Ow toevallig heb ik toen net niet gekeken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van de week nog gehoord bij The Voice UK.
Alleen als ik mijn duim in mijn mond doe en heel hard blaas, knap ik.quote:
Ik heb ze weggestuurd, dat gegilquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ze weggestuurd, dat gegil
Ze spelen op tablet in de slaapkamer
Dit dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:50 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind haar te overdreven maar zal wel doorgaan...
Dit is een Curaçaose en dit is geen rap, maar ok.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:50 schreef Stickertje het volgende:
ali b vind dit tuurlijk geweldig, waarom laten ze hem jury zijn? hij vindt vast alleen andere mocro's & rap geweldig
Ik heb het opgenomen. Voelde me kak (en dat was een van de dingen die ik niet had deze weken), dus ben maar gaan slapen na een knal met een rubberen hamer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow toevallig heb ik toen net niet gekeken.
1,5 uur is sowieso genoeg, eigenlijk in elke talentenjacht, jammer ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:51 schreef D. het volgende:
Ik hoop niet dat dit overdreven gedoe de hele 2 uur door gaat
Ik weet wel zeker van niet, maar jullie zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of ik deze opzet wel leuk vind.
quote:
Ik moet nog 2 Voice USes kijken. Nog geen tijd voor gehad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen. Voelde me kak (en dat was een van de dingen die ik niet had deze weken), dus ben maar gaan slapen na een knal met een rubberen hamer.
Gewoon dikquote:
Als het leuk genoeg is kan ik 2 uur wel volhouden, maar Ali B ga ik geen uur vol houdenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1,5 uur is sowieso genoeg, eigenlijk in elke talentenjacht, jammer ja.
Wat is dit voor multiculti danquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh tof, we starten met Ali B. en er komen enkel mixjes en hoofddoekjes langs, multiculti FTW
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
18 jaar? die heeft 18 jaar alleen maar zitten eten zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |