Wendtquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, het zal ook niet de laatste zijn. Hoe je het ook went of keert, of je het ermee eens bent of niet. De VS is in veel landen niet zo subtiel bezig. Dat veroorzaakt reacties.
Ja inderdaad, maar zouden die aanvallen stoppen als ze zich zouden terugtrekken?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, het zal ook niet de laatste zijn. Hoe je het ook went of keert, of je het ermee eens bent of niet. De VS is in veel landen niet zo subtiel bezig. Dat veroorzaakt reacties.
Met harde tepels in een strak shirtje I Stand With Bostonquote:
Ja, te vroeg. Motieven blijven vaag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:28 schreef Nielsch het volgende:
Is het al te vroeg om dit onder moslimterrorisme te scharen?
Mag ik al sarcastisch zeggen: Ieslam ies vrede!
Hoeveel is er in Nederland al gebeurd?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:29 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Gelukkig is Wilders zo beschaafd tegenover het buitenland
Ik ken weinig studenten die geld krijgen van hun oom en/of zus. Ze zullen wel gewoon werken hè:')quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:26 schreef IrCute het volgende:
Ik snap niet dat ze beide geen contact meer hadden met hun oom en zus? Wie heeft er al die jaren voor ze gezorgd en hoe komen ze aan geld?
Mister Woolseyquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:27 schreef Kirov het volgende:
twitter:trish_regan twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 22:17:43"This is clearly an Islamic Jihadist attack" Former CIA Dir Woolsey to @AJInsight and me on @BloombergTV #Boston reageer retweet
meh, die islamietjes kunnen snel radicaliseren...quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, te vroeg. Motieven blijven vaag.
Vooral de jongere broer lijkt niet in het verhaal te passen... en ook bij de oudere lijkt er iets anders aan de hand te zijn.
Nee. Maar ik denk dat je eerder in Jemen moet zoeken en niet in Tsjetsjenië. Jahar lijkt via het internet geradicaliseerd te zijn, het Engelstalige al-Qaeda-magazine is uit Jemen afkomstig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:28 schreef Nielsch het volgende:
Is het al te vroeg om dit onder moslimterrorisme te scharen?
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Shawn het volgende:
Volgens een video die eerder gepost is in dit topic wordt in de laatste editie van het AQAP-magazine uitgelegd hoe je een snelkookpan-bom moet maken.
AQAP = Al-Qaeda op het Arabisch schiereiland.
Zou wel verklaren waarom niemand de aanslagen opëist. AQAP is namelijk niet op de hoogte van het feit dat een lone wolf hun advies in het magazine heeft opgevolgd. En de lone wolf is voortvluchtig.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
meh, die islamietjes kunnen snel radicaliseren...
Meh, die Nederlanders zijn snel met vooroordelenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
meh, die islamietjes kunnen snel radicaliseren...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met harde tepels in een strak shirtje I Stand With Boston
De plaatselijke supermarkt word wel is beroofd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:30 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hoeveel is er in Nederland al gebeurd?
een lone wolf? hoe bedoel je dat preciesquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zie het eerder als een lone wolf
die ook moslim is
Helaas weet niemand datquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Zou iemand even een update kunnen plaatsen wat de situatie is nu?
Of tenminste uitleggen wat die oude man vanmiddag nou er mee te maken had.
Niets.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:31 schreef TheDutchguy het volgende:
Zou iemand even een update kunnen plaatsen wat de situatie is nu?
Of tenminste uitleggen wat die oude man vanmiddag nou er mee te maken had.
BRUINS!!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/cs8Tys0kJUX6iLK0fytxag--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en(...)82820.jpg]afbeelding[/url] ]
ik neem aan een losstaand incident, dat dit een idee van de twee broers was, zonder invloed van een grotere organisatiequote:Op vrijdag 19 april 2013 22:31 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
een lone wolf? hoe bedoel je dat precies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |