Anne uit The Voice Kidsquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dit zonder beeld kijken dan?
Echt? Ze doen me aan mezelf denken 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:38 schreef Greys het volgende:
Ze zijn wel goed, maar de gunfactor hebben ze iig nul komma nul
dat laatste denk ik, uit afkeer voor 'normale mensen'.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef Lutte het volgende:
Dit zijn mensen waarvan ik me afvraag; zie je er zo uit omdat je het mooi vindt, of vanwege een enorme drang zo 'anders' te zijn dat je heel doorsnee wordt?
Ik heb geen idee.quote:
Het zijn geen Overtones.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan d'r geen concertkaarten voor kopen?
Lekker rebels toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef Lutte het volgende:
Dit zijn mensen waarvan ik me afvraag; zie je er zo uit omdat je het mooi vindt, of vanwege een enorme drang zo 'anders' te zijn dat je heel doorsnee wordt?
Neequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah. Dat kon je toch aan alles al merken?
Totdat ze een baan hebben, dan zijn ze burgertrutten met twee kinderen, twee auto's en twee minnaars.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
dat laatste denk ik, uit afkeer voor 'normale mensen'.
Echt?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ze doen me aan mezelf denken 20 jaar geleden.
idd, volgens mij is haar stoornis dat ze 3 bakjes friet naar binnen werkt en dan jankend in de hoek van de kamer op krultquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, die blonde is helemaal niet dun genoeg voor een eetstoornis.
Neequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zijn geen Overtones.
(GREYYYYYS heb je toevallig deze al gezien?
)
Ja want anorexia is de enige eetstoornis!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, die blonde is helemaal niet dun genoeg voor een eetstoornis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |