quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:28 schreef Frey het volgende:
Seizoen 8:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:43 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat is wat de serie nog een klein beetje hoog houdt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Frey op 24-04-2013 00:40:02 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:22 schreef Koosnaam het volgende:
seizoen 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind wiet eigenlijk ook wel een leuke rol op het ogenblik.quote:
O nee, nu krijgen we weer zo'n flamewars van team "Vroeger" en team "Nu".quote:Op woensdag 24 april 2013 09:00 schreef Kaat38 het volgende:
Al begrijp ik de lol van alle boxen/dvd's van vorige seizoenen maar zou daar een aparte topic kunnen komen? Zoiets als terugpraten voor delen gtst?
Dat inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2013 09:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
O nee, nu krijgen we weer zo'n flamewars van team "Vroeger" en team "Nu".
Om enig gedoe te voorkomen: er is een apart topic wat uitsluitend gaat over de huidige reeks, en waar niet gepraat wordt over de oude seizoenen etc.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:00 schreef Kaat38 het volgende:
Al begrijp ik de lol van alle boxen/dvd's van vorige seizoenen maar zou daar een aparte topic kunnen komen? Zoiets als terugpraten voor delen gtst?
Eens rustig gelezen, maar dit is toch wel heel erg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Verdomme, te laatDie advertentie gaat heel het internet over, móet gewoon een Marktplaats Klootzak van hier zijn
[..]
Gaat heel het internet over; 260587 x gezien.![]()
![]()
Mee eens, het waren alleen nog maar momenten. Als je bijvoorbeeld al die stukjes die ik op YouTube had gezet achter elkaar zou zien, dan had je nog het gevoel naar een topserie te kijken.quote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik denk dat we wel redelijk op 1 lijn zitten, het gaat mij echter te ver om de periode 2005-2010 nog 'goed' te noemen. Hoewel er toen af en toe een korte spannende piek voorbij kwam was het zoals je zegt huis, tuin en keukensoap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik hoop dat ze er wat van weten te brouwen..quote:Op woensdag 24 april 2013 15:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Binnenkort een nieuwe rechercheur! In de 2013 serie dan hè.Ik volg nu alleen de Bouwhuisjes nog, die scènes zijn nog goed. Binnenkort komt daar een zekere verhaallijn bij. (uit de promo)
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:34 schreef Frey het volgende:
Even een audiofragment hiervan gemaakt hoor, want ik krijg er gewoon een brok van in mijn keel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://www.gtstfanclub.nl(...)ronde/#comment-50617
Oh, ik bedoelde die poll. Die link is (per ongeluk) naar mijn comment.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 23:06 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, dat zal best.
Een aantal dingen zijn me wel heel goed bijgebleven.
Zo weet ik nog, dat ik echt in spanning was toen Ludo een pistool richtte op het hoofd van Bowien.
En ik bijna niet kon wachten tot het weekend weer voorbij was! Maar dit was denk ik in seizoen 9?
quote:Op woensdag 24 april 2013 08:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:50 schreef Frey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |