Toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jullie moeten die shit refreshen, dat is allang weg.
Dan heb een half uur gedoucht, ga je nog snel op Fok! kijken, is er niets gebeurd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:40 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ga douchen, zal je zien dat het spektakel wordt.
Uren geleden was het al 60-70%quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:40 schreef Martin-Ssempa het volgende:
ze moeten toch nu wel meer dan 2/3 van de huizen gecleared hebben of zijn ze nog bezig?
was ook waar ik aan dachtquote:
Wacht dan op z'n minst even op de perscoquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:40 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ga douchen, zal je zien dat het spektakel wordt.
Remember, no russian!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:41 schreef DeParo het volgende:
Vanavond misschien maar weer eens COD gaan spelen![]()
.
Waar woon jij?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:41 schreef DeParo het volgende:
.
Gewoon een oud oma'tje onder schot gehouden en zit nu achter het zolderraam ofzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:41 schreef MaxMark het volgende:
Niemand, in het hele afgesperde gebied, heeft 911 gebeld met de mededeling dat ze de verdachte hebben gezien. Of hij heeft zich heel erg goed verstopt op een vaste plek, of hij was allang uit het afgezette gebied ontsnapt voordat ze gingen zoeken.
In the Walking Dead heb je stealth zombies die je niet aan ziet komenquote:
CODquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:41 schreef DeParo het volgende:
.
Religekkiestwitter:BloombergNews twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 23:39:15Secretary Kerry says U.S. in “direct confrontation with evil” as manhunt continues in hometown | http://t.co/AUyYHR3GF8 reageer retweet
vrouwen poepen niet hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:41 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Dan heb een half uur gedoucht, ga je nog snel op Fok! kijken, is er niets gebeurd.
Moet je opeens keihard schijten, dan komt het vuurgevecht echt
Jongen, Mobile Fok! kan gewoon op de wc hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:41 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Dan heb een half uur gedoucht, ga je nog snel op Fok! kijken, is er niets gebeurd.
Moet je opeens keihard schijten, dan komt het vuurgevecht echt
Dat was echt te matigquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
In the Walking Dead heb je stealth zombies die je niet aan ziet komen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef sp3c het volgende:
ik vind het wel teleurstellend dat ze nog steeds niet gewoon random ergens een huis hebben doorzeefd omdat het zich verdacht zou hebben opgesteld ofzo
Ik had vanavond eigenlijk Ghost Recon Future Soldier op het programma staan, maar zit de hele dag al op Fok! en CNNquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:41 schreef DeParo het volgende:
.
grappige is vooral dat jij je er heel druk over kan maken dat het er wel in staat maar mij het eigenlijk niet kan boeien als het er niet in staat... je laat je wel lekker kennen he?quote:
Die 20 minuten duren wel erg langquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wacht dan op z'n minst even op de persco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |