geweldig die webshop chatsquote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
eerst gewoon eens mailen. Dreigen kan altijd later nog.
Ik hoef echt bijna nooit te dreigen en claimen doe ik ook zeer weinig terwijl ik toch best veel koop.
Ik gooi 'em maar eens in de repeat. BIC... doet over het algemeen niet meer aan crazy kortingen tenzij het een speciale actie(week) is. Doorgaans is de maximale korting met coupons gelijk aan de korting die je krijgt door een recommender op te geven, welke 5% bedraagt. Coupons en recommenders zijn niet in combinatie met elkaar te gebruiken. Zodra BIC een speciale actie heeft, vind je dat op de mainsite in zo'n grote announcebalk. Zoals deze:quote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef Miniem het volgende:
Wat is momenteel de hoogste kortingscoupon bij BIC?
quote:Buyincoins | 5 % | Recommender | Nicknames/codes uit signatures en ondertitels FOK!users | N.v.t.
BIC COUPONS stand 20-2-2013
5%THANKS • 5% eenmalige korting
5%eBay2012 • 5% eenmalige korting
5BELLEZA • 5% korting, t/m 28 februari 2013 twee keer te gebruiken
5FeBay2013 • 5% korting, t/m 31 december 2013 twee keer te gebruiken
2Dropper2013 • 2% korting, onbeperkt bruikbaar t/m 31 december 2013
Couponverzamelsites:
www.tjoos.com • www.retailmenot.com • www.chinaprices.ru/coupons.php • www.knoji.com/coupons
Let op! Korting werkt vaak niet op producten die al afgeprijsd zijn of wanneer het om een pre-order gaat.
wat is dat???quote:Op zondag 21 april 2013 21:33 schreef davedavy het volgende:
Net maar even deze gekocht op eBay:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je de beste deal hebt gevonden;). Zou je zo vriendelijk zijn de link erbij willen zetten? Wil er ook wel eentje!quote:Op zondag 21 april 2013 21:33 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
http://item.mobileweb.eba(...)HING&nid=01708368073quote:Op zondag 21 april 2013 22:33 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de beste deal hebt gevonden;). Zou je zo vriendelijk zijn de link erbij willen zetten? Wil er ook wel eentje!
Deze ziet er netjes uit! Ik had er ooit ook een gekocht bij mini maar dat ding was echt waardeloos zegquote:Op zondag 21 april 2013 21:33 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is daar niet over nagedacht danquote:Op zondag 21 april 2013 23:40 schreef shiznuts het volgende:
Vaak kun je uit plaatjes al opmaken of over iets is nagedacht.
Die ziet er in ieder geval overnagedacht uit.
Zo moet ik van zoiets al meteen gaan huilen:
[ afbeelding ]
Haha ja.. Volgens mij had ik destijds deze gekocht...quote:Op zondag 21 april 2013 23:40 schreef shiznuts het volgende:
Vaak kun je uit plaatjes al opmaken of over iets is nagedacht.
Die ziet er in ieder geval overnagedacht uit.
Zo moet ik van zoiets al meteen gaan huilen:
[ afbeelding ]
Ik koop zo'n beetje alles op intuïtie, assessment en deduction.quote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom is daar niet over nagedacht dan?
Hij ziet er goedkoop uit maar verder niks mis mee toch (als hij werkt)?
Die is net zo duur als die van eBayquote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Haha ja.. Volgens mij had ik destijds deze gekocht...stomstomstom!
http://www.miniinthebox.c(...)ediening_p86285.html
Je kan toch ook betalen met creditcardquote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
Weet iemand een goede bluetooth headset?
Vraagt een vriend uit Egypte om, PayPal werkt daar nu eindelijk dus hij gaat voor het eerst iets kopen op internet![]()
Thanks for the tip, heb em ook besteldquote:Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef Downstar het volgende:
http://www.ebay.com/itm/321003420597
hier in iedergeval goedkoper al..
Update:
ja hoor; shiz is me alweer voor
en er zijn inderdaad ook wel stukken goedkopere FM transmitters met een mindere fm band..
Haha ik heb het zelfde. Ik heb ook de 8gb versie besteld en hij staat nog steeds op paid. Ik heb ze gisteren maar even een mail gestuurd maar nog niks terug gekregen. Er is nog hoopppppquote:Op maandag 22 april 2013 09:35 schreef RobertNL het volgende:
Order bij BuySku staat nog steeds open, 8GB versieNiet dat ik hem ga krijgen maar toch er is nog hoop
Tot dat je een mailtje stuurt.quote:Op maandag 22 april 2013 09:35 schreef RobertNL het volgende:
Order bij BuySku staat nog steeds open, 8GB versieNiet dat ik hem ga krijgen maar toch er is nog hoop
Die heb ik zojuist ook maar besteld op ebay, heb er al eerder een gehad van BIC of DX volgensmij maar die werkte niet goedquote:Op zondag 21 april 2013 21:33 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |