quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die reacties van de mensen die gaan hier... En dan ook nog zo van ja jij komt toch niet poes.... Nee, tuurlijk komt hij niet. Ga toch niet op je vrije avond met een stel vreemden allerlij verplichte kutgesprekken voeren. Zie het al helemaal voor me:
"Hey, wat is jou naam op fok!"
" oh jij maakte laatst echt een vette quote"
" die slowchat is echt kut"
Natuurlijk allemaal maximaal aan de zuip zodat er op enig moment toch nog iets dat op een gesprek lijkt gaat plaatsvinden... Geen foto's maken, want als het mooi weer is komt die driekwart broek misschien ook op de foto... Op het eind van de meet Allemaal even de koppen bij elkaar zodat wel iedereen met hetzelfde verhaal komt over hoe vet het was..
Laat mij maar lekker autist zijn dan!
Gr frikandelle.
Nee, ik ga die avond waarschijnlijk ook wel wat eten. Het feit dat ik dat ook ga doen maakt het wel normaal.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:37 schreef Ambipur het volgende:
Frikandelle, ik ga wat eten... Is dat raar, dan?
Dan ga je mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die reacties van de mensen die gaan hier... En dan ook nog zo van ja jij komt toch niet poes.... Nee, tuurlijk komt hij niet. Ga toch niet op je vrije avond met een stel vreemden allerlij verplichte kutgesprekken voeren. Zie het al helemaal voor me:
Natuurlijk allemaal maximaal aan de zuip zodat er op enig moment toch nog iets dat op een gesprek lijkt gaat plaatsvinden... Geen foto's maken, want als het mooi weer is komt die driekwart broek misschien ook op de foto... Op het eind van de meet Allemaal even de koppen bij elkaar zodat wel iedereen met hetzelfde verhaal komt over hoe vet het was..
Gr frikandelle.
Frankie snapt um, tot volgende week kwajongens!!quote:
Whehehquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gr frikandelle.
Denk je serieus dat er mensen gaan komen opdagen volgende week?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Whehehgoede frikandel weer deze.
Hier hetzelfde gevoel. Als het nu een heel leger aan clubmaarschalken is waar je dan een beetje mee kunt dollen, dan was het wat anders. Ookal zijn het (aanvankelijk dan) wildvreemden van het internet, zolang ze maar tijgers zijn, dan maakt het niet uit waar je ze leert kennen. Alleen dat gevoel, dat heb ik dus totaal niet.![]()
Toch iedereen volgende week heel veel plezier en vertier gewenst natuurlijk, het zal zonder de Muis ook zeker wel de moeite waard worden voor een ieder die de Stairway bestijgt.
Hey ous kom we gaan samen!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Denk je serieus dat er mensen gaan komen opdagen volgende week?
Stfuquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Denk je serieus dat er mensen gaan komen opdagen volgende week?
Volgens mij zitten er echt wel players tussen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Whehehgoede frikandel weer deze.
Hier hetzelfde gevoel. Als het nu een heel leger aan clubmaarschalken is waar je dan een beetje mee kunt dollen, dan was het wat anders. Ookal zijn het (aanvankelijk dan) wildvreemden van het internet, zolang ze maar tijgers zijn, dan maakt het niet uit waar je ze leert kennen. Alleen dat gevoel, dat heb ik dus totaal niet.![]()
Toch iedereen volgende week heel veel plezier en vertier gewenst natuurlijk, het zal zonder de Muis ook zeker wel de moeite waard worden voor een ieder die de Stairway bestijgt.
Klinkt goed, I'm in.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan maken wij Utrecht onveilig toch?
Dan kijk ik toe, goed?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dan gaan jullie neuken in het dichtsbijzijnde steegje.
Yayquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er echt wel players tussen.
Met mij op de driewielerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:05 schreef RapperSjors het volgende:
Ik ben ook van de partij met wie kan ik meerijden?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gr frikandelle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Wel met een zijspan voor de chickiesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:10 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met deze aankomen al die bitches kijken
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:11 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wel met een zijspan voor de chickies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |