Er zullen altijd azijnzeikers zijn die je nooit zal kunnen pleasen. Maar ik denk wel dat het mogelijk is om iets te maken waar toch wel 95% van de bevolking om zijn minst mee kan leven.quote:Op zondag 21 april 2013 11:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dit bestaat simpelweg niet. Het lied was bij voorbaat al gedoemd te falen, je kunt nooit iedereen pleasen.
Marco Borsato veel haters?quote:Op zondag 21 april 2013 11:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat valt te betwijfelen. De man mag dan veel fans hebben. Hij heeft nog veel meer haters. Beter was iemand gekozen die niet zoveel negativiteit kan los maken.
Net als de PVV ook meer stemmen haalt dan het CDA, maar dat het aantal mensen dat de PVV haat vele malen groter is.
Brabanders die vinden dat ze een eigen volkslied nodig hebben, hebben sowieso geen recht meer om kritiek te hebben op landelijke aangelegenheden.quote:Op zondag 21 april 2013 11:03 schreef Khaleesi het volgende:
On a sidenote: "Brabant" van Guus Meeuwis was ook een mooi volkslied geweest maar haalde het ook niet. Dat was tienduizend maal beter dan dit Koningslied.......
Dude, het was gewoon een ludieke actie.quote:Op zondag 21 april 2013 11:21 schreef OEM het volgende:
[..]
Brabanders die vinden dat ze een eigen volkslied nodig hebben, hebben sowieso geen recht meer om kritiek te hebben op landelijke aangelegenheden.
Dit. Dat was goed genoeg geweest.quote:Op zondag 21 april 2013 11:12 schreef Lastpost het volgende:
Zo zuur ben ik dan ook weer niet dat ik het per definitie af zou schieten omdat ik niets met het koningshuis en dergelijke verspillingen van geld heb.![]()
Als het gewoon een doorsnee Marco Borsato nummer geworden was had ik er ook niets op tegen. Prima melodie, makkelijke teksten en heerlijk mee te bleren als je wat op hebt. Top recept voor zo'n dag toch?
Ik vond hem nog best leuk.quote:
Dat "Je bent een Koning"lied (Ewbank geeft die studenten op z'n FB nog even een sneer overigensquote:Op zondag 21 april 2013 11:12 schreef Lastpost het volgende:
Zo zuur ben ik dan ook weer niet dat ik het per definitie af zou schieten omdat ik niets met het koningshuis en dergelijke verspillingen van geld heb.![]()
Als het gewoon een doorsnee Marco Borsato nummer geworden was had ik er ook niets op tegen. Prima melodie, makkelijke teksten en heerlijk mee te bleren als je wat op hebt. Top recept voor zo'n dag toch?
Vind van niet... Geen lekkere tekst om mee te bleren, overgang naar rap. Verkeerd tempo, refrein dat je ook niet meezingt in een dronken bui etc.quote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat Koningslied (Ewbank geeft die studenten op z'n FB nog even een sneer overigens) voldoet prima vind ik dan (en ben niet de enige die dat vindt).
Jamai, koelkastschimmelquote:
Ik bedoelde "Je bent een Koning" volgens mij ben ik nog dronken ofzo.quote:Op zondag 21 april 2013 12:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vind van niet... Geen lekkere tekst om mee te bleren, overgang naar rap. Verkeerd tempo, refrein dat je ook niet meezingt in een dronken bui etc.
Vrijwel ieder Guus Meeuwis, Frans Bauer en Marco Borsato nummer is na 2 keer horen al grotendeels mee te zingen, kan ik van deze niet zeggen.
Dit. Hoop dat dat nr. het 'wordt'. Knap werk van twee amateurs.quote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat "Je bent een Koning"lied (Ewbank geeft die studenten op z'n FB nog even een sneer overigens) voldoet prima vind ik dan (en ben niet de enige die dat vindt).
Het is alleen niet "waardiger" dan het ex-officiële lied. En tutoyeert ook.quote:Op zondag 21 april 2013 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit. Hoop dat dat nr. het 'wordt'. Knap werk van twee amateurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |