Nee dat doe ik nooitquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Juist ja, je plast niet onder de douche.
Je reist heel wat af zo te horen. Ik ben al jaren niet meer weg geweest. Vliegen doe ik liever niet meer sowieso. Upgrades zijn altijd lekkerquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:35 schreef Drugshond het volgende:
Had ik in Barca..... ehmm mijnheer we kennen uw booking niet.
Nou lijkt me sterk op deze datum hebben jullie mijn geld afgespreven.
Discussie discussie...kreeg een 2 personen kamer dikke flatscreen koelkast en safe was geweldig.
Geweldige local eet-kroeg (staat ook vermeld in booking.com) in dezelfde straat
Aanvullende kosten 0.
Valt mee, Behoorde wel tot mijn persoonlijke goede voornemens van 2013.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Je reist heel wat af zo te horen. Ik ben al jaren niet meer weg geweest. Vliegen doe ik liever niet meer sowieso. Upgrades zijn altijd lekker
Niet zozeer vliegangst. Maar ik kreeg op een gegeven moment heel erg veel last van mijn oren en vreselijke koppijn, werd elke keer dat ik vloog erger. Van alles geprobeerd, niets hielp. Ik ben bang dat het weer gebeurt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Valt mee, Behoorde wel tot mijn persoonlijke goede voornemens van 2013.
Nog vaker buitenlands de hort op. Je leeft maar 1 keer.
-----
Waarom ben je bang van vliegen ?
Oren heb ik ook last van .(en heftig).. koppijn niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zozeer vliegangst. Maar ik kreeg op een gegeven moment heel erg veel last van mijn oren en vreselijke koppijn, werd elke keer dat ik vloog erger. Van alles geprobeerd, niets hielp. Ik ben bang dat het weer gebeurt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:24 schreef Drugshond het volgende:
VS ... die spookt hier ook rond.
Spermalamp. (zoek snoer).
ehhhmmm...quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, een lavalamp met jouw zaad?
Ongesteld zijn is niet tof.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zozeer vliegangst. Maar ik kreeg op een gegeven moment heel erg veel last van mijn oren en vreselijke koppijn, werd elke keer dat ik vloog erger. Van alles geprobeerd, niets hielp. Ik ben bang dat het weer gebeurt.
Had daar niks mee te maken.quote:
Daar valt niks aan te redden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Had daar niks mee te maken.
En voor een spermalamp moet je een keertje naar Rob Geus kijken. Red mijn Vakantie.
Verkloot niet al je batterijen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
VI en X-Factor tijd. Wordt flink zappen vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |