En de kat op het spek binden uiteraardquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
mcBacon zou van het beestje houden
serve & protect en al dat moois
Ik ken de film wel, maar het slaat nergens op, het is een filmquote:
Een brug!quote:
Ik pleit voor deze cabron uit de bazenfilm allertijden:quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's heul geen Arnold film.
No Action Hero! Met Arnold in de rol van McBacon!
Kiv mee ze burkers!
rond de kerst waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En de kat op het spek binden uiteraard
En het zijn Ieren he?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:15 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Ik ken de film wel, maar het slaat nergens op, het is een film
De politie in Boston zoekt nog hard naar rechercheurs.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:17 schreef Xan21 het volgende:
Ok nou Los Ballos ik hoor het wel als ze hem doorzeefd hebben
Wie is datquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:11 schreef Shawn het volgende:
https://twitter.com/J_tsar
Tweets zijn op![]()
Hij heeft inmiddels meer dan 40.000 volgers.
je hebt de laatste 4 delen gevolgd en DAT vond je nergens op slaan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:15 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Ik ken de film wel, maar het slaat nergens op, het is een film
Niet nog zo'n **** die al diens tweets gaat posten aubquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:17 schreef sonnyspek het volgende:
Jahar@J_tsar31 december
I meet the most amazing people, spent the day with this Jamaican Muslim convert who shared his whole story with me, my religion is the truth
Het is ook nooit goed, staat er eens geen file.quote:
okquote:
Nee, maar vindt dit wel opvallend.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet nog zo'n **** die al diens tweets gaat posten aub
Ideale plek voor een marathon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Geen filemeldingen door Pater Piemelotquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, staat er eens geen file..
Een keer zei iemand dat tegen mij en die gaat dat wis en waarachtig nooit meer doen, zo denigrerend, krijg er zo weer enorme kriebels vanquote:
Ik niet. Is gelovigen eigen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:19 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, maar vindt dit wel opvallend.
Shoutout to the shootout yo!quote:
Gelukkig is zo'n Humvee best zuinigquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Ook zo slim om al die voertuigen aan te laten staan, wil je een achtervolging plegen mag je eerst tanken
Jimbo weet wie het zegt en waarom.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een keer zei iemand dat tegen mij en die gaat dat wis en waarachtig nooit meer doen, zo denigrerend, krijg er zo weer enorme kriebels van.
quote:
Hij loopt daar gewoon op die onderste foto rechtsvoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:21 schreef AMDB het volgende:
http://www.itv.com/news/u(...)-of-suspects-sister/
Je hebt te veel films gekeken. Maar meer bedekking van het gezicht had best gekund.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:21 schreef Devv het volgende:
Wat ik nooit snap bij dit soort aanslagen, is waarom ze nauwelijks moeite doen om zich onherkenbaar te maken. Als je een bom kunt maken, dan moet je toch ook wel een levensecht gezichtsmasker kunnen maken.
Ik wilde het net zeggen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:22 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Hij loopt daar gewoon op die onderste foto rechtsvoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |