'Ware engel'quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zijn zulke lieve jongens, die zouden nooooit iemand kwaad doen.
Wat een baasjequote:
Kiezen om adblock niet te gebruikenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:18 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja vriend, ik ben prima bekend met adblock maar kies ervoor het niet te gebruiken. Dat betekent niet dat ik die advertenties niet irritant vind.
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-camquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:29 schreef Kesefkesef het volgende:
wat is scanner? iemand een link naar scanner?
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-camquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:29 schreef Kesefkesef het volgende:
wat is scanner? iemand een link naar scanner?
Je ziet het me toch doen? Niet over huilen, vriendquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kiezen om adblock niet te gebruiken
ga dan ook niet zeuren over advertenties, vriend
Dat zou niet echt martelaar-like zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:31 schreef Elusive het volgende:
"jumper @ a overpass"
zou die zich hebben kapodtgesprongen ?
Dat is gewoon de islam hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:24 schreef El_Matador het volgende:
In de berichten staan links naar websites die een wereld voorschrijven waarin de islam de enige godsdienst is en Allah de enige god die erkend mag worden.
Hoe wil je gaan vliegen met je paspoort?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zo onwaarschijnlijk is het niet toch? Als hij zich een beetje voorbereid had heeft ie ergens een scheerapparaat liggen, 2 reserve auto's (barrels, hoeft niet zo duur te zijn) en een flink stel andere kleren. Ga even lekker toeren en drie staten verder wordt je nooit meer gevonden... Wacht een aantal maand en ga de grens een paar keer over. Vervolgens met het vliegtuig naar papa en mama en je ziet m nooit meer terug.
Dat Allah de enige god en de islam de enige religie is wellicht. Maar dat de hele wereld eraan moet geloven is extremisme/fundamentalisme, de daden die eruit voortvloeien terrorisme.quote:
Via Mexico naar een of ander bananenrepubliek gaan, vanuit daar kan je wel wat regelenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:32 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hoe wil je gaan vliegen met je paspoort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |