Het scheelt dat ik er niet zoveel hebquote:
zag ik ja! vaker geweest? Is het een leuk evenement?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik loop dan ook, maar dan de 10km
Plak ze'm aan je mobielquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja godver, ik heb geen telefoon. Kut eengezinswoning.
Geen idee, wordt mijn eerste keer! Ik zocht een evenement in die periode, liefst op zaterdag, en toen kwam ik die tegen. En aangezien ik een treinabonnement heb naar Utrecht, is het voor mij maar een klein stukje met de tram. Dus waarom niet, gewoon eens proberenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:07 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
zag ik ja! vaker geweest? Is het een leuk evenement?
SPOILER: verslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:29 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, weer thuis en wel, even lekker bijlezen hier. Dank jullie wel voor alle felicitaties! Het voelt als een klein abonnementje op de 5e plaatsStefanovic83 ook goed gedaan en alle anderen die ik vergeet ook
![]()
Even voor de analytici onder jullie: http://www.endomondo.com/workouts/179185914/2924303
En weer eens een bekertjemet 1.33 km mijn uurrecord verbeterd!
Goed man, top!SPOILER: verslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, weer thuis en wel, even lekker bijlezen hier. Dank jullie wel voor alle felicitaties! Het voelt als een klein abonnementje op de 5e plaatsStefanovic83 ook goed gedaan en alle anderen die ik vergeet ook
![]()
Even voor de analytici onder jullie: http://www.endomondo.com/workouts/179185914/2924303
Leuk verslagSPOILER: verslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en echt een zeer strakke tijd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
![]()
Mooi! gefeliciteerd!SPOILER: verslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook voor de andere prestaties van vandaag die ik voorbij heb zien komen!![]()
Zeker, liep op de terugweg een stuk soepeler! Nee, ik had een donkerblauw shirt aan, de nummer 3 liep in oranjequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Stefanovic83 het volgende:
goed man![]()
Windje was wel pittig jaMaar ook weer lekker warm op de terugweg, vond ik wel fijn. Had je een oranje shirt aan?
dat probleem heb ik zo opgelost. Ik heb ook geen intercom, ik heb niet eens een deurbel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja godver, ik heb geen telefoon. Kut eengezinswoning.
Coolquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:49 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
dat probleem heb ik zo opgelost. Ik heb ook geen intercom, ik heb niet eens een deurbel.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:49 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
dat probleem heb ik zo opgelost. Ik heb ook geen intercom, ik heb niet eens een deurbel.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Man, wat loop jij toch lekker hardSPOILER: verslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt top gedaan. Ik ken de omgeving goed (ben een dorpje verderop geboren en getogen: Zegveld) en kan me de wind in de vlakke polder dus heel goed voorstellen.
En nu duimen voor de ROPA![]()
Vers van de pers. Ik heb dezelfde zender opstaanquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik heb ook al geen muurlampjes!
hier hangt ie zo
[ afbeelding ]
Oh maar dat kan ook goed! Ik wilde de wc-rolhouder nog als mogelijkheid voorstellen, maar dat is gelukkig niet nodigquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik heb ook al geen muurlampjes!
hier hangt ie zo
[ afbeelding ]
Ik heb wel een enorm coole wc rol houder.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh maar dat kan ook goed! Ik wilde de wc-rolhouder nog als mogelijkheid voorstellen, maar dat is gelukkig niet nodig
SPOILER: @MDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOLquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:28 schreef hatsaflats het volgende:
Mr. Jummy heeft er nog maar twee:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:30 schreef streamnl het volgende:
Er is weer netjes gelopen door alle Fokkers
InderdaadSPOILER: @MDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je de foto's trouwens gezien van de flesjes?
is zoquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:32 schreef hatsaflats het volgende:
Dat vind ik ook fijn aan grote evenementen, je kunt een al dan niet vrij grove schatting maken van waar je ergens in het deelnemersveld gaat eindigen en of je nu 400e of 401e bent maakt geen drol uit.
Met die kleine wedstrijdjes ligt het er maar net aan wie er wel/niet meedoet. 2 weken geleden werd ik 12e van de 23 vrouwen jonger dan 35, terwijl ik vorig jaar met dezelfde tijd 6e van de 21 was geworden. Al werd ik vorig jaar op de 5km 7e van de 33 en zou ik dit jaar met dezelfde tijd ook weer 7e zijn geworden (met mijn doorkomsttijd op de 5km dit jaar was ik 3e geworden).
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:46 schreef GotC het volgende:
Nou, ik had nog wat foto's gemaakt van afgelopen zondag. Helaas v/d lopers maar tot de 15km, daarna had ik wat beters te doen![]()
Op de meeste foto's staan teamgenoten van Yur, dus die heb ik even achterwege gelatenMooie foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
Jep, netjes hoor! Ik inderdaad 5e geworden, winnaar gewoon onder het uurquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef Stefanovic83 het volgende:
Heujjj uitslag van vanmiddag staat online. Mijn tijd was 51.01. Daarmee had ik 86 heren voor me, 58 achter me. Slechts 3 dames voor me, 51 achter me. Ik ben tevreden!
Ik loop al een paar weken geen (bewuste) PR's meer. Alleen afstand per week gaat minimaal omhoog. Nu m'n lichaam gewend is aan het 3 keer per week lopen, ga ik de afstand per week wat opschroeven, door eerst de LDL afstand per week te verhogen, en daarna de hersteldag wat langer doen. Uiteindelijk 2x8km en LDL (opbouwend naar 20).quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:58 schreef Quoi het volgende:
Levitas, klinkt bekend.
Nu ik 2 weken niet loop, kan ik ook even terugkijken. Besef me nu dat het de afgelopen anderhalf jaar best doorjakkeren was. Van het ene PR naar de volgende, elke week weer. Het hád iets rustiger gekund met eens een keertje wat minder snel een weekje.
Aan de andere kant: de opbouw was in vergelijking met anderen heel erg geleidelijk. En wedstrijdjes: Ithem! Als ik straks alleen "gewoon" weer kan lopen zal ik daar wat meer van gaan genieten...
Joehoe!! Ik kom morgen m'n prijs ophalenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:16 schreef slacker_nl het volgende:
Gup gaat door voor een autovrije loop! GAC is idd Gooise Atletiek Club, sterker nog, ze organiseren de Spieren voor spieren Hilversum City Run.
Ow, ik ga snel een prijs maken. Even m'n thee opdrinken en dan snel richting bed. Moet er weer bijzonder vroeg uit morgen....quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Joehoe!! Ik kom morgen m'n prijs ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |