Het wordt steeds gekkerquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef Strani het volgende:
Ondertussen schijnt er in Williamsburg een vliegtuig een gebouw binnengevlogen te zijn. Kan ook een klein vliegtuigje zijn natuurlijk. Of helemaal niet waar.
Zou wel geniaal zijn ergensquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, hij is bekend als de White Hat Guy, dus iedereen verwacht dat hij nu iets anders heeft natuurlijk, dus heeft ie toch zijn witte pet weer gepakt, geniaal
Hoe zit het met jou dan? Heb jij geen baard?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:21 schreef rakotto het volgende:
Sinterklaas is ook een Jihadist. De kerstman ook. Karl Marx ook. Iedereen met een baard of snor.
Heeheee dat ben ik leukquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
die pot pindakaas
[ afbeelding ]
Volgens internet een klein vliegtuigje (Cessna), en 1 dode.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef Strani het volgende:
Ondertussen schijnt er in Williamsburg een vliegtuig een gebouw binnengevlogen te zijn. Kan ook een klein vliegtuigje zijn natuurlijk. Of helemaal niet waar.
zou wat zijn als je hem ineens gewoon in exact dezelfde kleren met rugzak achter zo'n swat team aan ziet rennenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, hij is bekend als de White Hat Guy, dus iedereen verwacht dat hij nu iets anders heeft natuurlijk, dus heeft ie toch zijn witte pet weer gepakt, geniaal
Juist, ik lees net hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens internet een klein vliegtuigje (Cessna), en 1 dode.
Bij het vliegveld neergestort.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef Strani het volgende:
mijn foutquote:
Met die randmongool weet ik niet of dit nou serieus is of nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef iBenny het volgende:
In een reactie op de gebeurtenissen in Boston, heeft Justin Bieber aangegeven dat hij hoopt dat de dader een 'Belieber' is.
Zou me niet eens verbazenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef iBenny het volgende:
In een reactie op de gebeurtenissen in Boston, heeft Justin Bieber aangegeven dat hij hoopt dat de dader een 'Belieber' is.
Unabomber was 17 jaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Ties02 het volgende:
Weet iemand toevallig het record voor de langste manhunt?
Die wordt ook steeds gekker.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef iBenny het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |