Zo voel ik me nu hiertwitter:jochemmyjer twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 20:59:00Ik zit nu in een stilte-coupé in de trein! Benieuwd of ik t ga volhouden! reageer retweet
Nopequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is hij door naar de volgende ronde?
Hij was leuk, trouwens Bloed, Zweet en Tranen is best wel een leuk programma.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Winnaar van Popstars en gister inderdaad bij Bloed, Zweet en Tranen
Het kon me niet echt boeienquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij was leuk, trouwens Bloed, Zweet en Tranen is best wel een leuk programma.
En ik woon niet in een woonwagen of tokkie-wijk
Ik vond de muziek niet eens erg, ik vond alleen de opzet niet zo leuk met die hotseatquote:
Ik vond alles erg eraan...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond de muziek niet eens erg, ik vond alleen de opzet niet zo leuk met die hotseat
betekend nog niet dat je geen tokkie bentquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij was leuk, trouwens Bloed, Zweet en Tranen is best wel een leuk programma.
En ik woon niet in een woonwagen of tokkie-wijk
Dat inderdaad ook. Komt niet eerlijk over tegenover de kandidaten die als eerst in de uitzending moeten optredenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond de muziek niet eens erg, ik vond alleen de opzet niet zo leuk met die hotseat
De familie Flodder woonde ook best aardigquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
betekend nog niet dat je geen tokkie bent
Klopt, maar ik ben echt geen tokkie hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
betekend nog niet dat je geen tokkie bent
Iedereen weer blijquote:
Ik hoop dat je vrouwelijk bentquote:
quote:
*checkt...quote:
Dat scheelt alweerquote:
GElukkig... het ligt dus niet aan mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
snap het ook niet, veruit de beste tot nu toe
Dat...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Als ze het uit haar tenen moet halen, is dit denk ik wel het beste wat ze kan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Is het misschien dat zij zo makkelijk kan zingen en veel beter kan en dus beoordelen ze haar anders?
Wat moet je anders zeggen? och, deed maar watquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze het uit haar tenen moet halen, is dit denk ik wel het beste wat ze kan.
Ik was nerveus is meestal de geijkte smoes.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat moet je anders zeggen? och, deed maar wat
In de halve finale is dat niet meer te doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was nerveus is meestal de geijkte smoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |