Wie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
Ik zie toch wel potentie. Kunnen ze ein-de-lijk Main Street van hun troon stoten.
Whisky, wijn, bier, ik lus het allemaal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
kan, maar ik hou niet van wijn. Dan liever bier
Uhuh zet 6 jochies bij elkaar, doe ze leuke kleren aan, laat ze samen zingen en je hebt een groep, altijd raak.quote:
Bestaat dat nog dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
Ik zie toch wel potentie. Kunnen ze ein-de-lijk Main Street van hun troon stoten.
Oeh gelukkigquote:
die gaan winnen als het betekend dat ome john hier flink geld mee gaat verdienenquote:
Dan niet meer van die rare dingen zeggenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Whisky, wijn, bier, ik lus het allemaal.
Ome John is niet bij dit programma betrokkenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die gaan winnen als het betekend dat ome john hier flink geld mee gaat verdienen
Dat is alles na de brachiosaurusquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
Ondertussen zie ik de hond van Pisces vastgeplakt voor me.
Mainstreetquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
We hebben toch al dat andere jongensbandje, waar ik de naam steeds van vergeet, die Nederlandse.
Mainstreet?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
We hebben toch al dat andere jongensbandje, waar ik de naam steeds van vergeet, die Nederlandse.
Die ja!quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
Mainstreet
Ik hoorde ze vandaag voor het eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |