Euh...je gaat een prijs maken in bed?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ow, ik ga snel een prijs maken. Even m'n thee opdrinken en dan snel richting bed. Moet er weer bijzonder vroeg uit morgen....
wauw, dat sla ik niet af. Ik wil je er best wat voor geven ook!quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Twinky ik zag laatst dat je wat leesvoer wou hebben over hardlopen meer voor beginners. Ik heb deze http://www.runnersweb.nl/(...)oor-elke-loper-2.htm en deze http://www.bol.com/nl/p/b(...)en/1001004011500347/ die je van mij wel mag hebben. Ze liggen hier toch maar in een la.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou je erover begint, ik heb nog een Start to Run gidsje liggen. Nieuw in plastic, van Voorjaar 2012, toen ik de cursus heb gedaan. Als je wilt, Twinky, wil ik die wel meenemen. Jij woont in Utrecht toch? Ik werk er. Is vast iets te regelen![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik gok op Gooische Atletiek Club of zo
Ik zit nog gewoon achter de laptop in de woonkamer....quote:
Geeft niet hoor, sommige mensen kunnen het nou eenmaal niet zonder beeldenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zit nog gewoon achter de laptop in de woonkamer....
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee, wordt mijn eerste keer! Ik zocht een evenement in die periode, liefst op zaterdag, en toen kwam ik die tegen. En aangezien ik een treinabonnement heb naar Utrecht, is het voor mij maar een klein stukje met de tram. Dus waarom niet, gewoon eens proberen
Collega van mij heeft 'm(ijsselsteinloop) een aantal keer gelopen, hij heeft 'm mij aangeraden(ik loop de 5k)quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:07 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
zag ik ja! vaker geweest? Is het een leuk evenement?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, sommige mensen kunnen het nou eenmaal niet zonder beelden
quote:Op zondag 21 april 2013 07:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
Three Peaks Mountain Race...awesome! Verslag volgt
Wat een goed idee!quote:Op zondag 21 april 2013 07:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]ben benieuwd! Niet toevallig een camera op je hoofd gehad?
quote:Op zondag 21 april 2013 07:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILER: Daar gaat ze een zoveel schoonheid heb ik nooit gezienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Voor de zekerheid wel meenemenquote:Op zondag 21 april 2013 08:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Wedstrijddag![]()
Moet ik zelf voor bevestiging van het startnummer zorgen?
quote:Op zondag 21 april 2013 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik minuten hoor denk ik tegenwoordig gelijk aan een afstand
42 minuten = 7KM
Ik ga er van uit dat die aanslagen niets met een marathon op zich te maken hebben, maar meer met een random evenement met veel composure.quote:Op zondag 21 april 2013 09:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Laten we hopen dat de grote marathons gevrijwaard blijven van gekken
Mooie plek ook om te lopen.quote:Op zondag 21 april 2013 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik ben vorige keer doorgelopen tot 45 minuten geloof ik omdat ik per se die 7 wilde halen, ook al was Renate klaar met d'r lesje.
45.09 was het:
[ afbeelding ]
Ik hoop de wat kleinere ook. 1 explosie meemaken in Enschede is genoeg.quote:Op zondag 21 april 2013 09:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Laten we hopen dat de grote marathons gevrijwaard blijven van gekken
En om 10:00 op Eurosport, voor degene die Nederlandstalig commentaar wiltquote:
Haha vorige week motiveerde het mij nogal om juist te gaan lopen. Kwam tijdens het kijken echt in een 'running mood' en wilde eigenlijk juist zo snel mogelijk naar buitenquote:Op zondag 21 april 2013 09:34 schreef hatsaflats het volgende:
Als ik die ga kijken red ik het noooit om op tijd een rondje te lopen vandaag. Vanmiddag moet ik nog joggen ook
Klopt. Het is jammer dat ik om 10:45 uur de fiets moet stappen om naar Hilversum te gaanquote:Op zondag 21 april 2013 09:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
En om 10:00 op Eurosport, voor degene die Nederlandstalig commentaar wilt
Vaak komt er ook wat achtergrond informatie voorbij. Locatie, renners, techniek, whatever. Vind ik ook interessantquote:Op zondag 21 april 2013 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat heb je voor commentaar bij een marathon nodig? Ze gaan rennen en degene die als eerste over de streep komt wint
Ik had de auto gepakt naar de Loonse & Drunense duinen en dáár een rondje gemaakt.quote:Op zondag 21 april 2013 09:22 schreef Levitas het volgende:
Zo, lekker ontbijtje naar binnen gewerkt, even een stukje van de marathon van Hamburg kijken (die van Londen neem ik zometeen op) en ondertussen klaar maken om te gaan lopen. Alleen zijn de bananen opEn dat is een beetje het ritueel voor het lopen: Een stukje fruit.
Rondje van 11,3 km (7 miles) door de polder, stukje door het bos, stukje woonwijk. Hele mooie route uitgestippeld
[ afbeelding ]
Voor degene die een beetje bekend zijn in omgeving Waalwijk: Helemaal rechts, dat groene, is Loonse & Drunense Duinen.
Helaas nog geen zonnetje te zien hier, maar het is ook nog vroeg
Ze vertellen soms wel interessante dingen, en anders vertellen ze wel iets over de beelden in de omgevingquote:Op zondag 21 april 2013 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat heb je voor commentaar bij een marathon nodig? Ze gaan rennen en degene die als eerste over de streep komt wint
Ik wil ook wel naar buiten (niet zo graag als gisteren, maargoed), maar er zit te weinig tijd tussen finish marathon en naar de trein moeten.quote:Op zondag 21 april 2013 09:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
En om 10:00 op Eurosport, voor degene die Nederlandstalig commentaar wilt
[..]
Haha vorige week motiveerde het mij nogal om juist te gaan lopen. Kwam tijdens het kijken echt in een 'running mood' en wilde eigenlijk juist zo snel mogelijk naar buiten
Kan ook, maar daar ken ik de weg he-le-maal niet. Ik zit sowieso al ruim 20 minuten in de auto naar deze locatie, dus dan is de duinen qua vervoer geen probleem. In deze wijk al heel vaak post moeten bezorgen, dus best wel bekend. En besefte me de laatste keer werken dat het ook wel eens een hele mooie looproute zou kunnen zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik had de auto gepakt naar de Loonse & Drunense duinen en dáár een rondje gemaakt.
Erg benieuwd naar jouw veslag.quote:Op zondag 21 april 2013 07:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILER: :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jep, ze zien ze er beter uit dan op de foto's van de site. Ik blijf benieuwd naar de praktijk ervaringquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Arquero het volgende:
[..]
Inderdaad
Had je de foto's trouwens gezien van de flesjes?Shit... Dan komt er weer niets van mijn beroepsproduct en mijn ontwerpplan.quote:Op zondag 21 april 2013 09:04 schreef YUR het volgende:
Ik zit naar de start van de Hamburg Marathon te kijken![]()
op de zender NDR
Om half 10 is de London Marathon op Eurosport en BBC!
Maar bedankt voor de info![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |