Duh, vind je het gek?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:32 schreef BlackLining het volgende:
Als het maar over eten gaat he, komen ze ineens overal vandaan
ga jij trouwens ook bbqen??quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:18 schreef stinkie het volgende:
Ik heb mezelf maar éénen de meetingmanager gezet
Een hoop hebben illegale pijpen voor in die Heimat, waaronder jijquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:55 schreef Anne het volgende:
Had er nou iemand daadwerkelijk bezwaar om een klein stukkie Duitsland in te gaan?
Want ik sta met de route nu voor de grens.
Ja, maar ik vind het geen probleemquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een hoop hebben illegale pijpen voor in die Heimat, waaronder jij
En ik, maar ik rijd gewoon zonder killer, doe ik altijd, gewoon peop aan, nog nooit last mee gehad.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een hoop hebben illegale pijpen voor in die Heimat, waaronder jij
On the spot dokken, overmaken of een cheque uitschrijven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik bedoel in de orde van een kostenvergoeding
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:34 schreef Salatrel het volgende:
tot aan de eerste imbiss voor een currywurst
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:34 schreef Salatrel het volgende:
tot aan de eerste imbiss voor een currywurst
Als ik ga rijden, doe ik ook mee aan de BBQ natuurlijk, kan ik weer op krachten komen voor de terugreis.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:05 schreef Anne het volgende:
BBQ
Anne
BlackLining
Bozz187
Danger.Mouse
Dekatria
Einschtein
Gummiebeer
picodealion + 1
Salatrel
Sounddragon
Tankiej