Het beste is al diegene die naar het etentje gaan een FOK! kaartje maken en op tafel zetten bij de beurs.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
Hoe herkennen ik iemand trouwens?
Ik kom niet naar het etenetje, en nu?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het beste is al diegene die naar het etentje gaan een FOK! kaartje maken en op tafel zetten bij de beurs.
die moeten het juist op tafeltje zetten bij de beursquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik kom niet naar het etenetje, en nu?
Maak een vlag met "FOK!" erop.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik kom niet naar het etenetje, en nu?
Alleen als jij komt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:02 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Vrouwen die geil doen op het internet maar IRL preuts zijn.
Word kk super deze meet toch?
De doorgesnoven kop van Haan spreekt voor zich, zie je een spacende neger ernaast, weet je dat Piye in da house is. Verder zullen enkele hysterische meiden zich melden, reken maar dat Ambipur daartussen zit. Mij herken je aan de mooiste chick aan mijn zijde en stap je per ongeluk een wc binnen met een wankende Turk aanwezig, heeft ons aller Dimacharus zich gemeld. Tot slot zit daar een recalcitrante jongen heel nors te wezen in een hoekje, dat is de zoon van Mic.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
Hoe herkennen ik iemand trouwens?
Hier kan ik maar een ding op zeggen mijn beste:quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De doorgesnoven kop van Haan spreekt voor zich, zie je een spacende neger ernaast, weet je dat Piye in da house is. Verder zullen enkele hysterische meiden zich melden, reken maar dat Ambipur daartussen zit. Mij herken je aan de mooiste chick aan mijn zijde en stap je per ongeluk een wc binnen met een wankende Turk aanwezig, heeft ons aller Dimacharus zich gemeld. Tot slot zit daar een recalcitrante jongen heel nors te wezen in een hoekje, dat is de zoon van Mic.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De doorgesnoven kop van Haan spreekt voor zich, zie je een spacende neger ernaast, weet je dat Piye in da house is. Verder zullen enkele hysterische meiden zich melden, reken maar dat Ambipur daartussen zit. Mij herken je aan de mooiste chick aan mijn zijde en stap je per ongeluk een wc binnen met een wankende Turk aanwezig, heeft ons aller Dimacharus zich gemeld. Tot slot zit daar een recalcitrante jongen heel nors te wezen in een hoekje, dat is de zoon van Mic.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:02 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Vrouwen die geil doen op het internet maar IRL preuts zijn.
Word kk super deze meet toch?
Hmm..maar ik wil kunnen douchen en die sportschooldouches zijn viess..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:17 schreef CarbonC het volgende:
Ter info: voor de liefhebbers: er wordt vooraf getraind bij All Inn Fitness (tenzij iemand een betere sportschool in Utrecht weet).
Jezusquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Is verplicht toch?quote:
Geen idee, als ik zou komen zou dat in mijn adamskostuum zijn.quote:
Ook mensen met hele grote handschoenen hoorde ik...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:21 schreef Susteren het volgende:
Sjezus, ik ben benieuwd wat voor typetjes komen
Diegenen die het hardst autist roepen zijn degenen die op desbetreffende zaterdag alleen op hun zolderkamer achterblijven, terwijl de rest van ons wel zonlicht op onze huidjes krijgt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat een gezeik over autist dit autist dat. Het is maar een meet.
Ik heb die vit-D hard nodig, kom nooit buitenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Diegenen die het hardst autist roepen zijn degenen die op desbetreffende zaterdag alleen op hun zolderkamer achterblijven, terwijl de rest van ons wel zonlicht op onze huidjes krijgt.Eindelijk.
Ik heb iig geen zin in zeikerdsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Diegenen die het hardst autist roepen zijn degenen die op desbetreffende zaterdag alleen op hun zolderkamer achterblijven, terwijl de rest van ons wel zonlicht op onze huidjes krijgt.Eindelijk.
Wat lief. 2 allochtonen die elkaar backuppen. Sweet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat lief. 2 allochtonen die elkaar backuppen. Sweet.
Het blijft wel een KLB-meet, he.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb iig geen zin in zeikerds. Gewoon tranquilo we zien wel wat er gebeurd.
Back mij dan ook up. Shit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat lief. 2 allochtonen die elkaar backuppen. Sweet.
Oh god. Typisch dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]. Jij bent echt zo negatief heel de tijd.
Met wat? Autisten die elkaar voor autisten maken en dat het relaxt moet zijn. Tis 'n KLB meet goddamnedquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het blijft wel een KLB-meet, he.
[..]
Back mij dan ook up. Shit.
Ja, het is allemaal een façade.quote:
Juistemquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal een façade.
Ambi serieus nemen.
Kijk dit dan, willen ze voorgetrained naar de meet. Wat wordt het dan jongens, iedereen aan chest/biceps die dagquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit verandert de zaak. Zet mij maar op Wellicht.
Het heeft zeker lang geduurd voordat je eindelijk van je zolderkamertje af kan komen. Nu snap ik waarom je zo graag naar de meet wil.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ze komen alleen samen trainen om elkaar te kunnen spotten onder de douche. De rest van de meet is niet interessant.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kijk dit dan, willen ze voorgetrained naar de meet. Wat wordt het dan jongens, iedereen aan chest/biceps die dag![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het heeft zeker lang geduurd voordat je eindelijk van je zolderkamertje af kan komen. Nu snap ik waarom je zo graag naar de meet wil.
Onmogelijk. Stel je voor dat mensen erachter komen dat 'ie alleen een grote bek heeft achter z'n computer.quote:
Past ie mooi binnen de groep.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Onmogelijk. Stel je voor dat mensen erachter komen dat 'ie alleen een grote bek heeft achter z'n computer.Fok!-persona naar de knoppen.
Dat dan weer wel.quote:
are you kiddin' mequote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag me af hoe iedereen is. Op FOk praatjes eerste klasse.Anyway. Frank strx boos ivm sc.
We zitten pas op twee delen in een maand ofzo, dat is best weinig. Nog hooguit een deeltje of twee en dan zijn ze van ons af.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag me af hoe iedereen is. Op FOk praatjes eerste klasse.Anyway. Frank strx boos ivm sc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |