lolquote:Op zondag 16 september 2012 21:14 schreef BlackLining het volgende:
Van wie is die 2e fiets van links? Ik zou even de route terug rijden om te kijken of je tank en zadel misschien nog ergens in de berm liggen
Geen bezwaarquote:Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft m'n telefoontje toch netjes gedaan..
Heeft er iemand bezwaar tegen een Picasa-link naar alle foto's?
Of zal ik dat maar gewoon even in DM doen ivm privacy enzo..
hehehe.....quote:Op zondag 16 september 2012 21:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Oh, dat eten was grappig. Ik lag in een deuk. Al die opmerkingen over de andere bezoekers en de medewerkers
Oh, zo leuk om opmerkingen te maken over mensenquote:Op zondag 16 september 2012 21:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Oh, dat eten was grappig. Ik lag in een deuk. Al die opmerkingen over de andere bezoekers en de medewerkers
Ja toch, niet dan?quote:Op zondag 16 september 2012 21:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat'ie er toch weer strak op![]()
Gaafquote:
Hebben we wat om naar uit te kijkenquote:Op zondag 16 september 2012 21:27 schreef Dekatria het volgende:
Ik zal morgen danwel overmorgen de beelden eens bijeenzoeken voor een compilatie. Ben alleen van woensdag t/m vrijdag weer op kamp, dus met een beetje pech zie je er over een week pas wat van
Dan heb je dus nog maandag en dinsdag... dat zijn 2 hele dagen...quote:Op zondag 16 september 2012 21:27 schreef Dekatria het volgende:
Ik zal morgen danwel overmorgen de beelden eens bijeenzoeken voor een compilatie. Ben alleen van woensdag t/m vrijdag weer op kamp, dus met een beetje pech zie je er over een week pas wat van
Part of the job, i thinkquote:Op zondag 16 september 2012 21:30 schreef WhiteJoker het volgende:
Wat ga jij veel op kampMoet je niet werken ofzo
Mijn leraren klagen altijd dat ze zo weinig tijd hebben
quote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
WAT ZEG JE M'N MOTOR MAAKT NOGAL VEEL LAWAAI
Oh... dat was idd een kolere herrie daarquote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
WAT ZEG JE M'N MOTOR MAAKT NOGAL VEEL LAWAAI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |