Volgens mij is hij helemaal niet bekend in Watertown.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:04 schreef hijweer het volgende:
Volgens mij zit ie al lang ergens 3 staten verderopJe gaat toch niet naar je "hometown" zoeken. Eerste plek waar ze je gaan zoeken. Tenzij ie het voorbereid heeft, een kelder heeft en ingeslagen voor 3 weken. Nee hij zit al heerlijk ergens anders in zijn zwarte mercedes.
Trouwens raar dat de politie niet mocht zeggen dat ie zwart was, maar die reparateur zei dat ie zwart was
omfg i didnt seequote:
Dit is de 4e keer dat ik hem zie ofzo, en steeds valt het me op dat die pet zijn ogen net wel/net niet bedektquote:
Het is toch niet zijn 'hometown'?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:04 schreef hijweer het volgende:
Volgens mij zit ie al lang ergens 3 staten verderopJe gaat toch niet naar je "hometown" zoeken. Eerste plek waar ze je gaan zoeken. Tenzij ie het voorbereid heeft, een kelder heeft en ingeslagen voor 3 weken. Nee hij zit al heerlijk ergens anders in zijn zwarte mercedes.
Trouwens raar dat de politie niet mocht zeggen dat ie zwart was, maar die reparateur zei dat ie zwart was
Bubbaquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jezus dat zwarte spook daar achterin
dat is de vermomde bomberquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahahaha wtfquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Only bacon and donutsquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:06 schreef sp3c het volgende:
hun searches waren niet fruitfull!!!
duh ... dat lusten die agenten niet![]()
Waarschijnlijk is dat de verdachtequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:07 schreef StateOfMind het volgende:
Die negerin lijkt wel een omgebouwde kerel.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:07 schreef AMDB het volgende:
Waarom moeten er altijd 20 mensen achter staan die niks te melden hebben?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:07 schreef StateOfMind het volgende:
Is een Fembotquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:07 schreef StateOfMind het volgende:
Dat is in alle Amerikaanse (het continent) landen zo, heb ik de indruk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:07 schreef AMDB het volgende:
Waarom moeten er altijd 20 mensen achter staan die niks te melden hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |