We trakteren je op een festini perenijsje/heldro als je wel komt!quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jullie zamelen geld in voor de overtocht zodat ik er bij kan zijn?
Ik zei ook alleen dat het geen geldig ID bewijs is buiten Nederland, niet dat ze het niet accepterenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb mij wel eens gelegitimeerd met mijn treinabonnement bij de douane in Deutschland. En ik mocht gewoon verder.
typisch het weekend na de rit ga ik met de pont naar Newcastlequote:Op zaterdag 20 april 2013 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Aantrekkelijk wel.
Maar nee. Ben weekend erna even in NL, maar zonder motor helaas
En waar is dat, BBQ is wel erg aantrekkelijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
BBQ kan officieel bij mij gehouden worden. Toestemming toegekend
Bij wijze van hè.. Ik ben ook niet zo van de karbonaadjes (kluivenquote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef BlackLining het volgende:
Ik was het niet van plan.
Niet te vreten, die dingen. Doe mij maar een goed speklapje ofzo
In Grave, niet gek ver van Milsbeekquote:Op maandag 22 april 2013 12:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
En waar is dat, BBQ is wel erg aantrekkelijk
Inderdaad van tevoren aangeven wie er allemaal wilt BBQ'en. Doe ik de inkopen na een beetje overleg wat men allemaal op tafel wilt zien. Voor de rest is het beetje vanzelfsprekend, iedereen helpt bij de BBQ een beetje meequote:Op maandag 22 april 2013 13:58 schreef JK1982 het volgende:
Hoe gaan we dat trouwens regelen jongens en meisjes, die BBQ?
Allemaal een x-bedrag lappen, of wat?
Ik neem aan dat we niet allemaal met een paar karbonaadjes onder onze jas de rit gaan rijden, of wel dan?
Is het startpunt ook in Grave?quote:Op maandag 22 april 2013 14:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
In Grave, niet gek ver van Milsbeek
[..]
Inderdaad van tevoren aangeven wie er allemaal wilt BBQ'en. Doe ik de inkopen na een beetje overleg wat men allemaal op tafel wilt zien. Voor de rest is het beetje vanzelfsprekend, iedereen helpt bij de BBQ een beetje mee
Hmm, voor mij daarna nog een uurtje naar huis toe tuffen.quote:Op maandag 22 april 2013 14:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
In Grave, niet gek ver van Milsbeek
Nee, dat is in Milsbeek. Route krijgt vanaf de 2e pauze 2 mogelijkheden. Eentje naar het beginpunt en een naar Grave voor de BBQ. Dit ivm aantal aanmeldingen BBQ of juist op het terras bij het beginpunt in Milsbeek eten.quote:
Hoe hard rij jij wel niet dan?quote:Op maandag 22 april 2013 14:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hmm, voor mij daarna nog een uurtje naar huis toe tuffen.
KIPSATE!!!!!
Sorryquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:21 schreef Salatrel het volgende:
ja potverdikkie ik de namen op alfabet gelist pleurt ze er gewoon 2 onderaan
Ik hou niet zo van BBQ-en en ik ben een kleine eter, dus als je toch meedoet mag je mijn deelquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:26 schreef Mirgeam het volgende:
Ik kan 9 mei zeggen of ik meedoen of niet
de salade moet ook opquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van BBQ-en en ik ben een kleine eter
Nee. Van die roomboter met zeezout.quote:
Zorg je er wel voor dat er geen muizen rondlopen? Dat vind ik maar smerigquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
Niemand zal wat tekort komen tijdens de BBQ
Moeten we nog iets meenemen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
Niemand zal wat tekort komen tijdens de BBQ
Ik zal zorgen dat ratten als jij wel wegblijvenquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zorg je er wel voor dat er geen muizen rondlopen? Dat vind ik maar smerig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me erg onhandig. Ik doe van tevoren de inkopen maar als je speciale wensen hebt of per sé zelf iets wilt zien lijkt het me het handigste dat je het zelf meeneemt.quote:
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat ratten als jij wel wegblijven [ afbeelding ]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik bedoel in de orde van een kostenvergoedingquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
Lijkt me erg onhandig. Ik doe van tevoren de inkopen maar als je speciale wensen hebt of per sé zelf iets wilt zien lijkt het me het handigste dat je het zelf meeneemt.
Je krijgt wel een sticker van mequote:Op vrijdag 26 april 2013 21:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja die moet ik ook nog steeds krijgen van jou.
Duh, vind je het gek?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:32 schreef BlackLining het volgende:
Als het maar over eten gaat he, komen ze ineens overal vandaan
ga jij trouwens ook bbqen??quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:18 schreef stinkie het volgende:
Ik heb mezelf maar éénen de meetingmanager gezet
Een hoop hebben illegale pijpen voor in die Heimat, waaronder jijquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:55 schreef Anne het volgende:
Had er nou iemand daadwerkelijk bezwaar om een klein stukkie Duitsland in te gaan?
Want ik sta met de route nu voor de grens.
Ja, maar ik vind het geen probleemquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een hoop hebben illegale pijpen voor in die Heimat, waaronder jij
En ik, maar ik rijd gewoon zonder killer, doe ik altijd, gewoon peop aan, nog nooit last mee gehad.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een hoop hebben illegale pijpen voor in die Heimat, waaronder jij
On the spot dokken, overmaken of een cheque uitschrijven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik bedoel in de orde van een kostenvergoeding
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:34 schreef Salatrel het volgende:
tot aan de eerste imbiss voor een currywurst
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:34 schreef Salatrel het volgende:
tot aan de eerste imbiss voor een currywurst
Als ik ga rijden, doe ik ook mee aan de BBQ natuurlijk, kan ik weer op krachten komen voor de terugreis.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:05 schreef Anne het volgende:
BBQ
Anne
BlackLining
Bozz187
Danger.Mouse
Dekatria
Einschtein
Gummiebeer
picodealion + 1
Salatrel
Sounddragon
Tankiej
Vrieskist
weethetevennietmeer
Smeeke, de route wordt maximaal 150 km en tot nu toe zit er nog geen snelweg in.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:53 schreef densmee het volgende:
Interessant, hoe lang is de tocht en zit er ook snelweg bij?
anders ben ik misschien wel van plan met de crossmotor mee te rijdne
dank je tante Anniequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Smeeke, de route wordt maximaal 150 km en tot nu toe zit er nog geen snelweg in.
Mocht er wel een stukje snelweg in komen (wat ik/we eigenlijk niet van plan zijn) is dat eigenlijk de oprit op en de eerstvolgende er weer af, dus dan houden we wel even rekening met je.
Ik reageer maar meteen hier ff ipv via DM.
Hey, leef jij ook nog!quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:54 schreef Mickeys het volgende:
(Na de "nieuwe algemene voorwaarden" voor FOK! te hebben doorgenomen kan ik nu zeggen dat het )
voor mij nog even onder voorbehoud is.
Barely maar ja...quote:
Veel geoefend ondertussen, met motorrijden?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Barely maar ja...
nieuwe algemene voorwaarden zijn van 21 feb, dus idd al lange tijd niet langs geweest
Ik ben meer aan het rond loeren hier en ik heb ook al een tijd niet gereden.. (ivm omstandigheden), en het leek mij wel leuk om mee te doen met een rit die in de buurt is..quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:50 schreef Salatrel het volgende:
Ik weet alleen niet zo goed wat ik van weethetevennietmeer moet denkenheeft nog nooit zijn kop laten zien maar op zaterdagochtend opeens aanmelden en daarna gelijk pleite....
Denk persoonlijk niet dat die op komt dagen.
i stand correctedquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik ben meer aan het rond loeren hier en ik heb ook al een tijd niet gereden.. (ivm omstandigheden), en het leek mij wel leuk om mee te doen met een rit die in de buurt is..
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:28 schreef Anne het volgende:
Je hebt in het vorige topic ook al gepost. En er is altijd een risico van last minute afzeggers of mensen die niet op komen dagen.
Mooi zo, had ook niet anders verwachtquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
i stand correctedje bent uiteraard van harte welkom
Het weer kan natuurlijk wel tegen zitten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:28 schreef Anne het volgende:
Je hebt in het vorige topic ook al gepost. En er is altijd een risico van last minute afzeggers of mensen die niet op komen dagen.
Die algemene voorwaarden raken kant noch wal en zijn al helemaal niet rechtsgeldig. Niets van aantrekken. Die algemene voorwaarden hebben wettelijk dezelfde waarde als een natte krantquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Barely maar ja...
nieuwe algemene voorwaarden zijn van 21 feb, dus idd al lange tijd niet langs geweest
18 mei, de route is in omgeving van Nijmegen met het startpunt in Milbeek had ik begrepen. In ieder geval daar in de buurt.quote:Op zondag 28 april 2013 13:01 schreef Skv het volgende:
Iemand een snelle wanneer/waar voor me? Ik hoorde iets over Nijmegen, klopt dat?
Heen en terug is voor mij alleen al 500kmquote:Op zondag 28 april 2013 13:32 schreef Skv het volgende:
Dan was dat denk ik de reden dat ik niet zou komen, heen en terug is al 320 kilometer. Andere keer!
Tweehonderdvijftig enkele reis?quote:Op zondag 28 april 2013 15:31 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Heen en terug is voor mij alleen al 500km![]()
Maar ik overnacht in Utrecht voordat ik terug ga![]()
Nou, poehpoeh, dat moet toch wel kunnen?quote:Op zondag 28 april 2013 13:32 schreef Skv het volgende:
Dan was dat denk ik de reden dat ik niet zou komen, heen en terug is al 320 kilometer. Andere keer!
Ik kom die ochtend terug van vier dagen zuipen in Roemenië. Dan ben ik al brak (en gaar van de vlucht). Rit van 100 km zou dan wel tof zijn, maar 500 vind ik wat teveelquote:Op zondag 28 april 2013 17:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, poehpoeh, dat moet toch wel kunnen?dan komt de teller op krap 500
Noord-oosten van prov. Groningenquote:Op zondag 28 april 2013 16:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tweehonderdvijftig enkele reis?
In welke godvergeten uithoek des lands woon jij dan weer?
Bedankt!quote:Op zondag 28 april 2013 18:16 schreef Anne het volgende:
Ik heet dan geen SD, maar ik denk ook niet dat SD erg bekend is daarmee.
Ik zou in ieder geval dan vanuit Doetinchem via Emmerich en Kleve, naar Milsbeek rijden.
Edit: In Doetinchem staat Emmerich vast wel aangegeven, in Emmerich staat Kleve aangegeven, in Kleve staat Gennep aangegeven en in Gennep staat Milsbeek aangegeven. Kan niet missen.
Geeft niet SD, het is je vergeven.quote:Op zondag 28 april 2013 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
Weet je de weg naar Kleve (D)? Of begrijp ik je verkeerd en wil je juist over de snelweg?
Spuit Elf
Ah, dat verandert de zaak wel idd. Volgende rit misschien een beetje richting Nooroostpolder ofzo? of is daar niks te zien?quote:Op zondag 28 april 2013 17:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kom die ochtend terug van vier dagen zuipen in Roemenië. Dan ben ik al brak (en gaar van de vlucht). Rit van 100 km zou dan wel tof zijn, maar 500 vind ik wat teveelVeel plezier iig en de volgende keer ben ik er bij (mits niet Maastricht/Groningen)!
quote:
Ja, anders moet je best wel omrijden.quote:Op zondag 28 april 2013 18:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Bedankt!Daar had ik nog niet aan gedacht. Over Duitsland dus
Noordoostpolder? Als je niet van sturen houdt zou ik daar gaan rijden jaquote:Op zondag 28 april 2013 18:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, dat verandert de zaak wel idd. Volgende rit misschien een beetje richting Nooroostpolder ofzo? of is daar niks te zien?
>richting<quote:Op zondag 28 april 2013 18:28 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Noordoostpolder? Als je niet van sturen houdt zou ik daar gaan rijden ja
Ja daarom, en met mijn geluk kom ik dan vast een pontje tegen oid, om vervolgens ergens in Zuid Limboland aan te komen.quote:
Die hebben wij gemist, maar ik vinnut goedquote:Op zondag 28 april 2013 18:32 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ok ok, zoals waar vorig jaar een ritje was, ergens bij Zwolle in de buurt of net daaronder?
Wil je een toerritje fileslalommen?quote:Op zondag 28 april 2013 18:33 schreef Anne het volgende:
In de zomer kan het ook wel een keertje in het westen?
Dan zijn jullie bij deze vast aangewezen om de route in elkaar te knutselenquote:Op zondag 28 april 2013 18:34 schreef Salatrel het volgende:
Deka en ik weten nog wel ene tentje te vinden waar ze perenijsjes hebben
als jij dat nou doet werk ik even verder aan de fles whiskyquote:Op zondag 28 april 2013 18:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow ja.. heheIk ga er weer even mee verder. Dan kunnen SD en ik 'm volgend weekend testen.
Nog ff nagekeken, en ik kan het beste gelijk vanaf Enschede Duitsland in richting Bochelt. Dat scheelt wel watquote:Op zondag 28 april 2013 18:16 schreef Anne het volgende:
Ik heet dan geen SD, maar ik denk ook niet dat SD erg bekend is daarmee.
Ik zou in ieder geval dan vanuit Doetinchem via Emmerich en Kleve, naar Milsbeek rijden.
Edit: In Doetinchem staat Emmerich vast wel aangegeven, in Emmerich staat Kleve aangegeven, in Kleve staat Gennep aangegeven en in Gennep staat Milsbeek aangegeven. Kan niet missen.
kun je niet gewoon een dingetje in google maps zetten en dat hier linkenquote:Op zondag 28 april 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
Startlokatie wordt Mil(f)sbeek (L).
Afslag (3) Malden vanaf de A73, provinciale weg N271 een km of 10 volgen tot dat je links van de weg een kudde motorrijders op een parkeerplaatsje ziet staan. Nadere gegevens zijn nog geheim.
Komt goed, eerst effe de route afmaken. Anne zit bij tijd en wijle flink te foeteren op de bank hier, dus ze is ermee bezigquote:Op zondag 28 april 2013 20:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kun je niet gewoon een dingetje in google maps zetten en dat hier linken
STRENGES GEHEIMNIS FÜR DIE INVASION DES HEIMATS?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 april 2013 20:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
STRENGES GEHEIMNIS FÜR DIE INVASION DES HEIMATS?Paint nou eens een baard op dat plaatje manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 28 april 2013 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Paint nou eens een baard op dat plaatje man
gummie kom gewoon via zevenaar, Dan rijden we samen wel daarheen. No worriesquote:Op zondag 28 april 2013 18:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Euhm..SD. Jij bent bekend daar, hoe kom ik fatsoenlijk in het gehucht waar de rit start? vanaf Doetinchem zeg maar? Ik ben geen snelwegridder met de Alp en binnendoor ben ik niet heul bekend in die regio.
Ja, daar heb je wel weer een punt. Beter met z'n twee dan alleen.quote:Op zondag 28 april 2013 20:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gummie kom gewoon via zevenaar, Dan rijden we samen wel daarheen. No worries
Uhu en volgens mij kan Pico ook nog mee rijden vanuit arnhemquote:Op zondag 28 april 2013 20:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel weer een punt. Beter met z'n twee dan alleen.
Ik ben voor. Hoewel er bij mij in de buurt (omg. Amsterdam) niet heel veel prachtigs is voor zover ik weet.quote:Op zondag 28 april 2013 18:33 schreef Anne het volgende:
In de zomer kan het ook wel een keertje in het westen?
Daar mag ik niet komen van mn moederquote:Op zondag 28 april 2013 18:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, dat verandert de zaak wel idd. Volgende rit misschien een beetje richting Nooroostpolder ofzo? of is daar niks te zien?
Okee dan. We houden ff contact dan.quote:Op zondag 28 april 2013 20:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Uhu en volgens mij kan Pico ook nog mee rijden vanuit arnhem
Daarom! Ik zeg doen. In de zomer graagquote:Op zondag 28 april 2013 20:33 schreef Dekatria het volgende:
Tot dusver is het nooit in het Westen geweest.
Weet jij een leuke route hier? Ik heb pas sinds vorige week mijn motor hier dus ik ken nog niks.quote:Op zondag 28 april 2013 20:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarom! Ik zeg doen. In de zomer graag!
Net ten noorden van Amsterdam kan je wel goed rijden hoor! Daar heb ik ook al een keer een ritje gehadquote:Op zondag 28 april 2013 20:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben voor. Hoewel er bij mij in de buurt (omg. Amsterdam) niet heel veel prachtigs is voor zover ik weet.
Voor!quote:Op zondag 28 april 2013 20:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarom! Ik zeg doen. In de zomer graag!
quote:Op zondag 28 april 2013 20:35 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Net ten noorden van Amsterdam kan je wel goed rijden hoor! Daar heb ik ook al een keer een ritje gehad
[..]
Voor!
nee te dicht bij de kust dus te veel windquote:Op zondag 28 april 2013 20:33 schreef Dekatria het volgende:
Nee gek. Ik kom uit Limburg.quote:Op zondag 28 april 2013 20:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Weet jij een leuke route hier? Ik heb pas sinds vorige week mijn motor hier dus ik ken nog niks.
quote:Op zondag 28 april 2013 18:34 schreef Salatrel het volgende:
Deka en ik weten nog wel ene tentje te vinden waar ze perenijsjes hebben
quote:Op zondag 28 april 2013 18:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan zijn jullie bij deze vast aangewezen om de route in elkaar te knutselen!
We horen het wel als de route klaar is; onder de lijn Hillegom - Naarden blijven aub.quote:Op zondag 28 april 2013 20:33 schreef Dekatria het volgende:
het is bij dezen en instructies voor aanmelden staanin de opquote:Op zondag 28 april 2013 21:15 schreef WallyPower118 het volgende:
Bij deze wil ik mij ook aanmelden voor de rit
Zo, heb me ff in het overzichtje geplemt..quote:Op zondag 28 april 2013 21:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is bij dezen en instructies voor aanmelden staanin de op
quote:Op zondag 28 april 2013 21:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is bij dezen en instructies voor aanmelden staanin de op
Jup, met mijn +1.quote:Op zondag 28 april 2013 20:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Uhu en volgens mij kan Pico ook nog mee rijden vanuit arnhem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde staat nog niet helemaal vast, maar anders kan er makkelijk naar mijn huis gereden worden voor le BBQ
Vandaag óf overmorgen zal de andere route ook online staan.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Ik zal eens kijken. Om eerlijk te zijn heb ik die nog niet eens bekekenquote:Op maandag 29 april 2013 15:48 schreef Anne het volgende:
Ow.. ik heb gisteren en vandaag de route die je mij had doorgestuurd afgemaakt..
Hij staat ook niet online in jouw google maps, ik wilde hem eerst namelijk test rijden, maar dit is het stuk wat ik erbij had verzonnen: http://goo.gl/maps/aKDT9 Met een stop in Duitsland voor wat te eten tussendoor (en met het pondje over richting Grave).quote:Op maandag 29 april 2013 15:49 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Om eerlijk te zijn heb ik die nog niet eens bekeken
Edit: kan geen veranderingen zien in maps?
Heel begrijpelijk. Verders mooie route langs de Maas, Deutschland knallen, currywurst essen en naar Grave.quote:Op maandag 29 april 2013 15:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij staat ook niet online in jouw google maps, ik wilde hem eerst namelijk test rijden, maar dit is het stuk wat ik erbij had verzonnen: http://goo.gl/maps/aKDT9 Met een stop in Duitsland voor wat te eten tussendoor (en met het pondje over richting Grave).
Maar als dat niet meer nodig is, dan hoor ik dat graag (vandaag als dat kan), anders ga ik 'm namelijk voor de katseviool testrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders plak ik jouw route achter die van mij, open een poll welke route de voorkeur heeft en die wordt verreden?
er rijd ook een busa mee he.....quote:Op maandag 29 april 2013 16:01 schreef BlackLining het volgende:
Is die route niet vrij veel rechtdoor Anne?
quote:Op maandag 29 april 2013 16:00 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk. Verders mooie route langs de Maas, Deutschland knallen, currywurst essen en naar Grave.Ik zou de route zeker even test rijden jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders plak ik jouw route achter die van mij, open een poll welke route de voorkeur heeft en die word verreden?.
Bij die afgelegen achteraf weggetjes kunnen best wel onverharde wegen zijn. Ik ken ze ook niet allemaal. En ik denk dat de meeste die mee gaan dat niet leuk vinden, dus dan wijzig ik 'm ter plekke. Hetzelfde geldt voor omleidingen, etcetera.
En nee, laat anders maar. Pak maar gewoon de route die Wally heeft verzonnen.
Volgende keer wel even laten weten dat iemand anders met de route bezig is dan.
Ik ben hier een dag mee bezig geweest en Salatrel heeft me ook nog flink geholpen.Als je het over de mijne hebt;quote:Op maandag 29 april 2013 16:01 schreef BlackLining het volgende:
Is die route niet vrij veel rechtdoor? Niet dat Maps altijd duidelijk is daarin hoor, dus ik kan het verkeerd hebben
Stuk langs de maas is wel leuk trouwens, rij ik ook regelmatig.
Er zitten een aantal stukjes rechtdoor in ja, anders werd ie veel te lang.
Hij was nu al 155 km in totaal namelijk. Maar er zitten ook veel lange stukken in langs het water en langs de duinen, da's niet echt rechtdoor, rechtdoor, maar lijkt wel zo op Google Maps.
Hier wist ie niks van, heb dat gewoon op eigen houtje gedaan..quote:Op maandag 29 april 2013 16:08 schreef Anne het volgende:
Ik ben hier een dag mee bezig geweest en Salatrel heeft me ook nog flink geholpen.
Yep, over die van jou. Maar inderdaad, Maps kan nogal vertekenend zijn hoor. Ik dacht alleen dat wat je daar had staan de hele route was, en dan was ie wat saai geweestquote:Op maandag 29 april 2013 16:08 schreef Anne het volgende:
Als je het over de mijne hebt;
Hij was nu al 155 km in totaal namelijk. Maar er zitten ook veel lange stukken in langs het water en langs de duinen, da's niet echt rechtdoor, rechtdoor, maar lijkt wel zo op Google Maps.
Ja bagger, nu voel ik me schuldig dat ik iemand zijn tijd zou hebben verdoenquote:Op maandag 29 april 2013 16:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou de route zeker even test rijden ja.
Bij die afgelegen achteraf weggetjes kunnen best wel onverharde wegen zijn. Ik ken ze ook niet allemaal. En ik denk dat de meeste die mee gaan dat niet leuk vinden, dus dan wijzig ik 'm ter plekke. Hetzelfde geldt voor omleidingen, etcetera.
Ik ben hier een dag mee bezig geweest en Salatrel heeft me ook nog flink geholpen.
[..]
Als je het over de mijne hebt;
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 21:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een taalnazi und die Topicpolizei.. Het wordt steeds gezelliger hier
Plz saves me from ur grammornazeh ent topikpolitzeiquote:
ik duw em gewoon de berm inquote:Op maandag 29 april 2013 17:09 schreef Anne het volgende:
Je hoeft je niet schuldig te voelen heur, Danger.Mouse. Kein problem!
Tenzij Sala vindt dat je je schuldig moet voelen.
Apply cold water ...quote:
Niemand z'n route is afgewezen, goddamnit.quote:Op maandag 29 april 2013 17:14 schreef Salatrel het volgende:
urenlang heb ik krom gelegen op mijn vrije dag om die route om te bouwen en wat krijg ik? stank voor dank
het was dan ook maar 10 minuten werkquote:Op maandag 29 april 2013 18:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Niemand z'n route is afgewezen, goddamnit.
'Nie zo moele' en even wachten.quote:
Dat lukte mij dus ook nietquote:Op maandag 29 april 2013 19:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik krijg me toch een partij de tyfusvinkenteringschurft om de 2 routes bij elkaar te zetten, godmiljaar![]()
Google maps en aparte routes in de ander kopiëren, iemand?
Gaan we op zoek naar pauze faciliteiten voor onderwegquote:Op maandag 29 april 2013 19:38 schreef Anne het volgende:
Maarre, pak nou maar gewoon de route van WallyHoef ik de onze ook niet te test rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Geen busbroodje?quote:Op maandag 29 april 2013 19:46 schreef Mirgeam het volgende:
VoorI mij een ingewikkelde tosti met curry
Alleen maar goede ideeën die Anne.quote:Op maandag 29 april 2013 19:46 schreef Anne het volgende:
First stop kan ik je niet mee verder helpen. Ik ken alleen het verse-verse heldro ijs.
Second stop: Misschien kun je dan het beste de Waalkade nemen, daar kun je makkelijk de motoren kwijt.
*Memories*quote:
Ik heb nog geen idee, werkelijk waar niet.quote:
Desnoods na de rit nog even terug naar Deutschlandquote:
Alles kan met een chaos tosti.quote:
mooi filmpje is datquote:Op maandag 29 april 2013 23:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alles kan met een chaos tosti.
Ik ga overigens de 18e ook wat beelden schieten voor het volgende project-filmpje, wat een beetje eenzelfde insteek zal hebben als onderstaand. Zal wel ervoor zorgen dat er geen tronies in beeld kommen, anders kijkt er geen hond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Geen Heldro-ijs ->quote:Op maandag 29 april 2013 20:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
Eerste stop: Lepoutre in Grave, voormalig werkgever!Geen Heldro, wel vers schepijs, milkshakes, softijs en natuurlijk genoeg soorten waterijs.
Tweede stop: Willekeurig terras op de Waalkade.
Einde bericht.
Hmkay, dat maakt wel wat goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Salatrel op 01-05-2013 11:25:15 ]
ik heb het tekstje aangepastquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:12 schreef Anne het volgende:
Ik wil eigenlijk op "Misschien" klikken, want voordat ik "Ja" zeg wil ik wat meer oefenen samen met d'n Draeck. Anders moeten jullie continu op mij wachten namelijk.
quote:
quote:Poll: Heb je interesse in deelname aan een Allroad rit?
Je hebt gestemd op: alleen als ik op mijn busa mag komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie 2 is een route van 139 kmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verschil is dat we met optie 2 nog wat verder de Ooijpolder ingaan.
Beide routes beginnen en eindigen in Milsbeek.
Beide routes hebben een veerbootsovergang in Megen. Hier zijn helaas kosten aan verbonden. Meen dat het bedrag ¤1,50 was voor een motorfiets.
Beide routes hebben dezelfde rustplekken
Na 25,5 km in Grave bij cafetaria/eethuis LePoutre
Na 90,5 km in Nijmegen op de Waalkade.
De route naar de barbecue heb ik nog even in het midden gelaten.
Als ik nog wat over het hoofd zie dan hoor ik het graag![]()
Ooijpolder is wel leuk. Toevallig onlangs nog gedaan:quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:05 schreef Salatrel het volgende:
Dat pontje is niet zo erg en qua afstand is het ook beide ok zolang dat extra stukje maar ook leuk is om te rijden en niet om dichterbij de 150km te komen
Denk alleen dat het de 18e file rijden zal zijn/wordenquote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef Anne het volgende:
Rondje Ooijpolder gedaanEen stuk van wat we hebben gereden zit geloof ik ook in de newbierit
.
Misschien biedt een vrijwilliger zich aan om je bips te masseren bij de stops? Met wie reed je ook alweer samenquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:07 schreef stinkie het volgende:
gouda - Milsbeek, 1,5 uur. En dan de rit. Hoeveel zitvlees denken jullie dat ik heb? Ik rij verdomme niet op een Goldwing met stoelmassage
jij kan dat best in 3 kwartierquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:07 schreef stinkie het volgende:
gouda - Milsbeek, 1,5 uur. En dan de rit. Hoeveel zitvlees denken jullie dat ik heb? Ik rij verdomme niet op een Goldwing met stoelmassage
No pain, No Gainquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:07 schreef stinkie het volgende:
Met jou toch?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien biedt een vrijwilliger zich aan om je bips te masseren bij de stops? Met wie reed je ook alweer samen?
Grapjasquote:
is daar een snelle manier voor vanuit google maps?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:10 schreef Anne het volgende:
Wally, heb je er toevallig ook een .gpx bestand van gemaakt?
En zo ja, wil je die met ons delen?
Ja, een link DM'en naar Salaquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:18 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
is daar een snelle manier voor vanuit google maps?
Misschien wel een optie om vanaf daar als groep door te rijden? Ik haakte in Rdam aan geloof ik en er wilde iemand met mij vanuit Gouda meerijden. Kan ik iedereen op het snelweg deel aanduwen. PK's genoeg om te verdelen.....quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Grapjas. Mocht je een tussenpauze willen hebben tussen je rit naar Milsbeek en de newbierit: Onze bank zit best lekker. Wel even van tevoren laten weten, anders liggen we nog te snurken of staan we onder de douche.
Wat moet daar over besproken worden dan nog verderquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:26 schreef WallyPower118 het volgende:
Enige wat nu nog rest is die barbecue. Daar is volgens mij nog niet echt veel over gesproken ofwel?
wat is dit?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat moet daar over besproken worden dan nog verder?
Edit; Voor de zekerheid even het laatst geupdated lijstje:
BBQ
Anne
BlackLining
Bozz187
Danger.Mouse
Dekatria
Einschtein
Gummiebeer
picodealion + 1
Salatrel
Sounddragon
Tankiej
Vrieskist
weethetevennietmeer
quote:
Als dan iedereen gewoon wat los geld meeneemt, kunnen we ter plekke even bekijken wat er betaalt moet worden.quote:Op maandag 22 april 2013 14:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
Inderdaad van tevoren aangeven wie er allemaal wilt BBQ'en. Doe ik de inkopen na een beetje overleg wat men allemaal op tafel wilt zien. Voor de rest is het beetje vanzelfsprekend, iedereen helpt bij de BBQ een beetje mee
Ben je een broer van Danger.Mouse dan ofzo? Anders ben ik in de war.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:32 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
wat is dit?![]()
Is godverdomme in mn eigen huis en ik sta der niet eens es op...
dat komt omdat iederen zelf het lijstje heeft aangevuldquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:32 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
wat is dit?![]()
Is godverdomme in mn eigen huis en ik sta der niet eens es op...
Dat. Maar ik heb hem er nog verder niet over gehoord ofzo..quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Ben je een broer van Danger.Mouse dan ofzo? Anders ben ik in de war.
moet jij niet GPXjes maken ofzo?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat komt omdat iederen zelf het lijstje heeft aangevuld
Ik was niet echt van plan om voor 15 man een BBQ voor te schieten. Helemaal omdat ik de personen niet persoonlijk ken. Betreft de boodschappen en vleesbereiding zelf, we hebben een aantal BBQ's thuis en waarschijnlijk de mogelijkheid een grote gasvlammert neer te plempen. Ik zal een lijst opstellen van dingen die ik graag bij een BBQ zie en de rest heeft natuurlijk de mogelijkheid aan te vullen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:51 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind voor die route optie 2 prima. Maar goed, ik dender lekker over het dijkje langs de maas, dus ik heb niet zo'n enorm vermoeiende heen- en terugrit.
Wat betreft die allroad meuk: wel interesse, geen geschikte fiets
Gaan jullie trouwens zooi voor die barbeque zelf halen? Dan is best lastig in te schatten lijkt me. Je kunt zoiets toch ook bestellen? Heb je meteen degelijke grote barbeques daar staan. Overigens, als ik jullie was zou ik vooraf laten betalen (overmaken) omdat je anders toch weer zit met mensen die niet komen opdagen en waarvoor wel vlees gekocht is. Dat zou zonde zijn.
Sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:54 schreef Gummiebeer het volgende:
Helaas is de afstand Enschede - Veldhoven mij te lang om daarna nog een allroad rit te maken om vervolgens weer terug te rijden.![]()
Het idee is zekers leuk
Ik zie dat ik mijn zin anders moet formulerenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:00 schreef BlackLining het volgende:
En dan zelf meenemen? Weet niet of mensen daar op zitten te wachten als men van de andere kant van het land moet komen
Ja, ik vind 15 euro an sich niet veel hoor, maar je gaat onderweg ook een ijsje eten, wat aan de Waalkade eten, het pondje, dan de benzine van de rit nog en voor de mensen die van ver komen nog eens de benzine om überhaupt naar hier te kunnen komen. Dat tikt aardig aanquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:51 schreef Salatrel het volgende:
Zeker omdat een aantal al aangaven kleine eters te zijn
ben je in Breda?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:07 schreef Mirgeam het volgende:
Blijft een ovb voor mij, kan er niks aan doen
De week ervoor weet ik het wel, da's ook vroeg zat als ik het zo lees
Roep maar ff tegen die tijd, dan krijg je de PM alsnog.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:07 schreef Mirgeam het volgende:
Blijft een ovb voor mij, kan er niks aan doen
De week ervoor weet ik het wel, da's ook vroeg zat als ik het zo lees
Dan was je er precies in dat zeldzame moment dat ik aan het werk wasquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat ik er net ook wasmaar was er maar 20 minuten
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Roep maar ff tegen die tijd, dan krijg je de PM alsnog.
ik ben er meestal doorgaand en niet kopmakendquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:43 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Dan was je er precies in dat zeldzame moment dat ik aan het werk was
Roep anders ff wat eerder, ik ben hier nogal vaak
[..]
ik was al naar de wc geweest iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef Mirgeam het volgende:
Tijd zat voor het schudden van een handje of twee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sala heeft een PM gekregen met de vraag de Google Maps route om te zetten in een GPX bestand
Haha, nog een keer de route aanpassen. Het is toch al ver weg, dat kleine stukje maakt dan toch niet meer zoveel uit?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:13 schreef Tankiej het volgende:
Waarom is het startpunt het meest zuidelijke punt? Kan dat niet iets noordelijker?
Of is het daar nu te laat voor?
Jawel, dan hoef ik niet te tanken op de heenreis, voordat ik bij het startpunt aankomquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:26 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Haha, nog een keer de route aanpassen. Het is toch al ver weg, dat kleine stukje maakt dan toch niet meer zoveel uit?
Moet ik toch al, na de heenreis van 130km kan ik niet met een gerust hart de rit makenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:27 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Jawel, dan hoef ik niet te tanken op de heenreis, voordat ik bij het startpunt aankom
Nee, dat sowieso. Maar bij 250km moet ik al tanken voordat ik uberhaupt bij het startpunt in de buurt ben. Ik moet bij 200-220 tankenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:28 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Moet ik toch al, na de heenreis van 130km kan ik niet met een gerust hart de rit maken
Zo'n VFR lust wel wat
Heh, jij moet nog een stukje verder inderdaad.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:29 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso. Maar bij 250km moet ik al tanken voordat ik uberhaupt bij het startpunt in de buurt ben. Ik moet bij 210-220 tanken
Nah, dat is niet zo'n probleem. Ik heb wel vaker +/- 600km op een dag geredenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:31 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Heh, jij moet nog een stukje verder inderdaad.
Vroeg vertrekken, kan je nog even bijkomen voor de rit
dat ben ik maar tis effe spannend of me motor dan klaar isquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
Misschien wel een optie om vanaf daar als groep door te rijden? Ik haakte in Rdam aan geloof ik en er wilde iemand met mij vanuit Gouda meerijden. Kan ik iedereen op het snelweg deel aanduwen. PK's genoeg om te verdelen.....
Dit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:58 schreef Anne het volgende:
Als er maar cocktailsaus is. Dan ben ik al blij.
Was de barbeque niet bij het start/eindpunt? Lijkt me dan wel onhandig om dat te verplaatsen, of Danger.Mouse moet gaan verhuizenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:33 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nah, dat is niet zo'n probleem. Ik heb wel vaker +/- 600km op een dag gereden
Maar net dat stukje naar het noorden zou een stuk fijner zijn, hoef ik ook niet helemaal om Nijmegen heen te rijden
Nee, die is in Grave. Startpunt is in Milsbeek, toch?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Was de barbeque niet bij het start/eindpunt? Lijkt me dan wel onhandig om dat te verplaatsen, of Danger.Mouse moet gaan verhuizen
Noord-oosten prov. Groningenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:00 schreef Gummiebeer het volgende:
Die paar kilometers extra maakt ook niks meer uit.
Waar moet je vandaan komen Tankiej?
Ik woon daar al niet meer, ik woon in Utrecht. Maar ik heb hier nog geen stalling, dus hij staat bij mn ouders voorlopig. Na de rit gaat ie wel 1 nacht in Utrecht staanquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:07 schreef Salatrel het volgende:
Als je geen zin hebt om ver te rijden moet je maar niet in schubbekutteveen gaan wonen of zelf een rit organiseren
Of op een mooie dag voor de rit naar schubbekutteveen om de brommert op te halen en alvast in Utrecht zetten. Scheelt weer iets kilometers op een dag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:25 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik woon daar al niet meer, ik woon in Utrecht. Maar ik heb hier nog geen stalling, dus hij staat bij mn ouders voorlopig. Na de rit gaat ie wel 1 nacht in Utrecht staan
regel het maarquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:48 schreef klawie het volgende:
[..]
dat ben ik maar tis effe spannend of me motor dan klaar is![]()
Ik laat mijn motor niet langer dan 1 dag/nacht hier op de stoep staan, zo'n geweldige wijk is dit nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Of op een mooie dag voor de rit naar schubbekutteveen om de brommert op te halen en alvast in Utrecht zetten. Scheelt weer iets kilometers op een dag.
Ik begin een beetje moe van het gejammer te worden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 07:49 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik laat mijn motor niet langer dan 1 dag/nacht hier op de stoep staan, zo'n geweldige wijk is dit niet
Over 1,5 maand ben ik hier weer weg, dan kan ik m'n motor wel bij me hebben
Maar het huidige startpunt is voor jullie ook allemaal het verste punt in de route, behalve misschien voor Anne en SD. Waarom wordt er zo vastgehouden aan dat startpunt, is daar iets bijzonders?
Vooral zo doorgaan, ik krijg nu al veel zin in die rit en de BBQ.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:07 schreef Salatrel het volgende:
Als je geen zin hebt om ver te rijden moet je maar niet in schubbekutteveen gaan wonen of zelf een rit organiseren
Precies.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:47 schreef Anne het volgende:
Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar Sala neemt het juist voor je op heur.
En gewoon de route aanhouden zoals ie is. GPX is ook al in de maak. Je blijft altijd zeurders houden.
Het beginpunt was eerder al bekend ja, maar de route die hier toen gespamd werd liet zien dat we oostelijker gingen. Dus verder weg van het startpunt. Nu blijkt dat we juist de andere kant op gaan, vraag ik me af of dat startpunt wel de meest handige is, dat is allesquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:27 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik begin een beetje moe van het gejammer te worden.
Als mensen er echt zo'n probleem mee hebben:
Ten eerste: beginpunt was al veel eerder bekend
Ten tweede: kom met een oplossing ipv het door anderen te laten regelen.
[..]
Vooral zo doorgaan, ik krijg nu al veel zin in die rit en de BBQ.
Precies. Het scheelt welgeteld 20 km's. Boeiahquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:52 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Precies.
Ik vind het ook redelijk ver, volgende keer beter toch?
Als jij dat wilquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:58 schreef Vrieskist het volgende:
Volgende keer dus een rit in Noord-Oost Groningen?
Volgende keer was volgens mij al bepaald: Het westen van het land.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:58 schreef Vrieskist het volgende:
Volgende keer dus een rit in Noord-Oost Groningen?
In dat geval liever wat meer in de buurt, of ga je straks ook in Limburg wonen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:00 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als jij dat wil
Bij de volgende rit woon ik al wel ergens anders en heb ik m'n motor ook bij me
Oja het is ook zo. Die allroad trip staat daar los van toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgende keer was volgens mij al bepaald: Het westen van het land.
Die staat daar los van jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:22 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
In dat geval liever wat meer in de buurt, of ga je straks ook in Limburg wonen?
[..]
Oja het is ook zo. Die allroad trip staat daar los van toch?
Haha nee, net ten oosten van Utrecht waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:22 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
In dat geval liever wat meer in de buurt, of ga je straks ook in Limburg wonen?
[..]
Oja het is ook zo. Die allroad trip staat daar los van toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |