Lijkt me meer 80'squote:Op vrijdag 19 april 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
ik krijg spontaan een begin 90ér jaren flashback door die kleding
geluidenquote:
Vast ook nog wel, als zij in een ghetto lopen worden ze tig keer aangerand. Oh wacht, dat is tegen je zin in. Nee, niet aangerand dus.quote:
Voordat ze 1 noot gezongen hadden?quote:
Dat dus. Ik haat zulke wijven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:38 schreef Greys het volgende:
Ze zijn wel goed, maar de gunfactor hebben ze iig nul komma nul
Of doodle-jumpt met tatoeagenaalden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de hele dag zit te struggelen.
Zijn er mensen die dit zonder beeld kijken dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Je moet er wel beeld bij hebben, dan is het leuk
what????quote:
Anne uit The Voice Kidsquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dit zonder beeld kijken dan?
Echt? Ze doen me aan mezelf denken 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:38 schreef Greys het volgende:
Ze zijn wel goed, maar de gunfactor hebben ze iig nul komma nul
dat laatste denk ik, uit afkeer voor 'normale mensen'.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef Lutte het volgende:
Dit zijn mensen waarvan ik me afvraag; zie je er zo uit omdat je het mooi vindt, of vanwege een enorme drang zo 'anders' te zijn dat je heel doorsnee wordt?
Ik heb geen idee.quote:
Het zijn geen Overtones.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan d'r geen concertkaarten voor kopen?
Lekker rebels toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef Lutte het volgende:
Dit zijn mensen waarvan ik me afvraag; zie je er zo uit omdat je het mooi vindt, of vanwege een enorme drang zo 'anders' te zijn dat je heel doorsnee wordt?
Neequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah. Dat kon je toch aan alles al merken?
Totdat ze een baan hebben, dan zijn ze burgertrutten met twee kinderen, twee auto's en twee minnaars.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
dat laatste denk ik, uit afkeer voor 'normale mensen'.
Echt?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ze doen me aan mezelf denken 20 jaar geleden.
idd, volgens mij is haar stoornis dat ze 3 bakjes friet naar binnen werkt en dan jankend in de hoek van de kamer op krultquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, die blonde is helemaal niet dun genoeg voor een eetstoornis.
Neequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zijn geen Overtones.
(GREYYYYYS heb je toevallig deze al gezien?
)
Ja want anorexia is de enige eetstoornis!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef vencodark het volgende:
Was wel een beetje raar en ordi ja. Eetstoornissen doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Jij vond jezelf toen ook lekker kweeeeeesie en rebels en je zat ook te verkondigen dat je strugglet met een eetstoornis?
Ja, dit is idd gewoon aanzetten tot mass-suicidequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga mezelf uit het raam werpen als dit nog 5 seconden langer doorgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Die 2e vanavond had bulimia met alzheimer danquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja want anorexia is de enige eetstoornis!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef vencodark het volgende:
Yes!! Je moet alles van Candice eigenlijk bekijken/beluisteren, ze is zó goed. Deze is van vorige week en 't is echt een van de beste optredens van Idol ooit. En ik moest meteen aan jou denken want ik denk dat je dit erg zou waarderen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeIk ben The Voice Australie aan het youtuben sinds een paar dagen en nog wat andere Voices maar ik ben nog niet 'bij'. Dank je! Even opslaan voor zo!
Jezus, het was een grapje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja want anorexia is de enige eetstoornis!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:42 schreef Pheno het volgende:
Oh, is dit het koningslied? Nog niet gehoord. Wat mooiNope het koningslied is nog erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
https://www.facebook.com/(...)1651446891411&type=1quote:Kijk die meiden uit hun panty gaan! Rebels Ink zit in team Gordon. Gaan de groepen dan dit jaar X FACTOR winnen?
quote:ook weer super . rtl4 wat zijn jullie weer goed bezig
Mag je daar alleen reageren als je 12 bent?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)1651446891411&type=1
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
diepvriespizza... heb net eigen deeg in de koelkast gezet
quote:
Ik heb helemaal geen chipachtige dingen meer, morgen maar halen om the voice door te komenquote:
uit het niet-verwoeste deel van Enschedequote:
Hetzelfde hierquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik merk wel dat ik steeds afgeleid wordt. het pakt me nog niet echt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:48 schreef Pheno het volgende:
Alsof die mensen speciaal hier voor naar toe komen. Schei toch uit Russische bruidslet.
Ja, mooi hequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:46 schreef Pheno het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)or-muzikale-aanslag/
Riga may we have your votes pleasequote:
Dat hoor jij te wetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
Riga, daar komt die kleuterneuker toch ook vandaan?
wist niet dat je uit letland kwam..quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
Riga, daar komt die kleuterneuker toch ook vandaan?
0 Pointsquote:
Oh man, je maakt mijn dag in 1 zin goedquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:48 schreef Pheno het volgende:
Alsof die mensen speciaal hier voor naar toe komen. Schei toch uit Russische bruidslet.
Doe mij nog zo'n DDOS-aanval op Riga, graagquote:
Dat is zeker zo jaquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe mij nog zo'n DDOS-aanval op Riga, graag
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Die is dus gewoon uitgezet na meedoen aan X-Factor in Letland
next time.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef Uccie het volgende:
Ik kan daar gewoon ook staan...zoveel slechter ben ik niet
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:53 schreef Pheno het volgende:
Mijn hamster neemt een slok vodka om zijn oorpijn te vergeten.
Nee dat is dyson en heel iets andersquote:
Mijn vaderquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef BabeWatcher het volgende:
zijn er nog serieus mensen die naar een winkel gaan voor een telefoonabonnement?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef BabeWatcher het volgende:
zijn er nog serieus mensen die naar een winkel gaan voor een telefoonabonnement?
ditquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef Pheno het volgende:
Ah, hij nog netjes "telecombedrijf" en dan RTL: BOEM KPN-winkel in
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef D. het volgende:
Mensen met een artiestennaam voor ze artiest zijn
Dit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef Pheno het volgende:
Ah, hij nog netjes "telecombedrijf" en dan RTL: BOEM KPN-winkel in
brood en koffie koop ik niet via internetquote:
Gewoon te bestellen! Zelfs Russische bruiden!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
brood en koffie koop ik niet via internet
oh, die met dat sjaaltjequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef iBenny het volgende:
http://seizoen2.thevoiceofholland.com/videos/puck-cyson/
ik heb the Voice nog nooit gezien, voor mij is hij nieuwquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef iBenny het volgende:
http://seizoen2.thevoiceofholland.com/videos/puck-cyson/
Ik heb er ook geen echte melodie in gehoordquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef tonja het volgende:
Lol die vibrato was tering irritant vond ik.
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
Haris moet goed kunnen zingen, dat MOET gewoon
En nu al zo'm emokapselquote:
Den Boschniër.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Een Bosniër met zachte g.... apart
Beetje bleekjes ziet iequote:
gewoon even in klaagbaak kijken, staan genoeg zielige verhalenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef CherryOnTop het volgende:
Zouden jullie ook allemaal een zielig verhaal kunnen vertellen daar?Ik niet. Zou niet weten wat.
en alsnog leuker dan Wendy die vragen stelt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Dat die kandidaten elkaar backstage geforceerd vragen moeten stellen, irritant.
Zou het niet eens willen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef CherryOnTop het volgende:
Zouden jullie ook allemaal een zielig verhaal kunnen vertellen daar?Ik niet. Zou niet weten wat.
eentje uitprinten en meenemenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gewoon even in klaagbaak kijken, staan genoeg zielige verhalen
Lemminkje ervan maken!quote:
Dat ja... ik zit gewoon te grinnikenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij spreekt zijn eigen naam verkeerd uit.
En kijk 'ns aan!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
Haris moet goed kunnen zingen, dat MOET gewoon
Hij heet toch gewoon zoals hij het zegt?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij kan zijn eigen naam niet echt goed zeggen... grappig![]()
Dattesquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef BabeWatcher het volgende:
goede eigen versie maakt hij van dit lied
Dit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Uccie het volgende:
15 jaar geleden had ik wel voor hem gegild
Vooral datquote:
Ik bedoel dat die naam in zijn thuisland anders wordt uitgesproken en dat dat erg komisch isquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heet toch gewoon zoals hij het zegt?
Net als dat er vast Ansjeeeeela's en Angela's zijn?
Of bedoel je het anders?
Was inderdaad verbaasd dat ik je hier zag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ik dit kijk.
Ik ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Uccie het volgende:
15 jaar geleden had ik wel voor hem gegild
Meisjes van 15 moeten dit ook gewoon hebben...het alternatief is Main Streetquote:
Ohquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die naam in zijn thuisland anders wordt uitgesproken en dat dat erg komisch is
De stekker met Gordon gedeeld?quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik ookToen was ik nog voor Jim aan het gillen
Ja, je gunt het ze, maar het is niet aan hen besteed. Maar ze hebben One Direction nog.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meisjes van 15 moeten dit ook gewoon hebben...het alternatief is Main Street
Derde keer pas, stel je niet aanquote:
Die zijn ouder...die neem ik wel overquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, je gunt het ze, maar het is niet aan hen besteed. Maar ze hebben One Direction nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |