Smeeke, de route wordt maximaal 150 km en tot nu toe zit er nog geen snelweg in.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:53 schreef densmee het volgende:
Interessant, hoe lang is de tocht en zit er ook snelweg bij?
anders ben ik misschien wel van plan met de crossmotor mee te rijdne
dank je tante Anniequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Smeeke, de route wordt maximaal 150 km en tot nu toe zit er nog geen snelweg in.
Mocht er wel een stukje snelweg in komen (wat ik/we eigenlijk niet van plan zijn) is dat eigenlijk de oprit op en de eerstvolgende er weer af, dus dan houden we wel even rekening met je.
Ik reageer maar meteen hier ff ipv via DM.
Hey, leef jij ook nog!quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:54 schreef Mickeys het volgende:
(Na de "nieuwe algemene voorwaarden" voor FOK! te hebben doorgenomen kan ik nu zeggen dat het )
voor mij nog even onder voorbehoud is.
Barely maar ja...quote:
Veel geoefend ondertussen, met motorrijden?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Barely maar ja...
nieuwe algemene voorwaarden zijn van 21 feb, dus idd al lange tijd niet langs geweest
Ik ben meer aan het rond loeren hier en ik heb ook al een tijd niet gereden.. (ivm omstandigheden), en het leek mij wel leuk om mee te doen met een rit die in de buurt is..quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:50 schreef Salatrel het volgende:
Ik weet alleen niet zo goed wat ik van weethetevennietmeer moet denkenheeft nog nooit zijn kop laten zien maar op zaterdagochtend opeens aanmelden en daarna gelijk pleite....
Denk persoonlijk niet dat die op komt dagen.
i stand correctedquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik ben meer aan het rond loeren hier en ik heb ook al een tijd niet gereden.. (ivm omstandigheden), en het leek mij wel leuk om mee te doen met een rit die in de buurt is..
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:28 schreef Anne het volgende:
Je hebt in het vorige topic ook al gepost. En er is altijd een risico van last minute afzeggers of mensen die niet op komen dagen.
Mooi zo, had ook niet anders verwachtquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
i stand correctedje bent uiteraard van harte welkom
Het weer kan natuurlijk wel tegen zitten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:28 schreef Anne het volgende:
Je hebt in het vorige topic ook al gepost. En er is altijd een risico van last minute afzeggers of mensen die niet op komen dagen.
Die algemene voorwaarden raken kant noch wal en zijn al helemaal niet rechtsgeldig. Niets van aantrekken. Die algemene voorwaarden hebben wettelijk dezelfde waarde als een natte krantquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Barely maar ja...
nieuwe algemene voorwaarden zijn van 21 feb, dus idd al lange tijd niet langs geweest
18 mei, de route is in omgeving van Nijmegen met het startpunt in Milbeek had ik begrepen. In ieder geval daar in de buurt.quote:Op zondag 28 april 2013 13:01 schreef Skv het volgende:
Iemand een snelle wanneer/waar voor me? Ik hoorde iets over Nijmegen, klopt dat?
Heen en terug is voor mij alleen al 500kmquote:Op zondag 28 april 2013 13:32 schreef Skv het volgende:
Dan was dat denk ik de reden dat ik niet zou komen, heen en terug is al 320 kilometer. Andere keer!
Tweehonderdvijftig enkele reis?quote:Op zondag 28 april 2013 15:31 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Heen en terug is voor mij alleen al 500km![]()
Maar ik overnacht in Utrecht voordat ik terug ga![]()
Nou, poehpoeh, dat moet toch wel kunnen?quote:Op zondag 28 april 2013 13:32 schreef Skv het volgende:
Dan was dat denk ik de reden dat ik niet zou komen, heen en terug is al 320 kilometer. Andere keer!
Ik kom die ochtend terug van vier dagen zuipen in Roemenië. Dan ben ik al brak (en gaar van de vlucht). Rit van 100 km zou dan wel tof zijn, maar 500 vind ik wat teveelquote:Op zondag 28 april 2013 17:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, poehpoeh, dat moet toch wel kunnen?dan komt de teller op krap 500
Noord-oosten van prov. Groningenquote:Op zondag 28 april 2013 16:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tweehonderdvijftig enkele reis?
In welke godvergeten uithoek des lands woon jij dan weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |