Deze ziet er netjes uit! Ik had er ooit ook een gekocht bij mini maar dat ding was echt waardeloos zegquote:Op zondag 21 april 2013 21:33 schreef davedavy het volgende:
Net maar even deze gekocht op eBay:
[ afbeelding ]
Waarom is daar niet over nagedacht danquote:Op zondag 21 april 2013 23:40 schreef shiznuts het volgende:
Vaak kun je uit plaatjes al opmaken of over iets is nagedacht.
Die ziet er in ieder geval overnagedacht uit.
Zo moet ik van zoiets al meteen gaan huilen:
[ afbeelding ]
Haha ja.. Volgens mij had ik destijds deze gekocht...quote:Op zondag 21 april 2013 23:40 schreef shiznuts het volgende:
Vaak kun je uit plaatjes al opmaken of over iets is nagedacht.
Die ziet er in ieder geval overnagedacht uit.
Zo moet ik van zoiets al meteen gaan huilen:
[ afbeelding ]
Ik koop zo'n beetje alles op intuïtie, assessment en deduction.quote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom is daar niet over nagedacht dan?
Hij ziet er goedkoop uit maar verder niks mis mee toch (als hij werkt)?
Die is net zo duur als die van eBayquote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Haha ja.. Volgens mij had ik destijds deze gekocht...stomstomstom!
http://www.miniinthebox.c(...)ediening_p86285.html
Je kan toch ook betalen met creditcardquote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
Weet iemand een goede bluetooth headset?
Vraagt een vriend uit Egypte om, PayPal werkt daar nu eindelijk dus hij gaat voor het eerst iets kopen op internet![]()
Thanks for the tip, heb em ook besteldquote:Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef Downstar het volgende:
http://www.ebay.com/itm/321003420597
hier in iedergeval goedkoper al..
Update:
ja hoor; shiz is me alweer voor
en er zijn inderdaad ook wel stukken goedkopere FM transmitters met een mindere fm band..
Haha ik heb het zelfde. Ik heb ook de 8gb versie besteld en hij staat nog steeds op paid. Ik heb ze gisteren maar even een mail gestuurd maar nog niks terug gekregen. Er is nog hoopppppquote:Op maandag 22 april 2013 09:35 schreef RobertNL het volgende:
Order bij BuySku staat nog steeds open, 8GB versieNiet dat ik hem ga krijgen maar toch er is nog hoop
Tot dat je een mailtje stuurt.quote:Op maandag 22 april 2013 09:35 schreef RobertNL het volgende:
Order bij BuySku staat nog steeds open, 8GB versieNiet dat ik hem ga krijgen maar toch er is nog hoop
Die heb ik zojuist ook maar besteld op ebay, heb er al eerder een gehad van BIC of DX volgensmij maar die werkte niet goedquote:Op zondag 21 april 2013 21:33 schreef davedavy het volgende:
Net maar even deze gekocht op eBay:
[ afbeelding ]
Klopt. Had ze gemaild of ik mijn order nog verzonden zou worden, inmiddels hebben ze het geld al teruggestortquote:
Ja nee, die werkt dus niet meerquote:Op maandag 22 april 2013 15:34 schreef RobertNL het volgende:
Bel gewoon het gratis nummer uit de spoiler
Die werkte vorige week echt nog prima. Gewoon even blijven hangen na de melding.quote:
Dan hebben ze blijkbaar nu meerdere nummersquote:En met 0900-alternatief verwijst ie naar 088 8686161, maar dat is gewoon de receptie
-edit-
Nieuwe nummer: 058 - 2333384
Graag OP updaten
Kon je dat niet los bestellen? Weet niet hoe zwaar het is maar met 2x30 meter lijkt het mij een groot pakket? Douane kan maximaal 30 dagen durenquote:-edit 2-
PostNL gebeld; pakje ligt al sinds de 10e bij de douane. 2x 30m touw hoeft er toch niet zo lang over te doen?
2 rollen van 30 meter, geen plaat touw van 2 meter bij 30 meterquote:Op maandag 22 april 2013 17:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kon je dat niet los bestellen? Weet niet hoe zwaar het is maar met 2x30 meter lijkt het mij een groot pakket? Douane kan maximaal 30 dagen duren
Ik haal altijd gewoon die goedkoopste van BIC ($3,50) en die werkt primaquote:Op maandag 22 april 2013 15:43 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist ook maar besteld op ebay, heb er al eerder een gehad van BIC of DX volgensmij maar die werkte niet goed
[ afbeelding ]
die dus.
Die hangt ook in mijn auto, alleen is die niet gekocht op BIC maar gekocht in China en cadeau gekregen (in koffer meegenomen dus).quote:Op maandag 22 april 2013 18:25 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik haal altijd gewoon die goedkoopste van BIC ($3,50) en die werkt prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |