Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef -Hakuna- het volgende:
Zoals velen van jullie inmiddels weten
Dat zou goed kunnenquote:Op maandag 22 april 2013 08:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Begeleid wonen? TS zou er wellicht voor in aanmerking kunnen komen?
Ik wist niet dat dat kon!quote:Op maandag 22 april 2013 08:47 schreef Mylene het volgende:
Je kunt proberen of je bij een boer een stukje land mag pachten voor een tent op te slaan. Dan ben je deze zomer in ieder geval zeg maar onder de pannen. Dus geen camping.
Dat weet hij nu wel hoor. Hij vond het zelf ook een domme actie, maar beetje impulsief.quote:Op maandag 22 april 2013 08:53 schreef bijdehand het volgende:
Ga iig niet met een mes dreigen zoals je bij de woningbouw deed![]()
Klinkt wel tofquote:Op maandag 22 april 2013 08:54 schreef Mylene het volgende:
Een keer in de krant gelezen, een vrouw die dat deed, ze woonde in zo'n ronde nomadentent.
Deeltje 4.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:17 schreef Sjeen het volgende:
... Overigens zie ik voor dit topic ook geen lang leven beschoren.
Zoals in dat programma van Joris nog wat. Ik weet niet de naam zo gauw niet.quote:Op maandag 22 april 2013 08:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Deeltje 4.
@TS: Kun je niet ergens in een bos gaan wonen dan? Ken hier in de omgeving genoeg plekken waar je voor vrij weinig in zo'n park kunt wonen.
Ik vraag me af of mensen die zulke dingen doen bij een belangrijk gesprek ook echt weten dat ze dat niet meer moeten doen. Uit het vorige topic bleek vooral dat TS niet alleen kan wonen.quote:Op maandag 22 april 2013 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat weet hij nu wel hoor. Hij vond het zelf ook een domme actie, maar beetje impulsief.
Voordeel is dan ook dat je de beschikking hebt over sanitair (weliswaar beperkt, maar toch, stromend water + wc =quote:Op maandag 22 april 2013 08:47 schreef Mylene het volgende:
Je kunt proberen of je bij een boer een stukje land mag pachten voor een tent op te slaan. Dan ben je deze zomer in ieder geval zeg maar onder de pannen. Dus geen camping.
Ik bedoelde een bungalowpark ofzo.quote:Op maandag 22 april 2013 08:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zoals in dat programma van Joris nog wat. Ik weet niet de naam zo gauw niet.
Hier in de omgeving redelijk veel. Wat het kost weet ik niet.quote:Op maandag 22 april 2013 09:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amper, en zo wel dan niet in het budget van TS.
Permanente bewoning in een recreatiewoning toegestaan?quote:Op maandag 22 april 2013 09:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hier in de omgeving redelijk veel. Wat het kost weet ik niet.
Doorgaans zijn dat nog steeds vakantiebungalows en daar mag je een max aantal weken per jaar wonen en je kan het niet gebruiken als woonadres. Het wordt door veel gemeenten wel oogluikend toegestaan. Mijn broer heeft een tijd in zo'n bungalow gewoond en dat kostte 700 euro all in per maand. Was voor 1 persoon groot genoeg, voor meer zou het wat krap worden.quote:Op maandag 22 april 2013 09:01 schreef Kreator het volgende:
Ik bedoelde een bungalowpark ofzo.. Die heb je ook met vaste bewoning tegenwoordig.
quote:Vanaf 1 januari 2010 is het verboden om in Nederland een vakantiewoning voor permanente bewoning te gebruiken. Voor de situatie van vóór 1 januari 2010 is een regeling getroffen dat diegene die al permanent in een vakantiewoning verbleven, dit ook ną 1 januari 2010 kunnen voortzetten. Komen zij echter te overlijden of verkopen ze deze woning, dan geld voor de nieuwe eigenaren de nieuwe regeling.
Oh ok wist niet dat de regels veranderd waren. Weet wel dat de persoon die ik ken ieg geen 700pm betaalt.quote:Op maandag 22 april 2013 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doorgaans zijn dat nog steeds vakantiebungalows en daar mag je een max aantal weken per jaar wonen en je kan het niet gebruiken als woonadres. Het wordt door veel gemeenten wel oogluikend toegestaan. Mijn broer heeft een tijd in zo'n bungalow gewoond en dat kostte 700 euro all in per maand. Was voor 1 persoon groot genoeg, voor meer zou het wat krap worden.
[..]
Meer of minder? Het was wel een heel erg mooie bungalow en echt midden in de natuur, vrijstaand en dus incl elektriciteit en water (had geen gas).quote:Op maandag 22 april 2013 10:34 schreef Kreator het volgende:
Oh ok wist niet dat de regels veranderd waren. Weet wel dat de persoon die ik ken ieg geen 700pm betaalt.
Het is wel een krimpgebeid daar in zuidlimburg, daar zijn volgens mij veel minder lange wachttijden, maar of de wbv TS terug wil hebben is dan een andere vraag.quote:Op maandag 22 april 2013 08:40 schreef Isabeau het volgende:
Wat voor opties zijn er om te wonen:
* een huis huren via een woningbouwvereniging (probleem: lange wachttijden)
Veel minder. Het is ook niet echt een bungalowpark. Het zijn van die huisjes op gepachte grond ergens buiten Haaksbergen; prachtige omgeving, huis staan ook niet bovenop elkaar. Vroeger was dat geloof ik wel een vakantiepark, maar nu permanent bewoond en volgens mij is dat ook gewoon toegestaan.quote:Op maandag 22 april 2013 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meer of minder? Het was wel een heel erg mooie bungalow en echt midden in de natuur, vrijstaand en dus incl elektriciteit en water (had geen gas).
Een woning zoeken in oost-groningen, zuid-limburg of net over de grens in duitsland (omgeving groningen). Misschien lukt het zelfs wel om een heel huisje te huren voor weinig.quote:Op maandag 22 april 2013 08:40 schreef Isabeau het volgende:
Wat voor opties zijn er om te wonen:
* bij ouders inwonen (probleem: geen ouders of wonen ver weg of gewoon geen optie)
* bij familie inwonen (probleem: zie boven)
* een huis kopen (probleem: onvoldoende (vast) inkomen)
* een huis huren via een woningbouwvereniging (probleem: lange wachttijden)
* een huis huren op de vrije markt (probleem: je moet meestal voldoende inkomen hebben, niet goedkoop)
* een vakantiebungalow ergens huren (probleem: in zomermaanden vaak erg duur, is voor langere tijd illegaal)
* anti-kraak wonen (probleem: er moet plek zijn in je buurt, vaak ook lange wachttijden, is tijdelijk)
* een (studenten)kamer huren (probleem: wachttijden/prijzen verschillen per stad, vaak klein, vaak gehorig)
* opvanghuizen van bijv. leger des heils (probleem: tijdelijke oplossing, met veel andere mensen)
Iemand nog meer opties?
Dit is zo veelzeggend. Alsof iemand anders alles regelt en TS niets te zeggen heeft, terwijl hij zichzelf in deze situatie heeft gebrachtquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef -Hakuna- het volgende:
Uiteraard kies ik zelf niet voor de optie kraken, maar liever tijdelijk kraken dan naar de dakloze opvang (waar bij de crisesopvang) ook geen plaats meer is, en waar je ook nog voor betalen moet.
Iemand die op deze leeftijd alleen maar 'zelfstandig' heeft geleefd krijg je niet in een beschermde woonomgeving. Ja, een dag of twee. Dan houdt het ver op.quote:Op maandag 22 april 2013 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat TS op zoek moet naar begeleid wonen en in de tussentijd om crisisopvang moet vragen bij zijn huisarts. Desnoods op een paaz ofzo.
[..]
Dit is zo veelzeggend. Alsof iemand anders alles regelt en TS niets te zeggen heeft, terwijl hij zichzelf in deze situatie heeft gebracht
Je kan ook begeleid wonen in een zelfstandige woning, krijg je wel geregeld bezoek.quote:Op maandag 22 april 2013 13:18 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Iemand die op deze leeftijd alleen maar 'zelfstandig' heeft geleefd krijg je niet in een beschermde woonomgeving. Ja, een dag of twee. Dan houdt het ver op.
Misschien wel als hij vertelt dat hij een mes meeneem op straat omdat hij zich niet veilig voeltquote:Op maandag 22 april 2013 13:18 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Iemand die op deze leeftijd alleen maar 'zelfstandig' heeft geleefd krijg je niet in een beschermde woonomgeving. Ja, een dag of twee. Dan houdt het ver op.
Dat 24-uurszorg nodig is snapt iedereen. Het zou ideaal zijn als hij zijn sores uit handen kan geven, een dak boven het hoofd krijgt, met lotgenoten kan omgaan. Tafeltje-dek-je.quote:Op maandag 22 april 2013 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien wel als hij vertelt dat hij een mes meeneem op straat omdat hij zich niet veilig voelt
Dat is ook het beste, want dat kraken is toch niet mijn ding, zeker toen ik dat vieze gore pand betreden had, nou daar hou ik het nog geen 2 uur uit.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef Dipkip het volgende:
Eerst maar eens afwachten wat de woningbouw doet lijkt me, voor je domme dingen doet zoals in leegstaande panden inbreken.
Dat. Niet bekwaam om je overeenkomst op te zeggen betekent ook niet bekwaam om deze overeenkomst überhaupt aan te gaan. Het is niet alsof je autisme erger is geworden, lijkt me.quote:Op maandag 22 april 2013 22:41 schreef Leandra het volgende:
Je kunt je niet alleen maar even handelingsonbekwaam laten verklaren omdat je dat nu zo uitkomt, dan zal er toch ook eea geregeld moeten worden, bijvoorbeeld een persoon die wel geschikt is om je zaken te behartigen, nu blijkt dat je daar zelf niet toe in staat bent.
Je zult dus onder curatele moeten komen te staan.
Ja dat heb ik, anders kreeg ik de woning niet.quote:Op maandag 22 april 2013 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je destijds zelf je huurovereenkomst getekend?
Ik ben geen jurist maar dan lijkt mij dat jij, bij gelijkblijvende beperking, net zo wettelijk (on)bekwaam was bij het tekenen als bij het opzeggen. Zou ik even bij die juristen checken.quote:Op maandag 22 april 2013 22:56 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ja dat heb ik, anders kreeg ik de woning niet.
Je was me net voor, maar je hebt gelijk: Het mes snijdt aan twee kanten. Handelingsonbekwaam is niet zoiets als een vlaag van verstandsverbijstering. En misschien is curatele een zwaar middel, maar in dit geval noodzaak. In ieder geval zou TS geholpen zijn met minimaal een onderbewindstelling.quote:Op maandag 22 april 2013 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat. Niet bekwaam om je overeenkomst op te zeggen betekent ook niet bekwaam om deze overeenkomst überhaupt aan te gaan. Het is niet alsof je autisme erger is geworden, lijkt me.
Dat niet alleen, zulke zaken kunnen veranderen (hoewel autisme als basis dan weer geen handig argument is), maar je verklaart niet zelf even dat je handelingsonbekwaam was of bent op een bepaald moment, de rechter bepaalt of je handelingsonbekwaam bent, en dat betekent dat de rechter dan ook een curator of bewindvoerder aanstelt.quote:Op maandag 22 april 2013 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat. Niet bekwaam om je overeenkomst op te zeggen betekent ook niet bekwaam om deze overeenkomst überhaupt aan te gaan. Het is niet alsof je autisme erger is geworden, lijkt me.
Dat zou juist in je voordeel zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 22:56 schreef -Hakuna- het volgende:
Straks zitten we in 1 mei en heb ik nog niets vernomen.
Je zult moeten wachten.quote:Op maandag 22 april 2013 22:56 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ja dat heb ik, anders kreeg ik de woning niet.
Waarom laat de woingstichting mij zoalng in onzekerheid, ze kunnen toch eerlijk en zeggen wat ze nou willen, nu al bijna 2 weken ana het wachten op duidelijkhied intussen loopt mijn huurovereenkomst (nog) wel door. Straks zitten we in 1 mei en heb ik nog niets vernomen.
Dat betekent echter niet dat de woningstichting er onderuit zou kunnen komen als TS toen nog niet onder curatele stond.quote:Op maandag 22 april 2013 22:58 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Je was me net voor, maar je hebt gelijk: Het mes snijdt aan twee kanten. Handelingsonbekwaam is niet zoiets als een vlaag van verstandsverbijstering. En misschien is curatele een zwaar middel, maar in dit geval noodzaak. In ieder geval zou TS geholpen zijn met minimaal een onderbewindstelling.
Inderdaadquote:Op maandag 22 april 2013 23:04 schreef Leandra het volgende:
Wel humor trouwens, de rechtswinkel wil handelingsonbekwaamheid opvoeren en stelt vervolgens niets te kunnen doen omdat ze geen handtekening van TS hebben![]()
Het zijn eigenlijk studenten in de laatste fase van hun opleidning, ze mogen daarom ook zonder volmacht geen brieven ed verturen, ook mogen ze geen strafrechtelijke zaken op zich nemen, daar wordt je doorverwezen naar een gewone advocaat of juridisch loket.quote:Op maandag 22 april 2013 23:04 schreef Leandra het volgende:
Wel humor trouwens, de rechtswinkel wil handelingsonbekwaamheid opvoeren en stelt vervolgens niets te kunnen doen omdat ze geen handtekening hebben![]()
Denk dat de woningstichting wel om een mening van de advocaat vraagt en ze het vooral willen gooien op ''geen goed huurderschap'' Eigenlijk is door het mesincident de huuropzegging helemaal op de achtergrond verdwenen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:07 schreef Kaza het volgende:
Iets wat volgens mij niet klopt: de advocaat beslist helemaal niets, een advocaat werkt in opdracht.
Je schrijft zelf al dat de huuropzegging op tijd weer geannuleerd was, dus dat lijkt me inderdaad van de baan.quote:Op maandag 22 april 2013 23:10 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Denk dat de woningstichting wel om een mening van de advocaat vraagt en ze het vooral willen gooien op ''geen goed huurderschap'' Eigenlijk is door het mesincident de huuropzegging helemaal op de achtergrond verdwenen.
Dat schreven de twee beginnede juristen ook al ik was met het annuleren supersnel erbijquote:Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef Kaza het volgende:
[..]
Je schrijft zelf al dat de huuropzegging op tijd weer geannuleerd was, dus dat lijkt me inderdaad van de baan.
Nee natuurlijk beslist de advocaat niets, die bekijkt nu alleen maar wat de positie en de kansen van de woningstichting zijn als ze TS:quote:Op maandag 22 april 2013 23:07 schreef Kaza het volgende:
Iets wat volgens mij niet klopt: de advocaat beslist helemaal niets, een advocaat werkt in opdracht.
Volgens mij bedoelt TS dat ze de huuropzegging nog niet verwerkt hebben, dat is iets anders.quote:Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef Kaza het volgende:
[..]
Je schrijft zelf al dat de huuropzegging op tijd weer geannuleerd was, dus dat lijkt me inderdaad van de baan.
Als ze je in deze zaak als handelingsonbekwaam willen neerzetten, en dus een ondertekening van 2 weken geleden ongeldig willen laten verklaren, wat is dan de geldigheid van jouw handtekening op hun papieren?quote:Op maandag 22 april 2013 23:06 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk studenten in de laatste fase van hun opleidning, ze mogen daarom ook zonder volmacht geen brieven ed verturen, ook mogen ze geen strafrechtelijke zaken op zich nemen, daar wordt je doorverwezen naar een gewone advocaat of juridisch loket.
Maargoed ze doen toch hun best om met de woingstcihting tot een minnelijke schikking te komen.
Maar als die studenten jou willen helpen je handelingsonbekwaam te verklaren (wat ze niet kunnen, dat doet de rechter), dan zou jij ook geen volmachtsverklaring mogen tekenen om hen aan het werk te zetten.quote:Op maandag 22 april 2013 23:06 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk studenten in de laatste fase van hun opleidning, ze mogen daarom ook zonder volmacht geen brieven ed verturen, ook mogen ze geen strafrechtelijke zaken op zich nemen, daar wordt je doorverwezen naar een gewone advocaat of juridisch loket.
Maargoed ze doen toch hun best om met de woingstcihting tot een minnelijke schikking te komen.
Volgens mij heeft handelingsbekwaamheid (of de afwezigheid ervan) in deze context geen juridische betekenis. Het is een verkapte vraag naar coulance.quote:Op maandag 22 april 2013 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze je in deze zaak als handelingsonbekwaam willen neerzetten, en dus een ondertekening van 2 weken geleden ongeldig willen laten verklaren, wat is dan de geldigheid van jouw handtekening op hun papieren?
Dit vind ik nu allemaal te moeilijk worden, zal er morgen weer heen gaan en dan hoor ik wel wat ze voor mij kunnen betekenen. Hoop toch echt deze week uitsluitsel te hebben, waarom willen ze mij zolang aan het lijntje houden?? Ze hopen zeker dat ik vrijwillig een andere woning gevonden heb zodat ze zonder advocaat niks meer hoeven te doen. Helaas vind ik niks anders, en heb ik er ook te weing geld voor.quote:Op maandag 22 april 2013 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als die studenten jou willen helpen je handelingsonbekwaam te verklaren (wat ze niet kunnen, dat doet de rechter), dan zou jij ook geen volmachtsverklaring mogen tekenen om hen aan het werk te zetten.
Na ja, je mag wel tekenen, maar jouw handtekening zou dan niks voorstellen, als de rechter jou uiteindelijk handelingsonbekwaam zou verklaren. Wat dan weer zou betekenen dat die studenten illegaal aan het werk voor je zijn geweest.![]()
Zie je de valkuil in die logica?
Vraag ze eens wat ze precies verstaan onder het handelingsonbekwaam verklaren en wat ze daarin voor jou willen gaan betekenen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dit vind ik nu allemaal te moeilijk worden, zal er morgen weer heen gaan en dan hoor ik wel wat ze voor mij kunnen betekenen. Hoop toch echt deze week uitsluitsel te hebben, waarom willen ze mij zolang aan het lijntje houden?? Ze hopen zeker dat ik vrijwillig een andere woning gevonden heb zodat ze zonder advocaat niks meer hoeven te doen. Helaas vind ik niks anders, en heb ik er ook te weing geld voor.
Ja klopt, maar ik denk niet dat je er zonder verdere stappen mee weg gaat komen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:29 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft handelingsbekwaamheid (of de afwezigheid ervan) in deze context geen juridische betekenis. Het is een verkapte vraag naar coulance.
Wees blij dat er nog geen uitsluitsel is, met Koninginnedag tussendoor is de kans groot dat ze 1 mei niet gaan halen, dus dan is je opzegdatum van 31 mei sowieso niet meer geldig.quote:Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dit vind ik nu allemaal te moeilijk worden, zal er morgen weer heen gaan en dan hoor ik wel wat ze voor mij kunnen betekenen. Hoop toch echt deze week uitsluitsel te hebben, waarom willen ze mij zolang aan het lijntje houden?? Ze hopen zeker dat ik vrijwillig een andere woning gevonden heb zodat ze zonder advocaat niks meer hoeven te doen. Helaas vind ik niks anders, en heb ik er ook te weing geld voor.
Daar ben ik al blij om, want normaal heb je bij ons binnen 3-4 dagen de bevestigingsbreif van een opzegging in huis.quote:Op maandag 22 april 2013 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vraag ze eens wat ze precies verstaan onder het handelingsonbekwaam verklaren en wat ze daarin voor jou willen gaan betekenen.
En hang nu niet telkens het slachtoffer uit.Je mag blij zijn dat je niet al een brief op de mat hebt met een bevestiging van opzeggen huurovereenkomst. Die je zelf in gang gezet hebt.
Ik heb er niet heel veel verstand van, maar handelingsonbekwaamheid (in de zin van curatele/onderbewindstelling) kan toch ook niet met terugwerkende kracht van toepassing zijn?quote:Op maandag 22 april 2013 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik denk niet dat je er zonder verdere stappen mee weg gaat komen.
Als ik van de woningstichting was zou ik vragen wie de bewindvoerder dan was waar ik vanaf dat moment zaken mee kon afhandelen.
Het kan wel, en in het geval van TS is het denk ik ook nog eens terecht en verstandig als er een bewindvoerder komt, maar het wordt nu even van stal getrokken alsof het over een weekje zo weer terug op stal kan worden gezet, en zo is dat met handelingsonbekwaamheid niet.
Overigens hebben ze bij de wetswinkel in de huidige situatie natuurlijk wel een handtekening van TS nodig, dat staat buiten kijf.
Simpel, je handelingsbekwaam. Dat je de autismekaart trekt zegt niets. Het is alleen handig om je 'sorry, ik dacht niet na' wat kracht bij te zetten.quote:Op maandag 22 april 2013 23:35 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Daar ben ik al blij om, want normaal heb je bij ons binnen 3-4 dagen de bevestigingsbreif van een opzegging in huis.
Zal morgen ook vragen hoe en wat met dat handelingsonbekwaam.
Maar niet met een mes!quote:Op maandag 22 april 2013 23:41 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Simpel, je handelingsbekwaam. Dat je de autismekaart trekt zegt niets. Het is alleen handig om je 'sorry, ik dacht niet na' wat kracht bij te zetten.
Dat werkt dan weer in zijn nadeel. Een verstandelijke handicap en dreigen met geweld maakt veel mensen knap zenuwachtig, want onvoorspelbaar.quote:
Mwah, je bent het niet van het een op het andere moment, en over het algemeen gaat er nogal wat ellende overheen voor er überhaupt over een onder bewind- of curatelestelling wordt gesproken.quote:Op maandag 22 april 2013 23:36 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik heb er niet heel veel verstand van, maar handelingsonbekwaamheid (in de zin van curatele/onderbewindstelling) kan toch ook niet met terugwerkende kracht van toepassing zijn?
Bronquote:Gronden voor curatele
In artikel 1:378 van het Burgerlijk Wetboek worden de limitatieve redenen opgesomd voor curatele:
Gronden voor curatele
• geestelijke stoornis;
• verkwisting;
• gewoonte van drankmisbruik, waardoor de betrokkene
- zijn belangen niet behoorlijk waarneemt;
- in het openbaar herhaaldelijk aanstoot geeft; of
- zijn eigen veiligheid of die van anderen in gevaar brengt.
En dit wist je eerder nog niet?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:08 schreef -Hakuna- het volgende:
want zo'n grote markante senioren hoekwoning met fraai uitzicht, lift en 3 slaapkamers krijg ik echt nergens, zeker nu ik ook nog 5 jaar huurgewenning heb en maar slechts 244 euro huur hoef te betalen. Vooral de grote slaapkamer is een oase van rust, daar kan je echt de klok rondslapen. Dat is voor mij heel belangrijk, en er zijn geen kinderen, honden en hangjeugd. Eigenlijk de perfecte woning voor mij, tussen de doorgaans oudere bewoners.
Ben benieuwd hoelang het goed gaat..quote:Op woensdag 24 april 2013 16:08 schreef -Hakuna- het volgende:
Absolute update..
Kreeg net telefoon van de woonconsulent waarin ze mij belde dat ik er mag blijven wonen. maar ze gaf mij echt de allerlaatste kans. dit zal nog per brief worden bevestigd door hun afvocaat.
Ik heb dan ook aangegveen hiermee volledig in te stemmen, want zo'n grote markante senioren hoekwoning met fraai uitzicht, lift en 3 slaapkamers krijg ik echt nergens, zeker nu ik ook nog 5 jaar huurgewenning heb en maar slechts 244 euro huur hoef te betalen. Vooral de grote slaapkamer is een oase van rust, daar kan je echt de klok rondslapen. Dat is voor mij heel belangrijk, en er zijn geen kinderen, honden en hangjeugd. Eigenlijk de perfecte woning voor mij, tussen de doorgaans oudere bewoners.
Hakuna een krachtig wezen!![]()
Met dank aan John, Mieke enTim
Nu ga ik lekker kleurrijk wandelen in het ''Hakuna bos''. Heerlijk gewoon.
Is het geen optie om in deze ruimte ook een "zitje" te maken, waar je je terug kunt trekken als het om je heen te druk wordt, zonder dat je meteen je bed hoeft in te duiken?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:08 schreef -Hakuna- het volgende:
...... Vooral de grote slaapkamer is een oase van rust, daar kan je echt de klok rondslapen. Dat is voor mij heel belangrijk, en er zijn geen kinderen, honden en hangjeugd. Eigenlijk de perfecte woning voor mij, tussen de doorgaans oudere bewoners. .....
Heel veel, nu weet ik wat ik kwijt kan raken als ik door was gegaan met al die acties. Nu boeien mij woon en leefgeluiden nauwelijks meer.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:10 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd.
En wat heb je er nu van geleerd?
Had ik ook zeker aangedach, maar ik ga vaak een uurtje op bed liggen om even tot rust te komen, normaal zou ik dan reageren op haar leefgeluiden, en dat doe ik nu dus niet meer.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is het geen optie om in deze ruimte ook een "zitje" te maken, waar je je terug kunt trekken als het om je heen te druk wordt, zonder dat je meteen je bed hoeft in te duiken?
en de woningbouwmedewerker die werd geconfronteerd met het mesquote:Op woensdag 24 april 2013 16:12 schreef Mylene het volgende:
Misschien een bloemetje voor de onderbuurvrouw een idee.
Eerst kon je er echt totaal niet tegen, en dan zo hoppa ineens wel?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:33 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Heel veel, nu weet ik wat ik kwijt kan raken als ik door was gegaan met al die acties. Nu boeien mij woon en leefgeluiden nauwelijks meer.
Denk dat ik dat ook ga doen, maar eerste ven bijkomen en wandelen om tot rust te komen. Voel mij nu pas echt heel goed, alsof ik de hoofdprijs gewonnen heb. Kun je nagaan welke inpact het heeft als je woning letterlijk op het spel staat.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en de woningbouwmedewerker die werd geconfronteerd met het mes
Nee, dat hoeft dan niet meer. De buit is immers binnen.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
En ga je ook hulp zoeken om te voorkomen dat deze situatie wéér ontstaat?
Krijg al hulp aangeboden van ex buren van de vorige flat waar ik ten alle tijden terecht kan als ik behoefte heb aan een gesprek op moelijke momenten. Gelukkig zijn er altijd wel mensen waar ik terzijnertijd wel terecht kan. Kreeg vandaag al twee telefonntjes van mijn ex buren (ze wonen dichtbij) om te vragen hoe het gaat, heb ze meteen het goede nieuws verteld. Morgen ga ik bij ze op de koffie om nog rustig na te praten over dit hele gebeuren.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
En ga je ook hulp zoeken om te voorkomen dat deze situatie wéér ontstaat?
Dus geen coach, maatschappelijk werker, psycholoog of al die andere professioneel geschoolde hulpverleners waar hier en in andere topics over gesproken werd? En waar jij op dat moment ook de noodzaak van inzag?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:23 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Krijg al hulp aangeboden van ex buren van de vorige flat waar ik ten alle tijden terecht kan als ik behoefte heb aan een gesprek op moelijke momenten. Gelukkig zijn er altijd wel mensen waar ik terzijnertijd wel terecht kan. Kreeg vandaag al twee telefonntjes van mijn ex buren (ze wonen dichtbij) om te vragen hoe het gaat, heb ze meteen het goede nieuws verteld. Morgen ga ik bij ze op de koffie om nog rustig na te praten over dit hele gebeuren.
Maargoed, ik sta nu kleuriijk gekleed in de startblokken om te gaan wandelen.
Heb ik allemaal om gevraagt, via de huisarts, Mondriaan zorggreop en maatschappelijk werk. Of mijn indicatie is niet acuut genoeg of ze vinden het niet ernstig genoeg. Tja daar sta je dan, ik had het ook liever alllemaal anders gehad. Maar de contacten die ik nu heb, kan ik beter op terugvallen dan op hilpverleners die maar 1 of 2 keer met je praten en dan vervolges niks erme doen, maar wel snel 200 euro eigen bijdragen cashen. Nou dat geld kan ik beter gebruiken voor te sparen en/of mijn laatste schuldeiser afbetalen.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus geen coach, maatschappelijk werker, psycholoog of al die andere professioneel geschoolde hulpverleners waar hier en in andere topics over gesproken werd? En waar jij op dat moment ook de noodzaak van inzag?
In 2013 is er geen eigen bijdrage meer voor geestelijke gezondheidszorg. Dus daar kan je je ook niet achter verschuilen.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:33 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Heb ik allemaal om gevraagt, via de huisarts, Mondriaan zorggreop en maatschappelijk werk. Of mijn indicatie is niet acuut genoeg of ze vinden het niet ernstig genoeg. Tja daar sta je dan, ik had het ook liever alllemaal anders gehad. Maar de contacten die ik nu heb, kan ik beter op terugvallen dan op hilpverleners die maar 1 of 2 keer met je praten en dan vervolges niks erme doen, maar wel snel 200 euro eigen bijdragen cashen. Nou dat geld kan ik beter gebruiken voor te sparen en/of mijn laatste schuldeiser afbetalen.
Dat je indicatie niet acuut is wil niet zeggen dat je wel zonder kunt.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:33 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Heb ik allemaal om gevraagt, via de huisarts, Mondriaan zorggreop en maatschappelijk werk. Of mijn indicatie is niet acuut genoeg of ze vinden het niet ernstig genoeg. Tja daar sta je dan, ik had het ook liever alllemaal anders gehad. Maar de contacten die ik nu heb, kan ik beter op terugvallen dan op hilpverleners die maar 1 of 2 keer met je praten en dan vervolges niks erme doen, maar wel snel 200 euro eigen bijdragen cashen. Nou dat geld kan ik beter gebruiken voor te sparen en/of mijn laatste schuldeiser afbetalen.
Is het mogelijk dat je daar nogal selectief je verhaal hebt gedaan?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:33 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Heb ik allemaal om gevraagt, via de huisarts, Mondriaan zorggreop en maatschappelijk werk.
Nee joh, hoe kom je daar nu bij?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat je daar nogal selectief je verhaal hebt gedaan?
en hoe zit t ook alweer met je Hyperacusis?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:33 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Heel veel, nu weet ik wat ik kwijt kan raken als ik door was gegaan met al die acties. Nu boeien mij woon en leefgeluiden nauwelijks meer.
Het is er nog steeds, maar trek mij er nu minder van aan. Oordopjes mp3 muziek en terugtrekken op de grote slaapkamer kom ik tot rust als ik naar mijn gevoel te veel geluid hoor. Het appartement van mij is groot en de grote slaapkamer ligt een beetje afgezonderd binnen het complex. Alleen de 4 grote hoekappartementen hebben deze bijzondere indeling, De kleine appartementen van de linker en rechter zijvleugel van dit complex daarvan liggen de slaapkamers tegen zowel de slaap en woonkamer van de buren aan.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:02 schreef marsan het volgende:
[..]
en hoe zit t ook alweer met je Hyperacusis?
Dit ja. TS gaat hier echt niks van leren.quote:
Het lijkt idd op een toneelstukje. Er is een script, wat onbekende factoren, maar de hoofdlijnen zijn al bepaald...quote:Op donderdag 25 april 2013 01:17 schreef BlueMage het volgende:
Mensen...hadden jullie nou echt een andere uitkomst verwacht? TS is slim genoeg om zich overal uit te wurmen.Helaas inderdaad en ook ergernisopwekkend, maar goed.
Wat is dit nu weer voor bullshit. Je hebt ergens last van, maar omdat je niet anders kan zul jij je er minder van aantrekken???quote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Het is er nog steeds, maar trek mij er nu minder van aan.
Ja dat kan dus niet. Maar dat zijn dan ook zelfgemaakte conclusies.quote:Op donderdag 25 april 2013 04:52 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor bullshit. Je hebt ergens last van, maar omdat ik niet anders kan zul jij je er minder van aantrekken???
die diagnose heb je ooit zelf gesteld?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Het is er nog steeds, maar trek mij er nu minder van aan. Oordopjes mp3 muziek en terugtrekken op de grote slaapkamer kom ik tot rust als ik naar mijn gevoel te veel geluid hoor. Het appartement van mij is groot en de grote slaapkamer ligt een beetje afgezonderd binnen het complex. Alleen de 4 grote hoekappartementen hebben deze bijzondere indeling, De kleine appartementen van de linker en rechter zijvleugel van dit complex daarvan liggen de slaapkamers tegen zowel de slaap en woonkamer van de buren aan.
Ik heb liever een huisje in de buurt van Limburgquote:Op maandag 22 april 2013 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Veel minder. Het is ook niet echt een bungalowpark. Het zijn van die huisjes op gepachte grond ergens buiten Haaksbergen; prachtige omgeving, huis staan ook niet bovenop elkaar. Vroeger was dat geloof ik wel een vakantiepark, maar nu permanent bewoond en volgens mij is dat ook gewoon toegestaan.
Ik heb liever aids.quote:Op maandag 29 april 2013 09:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb liever een huisje in de buurt van Limburg
Ik bedoel: Is een huisje in de buurt van Limburg niet wat voor TSquote:
Het is toch opgelost? Nu kunnen we mooi op dezelfde voet verder.quote:Op maandag 29 april 2013 09:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik bedoel: Is een huisje in de buurt van Limburg niet wat voor TS
Je ergens aan irriteren zit voor 100% tussen je oren.quote:Op donderdag 25 april 2013 04:52 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor bullshit. Je hebt ergens last van, maar omdat je niet anders kan zul jij je er minder van aantrekken???
Dat dus. Je kan ze er ook om uitlachen!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Je ergens aan irriteren zit voor 100% tussen je oren.
Alles is ruimschoots goed gekomen en de soep werd achtraf gezien toch niet zo heet gegeten als ze werd opgedient.quote:
Picsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:59 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
The show must go on!![]()
Heb afgelopen weken weer mijn dagelijkse beslommeringen opgepakt, (kleren kijken en passen bij de H&M, Miss Etam, Zara en andere winkels).![]()
Waarom heb jij zo'n obsessie voor die. vrouw?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:59 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
De datum 9 juni as wordt voor mij spannend, want dan hoop ik de oorspronkelijke ''Hakuna'' te kunnen zien. Op een rommelmarkt in Brunssum, want ik verwacht haar daar, maar zij mij niet.
Laat haar nou's met rust, obsessieve engnek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:59 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Alles is ruimschoots goed gekomen en de soep werd achtraf gezien toch niet zo heet gegeten als ze werd opgedient.
Heb afgelopen weken weer mijn dagelijkse beslommeringen opgepakt, zoals de wandeling in het Hakuna bos, rommelmarkt , mijn haartjes die gestaag doorgroeien en rond bamjeren met mijn zelfgemaakte kleren in het centrum van Heerlen, (kleren kijken en passen bij de H&M, Miss Etam, Zara en andere winkels).![]()
De datum 9 juni as wordt voor mij spannend, want dan hoop ik de oorspronkelijke ''Hakuna'' te kunnen zien. Op een rommelmarkt in Brunssum, want ik verwacht haar daar, maar zij mij niet.
oh god, die arme vrouwquote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:59 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Alles is ruimschoots goed gekomen en de soep werd achtraf gezien toch niet zo heet gegeten als ze werd opgedient.
Heb afgelopen weken weer mijn dagelijkse beslommeringen opgepakt, zoals de wandeling in het Hakuna bos, rommelmarkt , mijn haartjes die gestaag doorgroeien en rond bamjeren met mijn zelfgemaakte kleren in het centrum van Heerlen, (kleren kijken en passen bij de H&M, Miss Etam, Zara en andere winkels).![]()
you don't sayquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:54 schreef mrPanerai het volgende:
- vrouwen stalken op rommelmarkten
- autistisch persoon
- zelf kleren maken
- Hakuna bos
- problemen met omgevingsgeluiden
.... Het lijkt me zo een kloon van FusionFreak
Daar is nooit een geheim van gemaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:54 schreef mrPanerai het volgende:
- autistisch persoon
- zelf kleren maken
- Hakuna bos
^^ Hier gaat het fout!quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef -Hakuna- het volgende:
ik ben afgelopen nacht in een leegstaand pand geweest
Mogelijk gemaakt met overheidssubsidiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:54 schreef mrPanerai het volgende:
- autistisch persoon
- zelf kleren maken
- Hakuna bos
Dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Fijn dat alles goed is gekomen, maar misschien kan je er eens over nadenken dat onbekende mensen stalken echt heel creepy is. Serieus, niet doen.
Dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Fijn dat alles goed is gekomen, maar misschien kan je er eens over nadenken dat onbekende mensen stalken echt heel creepy is. Serieus, niet doen.
Als man vrouwen kleren passen bij h&m is ook best apart. Als verkoper lig je dan toch dubbelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:57 schreef Isabeau het volgende:
En hoe is de relatie tussen jou en buurvrouw? Heb je je excuses aangeboden, zoals je van plan was? En welke hulp heb je nu?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:59 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Welke foto's? Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:09 schreef Seven. het volgende:
Is de originele Hakuna ook de vrouw van de foto's?
Die ja. Zoek Fusionfreak z'n posthistory maar eens op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef Lienekien het volgende:
De originele Hakuna. Je bedoelt die Hakuna Hakuna noemde?
Ok, jij snapt dus niet dat ik wel snap dat Hakuna en FF een en dezelfde zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die ja. Zoek Fusionfreak z'n posthistory maar eens op.
Ik zou hem al die opzet niet toedichten. Ik denk dat het er in zijn hoofd en zijn wereldje nogal anders uitziet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hakuna weet gewoon precies wat hij moet zeggen om topics vol reacties te krijgen. Het woningbouwspektakel is weer afgezwakt, dus hoe zullen we nu weer aandacht krijgen? Laten we maar weer beginnen over die vrouw en de stalkneigingen, gegarandeerd reacties.
TS is gewoon een aandachtshoer en weet precies hoe hij de aandacht moet krijgen. Positief of negatief, dat maakt niet uit, als hij maar het middelpunt is.
Van het ene drama het volgende drama in, hij doet het erg goed. Ook in andere topics probeert hij alle aandacht naar zichzelf krijgen.
Ik hoop dan ook dat hij zaken zwaar overdrijft om die aandacht te krijgen. (ik hoop het oprecht)
Straks komt hij met dat hij even was vergeten te vermelden dat hij alsnog ruzie kreeg met de buurvrouw, maar dat hij haar een bedreiging toe heeft gezwaaid en dat ze nu rustig is.
Of nog leuker, dat de buurvrouw hem bedreigd heeft maar dat hij niks durft te melden bij de woningbouw gezien zijn positie.
Ach, aan de andere kant zorgt hij altijd voor popcorntopics
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hakuna weet gewoon precies wat hij moet zeggen om topics vol reacties te krijgen. Het woningbouwspektakel is weer afgezwakt, dus hoe zullen we nu weer aandacht krijgen? Laten we maar weer beginnen over die vrouw en de stalkneigingen, gegarandeerd reacties.
TS is gewoon een aandachtshoer en weet precies hoe hij de aandacht moet krijgen. Positief of negatief, dat maakt niet uit, als hij maar het middelpunt is.
Van het ene drama het volgende drama in, hij doet het erg goed. Ook in andere topics probeert hij alle aandacht naar zichzelf krijgen.
Ik hoop dan ook dat hij zaken zwaar overdrijft om die aandacht te krijgen. (ik hoop het oprecht)
Straks komt hij met dat hij even was vergeten te vermelden dat hij alsnog ruzie kreeg met de buurvrouw, maar dat hij haar een bedreiging toe heeft gezwaaid en dat ze nu rustig is.
Of nog leuker, dat de buurvrouw hem bedreigd heeft maar dat hij niks durft te melden bij de woningbouw gezien zijn positie.
Ach, aan de andere kant zorgt hij altijd voor popcorntopics
Dat gevoel heb ik ook bij Gulmez, men hapt zo graag hier.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:02 schreef NotYou het volgende:
Ik weet niet meer wat ik grappiger vind: fusionfreak of alle reacties op 'm.
Wat moet jij een enorm kloteleven hebben, dat je je continu op het randje moet begeven om een beetje spanning te houden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:59 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen maandag ook weer begonnen met mijn dagelijkse beslommeringen na twee weken vakantie, alleen heet dat dan werken....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:59 schreef -Hakuna- het volgende:
Was je ook liever een wereldvreemde, werkloze travestiet geweest?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:45 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen maandag ook weer begonnen met mijn dagelijkse beslommeringen na twee weken vakantie, alleen heet dat dan werken....
Klinkt aanlokkelijk. Het schijnt dat je van alles uit kunt vreten, en als het je allemaal teveel wordt schiet je in cheatmode. Je roept 'jamaar ik ben niet goed bij m'n hoofd' en alles wordt voor je opgelost...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:08 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Was je ook liever een wereldvreemde, werkloze travestiet geweest?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar is nooit een geheim van gemaakt.
ik heb ook nog wat anders uit te vreten dan alleen maar fok-aliassen op te volgenquote:
Daar moest ik dus ook een beetje aan denkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:45 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen maandag ook weer begonnen met mijn dagelijkse beslommeringen na twee weken vakantie, alleen heet dat dan werken....
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:08 schreef -Hakuna- het volgende:
grote markante senioren hoekwoning met fraai uitzicht, lift en 3 slaapkamers en maar slechts 244 euro huur hoef te betalen.
Iets met "huurgewenning" las ik ergens anders in het topic, dus het zal wel kale huur zijn, hoewel het voor iemand met de inkomenspositie van TS vrij weinig uit zal maken, want de huurtoeslag compenseert het anders wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:09 schreef sweetlady-o het volgende:
[..], heb je de huurtoeslag er al vanaf getrokken of is dat dat de 'kale' huur?
Wat wil huurgewenning zeggen dan? Want ik sta op het punt te gaan haten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iets met "huurgewenning" las ik ergens anders in het topic, dus het zal wel kale huur zijn, hoewel het voor iemand met de inkomenspositie van TS vrij weinig uit zal maken, want de huurtoeslag compenseert het anders wel.
Haten op FF.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:13 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Wat wil huurgewenning zeggen dan? Want ik sta op het punt te gaan haten.
Dat als je buiten je schuld moet verhuizen, de huurprijs van de oude woning geleidelijk (in 5 jaar) wordt opgehoogd tot de huurprijs van de nieuwe woning.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:13 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Hij zat in een hele goedkope huurwoning die hij moest verlaten wegens sloop, hij werd dus in feit verplicht duurder te gaan wonen, en in zulke gevallen is er vaak sprake van huurgewenning, dan ga je niet in een keer de volle mep betalen, maar bouw je langzaam op van je oude huurprijs naar een nieuwe huurprijs, maar wel wat sneller dan de standaard x % per jaar die je anders hebt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:13 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ah dank je.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zat in een hele goedkope huurwoning die hij moest verlaten wegens sloop, hij werd dus in feit verplicht duurder te gaan wonen, en in zulke gevallen is er vaak sprake van huurgewenning, dan ga je niet in een keer de volle mep betalen, maar bouw je langzaam op van je oude huurprijs naar een nieuwe huurprijs, maar wel wat sneller dan de standaard x % per jaar die je anders hebt.
Ja dat wist ik en iedereen haat op FF, je bent juist apart als je het niet doet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Haten op FF.Overigens zit op huurtoeslag wel 'n maximum. Je kunt dus niet iets gaan huren waar je 2000 E/maand voor betaalt en dan denken dat de belastingdienst wel even 1800 E lapt, bij wijze van spreken.
Zal ze fijn vinden. Je buurvrouw zal ook wel blij zijn met de afloop.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:59 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Als ie maar niet denkt dat Venlo ook wel een mooie stad is om te wonen. Goedkoop appartement naast mij gaat namelijk weer verhuurd worden. FFUUUUUUquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal ze fijn vinden. Je buurvrouw zal ook wel blij zijn met de afloop.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als ie maar niet denkt dat Venlo ook wel een mooie stad is om te wonen. Goedkoop appartement naast mij gaat namelijk weer verhuurd worden. FFUUUUUU
Zeg het hier dan nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als ie maar niet denkt dat Venlo ook wel een mooie stad is om te wonen. Goedkoop appartement naast mij gaat namelijk weer verhuurd worden. FFUUUUUU
Zou FF zijn rijbewijs al hebben?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Haten op FF.Overigens zit op huurtoeslag wel 'n maximum. Je kunt dus niet iets gaan huren waar je 2000 E/maand voor betaalt en dan denken dat de belastingdienst wel even 1800 E lapt, bij wijze van spreken.
Ik hoop stiekem dat er een ambtenaar meeleest, die nog even goed naar zijn Wajong kijkt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Liever niet, tenzij jij hem onder verantwoording neemt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:09 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat er een ambtenaar meeleest, die nog even goed naar zijn Wajong kijkt.
Hoop liever stiekem dat er een vrouw met (heel) lang haar meeleest en denk..wow die man vind ik well leuk om nader kennis mee te maken. Zij mag gerust ouder als mij n zijn. Als zij maar geen kindeen heeft, slank is en uiteraard heel lang haar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:09 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat er een ambtenaar meeleest, die nog even goed naar zijn Wajong kijkt.
De Prullenbak?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
En daar is hij weer, geen enkele inhoudelijke reactie, maar een nieuw onderwerp waar lekker veel over gepost kan worden.
Aandacht![]()
![]()
Zou dit topic niet eens naar een ander subforum moeten?
gewoon op slot... TS mag een dagboek kopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |