quote:Op woensdag 24 april 2013 19:00 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Jan-HenkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jammer dat hij destijds uit de serie geschreven is![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Jij kan trouwens beter inpakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Hij sloeg wel duidelijk mis in filmpje 3!quote:Op woensdag 24 april 2013 19:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jan-Henk![]()
![]()
Jammer dat hij destijds uit de serie geschreven is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat precies,quote:Op woensdag 24 april 2013 12:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Mee eens, het waren alleen nog maar momenten. Als je bijvoorbeeld al die stukjes die ik op YouTube had gezet achter elkaar zou zien, dan had je nog het gevoel naar een topserie te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:50 schreef Frey het volgende:
Dat hoofd ook echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een heer met stijl
Het is ook echt een geweldig moment.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Kenden we alquote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef maily het volgende:
Ben weer ff hier om jullie op te vrolijken!!
http://www.marktplaats.nl(...)eizoen-een-gtst.html
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jan-Henk![]()
![]()
Jammer dat hij destijds uit de serie geschreven is
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Jij kan trouwens beter inpakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 01:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Ja dat is schrikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:56 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8:WTF? Hij was nog helemaal gezond bij de bruiloft van Anita en Rik. Ik wist niet dat hij doodging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond hem altijd een heel leuk personage
-_-
Klopt jaquote:Op donderdag 25 april 2013 14:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
En wéér een missende exterieur shot-overgang moment (wat een begrip): Aflevering 928, op 19:40.
Arnie denkt bij zichzelf dat het zijn probleem is wat er scheelt tussen hem en Remco en je hoort de overgangstune spelen, maar de opname loopt door en je ziet Reinout in de lach schieten waarna een zwart beeld volgt. Wut
Truequote:Op donderdag 25 april 2013 16:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Klopt jaOpmerkelijk, maar ook erg leuk om te zien vind ik
Ik denk het wel ja, het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat er twee versies van zo'n aflevering bestaan. En eerlijk gezegd vind ik dat soort foutjes ook wel leuk om te zienquote:Op donderdag 25 april 2013 16:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
TrueMaareh, denk je dat het zo ook is uitgezonden? Een paar afleveringen eerder was er ook al zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |