote:
0s.gifOp dinsdag 14 mei 2013 02:59 schreef -Hakuna- het volgende:
^^ Hier gaat het fout!

Ik hoop trouwens dat je nog vervolgd wordt voor het inbreken vrijdagnacht:
quote:
ik ben afgelopen nacht in een leegstaand pand geweest
quote:
- autistisch persoon
- zelf kleren maken
- Hakuna bos
Mogelijk gemaakt met overheidssubsidie :X :X
censuur :O
pi_126466755
Fijn dat alles goed is gekomen, maar misschien kan je er eens over nadenken dat onbekende mensen stalken echt heel creepy is. Serieus, niet doen.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:01:03 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126466859
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Fijn dat alles goed is gekomen, maar misschien kan je er eens over nadenken dat onbekende mensen stalken echt heel creepy is. Serieus, niet doen.
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:01:52 #141
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126466897
quote:
Dit.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:02:15 #142
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_126466911
Dat.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:02:32 #143
236046 NotYou
tigerblood
pi_126466916
Ik weet niet meer wat ik grappiger vind: fusionfreak of alle reacties op 'm. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_126467315
quote:
Als man vrouwen kleren passen bij h&m is ook best apart. Als verkoper lig je dan toch dubbel :o
pi_126467443
Ja die fusionfreak topics ken ik nog wel.

Die kerel hoort in een gesticht.
pi_126467576
quote:

[..]

En hoe is de relatie tussen jou en buurvrouw? Heb je je excuses aangeboden, zoals je van plan was? En welke hulp heb je nu?

En die obsessie voor de dame op de rommelmarkt is gewoon eng. :X Laat haar met rust!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:31:07 #147
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_126472220
De TS luistert toch niet, dus alle moeite is vergeefs.
Dat is wel gebleken uit het woningstichting verhaal.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:09:53 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_126475983
Is de originele Hakuna ook de vrouw van de foto's?
Resistance is futile.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:10:39 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126476014
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:09 schreef Seven. het volgende:
Is de originele Hakuna ook de vrouw van de foto's?
Welke foto's? Heb ik wat gemist?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:14:20 #150
277627 Seven.
We are Borg.
pi_126476172
Dat is dat topic waarin hij een aanvaring had met een vrouw die zijn kleuren droeg en waar hij de inspiratie voor zijn avatar haalde. Eerst poseerde ze voor hem en toen begon hij ongevraagd foto's te nemen maar we mochten niet linken naar het topic van Sjeen in deel 1. Volgens mij is dat de originele Hakuna.
Resistance is futile.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:19:48 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126476429
De originele Hakuna. Je bedoelt die Hakuna Hakuna noemde?
pi_126480566
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef Lienekien het volgende:
De originele Hakuna. Je bedoelt die Hakuna Hakuna noemde?
Die ja. Zoek Fusionfreak z'n posthistory maar eens op.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:02:04 #153
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_126481306
Hakuna weet gewoon precies wat hij moet zeggen om topics vol reacties te krijgen. Het woningbouwspektakel is weer afgezwakt, dus hoe zullen we nu weer aandacht krijgen? Laten we maar weer beginnen over die vrouw en de stalkneigingen, gegarandeerd reacties.

TS is gewoon een aandachtshoer en weet precies hoe hij de aandacht moet krijgen. Positief of negatief, dat maakt niet uit, als hij maar het middelpunt is.
Van het ene drama het volgende drama in, hij doet het erg goed. Ook in andere topics probeert hij alle aandacht naar zichzelf krijgen.

Ik hoop dan ook dat hij zaken zwaar overdrijft om die aandacht te krijgen. (ik hoop het oprecht)

Straks komt hij met dat hij even was vergeten te vermelden dat hij alsnog ruzie kreeg met de buurvrouw, maar dat hij haar een bedreiging toe heeft gezwaaid en dat ze nu rustig is.
Of nog leuker, dat de buurvrouw hem bedreigd heeft maar dat hij niks durft te melden bij de woningbouw gezien zijn positie.

Ach, aan de andere kant zorgt hij altijd voor popcorntopics *O*
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:03:34 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126481387
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:46 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Die ja. Zoek Fusionfreak z'n posthistory maar eens op.
Ok, jij snapt dus niet dat ik wel snap dat Hakuna en FF een en dezelfde zijn.

Ik vind de term 'de originele Hakuna' alleen wat curieus.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:05:10 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126481455
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hakuna weet gewoon precies wat hij moet zeggen om topics vol reacties te krijgen. Het woningbouwspektakel is weer afgezwakt, dus hoe zullen we nu weer aandacht krijgen? Laten we maar weer beginnen over die vrouw en de stalkneigingen, gegarandeerd reacties.

TS is gewoon een aandachtshoer en weet precies hoe hij de aandacht moet krijgen. Positief of negatief, dat maakt niet uit, als hij maar het middelpunt is.
Van het ene drama het volgende drama in, hij doet het erg goed. Ook in andere topics probeert hij alle aandacht naar zichzelf krijgen.

Ik hoop dan ook dat hij zaken zwaar overdrijft om die aandacht te krijgen. (ik hoop het oprecht)

Straks komt hij met dat hij even was vergeten te vermelden dat hij alsnog ruzie kreeg met de buurvrouw, maar dat hij haar een bedreiging toe heeft gezwaaid en dat ze nu rustig is.
Of nog leuker, dat de buurvrouw hem bedreigd heeft maar dat hij niks durft te melden bij de woningbouw gezien zijn positie.

Ik zou hem al die opzet niet toedichten. Ik denk dat het er in zijn hoofd en zijn wereldje nogal anders uitziet.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:15:05 #156
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126481918
quote:

*;
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:58:41 #157
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_126484055
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:02 schreef NotYou het volgende:
Ik weet niet meer wat ik grappiger vind: fusionfreak of alle reacties op 'm. :')
Dat gevoel heb ik ook bij Gulmez, men hapt zo graag hier. :')
Hallon!
pi_126485101
quote:

[..]

Wat moet jij een enorm kloteleven hebben, dat je je continu op het randje moet begeven om een beetje spanning te houden.

Ik hoop dat je daar een keertje vanaf flikkert.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ridocar op 14-05-2013 19:07:49 ]
pi_126502586
quote:
Ik ben afgelopen maandag ook weer begonnen met mijn dagelijkse beslommeringen na twee weken vakantie, alleen heet dat dan werken.... :{
pi_126504857
Ahh, hier is FusionFreak gebleven. Ik mistte zijn epische topics al.

TVP
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_126505612
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:45 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

Ik ben afgelopen maandag ook weer begonnen met mijn dagelijkse beslommeringen na twee weken vakantie, alleen heet dat dan werken.... :{
Was je ook liever een wereldvreemde, werkloze travestiet geweest? :D
  woensdag 15 mei 2013 @ 03:55:41 #162
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_126519395
Gewoon boycotten, dit soort onzin
pi_126519496
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 22:08 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Was je ook liever een wereldvreemde, werkloze travestiet geweest? :D
Klinkt aanlokkelijk. Het schijnt dat je van alles uit kunt vreten, en als het je allemaal teveel wordt schiet je in cheatmode. Je roept 'jamaar ik ben niet goed bij m'n hoofd' en alles wordt voor je opgelost...
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:48:44 #164
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_126528313
:'( :'(

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Daar is nooit een geheim van gemaakt.
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef Mirjam het volgende:

[..]

you don't say
ik heb ook nog wat anders uit te vreten dan alleen maar fok-aliassen op te volgen :'(

blijkbaar was ik toch niet de enige :W
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 13:21:18 #165
155227 crew  Guppy
dus
pi_126529589
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:45 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

Daar moest ik dus ook een beetje aan denken :') dagelijkse beslommeringen zijn hier ook gewoon full-time werken...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 15 mei 2013 @ 17:09:42 #166
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_126540526
quote:

grote markante senioren hoekwoning met fraai uitzicht, lift en 3 slaapkamers en maar slechts 244 euro huur hoef te betalen.

:o , heb je de huurtoeslag er al vanaf getrokken of is dat dat de 'kale' huur?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  woensdag 15 mei 2013 @ 17:11:22 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126540623
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 17:09 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

:o , heb je de huurtoeslag er al vanaf getrokken of is dat dat de 'kale' huur?
Iets met "huurgewenning" las ik ergens anders in het topic, dus het zal wel kale huur zijn, hoewel het voor iemand met de inkomenspositie van TS vrij weinig uit zal maken, want de huurtoeslag compenseert het anders wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2013 @ 17:13:05 #168
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_126540703
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 17:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Iets met "huurgewenning" las ik ergens anders in het topic, dus het zal wel kale huur zijn, hoewel het voor iemand met de inkomenspositie van TS vrij weinig uit zal maken, want de huurtoeslag compenseert het anders wel.
Wat wil huurgewenning zeggen dan? Want ik sta op het punt te gaan haten.
  woensdag 15 mei 2013 @ 17:31:15 #169
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_126541586
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 17:13 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Haten op FF. :') Overigens zit op huurtoeslag wel 'n maximum. Je kunt dus niet iets gaan huren waar je 2000 E/maand voor betaalt en dan denken dat de belastingdienst wel even 1800 E lapt, bij wijze van spreken. :')
Hallon!
pi_126559632
quote:

[..]

Dat als je buiten je schuld moet verhuizen, de huurprijs van de oude woning geleidelijk (in 5 jaar) wordt opgehoogd tot de huurprijs van de nieuwe woning.
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:06:19 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126560630
quote:

[..]

Hij zat in een hele goedkope huurwoning die hij moest verlaten wegens sloop, hij werd dus in feit verplicht duurder te gaan wonen, en in zulke gevallen is er vaak sprake van huurgewenning, dan ga je niet in een keer de volle mep betalen, maar bouw je langzaam op van je oude huurprijs naar een nieuwe huurprijs, maar wel wat sneller dan de standaard x % per jaar die je anders hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:43:01 #172
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_126579779
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij zat in een hele goedkope huurwoning die hij moest verlaten wegens sloop, hij werd dus in feit verplicht duurder te gaan wonen, en in zulke gevallen is er vaak sprake van huurgewenning, dan ga je niet in een keer de volle mep betalen, maar bouw je langzaam op van je oude huurprijs naar een nieuwe huurprijs, maar wel wat sneller dan de standaard x % per jaar die je anders hebt.
Ah dank je.
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:44:18 #173
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_126579850
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 17:31 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Haten op FF. :') Overigens zit op huurtoeslag wel 'n maximum. Je kunt dus niet iets gaan huren waar je 2000 E/maand voor betaalt en dan denken dat de belastingdienst wel even 1800 E lapt, bij wijze van spreken. :')
Ja dat wist ik en iedereen haat op FF, je bent juist apart als je het niet doet. :*
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:09:48 #174
244933 trovey
Nachtoele
pi_126581043
quote:

[..]

Zal ze fijn vinden. Je buurvrouw zal ook wel blij zijn met de afloop. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:01:20 #175
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_126583329
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:09 schreef trovey het volgende:

[..]

Zal ze fijn vinden. Je buurvrouw zal ook wel blij zijn met de afloop. ;(
Als ie maar niet denkt dat Venlo ook wel een mooie stad is om te wonen. Goedkoop appartement naast mij gaat namelijk weer verhuurd worden. FFUUUUUU
Hallon!
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:01:45 #176
244933 trovey
Nachtoele
pi_126583356
quote:
9s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Als ie maar niet denkt dat Venlo ook wel een mooie stad is om te wonen. Goedkoop appartement naast mij gaat namelijk weer verhuurd worden. FFUUUUUU
:')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:06:40 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126583538
quote:
9s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Zeg het hier dan niet :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126584947
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 17:31 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Zou FF zijn rijbewijs al hebben?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_126639123
quote:

Ik hoop stiekem dat er een ambtenaar meeleest, die nog even goed naar zijn Wajong kijkt. :P
pi_126639377
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:09 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik hoop stiekem dat er een ambtenaar meeleest, die nog even goed naar zijn Wajong kijkt. :P
Liever niet, tenzij jij hem onder verantwoording neemt.
pi_126639646
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:09 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Hoop liever stiekem dat er een vrouw met (heel) lang haar meeleest en denk..wow die man vind ik well leuk om nader kennis mee te maken. Zij mag gerust ouder als mij n zijn. Als zij maar geen kindeen heeft, slank is en uiteraard heel lang haar. :)

Foto's van mij kan zij op FOK genoeg vinden. :Y
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:26:44 #182
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_126639933
En daar is hij weer, geen enkele inhoudelijke reactie, maar een nieuw onderwerp waar lekker veel over gepost kan worden.

Aandacht :Y :)

Zou dit topic niet eens naar een ander subforum moeten?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:28:23 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_126639999
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
En daar is hij weer, geen enkele inhoudelijke reactie, maar een nieuw onderwerp waar lekker veel over gepost kan worden.

Aandacht :Y :)

Zou dit topic niet eens naar een ander subforum moeten?
De Prullenbak?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 mei 2013 @ 17:31:11 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126640122
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:28 schreef Troel het volgende:

[..]

De Prullenbak?
gewoon op slot... TS mag een dagboek kopen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')