De offers die een mens soms moet brengen. Sterkte.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:08 schreef BaajGuardian het volgende:
In de wetenschap moeten ze ook dingen testen die ze eigenlijk niet willen testen, maar dan weten ze ook dat het erg is.
kusje erop graag.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De offers die een mens soms moet brengen. Sterkte.
de koning heeft geen meningquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:15 schreef Ali Salami het volgende:
Ben benieuwd wat ie er zelf van vindt, kan me niet voorstellen dat hij het echt als een meesterwerkje ziet
[ afbeelding ] De W van Willem [ afbeelding ]
Geweldig, wat een leuke tekst!!quote:
Als Rutte het een mooi lied vindt, en dat vindt-ie, dan vindt Alexander dat ook, vermoedelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de koning heeft geen mening
rappers zijn vaak knetterstoned als ze lyrics bedenken he.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:34 schreef sp3c het volgende:
man wat erg die clip
en de W van stampot eten snap ik ook niet ... en ik eet graag stampot
Wortelstamppotquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:34 schreef sp3c het volgende:
man wat erg die clip
Het is stamppot, met 2 p's dus. Overigens staat dat ook verkeerd gespeld in de tekst van het koningslied hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:34 schreef sp3c het volgende:
man wat erg die clip
ik eet het ... ik schrijf er geen boeken overquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is stamppot, met 2 p's dus. Overigens staat dat ook verkeerd gespeld in de tekst van het koningslied hoor.
met klapstukquote:
Dit. 'Daar sta je dan' ... Alsof het een zielig mannetje is. Een zeer typisch Nederlands nummer is het -> Kut en inspiratieloos dus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit broddelwerkje van Ewbank is geen geschenk voor de koning maar een regelrechte belediging van de koning. Wat een aanfluiting is dit zeg.
Niet alleen is het taalkundig rampzalig, is het niveautje rijmelarij van een sinterklaasgedicht, het meest trieste vind ik nog dat het enorm pretentieuze teksten bevat maar in werkelijkheid nietszeggendheid ten top. Het heeft de diepgang van een rubberboot.
Om over het getutoyeer naar de koning maar te zwijgen, en het feit dat ze hem lekker "gezellig" Willem noemen terwijl hij zelf al in het interview heeft aangegeven niet met die naam door het leven te willen gaan.
Die kansloze rap maakt het vervolgens af. Werkelijk waar bedroevend als dit de smaak en het niveau van de gemiddelde Nederlander zou moeten vertegenwoordigen.
Het zegt ook genoeg over de artiesten dat hen alle taalfouten en het gebrek aan kwaliteit gedurende de productie niet is opgevallen trouwens.
ik geloof niet dat ze op ip adres checken bij de Telegraafquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:32 schreef DarkSkywise het volgende:
Studentenlied inmiddels op nummer 3 met 16% en nog maar één procentje verwijderd van nummer 2!
(Wat een afgang voor Ewbank.![]()
![]()
)
*kuch*incognito venster*kuch*quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:38 schreef DarkSkywise het volgende:
RTL-lied:
Ze checken trouwens wél, want ik krijg nu meteen de score en kan niet meer stemmen (hoewel nog wel met een andere browser).
15 miljoen mensen kloon... op zich wel leuk... beetje slijmerig.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Dat RTL lied is wel heel erg oubollig zeg, vooral die stijl van zingen.
Nee, het is niet echt eerlijk, want het nummer van de studenten is pas later toegevoegd samen met dat van Vlemmix. Die andere nummers staan er dus al langer op en hadden dus een voorsprong.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:37 schreef DarkSkywise het volgende:
Nee, maar dat geldt voor ieder nummer, dus dan is het toch weer een beetje eerlijk.
Aantal stemmen: 30683
1. Koningin van alle mensen van RTL: 35%
2. Oranje Boven van André van Duin: 17%
3. Je bent een Koning van studenten: 16%
4. Zo Mooi Als Jij van de 3JS?: 10%
5. Het officiële Koningslied van Ewbank: 10%
6. Het koningslied van Dries Roelvink: 7%
7. Koninklijk Nederland van Johan Vlemmix: 5%
Hier stemmen: http://www.telegraaf.nl/
Des te mooier als die studenten dan toch nog nummer 2 of 1 halen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:47 schreef Jian het volgende:
Nee, het is niet echt eerlijk, want het nummer van de studenten is pas later toegevoegd samen met dat van Vlemmix. Die andere nummers staan er dus al langer op en hadden dus een voorsprong.
Dat halen we echt nog wel in.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is niet eerlijk! Er is al heel veel gestemd voor dit lied er bij kwam.
die pikken het wel op als ze zin hebben - kan me niet voorstellen dat ze hier nog niks van hebben meegekregenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:23 schreef Deetch het volgende:
Kunnen we het ook niet ergens bij powned kwijt, die hebben ook nog een flinke aanhang toch?
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:58 schreef DarkSkywise het volgende:
True, maar de media kunnen het dan toch wat lastiger negeren.
Update: Bij 32919 stemmen heeft Dries Roelvink inmiddels een procentje verloren aan Zo Mooi Als Jij, de stand is verder nog gelijk. Spanning en sensatie op de Fok!-zaterdagmiddag!
de poll op www.telegraaf.nl voor het beste koningsliedquote:
Ik geef ze een goeie kans. Ik denk namelijk dat het in menig kroeg heel vaak gedraaid gaat worden, in tegenstelling tot die moeder aller draken. Radio luisteren doe ik nauwelijks, maar ik kan me voorstellen dat veel zenders ook lekker tegen dat lied aan willen schoppen en daarom het amateuralternatief veel gaan draaien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:57 schreef Flurry het volgende:
Ach, het is maar een poll op de telegraaf.nl... zou het leuker vinden als iedereen dat liedje gewoon gaat draaien en die jongens 't live op tv mogen spelen binnenkort - dikke middelvinger naar de muziekindustrie en vóór creativiteit en nieuwe media - zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |