Fanta wel in korte pants dan, wil je quadriceps wel zienquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan maken wij Utrecht onveilig toch?
lkkr droogneuken op onze skeltmobiel. ik neem de XS condooms wel meequote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:15 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gruwelijk beetje FOK! chicks op schoot nemen
Huh? Dat is juist goed toch? Dan kun jij eindelijk een keer de enige baas zijn en alle foksters tegelijk schaken. Ik zie hier geen nadeel in. Je ziet ze waarschijnlijk toch nooit meer en mochten er een paar mensen onverhoopt meevallen, dan is dat altijd mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Whehehgoede frikandel weer deze.
Hier hetzelfde gevoel. Als het nu een heel leger aan clubmaarschalken is waar je dan een beetje mee kunt dollen, dan was het wat anders. Ookal zijn het (aanvankelijk dan) wildvreemden van het internet, zolang ze maar tijgers zijn, dan maakt het niet uit waar je ze leert kennen. Alleen dat gevoel, dat heb ik dus totaal niet.![]()
Toch iedereen volgende week heel veel plezier en vertier gewenst natuurlijk, het zal zonder de Muis ook zeker wel de moeite waard worden voor een ieder die de Stairway bestijgt.
Ik neem bier mee beetje Gucci showen tijdens het rijden je mag wel shirtje lenenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:17 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
lkkr droogneuken op onze skeltmobiel. ik neem de XS condooms wel mee
ik ben zelf behoorljk ecto, welke maat heb jij?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:18 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Ik neem bier mee beetje Gucci showen tijdens het rijden je mag wel shirtje lenen
Heb nog wel een Sje liggen met Gucci streep horizontaal Groen Rood signature met borstvakjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ik ben zelf behoorljk ecto, welke maat heb jij?
Ja ok ik stel mij wel weer beschikbaar als fok-slet voor de vrouwen, moet maar weer :$quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een homo-erotische ervaring.
Piesliek.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Fanta wel in korte pants dan, wil je quadriceps wel zien
sick bro. dit gaat m helemaal wordenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:20 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Heb nog wel een Sje liggen met Gucci streep horizontaal Groen Rood signature met borstvakje
Ook nog Montecore blauw zomerjasje liggen voor je 3 bar neef, moeten we dan nog wel even kappertje pakken Magic Hairs is beestquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:22 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
sick bro. dit gaat m helemaal worden
Hugh, ik snap je punt. Maar begrijp dat ik hier te lief voor ben. Werkelijk elke raakbare FOK!ster zal zwanger naar huis gaan. Wil jij bekend staan als het mannetje dat het kind van de Muis heeft opgevoed? Zo'n koekoeksbeest lijk je me helemaal niet namelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Huh? Dat is juist goed toch? Dan kun jij eindelijk een keer de enige baas zijn en alle foksters tegelijk schaken. Ik zie hier geen nadeel in. Je ziet ze waarschijnlijk toch nooit meer en mochten er een paar mensen onverhoopt meevallen, dan is dat altijd mooi meegenomen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hugh, ik snap je punt. Maar begrijp dat ik hier te lief voor ben. Werkelijk elke raakbare FOK!ster zal zwanger naar huis gaan. Wil jij bekend staan als het mannetje dat het kind van de Muis heeft opgevoed? Zo'n koekoeksbeest lijk je me helemaal niet namelijk.
Verder ben ik bang dat Dqod de hele avond bij mij op schoot zou zitten, waardoor Fanta-stick en 16meter gefrustreerd het hazenpad kiezen. Omdat ik ze dat al maanden beloof natuurlijk.
[..]
Hugh, ik snap je punt. Maar begrijp dat ik hier te lief voor ben. Werkelijk elke raakbare FOK!ster zal zwanger naar huis gaan. Wil jij bekend staan als het mannetje dat het kind van de Muis heeft opgevoed? Zo'n koekoeksbeest lijk je me helemaal niet namelijk.
Verder ben ik bang dat Dqod de hele avond bij mij op schoot zou zitten, waardoor Fanta-stick en 16meter gefrustreerd het hazenpad kiezen. Omdat ik ze dat al maanden beloof natuurlijk.
[..]
Dit verandert de zaak. Zet mij maar op Wellicht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:17 schreef CarbonC het volgende:
Ter info: voor de liefhebbers: er wordt vooraf getraind bij All Inn Fitness (tenzij iemand een betere sportschool in Utrecht weet).
Wil best zorgdragen voor de catering bij de sportmeet....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
Kan je net zo goed je eigen gymmeet hosten.Er komen hier toch geen sportschoolboys naartoe.
Ik wil de dames best vermaken na hun inspannende squatsessies.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wil best zorgdragen voor de catering bij de sportmeet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |