quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Waarom dat dan?!quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Anne het volgende:
Voor de geïnteresseerden trouwens: Het huis waar we naar zijn wezen kijken een dikke week terug is inmiddels niet interessant meer. Ze hebben de garage namelijk afgebroken.
Denk aan je hart.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef 2cv het volgende:
Morgen even een koppeling uit een BX trekken + het stuurhuis (stuurbekrachtiging) vervangen.
Mijn spieren zullen me dankbaar zijn
quote:
Staat een brommertje uit 74 op marktplaats met een "scheurtje" in de tank, de verkoper heeft het spul erbij en voor 150 euro lijkt het me wel een leuke dealquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:47 schreef Sounddragon het volgende:
Zou ik alleen gebruiken indien het een tank betreft die je niet meer nieuw kunt kopen; hij moet er tóch onderuit, en zo duur zijn die dingen nou ook weer niet.
Mobyletjequote:Op zaterdag 20 april 2013 03:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Staat een brommertje uit 74 op marktplaats met een "scheurtje" in de tank, de verkoper heeft het spul erbij en voor 150 euro lijkt het me wel een leuke deal
felicitaartjes Balkoniaquote:
Snap ook nooit zo goed dat mensen de onderdelen erbij hebben om de boel te repareren, maar dat dan niet doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mobyletje![]()
Heeft mijn moeder nog gehad vroeger; kun je erg hard laten lopen![]()
Ik zou kijken of het niet gewoon te lassen is.. tankcure is om roest te behandelen, niet om scheurtjes mee te dichten.
Geinig, mijn moeder heeft er ook eentje gehad!quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mobyletje![]()
Heeft mijn moeder nog gehad vroeger; kun je erg hard laten lopen![]()
Ronal heeft/had ook van dat spul.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:18 schreef Alfisti het volgende:
Zijn denk ik Borbets of Azev's, deep dish heten die dingen geloof ik.
Ik zie erg veel cabrio's rijden. Beetje zon en iedereen wil weer een cabrioquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zie mijn edit
Trouwens, zijn die Z4's in de uitverkoop ofzo? Net 4 tegen gekomen
Thanks!quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:18 schreef Alfisti het volgende:
Zijn denk ik Borbets of Azev's, deep dish heten die dingen geloof ik.
edit: borbet's dus: http://www.borbet.de/de/p(...)Deckel.php?history=2
quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dit!
Ik ben blij dat Anne haar agenda zo voor elkaar heeft
Dan ben jij superwoman denk ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:31 schreef Anne het volgende:
[..]Ik heb geen agenda
!
De hummeltjes van lipje zijn over precies 2 maandjes ook alweer aan de beurt!
quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:31 schreef Anne het volgende:
[..]
De hummeltjes van lipje zijn over precies 2 maandjes ook alweer aan de beurt!
dus de verkoper zegt dat hij slecht loopt?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Dat is alsnog wel te doen, haal dinsdag voor 150 een 2005 fox op, als die goed lopen zijn ze aardig waarde vast
eerst kruimels maken bij Duvel en XMquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]Taert ende geback!
![]()
@Paal: mooi toch! Kom maar op met de Aero
Badass.quote:
privé vraag.quote:
Kinderkamer!quote:
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 21:40:26Ach, wat leuk! Zanger Rinus heeft Ons zijn eigen #Koningslied gestuurd: "Honing, honing, honing, Willem-Lex wordt onze Koning." reageer retweet
nee ik zat in het café het was half 6 voor ik thuis wasquote:
gooi hem wegquote:Op zondag 21 april 2013 02:02 schreef 2cv het volgende:
Verder sleutelen aan die godvergeten tering BX(Één of andere geestelijk gehandicapte heeft een stuk karton voor de grille gepropt en wat sensoren gebypassed waardoor er iets in het blok stuk is en er olie in de koelvloeistof komt. Nu kan ik een ander blok er in schroeven
![]()
![]()
Franse fiasco's
![]()
![]()
)
slopen die stokbrodenquote:
raam opendoen , kan ie lekker naar buitenquote:Op zondag 21 april 2013 12:51 schreef Anne het volgende:
Zit ik lekker op het terras te genieten van het zonnetje, doen ze het zonnescherm omlaag![]()
.
Poezzie hangt ook weer in de vensterbank. Het wordt weer zwaar tijd voor een tuin.
Ja. En dan over een half uurtje kan ik hem van de straat af schrapenquote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
raam opendoen , kan ie lekker naar buiten
gewoon vervangen tot je een kat hebt die er wel mee kan omgaanquote:Op zondag 21 april 2013 12:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. En dan over een half uurtje kan ik hem van de straat af schrapen.
Of hij is gejat.
Ah, dure poes?quote:Op zondag 21 april 2013 12:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. En dan over een half uurtje kan ik hem van de straat af schrapen.
Of hij is gejat.
Nu ie wat ouder is, wordt het wat minderquote:
Dit danquote:Op zondag 21 april 2013 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
Minos is helemaal niet raar![]()
[ afbeelding ]
Ragdoll -> Flapdrollquote:Op zondag 21 april 2013 13:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Dit dan!
[ afbeelding ]
Ook een bekend gezicht.
wow dat die beesten zo duur zijnquote:Op zondag 21 april 2013 13:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu ie wat ouder is, wordt het wat minder. Maar nog steeds wel iets waard, zie ik:
http://www.marktplaats.nl(...)ater&categoryId=1930
Allememachies.quote:Op zondag 21 april 2013 13:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu ie wat ouder is, wordt het wat minder. Maar nog steeds wel iets waard, zie ik:
http://www.marktplaats.nl(...)ater&categoryId=1930
quote:Op zondag 21 april 2013 16:27 schreef Paladijn het volgende:
wtf. Over niet afgemaakte 'reparaties' van brommers gesproken
V&A / [TK] Bouwpakket Ferrari 1:12 deels gebouwd
En maar zeiken dat de economie op zijn reet ligtquote:hij ligt nog op mijn werk.
quote:Op zondag 21 april 2013 17:58 schreef Barcaconia het volgende:
Vannacht is er een intercity door mijn slaapkamer gereden aan mijn kop te voelen. Heel vreemd.
Schopje treinentopic.quote:Op zondag 21 april 2013 17:58 schreef Barcaconia het volgende:
Vannacht is er een intercity door mijn slaapkamer gereden aan mijn kop te voelen. Heel vreemd.
Ik ben Alpine fan, kijk daar ook eens rondquote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Paladijn het volgende:
scherp!
Trouwens SD (en eventueel anderen die er meer vanaf weten, ik flipper normaliter een van 50 euro in mijn auto, maar gezien de goede kwaliteit van de radio in de mx5 kijk ik eens verder)
Ik heb een nieuwe radio nodig voor de Saab (versteker/goede boxen zitten er nog wel in) en heb momenteel de pioneer 8400bt op het oog:
[ afbeelding ]
Doet in principe wat ik wil (SD kaart voor de muziek, weinig knoppen/gaten aan de voorkant en groen of blauwe kleur), maar ik vroeg me af of er meer opties waren. Enige nadeel aan deze radio lijkt te zijn dat de draaiknop nog wel eens af wil breken wat ietwat vervelend is gezien vrijwel alles daarmee aangestuurd wordt
150-200 euro is wel zo'n beetje de limiet aan het budget
Had je wel een oranje hesje aan?quote:Op zondag 21 april 2013 17:58 schreef Barcaconia het volgende:
koffie en water zijn mijn medicijnen geweest vandaagquote:Op zondag 21 april 2013 18:47 schreef Barcaconia het volgende:
Geslaagd inderdaad. Geen oranje hesje. Wel koffie en ibuprofen
Alpine had ik al naar zitten kijken, maar die hebben geen radio's met geheugenkaart... zit ik weer vast aan CD's of usb.quote:Op zondag 21 april 2013 18:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben Alpine fan, kijk daar ook eens rond
Gebruik je die BT ook? Ik zou een Parrot nemen, dan heb je veel meer keuze aan HU's
Hmkay, kan idd ook niks met een SD kaart vinden.quote:Op zondag 21 april 2013 20:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alpine had ik al naar zitten kijken, maar die hebben geen radio's met geheugenkaart... zit ik weer vast aan CD's of usb.
En parrotmeuk zit erbij in dacht ik, maar gebruik ik toch niet. Bellen in de auto leidt af, handsfree of niet en je hebt eigenlijk altijd wel achtergrondruis.
Voel jij je wel helemaal lekker ?quote:
heb je door kunnen slapen?quote:
Bourgondische stijl... wel een washandje en servet klaar leggenquote:Op maandag 22 april 2013 09:14 schreef Anne het volgende:
Ik heb vanochtend een vorkje in mijn tas gestopt; Nergens meer te vinden.
How duh peep ga ik nu mijn fruitsalade opeten.
Is er geen keuken in het bedrijf? Pak je daar toch een vorkje?quote:Op maandag 22 april 2013 09:14 schreef Anne het volgende:
Ik heb vanochtend een vorkje in mijn tas gestopt; Nergens meer te vinden.
How duh peep ga ik nu mijn fruitsalade opeten.
Geen keuken in dit bedrijf. Onze kantine is behoorlijk droeftoeterig. Ik ga er dan ook nooit heen.quote:Op maandag 22 april 2013 09:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Is er geen keuken in het bedrijf? Pak je daar toch een vorkje?
Zojuist bij de koffieautomaat: "Ja, de printer is kapot, en de airco heeft het ook al begeven. De harde schijf van de airco is kapot".
Hij bedoelde denk ik de printer.
dan heb je de koffie ook niet nodigquote:
Oh zo.quote:Op maandag 22 april 2013 09:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen keuken in dit bedrijf. Onze kantine is behoorlijk droeftoeterig. Ik ga er dan ook nooit heen.
Ik drink bijna nooit koffie, ben ik wel een mens?quote:
Een mens ben je vast wel, maar geen goed functionerend mens denk ik dan.quote:Op maandag 22 april 2013 09:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Oh zo.
Naja hier is op elke verdieping in het gebouw wel een klein keukenblok te vinden, dus bestek genoeg..
[..]
Ik drink bijna nooit koffie, ben ik wel een mens?
Mjah, knoppies zijn er om te gebruiken, de een eist wat meer van zijn HU als de ander, vandaar dat ik die Parrot radio wel kewl vind; die gaat al een beetje die kant opquote:Op zondag 21 april 2013 21:33 schreef Paladijn het volgende:
Op zich ben ik niet eens zo veeleisend, maar op een of andere manier wordt je doodgegooid met radio's die je niet wilt (teveel knoppen, opties die niet nodig zijn... remote 'voor op het stuur' etc.)
Waarschijnlijk bouw ik over een jaar of 2 wel een android tablet als de nexus 7 in twee DIN slots, die aansluiten op de versterker, OBD2 en klaar... connected device aan boord met fatsoenlijke besturing en alle vrijheid om programma's te installeren die doen wat ik wil.
* Paladijn droomt nog wat weg bij instappen, zeggen wat je wilt luisteren tijdens de rit en het device maakt een playlist voor je klaar.
Dit idee zegmaar, alleen dan zonder alles te uploaden naar googleh:
Ik red me prima af en toe een bakje thee.quote:Op maandag 22 april 2013 09:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een mens ben je vast wel, maar geen goed functionerend mens denk ik dan.
"slet 2" wordt het dan toch?quote:Op maandag 22 april 2013 09:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, knoppies zijn er om te gebruiken, de een eist wat meer van zijn HU als de ander, vandaar dat ik die Parrot radio wel kewl vind; die gaat al een beetje die kant op![]()
Dat glass idee gaat nog wel effe duren denk ik, en ik zou de mijne 'slet' noemen
Ja, choco hebben we hier ook uit de automaat. De thee is niet echt lekker (poedertroep).quote:Op maandag 22 april 2013 09:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik red me prima af en toe een bakje thee.
Of chocomel
Waarom?quote:
Wie A zegt..quote:
Naja, de koffie hier is niet bepaald te zuipen. Die choco komt hier niet uit de automagge, maar is gewoon een zakje poeder met heet water mengen.quote:Op maandag 22 april 2013 09:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, choco hebben we hier ook uit de automaat. De thee is niet echt lekker (poedertroep).
Mooie schijnbeweging!quote:Op maandag 22 april 2013 10:14 schreef Anne het volgende:
We hebben trouwens nog een jarige, vandaag.Gefeliciteerd M5
![]()
!
die witte (of die blondequote:
ik denk niet dat SD daar iets mee heeftquote:
Ik denk het ook nietquote:Op maandag 22 april 2013 11:04 schreef lipje het volgende:
[..]
ik denk niet dat SD daar iets mee heeft
ook geen extreem grote walging?quote:
Neuj, die dingen moeten er ook zijn, en een goede hoest heb ik al een maandje of 2, dus lamaarquote:Op maandag 22 april 2013 11:44 schreef lipje het volgende:
[..]
ook geen extreem grote walging?
nog interesse in een goede hoest?
Definitely met.quote:Op maandag 22 april 2013 12:18 schreef Duvel het volgende:
Met of zonder groene rochel?
Waarom is dat koningskutlied nog steeds op de radio eigenlijk?!
hoe is het met je pootje?quote:Op maandag 22 april 2013 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuj, die dingen moeten er ook zijn, en een goede hoest heb ik al een maandje of 2, dus lamaar
groene rochels zijn okequote:
Ik ze me behoorlijk kut (quote:Op maandag 22 april 2013 15:02 schreef Anne het volgende:
Wat een lul joh!
Man zet vriendin op A2 uit auto bij ruzie
Jankende vrouw van de vangrail oppikkenquote:Op maandag 22 april 2013 15:30 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik ze me behoorlijk kut () voelen als ik die vrouw was.. Ik zie het al voor me; een jankende vrouw op de vangrail, je zou er medelijden mee krijgen.
En die man had ik dan direct gedumpt.
Je kwam een gele kanarie tegen? Of heb ik wéér een dubbelgangster?quote:Op maandag 22 april 2013 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan me er idd ook wel wat bij voorstellen, zat ooit op een haar van een vriendin tijdens de vakantie op Station Keulen Hbf uit de trein te mikkenEn 2cv heeft ooit eens een laatse waarschuwing gekregen na een buzzybee meeting dat als ie nog iets zou zeggen dat ie dan kon kiezen, de eerste bushalte of station eindhoven
Wat deed je in Herzogenrath zonet Anne?
Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat er iemand anders in de wereld hier in zou willen rijden.quote:Op maandag 22 april 2013 15:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kwam een gele kanarie tegen? Of heb ik wéér een dubbelgangster?
quote:Op maandag 22 april 2013 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat er iemand anders in de wereld hier in zou willen rijden.
[ afbeelding ]
Dan was het een andere Limburgse met een smaakgebrek O:) (was wel een vrouw die als enige instaptequote:Op maandag 22 april 2013 15:48 schreef Anne het volgende:
[..]!
Daar was ik nog niet eens op gekomen. Maarre, verkeerde doodskop op de motorkap. Het moet deze zijn:
[ afbeelding ]
Het is ook mijn smaak niet meerquote:Op maandag 22 april 2013 15:59 schreef Barcaconia het volgende:
Sorry Anne, maar wat een walgelijke auto
Minder goed als gehoopt, is aan het genezen, dus bij elke klipscheet hebbik nu kramp, en dat is niet grappigquote:
Die Venoms verneuken nog meer als de tupperwarequote:Op maandag 22 april 2013 15:59 schreef Barcaconia het volgende:
Gelukkig maar, want ik werd echt een beetje bang van die arme Honda'squote:Op maandag 22 april 2013 16:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is ook mijn smaak niet meer. Geef mij maar gewoon een bijna standaard VTEC:
[ afbeelding ]
Té-ring.quote:Op maandag 22 april 2013 15:52 schreef Anne het volgende:
Het zijn wel dezelfde sideskirts als van de eerste metamorfose.
[ afbeelding ]
ik naar de voordeur. Staat er niemandquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een bijna standaard VTEC:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 april 2013 15:59 schreef Barcaconia het volgende:
Vervelend, die belletje-trek figurenquote:
wat wil je je krukas werkt maar voor de helftquote:Op maandag 22 april 2013 18:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Goh meneer de monteur, er zit een rare tik in de motor
[ afbeelding ]
Ik heb hetzelfde mailtjequote:Op maandag 22 april 2013 17:01 schreef Barcaconia het volgende:
Bah, mijn Wester Union rekening geblokkeerd, die ik niet heb Of ik even mijn inloggegevens op een Russische-maar-toch-Nederlandstalige website wil invullen die vol spelfouten staat.
Vraagt de directeur van Wester Union via een mailtje aan mij.
Altijd vervelend als dat gebeurd. Meteen maar even alles invullen, ben ik daar weer van af.
Drijfstanglager is een beetje ingelopen, kan hij oud mee wordenquote:Op maandag 22 april 2013 18:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, ok! Dan zal het wel betrouwbaar zijn denk ik. Dankje.quote:
Ah, das zo'n motor met EDS-techniek aan boord.quote:Op maandag 22 april 2013 18:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op maandag 22 april 2013 18:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ah, ok! Dan zal het wel betrouwbaar zijn denk ik. Dankje.
Terug naar binnen stouwen, dichtnaaien en over vier weken nog eens langskomen voor de nacontrolequote:Op maandag 22 april 2013 18:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
^^quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan me er idd ook wel wat bij voorstellen, zat ooit op een haar van een vriendin tijdens de vakantie op Station Keulen Hbf uit de trein te mikkenEn 2cv heeft ooit eens een laatse waarschuwing gekregen na een buzzybee meeting dat als ie nog iets zou zeggen dat ie dan kon kiezen, de eerste bushalte of station eindhoven
Wat deed je in Herzogenrath zonet Anne?
wtf. Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 22 april 2013 18:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
metaal moeheid, los gelopen tap einden, gebrek aan smering, te veel toeren. lager uitgelopen met als gevolg extra ruimte op de stang en dat hij door de krachten gewoon breektquote:
hij had aan die opel bestuurder gevraagd om een keer naar zijn tectyl te kijkenquote:
Tectyl of geen tectyl, rotten doet ie als de ziekte.quote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef densmee het volgende:
[..]
hij had aan die opel bestuurder gevraagd om een keer naar zijn tectyl te kijken
er zat misschien nog een laagje tectyl was de koets bij elkaar hieldquote:Op maandag 22 april 2013 21:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tectyl of geen tectyl, rotten doet ie als de ziekte.
Leg er wat c4 onder.quote:
Kijk, dát is bazenspeelgoedquote:
Welke ? Ik heb nu 2 van die Franse fiasco's he ...quote:Op maandag 22 april 2013 01:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik probeer van nederland een mooier land te maken. help eens mee en gooi die bak weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Dat kan ik mij echt niet meer herinnerenquote:Op maandag 22 april 2013 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
En 2cv heeft ooit eens een laatse waarschuwing gekregen na een buzzybee meeting dat als ie nog iets zou zeggen dat ie dan kon kiezen, de eerste bushalte of station eindhoven
Game of Thrones met Neerlands tietenrots Carice van Houten natuurlijk!quote:
Ik ben je tegemoet gekomenquote:
daar was toch de kermis?quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:15 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij heeft Cambuur gewonnen... er staan nogal wat mensen te zingen op het plein momenteel
ook goedemorgenquote:
Ja opa.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:55 schreef Paladijn het volgende:
Kermis was t/m gisteravond, dat is gelukkig ook over
Maar niet zozeer vanwege lawaai, meer dat een shitload jongeren over de weg loopt, supermarkten eerder dicht gaan en wat haantjes van de politie rondrijden op hun motor
Dit sloeg helemaal niet op jou. Ik had gewoon zin om die smiley te posten, ik kan me niet eens meer herinneren wat je geschreven had!quote:
Goh meneer de monteur, er zit een rare tik in de motorquote:Op maandag 22 april 2013 18:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
creemers, mecha concorde groene lijn, atlas copco, airpressquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
Kan iemand een paar merken opnoemen voor een goede compressor?
Nergens.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:53 schreef powerflux het volgende:
zeg, waar kan ik vinden hoeveel geluid mijn auto mag maken?
Het moet wel ergens bekend zijn, er wordt immers voor bekeurd.quote:
amper metal, amper christopher lee, wat wil je hier mee zeggen?quote:
Teruglezen. Stuk of 6 postjes.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:10 schreef Duvel het volgende:
OK, waarmee, voordat ik feliciteer met iets waar ik niet achter kan staan?
quote:
Huh, hoezo?quote:
wezen crossen, hap water genomen en uit met de pret?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:47 schreef ook_gek het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)strand-achtergelaten
Als aanvulling op de op
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:48 schreef densmee het volgende:
als ik met een scania moest rijden zou ik hem ook aansteken
Mercedes.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
Kan iemand een paar merken opnoemen voor een goede compressor?
Nee, dat is Kompressor, hij zoekt Compressor.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 06:40 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen vandaag weer eens naar Tante Anne zwaaien
zitten die daar ook bij jou op kantoor?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:47 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
.
Je kunt ook nog schaapies kijken vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |