Amazon wishlist van die oudste broer ook.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Valse paspoorten is inderdaad onmogelijk aan te komen in de VS.
In een gemiddelde buitenwijk kan je daar makkelijk aankomen. Filmtip: "The Ambassador". Niet in de VS, maar wel een schitterende docu.quote:
Dat zal voorlopig het enige knelpunt zijn, maar Amerika is groot en de aangrenzende landen ook. Vluchten kan dus prima. Het lijkt me kortom waarschijnlijk dat hij inmiddels (vergeleken met andere foto's) onherkenbaar is en drie staten verder in een auto richting een schuilplaats gaat... En ondertussen zoeken ze (voor zover ik weet) alleen nog maar ik bostonquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:32 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hoe wil je gaan vliegen met je paspoort?
wat zegt de oom?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:37 schreef Shawn het volgende:
Lol, wat gebeurt er op CNN? "Oooh Jesus!!"? De oom spreekt...
Hey tof, das veul leuker dan die saaie oom.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:33 schreef MaxMark het volgende:
Live high speed chase![]()
http://ktla.com/live/#axzz2QuhNcsd1
CNN loopt dan wel meerder minuten achter iig, want ik heb dat even geleden al gezien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:37 schreef Shawn het volgende:
Lol, wat gebeurt er op CNN? "Oooh Jesus!!"? De oom spreekt...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:38 schreef Doublepain het volgende:
Even een herhaling tussendoor
Het is net sport
Misschien zit die 2e dader er wel inquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Apart topic voor achtervolging dan maar?
Oudste dood, jongste on de loosquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:39 schreef Peunage het volgende:
Dus de weirdo broer is in feite dood, en de slimme normale broer wordt nog gezocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |